idd, ze doen alsof het weet ik wat voor idee is. Alsof je ergens uit het niets geld krijgt om je eigen merk op te zetten zonder bemoeienis van anderen. Dat ze teleurgesteld zijn dat die Yosi zich ermee wil bemoeien kan ik inkomen maar als je logisch nadenkt moet je toch eieren voor je geld kiezenquote:Op maandag 14 november 2011 13:35 schreef Rahl het volgende:
Ik snap Cam niet zo. Waarom 'nee' zeggen tegen moeilijk veel geld? Je kan toch altijd nog daarnaast je creatieve shit doen?
Ze begonnen met het modemerk Crisp wat spijkerbroeken te maken. Die wou niemand hebben dus toen zijn ze overgestapt op shirts en hoodies. Maar het merk is vanaf het begin het zelfde gebleven.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:26 schreef planethugo het volgende:
[..]
idd, ze doen alsof het weet ik wat voor idee is. Alsof je ergens uit het niets geld krijgt om je eigen merk op te zetten zonder bemoeienis van anderen. Dat ze teleurgesteld zijn dat die Yosi zich ermee wil bemoeien kan ik inkomen maar als je logisch nadenkt moet je toch eieren voor je geld kiezen
Was het vanaf het begin al Crisp waar ze mee bezig waren of hebben ze dat zo bedacht? Vorig seizoen maakten ze nog spijkerbroeken
trippen in een saunaquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:41 schreef Jivis het volgende:
Maar het blijft me enorm vermaken. Hilarisch dat die Rachel in een crackhoer aan het veranderen is.
Helemaal niet, het ging er juist om dat hij het licht had gezien.quote:Op maandag 21 november 2011 13:59 schreef Rahl het volgende:
Jammer dat Ben ineens zo snel allemaal shit rond heeft, de rest van de serie was ie nooit zo slagvaardig. Beetje out-of-character.
Alle muziek van deze aflevering: http://www.hbo.com/how-to(...)e/music?cmpid=ABC139quote:Op maandag 21 november 2011 22:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
Tof einde![]()
Lullig voor René, ik snap niet waarom ze ineens alsnog weggaat. En Ben heeft het allemaal netjes geregeld, toen hij daar stond te wachten tot die zakken naar beneden kwamen zat ik goed te grijnzenAls iemand de muziek weet die daar gespeeld wordt, graag
Lekker feel-good in elk geval, ik ben erg benieuwd waar het volgend seizoen naartoe gaat! Alleen die verhaallijn van Rachel boeit me nu echt niet.
Die vorige scharrel van Ben was leuk. En Lake Bell heeft goeie tieten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:35 schreef Poepoog het volgende:
[..]
De concurrentie is niet echt je-van-het, dus duh.
Helaas niet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
Maar Gina Gershon komt vast nog wel een keer terug met Yosi, om Cam en Ben te naaien (figuurlijk dan).
quote:HBO yanks 'Hung' and 'Bored to Death', picks up 'Enlightened'
So long Hung, Bored to Death and How To Make it in America!
HBO has canceled the sleeper comedies to make way for more fresh programming coming down the pipeline. Hung and Bored each ran for three seasons, and America ran for two.
In the meantime, the pay cabler ordered a second season of Enlightened, the Laura Dern starrer that just earned Golden Globe nods for best TV series (comedy/musical) and for best actress.
In 2012, HBO will roll out Luck, a new drama from Michael Mann and David Milch that stars Dustin Hoffman; as well as Aaron Sorkin’s series about life behind the scenes of a cable-news show. The network will also premiere Veep, starring Julia Louis-Dreyfus, Girls, Life’s Too Short and Angry Boys.
New seasons of Game of Thrones, True Blood, Boardwalk Empire and Treme also are coming. No word yet, though, on a new season of Curb Your Enthusiasm (but our fingers are crossed).
Bron
Dat zal meer een beslissing zijn geweest van de omroep (HBO) dan de seriemakers zelf.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:35 schreef JDx het volgende:
Jammer hoor, maar heb het gevoel dat ze het ook niet echt geprobeerd hebben met 2x 8 afleveringetjes.
Dit.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:33 schreef Tim86 het volgende:
Godver, hier had ik geen rekening mee gehouden eigenlijk
Qua serie had ik het niet verwacht, maar zo weinig mensen kennen de serie, het is volgens mij niet echt keihard gepromoot, meer underground gebleven, had soms het idee dat het meer een tussen projectje was.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |