VERDOMD! Ik was er tot een halfuur geleden. Ik ben voortaan een stuk vaker in utrecht vanwege mn minor dus ik stel een (mini)meet voor (desnoods grolsch met zn twee en dan tivoli)quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:58 schreef Ascendancy het volgende:
Nou mensen. anime voor jullie, tivoli(of iets dergelijks) voor mij. Kusjes.
cjiohcrofnhvquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 04:17 schreef Bakakame het volgende:
[..]
VERDOMD! Ik was er tot een halfuur geleden. Ik ben voortaan een stuk vaker in utrecht vanwege mn minor dus ik stel een (mini)meet voor (desnoods grolsch met zn twee en dan tivoli)
mm je woont in apeldoorn ja ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 04:26 schreef blessed19 het volgende:
huuuu
meet bij mij over 2 weken!
bam!
apeldoorn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn indrukken voor zover. Qua tempo voilde het psies goed aan. voor de mensen die het spel gespeelde hebben. De Intro werd tot 1 episode geperst. Vond het ook grappig dat we de stats van Yuu/Seta te zien kregen op een gegeven momentqua verhaal mja denk dat de meeste hier de game al gespeeld hebben maar tot nog toe zijn ze redelijk trouw eraan gebleven. Ben benieuwd hoe ze het gaan doen met de Social links. Zou leuk zijn als we net als in Game steeds de rank up kregen
Zal de anime zeker blijven kijken en kan hem aanraden. Of je het spel niet gespeeld heb of te vaak, 6 keer in mijn geval, maakt in weze niet uit![]()
sorry maar een dvd+ hoesje is geen 30euro.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:42 schreef mschol het volgende:
[..]
de waarde van een dvd/BD zit hem in de aankleding (verpakking), niet direct in de film of extra's zelf
een regulier hoesje niet nee...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:33 schreef redboyke het volgende:
[..]
sorry maar een dvd+ hoesje is geen 30euro.
per dvd even kijken want: Format: DVD, NTSC, All Regionquote:ik wil ik deze site iets bestellen maar weet niet welke regiocode die dvd zijn:
http://www.animedvdsupply.com/
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 00:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
kimi ga nozomu eien
school days
zover ik het heb meegemaakt: vaak worden de fansubs (die je dus kan downloaden) op dvd gezet en dan op zo'n manier dat de kwaliteit wordt teruggeschroeft (drastisch) en het misschien net normaal te bekijken is..quote:
complete lost it @ EVERYDAY YOUNGLIFE JUNESquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:22 schreef wdn het volgende:
P4 is een feest van herkenning
Igor
De muziek in P4
Junes
Kabuto_Raiger: de social links worden in het midden van de anime (tijdens de commerical break denk ik) op het scherm getoond! (er stond `coward` bij 1 van de links).
same here..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:24 schreef .Cake. het volgende:
Ben ik de enige die voor dit seizoen nog nooit van Persona 4 heeft gehoord ofzo?
Is een playstation game die weinig commercieel is uitgebuit maar met mond op mond reclame Amerika/Europa is beland. Is ook voor de die-hard fans trouwens dat spel (VEEL tekst en klikken enzo tijdens schooldagen en vechten/aktie op verschillende dagen/'s-nachts enzo).quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:24 schreef .Cake. het volgende:
Ben ik de enige die voor dit seizoen nog nooit van Persona 4 heeft gehoord ofzo?
Je was ook in de tivoliquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 04:11 schreef Bakakame het volgende:
[..]
JE WAS IN TIVOLI IK OOK!!!!!!
nu rest van topic lezen, ik heb alle tijd, nachttrein
Filosofie in context, doe nu Wijsgerige Ethiekquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:11 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Je was ook in de tivoli![]()
Vet!!! Maar tivoli was niet heel boeiend gisteren en die security had een fetish voor langahrige blonde jongensWerd gefoullieerd, kijk ik achter me, zijn de enige andere 2 die ook moesten ook jongens met lang blond haar
![]()
![]()
![]()
Wat voor minor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:00 schreef .Cake. het volgende:
Psssst.
Eerste review op animees.nl is een feit!![]()
![]()
![]()
![]()
Graag zouden wij commentaar en feedback krijgen, maar gewoon hallo zeggen mag ook natuurlijk
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:00 schreef .Cake. het volgende:
Psssst.
Eerste review op animees.nl is een feit!![]()
![]()
![]()
![]()
Graag zouden wij commentaar en feedback krijgen, maar gewoon hallo zeggen mag ook natuurlijk
quote:
Allebei even gecheckt en het lijkt me wel wat.quote:
Ik heb denk ik een slechte humor... vind er niets aan... (Ben de slapstick van OP gewend, misschien daarom.)quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:07 schreef .Cake. het volgende:
Voor alle One Piece fans én alle haters van One Piece:
Kijk ze allemaal, ze worden steeds beter.
Ik heb nog steeds buikpijn van het lachen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |