bijna de magische grens van 30 bereiktquote:
Hele mooie en uitgebreide review!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:00 schreef .Cake. het volgende:
Psssst.
Eerste review op animees.nl is een feit!![]()
![]()
![]()
![]()
Graag zouden wij commentaar en feedback krijgen, maar gewoon hallo zeggen mag ook natuurlijk
Niet leukquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:07 schreef .Cake. het volgende:
Voor alle One Piece fans én alle haters van One Piece:
Kijk ze allemaal, ze worden steeds beter.
Ik heb nog steeds buikpijn van het lachen!
Feliquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:00 schreef .Cake. het volgende:
Psssst.
![]()
![]()
![]()
Graag zouden wij commentaar en feedback krijgen, maar gewoon hallo zeggen mag ook natuurlijk
Feliquote:
Gefeliciteerd!quote:
Bedankt!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hele mooie en uitgebreide review!
Het is wel jammer dat je met tegenzin aan de serie begonnen bent door de slechte anime. Als je de visual novel had gespeeld zou je er echt naar uit hebben gekeken
Nog meer feest vandaag! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:00 schreef .Cake. het volgende:
Psssst.
![]()
![]()
![]()
kan de review niet vindenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:00 schreef .Cake. het volgende:
Psssst.
![]()
![]()
![]()
Het einde van School Days is juist zo bevredigend omdat de hoofdpersoon zo hatelijk is. Als je je niet al die afleveringen aan die Makoto geërgerd hebt denk ik dat het einde niet half zo bevredigend is.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Schooldays twijfel ik nog omdat ik het einde al weet.
Bah, waarom nou net die serie? Ik ga 'm morgen pas kijken met een maat van me. En wil tot die tijd geen spoilers zien. Ook al heb ik F/0 al gelezen op Bakatsuki.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:00 schreef .Cake. het volgende:
Psssst.
![]()
![]()
![]()
Gefeliciflapstaart!quote:
Volgens mij hoort het te zijn: "Wat ik nu al fijn vind" i.p.v. 'vindt'.quote:Wat ik nu al fijn vindt aan deze karakter setup is dat er eigenlijk geen high-school kinderen tussen zitten, met uitzondering van Velvet Waver.
Kan me niet voorstellen dat ie het verdient om dood te gaan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het einde van School Days is juist zo bevredigend omdat de hoofdpersoon zo hatelijk is. Als je je niet al die afleveringen aan die Makoto geërgerd hebt denk ik dat het einde niet half zo bevredigend is.
Hij verdiende het.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat ie het verdient om dood te gaan.
Maar oke, ik ga het wel gewoon kijken.
Was die serie in het begin niet gewoon een comedy? Ga hem denk ik ook maar es kijken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:38 schreef Lithia het volgende:
[..]
Hij verdiende het.
Het einde was fucked op, maar het verloop naar het einde is ook een beetje fucked up.
Meer een s'life drama gebaseerd op een eroge. Yotsuga no Sora is de enige non-hentai eroge adaptatie waar ze verder gingen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:22 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Was die serie in het begin niet gewoon een comedy? Ga hem denk ik ook maar es kijken.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik ging vandaag naar de Vomar om bier (Hertog Jan Herfstbock, 12 flesjes) te halen en dacht leuk te zijn door op het gebruikelijke 'ben jij twintig?' blij 'nee, ik ben remiiiii~' te antwoorden. Ik was minder blij toe bleek dat ik in plaats van mijn eigen paspoort ik die van mijn moeder had meegenomen.
doe ik al 10 jaar zonder problemen anders.. kan je dus prima meenemenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:33 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik heb nog geen ID want ik hoopte dat 'ie gratis zou worden (Leers) en je paspoort ga je niet overal me naartoe zeulen.
Zowiezoquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:30 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
fail
zowiezo niet standaard je eigen paspoort of id bij je hebben
Oehquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vandaag maar met Steins;Gate beginnen
Neem een paspoort, met een ID alleen kom je Japan niet binnen!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:34 schreef mschol het volgende:
[..]
doe ik al 10 jaar zonder problemen anders.. kan je dus prima meenemen
de id kaart had je in die 2 weken moeten aanvragen.. nu loop ik met verlopen paspoort en weet ik niet of ik nou id of paspoort ga halen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |