Nou ja, die Amerikanen kunnen nergens tegen hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:42 schreef planethugo het volgende:
owja aflevering 1 inmidels ook gekeken, was leuk om ze weer terug te zien. Rasta Monstah
maar verhaal van een teugje pakken en compleet van de kaart zijn sloeg nergens op, erg over de top en belachelijk. Past niet bij de serie
als die gasten dat op straat het roken zijn zal er geen lsd ofzo in gezeten hebben, lijkt mequote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:35 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Weet jij veel wat daar in zat!
Wie nog meer behalve Bubbles?quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:18 schreef Fukjoeman het volgende:
Leuke aflevering weer. Grote vooruitgang dat de afleveringen voorts 25 min zijn ongeveer. Paar bekenden uit the Wire deze ep
Volgens mij Ziggy uit seizoen2. Die gast die die chick van Cam even kwam stelen in haar winkel.quote:
Klopt, maar die zat ook al in de vorige epquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:18 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Volgens mij Ziggy uit seizoen2. Die gast die die chick van Cam even kwam stelen in haar winkel.
en volgens mij ook al even in seizoen 1...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt, maar die zat ook al in de vorige ep
grappig hoe verschillend sommige dingen kunnen vallenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:35 schreef ChickenMan het volgende:
Vind de scenes met Rene altijd het minste. Voor mij wel al een goed seizoen.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:42 schreef Maastoren het volgende:
Ik vermaak me wel. Verhaal dat hele gedoe rond Rasta Monsta (?)
Waar is die te vinden?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:35 schreef Tim86 het volgende:
Nice, er is weer een mixtape uitgebracht. Die van vorig seizoen was ook zo tof
Daar dacht ik toevallig net aan toen ik de aflevering keek. Niiicequote:Op maandag 17 oktober 2011 22:35 schreef Tim86 het volgende:
Nice, er is weer een mixtape uitgebracht. Die van vorig seizoen was ook zo tof
speciaal daarvoor @ 720 binnen gehaaldquote:
Via google is hij zo te vindenquote:
Vooral dat laatstequote:Op maandag 17 oktober 2011 21:45 schreef Erik1991 het volgende:
Dat is, hoe je het went of keert, toch erg knap. Zit gewoon een heerlijke vibe in die serie. Relaxte figuren, toplocatie.
Ja echt, want kom er nu wel eindelijk een beetje in.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 09:18 schreef ROFLOL het volgende:
Seizoen 2 is erg tof tot nu toe, zuur dat het opnieuw alleen maar weer acht episodes zijn in een seizoen.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:44 schreef Maastoren het volgende:
Verder een kwestie van tijd dat die milf Ben een beurt geeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redelijke ep, wat een irritante wijven uit St Louis zeg, pfffff.---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
Dat is de andere kant van 'the american dream' die wij zelden in de amerikaanse media zien.quote:
Op de een of andere manier denk ik dat hij homo is en een beetje op Cam geilt.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:46 schreef planethugo het volgende:
Rene vind ik nog steeds het leukste om te zien en 'Ralphie Ciferetto' (de pa van die rode chick) mag wel meer in beeld en driftbuien krijgen
eensquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:06 schreef Fukjoeman het volgende:
Heerlijke aflevering
Beste tot nu toe
quote:Authenticity makes ‘How to Make It in America’
Updated: Tuesday, November 1, 2011 22:11
Originally, "How to Make It in America" was touted as a partner show of "Entourage" (2004−2011). Both are produced by Mark Wahlberg and both have similar focuses, like male friendships and surviving in difficult businesses.
While "Entourage" remained pretty soulless during its run, however, "How to Make It in America" takes a different direction. The show features some solid and reserved acting and offers an authentic look at the entertainment lifestyle.
"How to Make It in America" never really romanticizes Cam (Victor Rasuk) and Ben's (Bryan Greenberg) attempt to create a cool clothing line, and the show feels fresh because of that. Season one lays the foundation for the show — following the pair as they set up their clothing line — and, interestingly, the second season shows more of what all that means for Cam's and Ben's lives. They're young, and they're either on the verge of something big or about to see their dreams fail.
Greenberg and Rasuk both play their roles adeptly; they are never flashy and always seem real. Viewers never get the impression that either is ever really acting, and that sense of genuineness helps the show keep a low−key atmosphere.
The series works because the show really recognizes its limits. "How to Make It in America" never gets overly dramatic nor does it let its storylines get too big — it's got a very intimate feel.
The supporting cast is also strong, especially Lake Bell, who plays Ben's ex−girlfriend, Rachel. Bell is known for being extremely funny on "Children's Hospital," but here, she exercises restraint, which makes her character appealing. Even when she's not doing much or saying anything revolutionary, it is hard not to appreciate her screen presence.
One of the more charming aspects of the show is that, even though it is still relatively new, it already has its own unique style and look. The cinematography looks similar to low−budget indie films, and it features fast pacing and unusual editing. Its transitional cuts distinguish it from any show currently on air. "How to Make It" also incorporates current music into the show very well; rather than haphazardly tossing in popular songs, it picks trendy tracks that actually enhance the mood of the scenes.
While all of these interesting tweaks make "How to Make It" a special show, they also makes it more of a niche program. Not everyone is going to love a minimalist look at a group of New Yorkers who party and hang out a lot more than most people have time to. The show also drops a lot references to current pop culture that likely get lost on most viewers. While the cultural nods add to the show's authentic feel, they can also be slightly distracting for the viewer.
While "How to Make It's" New York−specificity might isolate a lot of viewers from relating to or understanding the series, focusing on the city is completely necessary — mostly because these characters couldn't hope to achieve their dreams anywhere else in the world.
"How to Make It" isn't big on laughs or dramatic moments, but that never detracts from it. The show possesses a certain charm that forced jokes and conflicts would spoil. The characters have a natural−feeling rhythm with each other — even when they are talking about nothing, viewers are easily entranced.
It's also easy to empathize with them, because the characters can all be boiled down to people who are really going for their dreams despite the odds being completely against them. Viewers can easily escape into this fantasy.
HBO's "How to Make It in America" isn't going to be everyone's idea of great television, but some viewers are going to find it invigorating, and television that can elicit strong reactions is definitely worth a watch.
Principes hequote:Op maandag 14 november 2011 13:35 schreef Rahl het volgende:
Ik snap Cam niet zo. Waarom 'nee' zeggen tegen moeilijk veel geld? Je kan toch altijd nog daarnaast je creatieve shit doen?
idd, ze doen alsof het weet ik wat voor idee is. Alsof je ergens uit het niets geld krijgt om je eigen merk op te zetten zonder bemoeienis van anderen. Dat ze teleurgesteld zijn dat die Yosi zich ermee wil bemoeien kan ik inkomen maar als je logisch nadenkt moet je toch eieren voor je geld kiezenquote:Op maandag 14 november 2011 13:35 schreef Rahl het volgende:
Ik snap Cam niet zo. Waarom 'nee' zeggen tegen moeilijk veel geld? Je kan toch altijd nog daarnaast je creatieve shit doen?
Ze begonnen met het modemerk Crisp wat spijkerbroeken te maken. Die wou niemand hebben dus toen zijn ze overgestapt op shirts en hoodies. Maar het merk is vanaf het begin het zelfde gebleven.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:26 schreef planethugo het volgende:
[..]
idd, ze doen alsof het weet ik wat voor idee is. Alsof je ergens uit het niets geld krijgt om je eigen merk op te zetten zonder bemoeienis van anderen. Dat ze teleurgesteld zijn dat die Yosi zich ermee wil bemoeien kan ik inkomen maar als je logisch nadenkt moet je toch eieren voor je geld kiezen
Was het vanaf het begin al Crisp waar ze mee bezig waren of hebben ze dat zo bedacht? Vorig seizoen maakten ze nog spijkerbroeken
trippen in een saunaquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:41 schreef Jivis het volgende:
Maar het blijft me enorm vermaken. Hilarisch dat die Rachel in een crackhoer aan het veranderen is.
Helemaal niet, het ging er juist om dat hij het licht had gezien.quote:Op maandag 21 november 2011 13:59 schreef Rahl het volgende:
Jammer dat Ben ineens zo snel allemaal shit rond heeft, de rest van de serie was ie nooit zo slagvaardig. Beetje out-of-character.
Alle muziek van deze aflevering: http://www.hbo.com/how-to(...)e/music?cmpid=ABC139quote:Op maandag 21 november 2011 22:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
Tof einde![]()
Lullig voor René, ik snap niet waarom ze ineens alsnog weggaat. En Ben heeft het allemaal netjes geregeld, toen hij daar stond te wachten tot die zakken naar beneden kwamen zat ik goed te grijnzenAls iemand de muziek weet die daar gespeeld wordt, graag
Lekker feel-good in elk geval, ik ben erg benieuwd waar het volgend seizoen naartoe gaat! Alleen die verhaallijn van Rachel boeit me nu echt niet.
Die vorige scharrel van Ben was leuk. En Lake Bell heeft goeie tieten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:35 schreef Poepoog het volgende:
[..]
De concurrentie is niet echt je-van-het, dus duh.
Helaas niet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
Maar Gina Gershon komt vast nog wel een keer terug met Yosi, om Cam en Ben te naaien (figuurlijk dan).
quote:HBO yanks 'Hung' and 'Bored to Death', picks up 'Enlightened'
So long Hung, Bored to Death and How To Make it in America!
HBO has canceled the sleeper comedies to make way for more fresh programming coming down the pipeline. Hung and Bored each ran for three seasons, and America ran for two.
In the meantime, the pay cabler ordered a second season of Enlightened, the Laura Dern starrer that just earned Golden Globe nods for best TV series (comedy/musical) and for best actress.
In 2012, HBO will roll out Luck, a new drama from Michael Mann and David Milch that stars Dustin Hoffman; as well as Aaron Sorkin’s series about life behind the scenes of a cable-news show. The network will also premiere Veep, starring Julia Louis-Dreyfus, Girls, Life’s Too Short and Angry Boys.
New seasons of Game of Thrones, True Blood, Boardwalk Empire and Treme also are coming. No word yet, though, on a new season of Curb Your Enthusiasm (but our fingers are crossed).
Bron
Dat zal meer een beslissing zijn geweest van de omroep (HBO) dan de seriemakers zelf.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:35 schreef JDx het volgende:
Jammer hoor, maar heb het gevoel dat ze het ook niet echt geprobeerd hebben met 2x 8 afleveringetjes.
Dit.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:33 schreef Tim86 het volgende:
Godver, hier had ik geen rekening mee gehouden eigenlijk
Qua serie had ik het niet verwacht, maar zo weinig mensen kennen de serie, het is volgens mij niet echt keihard gepromoot, meer underground gebleven, had soms het idee dat het meer een tussen projectje was.quote:
Dan ga ik nu maar aan Hung beginnenquote:Op woensdag 21 december 2011 13:09 schreef planethugo het volgende:
zonde.
ook niet gewend van hbo, die blijven meestal wel achter hun series staan (behalve deadwood en carnivale)
ook jammer van Hung, tijdje geleden de 3 seizoenen erdoorheen gejaagd, ook een aanrader. Misschien wel leuker dan how to make it...
Ze hebben er in elk geval wel alles aan gedaan om het publiek erbij te betrekken. Ik baal er echt van dat deze show gecancelled is, het einde van S2 was een mooie opmaat naar een tof verhaal. En als ik die clip weer zie, dan komt ook de hele New York-vibe weer terugquote:
Matige marketing en een ongelooflijk kut uitzendschema vooralquote:Op donderdag 29 december 2011 17:41 schreef planethugo het volgende:
toch was het verhaal uiteindelijk niet interessant genoeg, ze waren op het eind van seizoen 2 amper een stap verder dan het begin van S1. Na S1 had ik toch een leuker vervolg verwacht. Nu was het vooral leuk maar niet meer dan dat. Helaas
Misschien gaat Netflix het wel doen. Die hebben ook Arrested Development weer opgepikt en ik las dat ze dat soort dingen wellicht vaker gaan doenquote:
Laatst ook bij SYTYCD die in New York warenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
I Need A Dollar kwam net voorbij op 3FM en toen moest ik weer aan deze serie denken. Toch jammer dat ze ermee gestopt zijn, het einde van seizoen twee maakte me wel nieuwsgierig naar meer
Owja die was ik al weer helemaal vergeten.. Zegt ook wel genoeg lijkt me.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:59 schreef planethugo het volgende:
Bored to Death nooit gezien, ook maar eens op het lijstje zetten![]()
Veep is ook van HBO, komedie met elaine van Seinfeld die vice president is. 2 afleveringen gezien en was wel vermakelijk maar heb maanden later nog steeds niet de drang om het af te kijken
Ditquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:25 schreef JDx het volgende:
Godver, bij elke kick hoop ik op een nieuw seizoen -O_
Angry Boys is hilarisch man.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:31 schreef neilpad het volgende:
Man man man wat te denken van Bored to Death, dat was pas geniaal.
Wat hebben we er eigenlijk voor terug gekregen?
Niet veel.. Girls is wel aardig, Angry Boys geen drol aan en geen idee of die show van Gervais al wordt uitgezonden maar dat leek me ook weinig boeiend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |