De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:25 schreef Rezania het volgende:
Mijn klasgenoten vinden de oerbeer nu helemaal baas sinds ze Oerbeer op FOK! zagen.
1ste??quote:
ja van mijquote:
Whehe, ik moest lachenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:28 schreef Sant. het volgende:
Mongooltje..
Echte typische Fok!ker
In real life is t zeker volop handwerken?
Faalhaas.
Tevens:
TS heeft geen vriendin!
Oh nee, dan klopt het welquote:
Waarom DM van OB?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:50 schreef Roburtt het volgende:
ah, oerbeer heeft 2 topics van me gesloten, en een DM van opa bakkerbaard
ja, ik had plaatjes gemaakt in een topic, gewoon die ik hier ook had gepost.quote:
Jij stoute jongen!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:52 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ja, ik had plaatjes gemaakt in een topic, gewoon die ik hier ook had gepost.
Mag blijkbaar niet?
ja iddquote:
quote:
Ik zit op speciaal onderwijs, wat verwacht je.quote:
Veel FOK!kers daar op school zekerquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zit op speciaal onderwijs, wat verwacht je.
Hehe, daar heb je een punt. Wat ik verwacht?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zit op speciaal onderwijs, wat verwacht je.
Zoiets?quote:
translate.google.comquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
FFUUU
Waar is woordenboek engels als je nodig hebt
Nee.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hehe, daar heb je een punt. Wat ik verwacht?
[..]
Zoiets?
Valt verrassend mee.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Veel FOK!kers daar op school zeker
Banaanvraag-boos?quote:
nee dat denk ik nietquote:
Gewoon zeggen dat je dat plaatje eerder hebt gepost zonder consequenties.quote:
Denk of hoop?quote:
ja in ONZquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je dat plaatje eerder hebt gepost zonder consequenties.
denkquote:
whahaha XDXDquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
hahaha oomg harde diss
zo'n jongen had op fb zo'n foto en naast hem zo'n enge man in eng pak
en toen zei zo'n meisje zo als reactie 'hij lijkt wel veel op jou zeg'
en toen zei die jongen 'lijkt jouw vader op mij dan'
Aww was het spannend?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
Net terug van mijn eerste rijles sinds een half jaar, moet er wel weer ff inkomen
Viel wel mee, alleen kijkgedrag moet ik nog wel aan werken, zit nu bij een andere rijschool en daar gaat het anders (en beter) ff aan wennen dusquote:
Ik ookquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:23 schreef Patje1987 het volgende:
Ik had altijd een hekel aan rijlessen.
Oude vrouw ookquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:24 schreef Flippiee het volgende:
Jonge meid zoekt tips tegen chaotisch gedrag
Jij werd gemist van de weekquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:24 schreef Flippiee het volgende:
Jonge meid zoekt tips tegen chaotisch gedrag
Op regelmatige basis het huishouden doen met een planning, dat helpt.quote:
EN WIE GEEFT MIJ DAN GELD EN ZORGT VOOR VOLDOENDES OP MIJN STUDIE. NOU NOU NOU NOU.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Op regelmatige basis het huishouden doen met een planning, dat helpt.
Jijzelf. Bijbaantje nemen en gaan met die banaan!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
EN WIE GEEFT MIJ DAN GELD EN ZORGT VOOR VOLDOENDES OP MIJN STUDIE. NOU NOU NOU NOU.
Heb ik al, 20 uur per week.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jijzelf. Bijbaantje nemen en gaan met die banaan!
EN IK MAAR JOUW HUISWERK MAKEN DE HELE TIJD, IS HET WÉÉR NIET GOED. JEZUS.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
EN WIE GEEFT MIJ DAN GELD EN ZORGT VOOR VOLDOENDES OP MIJN STUDIE. NOU NOU NOU NOU.
Ik kreeg mijn eerste rijles op mijn 18e verjaardag, ik was er niet blij meequote:
EN DANKZIJ JOUW CHAOTISCH GEDRAG WORD IK DUS CHAOTISCH EN HEB IK VANMIDDAG EEN PROBLEEM.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
EN IK MAAR JOUW HUISWERK MAKEN DE HELE TIJD, IS HET WÉÉR NIET GOED. JEZUS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
EN DANKZIJ JOUW CHAOTISCH GEDRAG WORD IK DUS CHAOTISCH EN HEB IK VANMIDDAG EEN PROBLEEM.Rustig flips, rustigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
EN DANKZIJ JOUW CHAOTISCH GEDRAG WORD IK DUS CHAOTISCH EN HEB IK VANMIDDAG EEN PROBLEEM.Sufferd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had je alsnog de helft af kunnen hebben wel.Omdat peer.
Okeequote:
niet echtquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Sufferd.
Had je alsnog de helft af kunnen hebben wel.
Ik houd van je, dat snap je toch.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik post ook weer eens iets in lange tijd, meteen boos ditdat.
Je hamster heeft 'm opgegeten.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
niet echtReflectieverslag van 2 A4' tjes in het Engels. En ik zuig in Engels dusja.
Ik ook van jou hoor.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik houd van je, dat snap je toch.
En nu ben ik weg, kusjes
Ik denk niet dat ze boos is maar een beetje druk, even kalmeren de boel.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik post ook weer eens iets in lange tijd, meteen boos ditdat.
Fijn dit. Waarom ben jij geen mod, Patje?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:32 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen iedereen blijf vooral rustig, ik heb alles onder controle.
Omdat oerbeer moderator is geworden denk ikquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Fijn dit. Waarom ben jij geen mod, Patje?
Ach nouja.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Omdat oerbeer moderator is geworden denk ik
Je komt maar wat vaker hier vind ikquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ach nouja.
Ik ben er weer vandoor. Kusjes en tot ooit.
Doei Appelquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ach nouja.
Ik ben er weer vandoor. Kusjes en tot ooit.
Hoii.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:58 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik post hier alleen maar omdat MK er is.
Wat is er Huppeltje?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Zoveel janken dat ik nu mega koppijn heb.
En dan mag ik nu fijn ruim een uur naar huis gaan rijden.
Veiligheid enz
quote:Geachte heer ******,
Onlangs heeft u via onze website een aanvraag gedaan voor udowu.nl. Helaas is gebleken dat de domeinnaam in kwestie al is vergeven en dus niet kan worden geregistreerd. Wij betreuren het dat onze bestelmodule een vals-positieve melding heeft gegeven, maar dit is in de praktijk moeilijk te vermijden.
Ja, of ik.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:16 schreef Dimens het volgende:
LompeHork was een veel betere kandidaat.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:16 schreef Dimens het volgende:
LompeHork was een veel betere kandidaat.
Klopt idd, staat ook al een poosje onlinequote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
die had intronic volgensmij toch al gehosseld?
Klopt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
die had intronic volgensmij toch al gehosseld?
Nicequote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt idd, staat ook al een poosje online
http://udowu.nl
Zoals Kabouter Wesley dan zou zeggen:quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt idd, staat ook al een poosje online
http://udowu.nl
Het praktische nut moet nog komen, er wordt al hard gewerkt aan een echte site.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zoals Kabouter Wesley dan zou zeggen:
"Wat is hier het praktisch nut van?"
Ik hoef pas over anderhalf uur naar schoolquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:26 schreef Rezania het volgende:
En ik ben weer thuis.Saaiste schooldag ooit!
Ik moet om 9 uur al op school zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik hoef pas over anderhalf uur naar school___!
Wat zit de wereld toch vol verrassingen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:29 schreef Dimens het volgende:
Stel je zou "vrij" vervangen door een meisjes naam, dan zou die zin ineens een hele andere betekenis krijgen.
Echt waar?!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:29 schreef Dimens het volgende:
Stel je zou "vrij" vervangen door een meisjes naam, dan zou die zin ineens een hele andere betekenis krijgen.
Ik heb ook pas geleden gesolliciteerdquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:21 schreef Intronic het volgende:
Patrick wat heb je gedaan, ben je alsnog niet blauw.
Jammer jammer. En ik maar denken dat ik eindelijk een hoop kon baggeren.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb ook pas geleden gesolliciteerd
Jij niet goed doen taal Nederlandse.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:42 schreef Sasman het volgende:
[..]
Ikke niet begrijppe ikke verkeerd doet.
We hebben gelukkig geen Rebecca Black wannabe's op school rondlopen.quote:
ja wadt is het paatat fo freit?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:27 schreef Monopoly het volgende:
Hoi ik ben Monopoly.
Dit was mijn spreekbeurt, zjin er nog vragen ?
Patat!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:28 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ja wadt is het paatat fo freit?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:48 schreef Rezania het volgende:
Speciaal bewaard voor Lompe H.
[ afbeelding ]
Hoeveel is twee keer de helft?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:27 schreef Monopoly het volgende:
Hoi ik ben Monopoly.
Dit was mijn spreekbeurt, zjin er nog vragen ?
Ik denk 0.25.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]Voor de archieven.
[..]
Hoeveel is twee keer de helft?
Niet waar!quote:
Het is paars met KOPER!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De meest betrouwbare usert op heel FOK! niet geloven_!
Overigens:voor jou!
Bazenvoedsel inderdaad.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:41 schreef Dimens het volgende:
Brood + filet americain + ei + ui + zout + peper = hemels.
Ik kon het ook al niet geloven.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:46 schreef Dalando het volgende:
oerbeer als mod, nigger please..
gepost vanaf mijn blackberry curve (ujelly?)
ik had hem zelfs geblocktquote:
Waarom?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als dat gebeurt, dan stop ik met FOK!
Chips + knoflookdipsaus made by Ez = Hemels!!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:41 schreef Dimens het volgende:
Brood + filet americain + ei + ui + zout + peper = hemels.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Chips + knoflookdipsaus made by Ez = Hemels!!
Sistip #25quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Das niet alleen een brotip. Ook een sistip.
Modwelkomquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Sistip #25
If she cheated on you,
she'll cheat on you
Toch klinkt het niet helemaal lekker, ik kan alleen niet plaatsen waarom.
Genoeg mensen die mij hier zullen voelen.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Sistip #25
If she cheated with you,
she'll cheat on you
Toch klinkt het niet helemaal lekker, ik kan alleen niet plaatsen waarom.
Ik voel je bro.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Genoeg mensen die mij hier zullen voelen.
Heul nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |