Top.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:16 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee toch niet, ligt eraan in welk practicagroepje je zit. En ik heb 'm dan al gehad.
Kaasrol heeft het drukquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:18 schreef leeell het volgende:
wie doet er trouwens echt al wat op het HBO, dit is gewoon HAVO #2
Dat blijft zo waarschijnlijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:18 schreef leeell het volgende:
Jordy heeft het best druk meen ik.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:18 schreef leeell het volgende:
Ja kloptquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Top.Ik zie nog wel of ik ga
SE is pas om 11 uur afgelopen, dan moet ik ook nog 3 uur ofzo reizen, dan is het 2 uur
dan is de open dag al min of meer afgelopen
Dan zet je 'm uitquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:26 schreef Ezell het volgende:
Mijn mobiel gaat de hele tijd af omdat iemand uit mijn klas met het idee kwam om op WhatsApp een groep voor de klas aan te maken. Ik ga boos worden als ze tot na middernacht berichten blijven sturen.
meisje toch, vreemd begrip wel hè ; "vrienden"quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:26 schreef Ezell het volgende:
Mijn mobiel gaat de hele tijd af omdat iemand uit mijn klas met het idee kwam om op WhatsApp een groep voor de klas aan te maken. Ik ga boos worden als ze tot na middernacht berichten blijven sturen.
Oh nee meid, ga je boos worden?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:26 schreef Ezell het volgende:
Daar heb ik nog niet eens aan gedacht.quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:27 schreef leeell het volgende:
[..]
meisje toch, vreemd begrip wel hè ; "vrienden"
MOBIEL STAAT UIT!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh nee meid, ga je boos worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |