Zou niet de eerste keer zijnquote:
Is wel iets voor Tsjoban, ook al krijgt die het voor elkaar om ook dan te laat te komenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
pas om 14:45 les hebben, hoe verzin je het_____
Numb!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Soms voel je gewoon wanneer het serieus is.
Nu les hebben, hoe verzinnen ze het.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
pas om 14:45 les hebben, hoe verzin je het_____
Goed om de nieuwe mod te testen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:10 schreef LompeHork het volgende:
Nah, dit is wel legitiem genoeg:
Oerbeer!!!!1!1!1!!EINZ
Vanavond gaan we ervoor zorgen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Meh, vroeger werd er tenminste een sloot bagger voor nieuwe mods geopend, valt nu erg tegen
Whehe, dit trouwens:quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vanavond gaan we ervoor zorgen.We zullen hem testen.
Kut voor hem.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Whehe, dit trouwens:
[ afbeelding ]
Die naamtopics voor Oerbeer? Nee, inderdaad.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen niet omgaan met geopende topics trouwens
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:13 schreef Ruv het volgende:
Zucht, honderd topics omdat er een nieuwe mod is. Ik heb dan liever die kansloze onzin topics over de ns en hun spoorboekje
Dat dus, Oerbeer hoort dus nu juist z'n slotknop te testen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die naamtopics voor Oerbeer? Nee, inderdaad.
Dit bijvoorbeeld:
[..]
En zijn edit-knop.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat dus, Oerbeer hoort dus nu juist z'n slotknop te testen.
SwJ heeft ooit alle reacties in een topic veranderd naar: SwJ is geweldigquote:
Topic openen met die vraag!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:24 schreef Roburtt het volgende:
Ik wil een note van Oerbeer
Hoe doe ik dat?
Smegmanus ook.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
SwJ heeft ooit alle reacties in een topic veranderd naar: SwJ is geweldig![]()
enz_!
Linkje?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |