want voorin werd ie zeeziek?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:05 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Kwam ook door z'n "gezondheidsproblemen"
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:07 schreef Jor_Dii het volgende:
Tot volgende week(en excuus voor mijn soms agressieve posts, ik heb me namelijk zitten ergeren aan deze onredelijke mensen)
Gelukkig hebben we Mr. Visserquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:07 schreef Jor_Dii het volgende:
Tot volgende week(en excuus voor mijn soms agressieve posts, ik heb me namelijk zitten ergeren aan deze onredelijke mensen)
quote:In het normaal zo rustige Ridderkerk heeft mevrouw Den Hollander last van trillingen en brommende geluiden in haar huis. Ze hoort dit al sinds de renovatie in 2006. Verhuurder Woonvisie is meerdere keren op haar aanwijzingen langs geweest maar kan niets vinden. Sterker nog: zelf horen zij niets.
Voor mevrouw Den Hollander is het echter niet om uit te houden. De geluiden houden haar wakker en ze krijgt er een hoge bloeddruk van. Wil Woonvisie niet luisteren of heeft mevrouw Den Hollander last van spookgeluiden? Mr. Visser gaat op pad en legt zijn oor te luister.
Dat hele overzicht kan eruit natuurlijk, we hebben topicreeksen nu: Topicreeks: De Rijdende Rechterquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:15 schreef jeroen25 het volgende:
Ik heb gelijk even de OP in de wiki geupdate met de recente delen.
Die kan dan in het volgende deel door de TS gebruikt worden.
In een ideale uitzending komt Mr. Visser kijken en ontdekt vervolgens in de kelder een geheime deur waarachter Meneer Den Hollander een verzameling Tarzans heeft verscholen die op hol zijn geslagen.quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:16 schreef Cee het volgende:
[..]
In een ideale uitzending komt Mr. Visser kijken en ontdekt vervolgens in de kelder een geheime deur waarachter Meneer Den Hollander een verzameling Tarzans heeft verscholen die op hol zijn geslagen.
Maar, we wachten af.
zit dat wel in die oude flats?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:25 schreef Palomar het volgende:
Is gewoon centrale luchtventilatiesysteem. Hoor ik in mijn huis ook wel eens...
Idd, die heb ik hier ook in de flat zitten. Werkt perfect en is niet heel storend.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:25 schreef Palomar het volgende:
Goede kans Idd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:25 schreef Palomar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |