Nou iddquote:
Iedereen is zo druk met zijn/haar mening geven maar niemand komt met oplossingen/antwoordenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:40 schreef Rezania het volgende:
Ik heb nu Nederlands.Wat is jullie mening over de vraagstelling: 'Zijn er te veel meningen in Nederland?'
Ah, goede mening.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iedereen is zo druk met zijn/haar mening geven maar niemand komt met oplossingen/antwoorden
U heeft toestemming!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah, goede mening.Kan ik misschien wel gebruiken als argument in mijn betoog.
Dat ben ikquote:
Ja. Ben er nog niet achter of het een echte is of net zo 1 als monopoly en zovtyquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Rez
We hebben een nieuwe mod zie ik!
is het vast wel, de bezetting was niet al te hoog natuurlijkquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja. Ben er nog niet achter of het een echte is of net zo 1 als monopoly en zovty
Oerbeer, je eerste goatse !quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja. Ben er nog niet achter of het een echte is of net zo 1 als monopoly en zovty
4 mods op ONZ.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
is het vast wel, de bezetting was niet al te hoog natuurlijk
Kan ook afgesproken werk zijn met een mod hequote:
Denk het niet, er waren voor zover ik weet geen andere mods online.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan ook afgesproken werk zijn met een mod he
okéquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denk het niet, er waren voor zover ik weet geen andere mods online.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan ook afgesproken werk zijn met een mod he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |