Nou ja, die Amerikanen kunnen nergens tegen hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:42 schreef planethugo het volgende:
owja aflevering 1 inmidels ook gekeken, was leuk om ze weer terug te zien. Rasta Monstah
maar verhaal van een teugje pakken en compleet van de kaart zijn sloeg nergens op, erg over de top en belachelijk. Past niet bij de serie
als die gasten dat op straat het roken zijn zal er geen lsd ofzo in gezeten hebben, lijkt mequote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:35 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Weet jij veel wat daar in zat!
Wie nog meer behalve Bubbles?quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:18 schreef Fukjoeman het volgende:
Leuke aflevering weer. Grote vooruitgang dat de afleveringen voorts 25 min zijn ongeveer. Paar bekenden uit the Wire deze ep
Volgens mij Ziggy uit seizoen2. Die gast die die chick van Cam even kwam stelen in haar winkel.quote:
Klopt, maar die zat ook al in de vorige epquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:18 schreef Fukjoeman het volgende:
[..]
Volgens mij Ziggy uit seizoen2. Die gast die die chick van Cam even kwam stelen in haar winkel.
en volgens mij ook al even in seizoen 1...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klopt, maar die zat ook al in de vorige ep
grappig hoe verschillend sommige dingen kunnen vallenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:35 schreef ChickenMan het volgende:
Vind de scenes met Rene altijd het minste. Voor mij wel al een goed seizoen.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:42 schreef Maastoren het volgende:
Ik vermaak me wel. Verhaal dat hele gedoe rond Rasta Monsta (?)
Waar is die te vinden?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:35 schreef Tim86 het volgende:
Nice, er is weer een mixtape uitgebracht. Die van vorig seizoen was ook zo tof
Daar dacht ik toevallig net aan toen ik de aflevering keek. Niiicequote:Op maandag 17 oktober 2011 22:35 schreef Tim86 het volgende:
Nice, er is weer een mixtape uitgebracht. Die van vorig seizoen was ook zo tof
speciaal daarvoor @ 720 binnen gehaaldquote:
Via google is hij zo te vindenquote:
Vooral dat laatstequote:Op maandag 17 oktober 2011 21:45 schreef Erik1991 het volgende:
Dat is, hoe je het went of keert, toch erg knap. Zit gewoon een heerlijke vibe in die serie. Relaxte figuren, toplocatie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |