Elke UI is een kwartier werkquote:
Waarom dan niet meteen in DIG geopend? Anywho, daar heb ik hem heen geschopt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:34 schreef destrovel het volgende:
[..]
Elke UI is een kwartier werk
Nu eerst even dagelijkse plichten vervullen, dus vanavond wellicht weer![]()
Hoop eigenlijk dat iemand van DIG hier een mooi PHP-scriptje voor kan maken
Edit: Zo, even een FHF-topicje gemaakt![]()
Download plaatjes.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:49 schreef nexis het volgende:
Maar ik snap er geen zak van![]()
Zou je een betere uitleg kunnen geven?![]()
Groetjes van een mederolluikfan
Wat? Het is toch ook donker achter een rolluik?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:19 schreef Kaasrol het volgende:
Hij doet alleen raar met witte achtergronden
Goed punt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:56 schreef destrovel het volgende:
[..]
Wat? Het is toch ook donker achter een rolluik?
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:06 schreef knoffel het volgende:
haha gaaf! nu ben ik ook een rolluik- hipster
Je hebt weer je oude UI teruggezet? Verrader!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:06 schreef knoffel het volgende:
haha gaaf! nu ben ik ook een rolluik- hipster
Lees de nieuwe OP nog eens, je kan het nu zelf doen met de UI-generatorquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:45 schreef tomaat52 het volgende:
Mag ik ook een rolluiktomaat?
[ afbeelding ]
Hehe.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:53 schreef destrovel het volgende:
[..]
Lees de nieuwe OP nog eens, je kan het nu zelf doen met de UI-generator
jajaja, hij komt wel weer terug... hij deed moeilijkquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:09 schreef destrovel het volgende:
[..]
Je hebt weer je oude UI teruggezet? Verrader!
Zoals ik al zei is het erg lastig om bewegende gifjes met elkaar te combineren. Zeker omdat ze verschillende aantallen frames hebben die op verschillende snelheid bewegenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:42 schreef knoffel het volgende:
[..]
jajaja, hij komt wel weer terug... hij deed moeilijkzal vanmiddag thuis even naar kijken
Sommige mensen zijn gewoon geen rolluik waardquote:
Een mogelijke manier is dan om de grootste gemeenschappelijke deler van alle frame-intervals van beide gifjes te nemen, en dan bij beide gifjes kopieën van frames toe te voegen zodat elk interval gelijk is aan deze deler.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:20 schreef destrovel het volgende:
[..]
Zoals ik al zei is het erg lastig om bewegende gifjes met elkaar te combineren. Zeker omdat ze verschillende aantallen frames hebben die op verschillende snelheid bewegen
Anders lees je het topic evenquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:43 schreef Rezania het volgende:
Wil iemand die van mij even doen? Bedankt.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |