SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Wij zijn er nog hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:51 schreef Sharana_LV het volgende:
jamaar die asshole heeft mij ook nog eens in de steek gelaten
Kloptquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:53 schreef Sharana_LV het volgende:
nouja
ik ben er nu wel langs, maar kruipend zonder die gasten te killen ....
ik voel me nou een mietjewaarom niet gewoon het hele zootje afslachten?
maargoed dat kan blijkbaar niet want je wordt altijd gezien
omfgquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Klopt
Je krijgt wel een trophy als je dat deel voorbij komt zonder iemand te doden en/of dat zonder opgemerkt te doen.
Ik heb het 2x geprobeerd toen ben ik er ook voorbij gekropen als een mietjequote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:56 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik heb het 2x geprobeerd toen ben ik er ook voorbij gekropen als een mietje
Ik werd steeds gezien op het laatste stukje voordat je een tunnel in gaat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:00 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]het was mij gelukt! Was ook één van de beter gepolijste stukjes!
lolquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:03 schreef Sharana_LV het volgende:
LOOOOOOOOOOOOOOOL
krijg filmpje ... daarna begin ik op een stuk met een popje voor mij .. dus ik denk mijn buddy is weer terug, sta ik er gewoon naast andere gasten neer te knallen is t zo'n freak popje
quote:
Die is dan niet aan gekomenquote:
quote:
djoed! Dark souls is nicequote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:53 schreef SuperFruitig het volgende:
Pwoa dit topic is te druk voor de vroege morgen.
Je wilt m uitspelen natuurlijkquote:
Haha succesquote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:47 schreef Reintji het volgende:
De PS3 maar weer eens updaten en dan een poging doen in de buurt van Rossdale te komen in Forza4
Je zit weer eens vast.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
gaat niet lukken met he tstuk waar ik nu zit
Wacht maar tot je bij de MAWLR komt.quote:
Wacht maar af jongen, ik zal je tijd nog wel even kloppen!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haha succes
Wel zonder stability control te gebruiken he
Probeer mijn tijd in de ferrari maar te verbeteren, die tijd in de zonda en BMW zijn niet zo bijzonderquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:27 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wacht maar af jongen, ik zal je tijd nog wel even kloppen!
Zo moeilijk is Killzone 3 toch niet? Niet in vergelijking met het laatste stuk uit Killzone 2 in ieder geval.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:24 schreef Solique het volgende:
[..]
Wacht maar tot je bij de MAWLR komt.
tot nu toe is killzone nog niet heel moeilijk nee, ik moet alleen niet steeds vergeten mijn bril op te zetten want anders zie i kdie popjes in de verte nietquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Zo moeilijk is Killzone 3 toch niet? Niet in vergelijking met het laatste stuk uit Killzone 2 in ieder geval.
Maar het gaat niet om Killzone jongens en meisje.. Dark Souls is wat de klok slaat!
Nee Poit, het is GRATIESCH games wat de klok slaat!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Zo moeilijk is Killzone 3 toch niet? Niet in vergelijking met het laatste stuk uit Killzone 2 in ieder geval.
Maar het gaat niet om Killzone jongens en meisje.. Dark Souls is wat de klok slaat!
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee Poit, het is GRATIESCH games wat de klok slaat!
Die tijd met de zonda?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haha succes
Ik ontvang helemaal niets gratiesch.. Heb zelfs Dead Island nog niet binnen van Fok!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee Poit, het is GRATIESCH games wat de klok slaat!
Krijg je toch nog ergens de mannen onder jequote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:46 schreef Sharana_LV het volgende:
DAAAAAAAAMN DE MANNEN VALLEN HIER MET BOSJES VOOR MIJ NEER!
...wel dood maar dannog...
Als je even wacht worden ze nog stijf ookquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:46 schreef Sharana_LV het volgende:
DAAAAAAAAMN DE MANNEN VALLEN HIER MET BOSJES VOOR MIJ NEER!
...wel dood maar dannog...
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:51 schreef Solique het volgende:
[..]
Krijg je toch nog ergens de mannen onder je![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Als je even wacht worden ze nog stijf ook
Welke 2e baas?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:56 schreef Poit het volgende:
[..]
djoed! Dark souls is niceGisteren met pijn en moeite die 2e baas verslagen.
Ik juigte
Euh, ik zoek het even op en zal me netjes meldenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:06 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Welke 2e baas?
En meld je eens in het DaSo topic dan!
Hopsakee, in m'n sigquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:37 schreef Rossdale het volgende:
Super Spanky's Epic Free Gaming Experience Exxxtravaganza
Alle tijdenquote:
Dunno? Moet dat?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:01 schreef SocialDisorder het volgende:
vraagje; waarom heb je een online pass nodig om single-player sidequests te kunnen spelen?
Heb al vaker verschil opgemerkt tussen wat er op de site/nieuwsbrief/etc staat en wat er zichtbaar is in de store.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Dunno? Moet dat?
Wat ik me afvraag is waarom ik in de nieuwsbrief van Playstation Resident Evil 4 gratis aangeboden krijg en er in de store nog 10 euro voor gevraagd wordt.. (als PSN+'er)
Batman: Arkham City... Catwoman-stukjes zijn alleen speelbaar met een online pass.quote:
Is dat geen DLC dan?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Batman: Arkham City... Catwoman-stukjes zijn alleen speelbaar met een online pass.
Nope.quote:
Is dat dan enkel op de PS3? of ook op de xbox?quote:
Deze manier van 'validatie' vind ik ook niet kunnen nee.. Niet op een console in ieder geval.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:28 schreef SocialDisorder het volgende:
Zowel PS3 als Xbox360. Voor de PC-versie is het nog niet bevestigd, maar ik vind het echt slecht.
Pff,... blijf er toch zo'n 4-5s boven bij beide..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Alle tijdenMaar die van de ferrari is wel top. Die tijd van de zonda en BMW kunnen nog wel iets beter
je gaat toch niet zeggen dat je weer beter bent gaan rijden hequote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haha succes
Ahjoh, nog een uurtje en dan heb je hem uitgespeeld..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:34 schreef Sharana_LV het volgende:
maar even pauze voordat ik vannacht alles nog hoor knallen
is de game zo kort dan? ik heb geen idee hoe ver ik benquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Ahjoh, nog een uurtje en dan heb je hem uitgespeeld..
Dan ga je toch weer nolifen totdat je één duizendste onder mijn tijd zitquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
je gaat toch niet zeggen dat je weer beter bent gaan rijden he
Somebody's sounding jealous....quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan ga je toch weer nolifen totdat je één duizendste onder mijn tijd zitIk heb het nadat ik overal boven je stond niet meer geprobeerd. Ik denk dat je nu overal weer hoger staat, maar ik accepteer je snellere tijden pas als je die rijdt met dat ene hulpmiddeltje minder
In wat voor gebied/gedeelte ben je?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
is de game zo kort dan? ik heb geen idee hoe ver ik ben
eerst die jungle toen dat sneeuw gedoe en met die jetpack en daarna mannetje gered van de freaky popjes in dat gebouwquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:36 schreef Solique het volgende:
[..]
In wat voor gebied/gedeelte ben je?
Oh, dan ben je denk ik al over de helft.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
eerst die jungle toen dat sneeuw gedoe en met die jetpack en daarna mannetje gered van de freaky popjes in dat gebouw
ja mannetje al gered alleen nu nog naar buitenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:41 schreef Solique het volgende:
[..]
Oh, dan ben je al over de helft.
Dat is mensen redden in een complex met veel ruiten en heel veel hellgast?
Is waarschijnlijk chapter/missie 5
Haha truequote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:27 schreef Rossdale het volgende:
Nee hoor, vond het humor dat ik gisteren postte dat ik snellere tijden neerzette dan Nick en nog geen 3 minuten later zie ik hem online komen en Forza opstarten
Ja, dat is in Stahl Armsquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja mannetje al gered alleen nu nog naar buitenstikt hier van die ventjes, knallen
alleen die computer gast is lastig, steeds zeiken van follow me maar ondertussen 100x doodgaan terwijl ik lekker popjes aan t neerknallen ben
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.nupxl.com/oddi(...)caakes-pictures.html
oh ja maar ik ben er ondertussne al uit, ben nu buiten aan het crossenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, dat is in Stahl Arms
Mag je een hele hoop Hellgast gaan maaien.
Ben je onderweg naar de MAWLRquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh ja maar ik ben er ondertussne al uit, ben nu buiten aan het crossen
Mag je tussen het schroot gaan maaienquote:
It's not about Wormsquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:42 schreef SpankmasterC het volgende:
game 3 is binnen,worms op de pc!
Vind het ergste dat ik het meeste nog uit mijn hoofd weet, heb campaign nadat ik hem uitgespeeld had na de release niet meer aangeraaktquote:
Nicequote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:42 schreef SpankmasterC het volgende:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:42 schreef SpankmasterC het volgende:
I heard there are a lot of black people in Africa.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:42 schreef SpankmasterC het volgende:
Dat gaat lekker daarquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:42 schreef SpankmasterC het volgende:
Nu al weer alles op gegeten en gedronken?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:14 schreef Sharana_LV het volgende:
k moet zo wel de deur uit naar de supermarkt
nou had niet zo heel veel meer in huis, laatste keer boodschappen was vrijdag!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Nu al weer alles op gegeten en gedronken?
Dan toch maar even boodschappen doen als alles op isquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nou had niet zo heel veel meer in huis, laatste keer boodschappen was vrijdag!
Niet té slecht toch dat je nu problemen hebt met je mobiel?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:34 schreef Reintji het volgende:
Hmm.. update naar iOS5 is niet zo goed gegaan.
Gecondoleerd mehn.quote:
Juah.. heel geen zin in!quote:
Daar gaat je verstandquote:
quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:06 schreef Solique het volgende:
[..]
Hier Hashee met perenijs als toetje![]()
/jaloers!quote:
tsja eten bij papa en mama heb weinig keus.quote:
ditquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:23 schreef koei het volgende:
Ach, gewoon aan het einde van de dag plannen, dan kost het je maar een uurtje werktijd en kan je de volgende dag weer gewoon aan de slag!
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:23 schreef koei het volgende:
Ach, gewoon aan het einde van de dag plannen, dan kost het je maar een uurtje werktijd en kan je de volgende dag weer gewoon aan de slag!
Ik ga met de dames mee.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit
of op vrijdag einde van de dag kun je t weekend bijkomen mocht je er wel last van hebben
Hier de eerste om half 1 tandarts, half 3 ziekenhuisquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:29 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]
Ik ga met de dames mee.
Altijd proberen een beetje gunstig te plannen
1 kunnen ze denk ik niet trekken, moet gesneden worden aangezien die niet door komt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Valt idd wel mee, ik ging er voor 1 maar dat werd dus 3. kies die voor de verstandkies zat moest er ook uit
Alleen het geluid is kut maar goed, 2de keer was ik binnen 10 minuten klaar voor 2
Aargh, dat schijnt hels te zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:35 schreef Poit het volgende:
[..]
1 kunnen ze denk ik niet trekken, moet gesneden worden aangezien die niet door komt.
Dit had ik ook, in 3 stukken en eruitquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:38 schreef wc-eend het volgende:
Snijden is beter dan trekken.. dan verdoven ze je, kleine incisie en ze wippen hem er zo uit...
Die van mij zat dwars, met een ontsteking eronder, maar ik heb een heel stevig gebit en toen hebben ze hem in stukjes moeten breken voordat ze hem eruit konden krijgen...
Valt wel mee, gewoon precies hetzelfde..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:41 schreef Kuukske het volgende:
Maar dan heb je toch meer medicinale nasleep?
ik was bij d eeerste ook gelijk door naar t werk geredenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:34 schreef lkb9000 het volgende:
M'n baas had vandaag om half10 z'n verstandskiezen laten verwijderen, was om 10 over 10 weer op het werk
ijsjes altijd goedquote:
Dat vertellen ze ook na de behandeling, dat je even met eten moet opletten en met het slapen savondsquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:43 schreef koei het volgende:
Bij mij zijn ze gewoon getrokken. Erg vreemd gevoel omdat de boel wel verdoofd is, maar ik heb verder nergens last van gehad. Alleen dag ik honger had maar mn mond nog verdoofd was en ik dus heel hard zat te kauwen maar mijn brood niet doorgebeten kreeg, waarna bleek dat ik op mn wang aan het bijten was
Goed oppassen met eten dus daarna Poit!
Het lukt niet?quote:
neequote:
* Solique heeft een MI met Shar schreeuwend achter de PS3quote:
eindcredits met nederlandse namenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:53 schreef Solique het volgende:
[..]
* Solique heeft een MI met Shar schreeuwend achter de PS3![]()
Ach, hij dut het weer. Maar alle Apps weg en een album wat ik had gekregen. Library file is te nieuw voor de huidige versie van iTunes. Eigenwijs met de beta zitten klooien.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:49 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Niet té slecht toch dat je nu problemen hebt met je mobiel?
Uitgespeeld dus?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
eindcredits met nederlandse namentrots op de nl developers!
In juli! Masseren kan ik al! Maar masseren zal niet de oplossing zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:42 schreef Poit het volgende:
Heb niet het idee dat ze scheef zitten ofzo.
Ach.. Ik zie wel. Maak me er niet zo druk om.. Kijk er alleen niet naar uit
Ben nog nooit zoveel in het ziekenhuis geweest als de laatste maanden
Moet ik ook nog eens naar de Fysio voor m'n rug...
Lotje, heb jij je papieren nou al eens? Kan ik me door jou laten masseren
Ik wil ook lopenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:05 schreef Solique het volgende:
Tijd voor koffiepauze, dan zo weer een lesje lopen
JIj wil allesquote:
trusten en beterschapquote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:33 schreef Sharana_LV het volgende:
meh ik ben kapot, ziek zijn zuigt
ik ga slapen![]()
Ja zat het net ook te lezen..quote:
quote:
Sharquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:16 schreef Sharana_LV het volgende:
yea keelpijn nog dus ik word vroeg wakker en moet dan wer drinken enzo
Er staat verdorie 20 keer RIP Steve Jobs op mijn facebookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Er staat verdorie 20 keer RIP Steve Jobs op mijn facebook
Even een commentje plaatsenja op de mijne ook iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ffs mijn ps3 maakt raar geluid![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Er staat verdorie 20 keer RIP Steve Jobs op mijn facebook
Even een commentje plaatsenHier ook alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh oh, hopelijk alleen stof wat weer verdwijntquote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja op de mijne ook idd
en ffs mijn ps3 maakt raar geluid
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:
Aan Uncharted begonnen zag ik.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:30 schreef Sharana_LV het volgende:
nste is wel een beetje een hark vergeleken met lara hoor!
maar t is leuk
Wie? Nathan?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:30 schreef Sharana_LV het volgende:
nste is wel een beetje een hark vergeleken met lara hoor!
maar t is leuk
Oh ik kan het haar wel zien doenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Wie? Nathan?
Heb je nathan al door het water later rollen? Check hoe mooi dat eruit ziet. Zie ik Lara nog niet doen met een wit half doorschijnend wet T-shirt pakje
Hij gilt als een vrouw als hij van een grote hoogte naar beneden pleurtquote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Wie? Nathan?
Heb je nathan al door het water later rollen? Check hoe mooi dat eruit ziet. Zie ik Lara nog niet doen met een wit half doorschijnend wet T-shirt pakje
Ik gil ook als een klein meisje als ik van grote hoogte naar beneden val hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hij gilt als een vrouw als hij van een grote hoogte naar beneden pleurt
De game ziet er ook mooi uit hoor, maar ventje klinkt gweoon soms wel alsof hij 80 is
Op Nederlandsquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:00 schreef Poit het volgende:
Je moet hem trouwens wel op z'n Nederlands zetten! Geniaal!
sorry maar neequote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik gil ook als een klein meisje als ik van grote hoogte naar beneden val hoor
maar ik doe altijd alles in het engels, ook mijn os installeer ik in engels, veel fijner!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:03 schreef Poit het volgende:
Serieus! Voiceacting van Uncharted is gewoon goed in het Nederlands.. Van de hoofdkarakters dan.. (die negers die je kapot schiet lijken meer vloekende oude mannen uit de jaren 60).
Ik krijg echt zo de kriebels van games in het Nederlandsquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:03 schreef Poit het volgende:
Serieus! Voiceacting van Uncharted is gewoon goed in het Nederlands.. Van de hoofdkarakters dan.. (die negers die je kapot schiet lijken meer vloekende oude mannen uit de jaren 60).
Kan soms irritant zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:06 schreef Sharana_LV het volgende:
kan nou niet echt zeggen dat ik de camera altijd even handig vind hier
Ik heb ook alles op Engels staan maar serieus, I kid you not. Uncharted moet je gewoon proberen met Nederlandse stemmen. Je zult versteld staanquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:05 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik krijg echt zo de kriebels van games in het Nederlands![]()
Had eerst mijn ps3 en x360 op NL, snel op Engels gezet. The horror
Kan het best eens proberen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb ook alles op Engels staan maar serieus, I kid you not. Uncharted moet je gewoon proberen met Nederlandse stemmen. Je zult versteld staan
Gisteravond onder de douche nog?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:57 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Oh ik kan het haar wel zien doen
Jij gilt ook als een klein meisje als je mij weer eens ziet, dus.....quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik gil ook als een klein meisje als ik van grote hoogte naar beneden val hoor
Duh, na wat je vorige keer met me gedaan hebt is dat niet zo gekquote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:21 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Jij gilt ook als een klein meisje als je mij weer eens ziet, dus.....
doet het nog steeds zeer?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 11:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Duh, na wat je vorige keer met me gedaan hebt is dat niet zo gek
als ik er aan denk welquote:
quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:25 schreef SpankmasterC het volgende:
Parmaham met meloen is prima lunch!
Vleesmeloenenquote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:12 schreef Mday het volgende:
ze hebben hier op het kantoor de verschillende ruimten namen gegeven van grote IT-figuren, zoals Gate, Page en Brin e.d.
ik heb even een aanpassing gedaan
http://yfrog.com/hwj70lj
Want je hebt Uncharted nog niet uitgespeeld?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:37 schreef Sharana_LV het volgende:
bah ik heb nu zelfs nog mega tandpijn![]()
ik mag morgen niet naar het werkals ik kom sturen ze mij weer naar huis krijg ik net te horen
nee had hem uitgezet want kreeg teveel hoofdpijn, maar net ff tijdje op bed gelegen en nu weer verderquote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Want je hebt Uncharted nog niet uitgespeeld?
Pff, duurt lang!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee had hem uitgezet want kreeg teveel hoofdpijn, maar net ff tijdje op bed gelegen en nu weer verder
meh..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:11 schreef Sharana_LV het volgende:
even gejat uit het 3ds topic maar ik moest lachen
[ afbeelding ]
Wij vinden de gameplay-innovatie in PES 2012 echter wel zo belangrijk dat we PES 2012 niet onder FIFA 12 willen zetten. Kortom: gelijkspel.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:05 schreef Poit het volgende:
Wow.. Tweakers laat PES beter uit de bus komen dan FIFA
http://tweakers.net/revie(...)fa-12-conclusie.html
fanboysquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:05 schreef Poit het volgende:
Wow.. Tweakers laat PES beter uit de bus komen dan FIFA
http://tweakers.net/revie(...)fa-12-conclusie.html
Ik had deze ook al gezien op de weblog, maar óf ik snap 'm niet, óf ik vind 'm niet leuk...quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:26 schreef Nebo het volgende:
Altijd leuk om erachter te komen dat je een week lang geen Cyanide & Happiness hebt gevolgd en dat dit soort strips ziet
[ afbeelding ]
haha, het gaat erom dat dat stomme ding altijd loopt te zeiken in het spel op wat je doetquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:21 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik had deze ook al gezien op de weblog, maar óf ik snap 'm niet, óf ik vind 'm niet leuk...
Andere cartoonquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
haha, het gaat erom dat dat stomme ding altijd loopt te zeiken in het spel op wat je doet
het liefst sla ik hem ook aan gort, elke keer als je net lekker bezig bent komt ie weer met zijn verhaal
Duidelijk. Na zo lang achter FIFA aangehobbeld te hebben is dit duidelijk een overwinning voor PESquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wij vinden de gameplay-innovatie in PES 2012 echter wel zo belangrijk dat we PES 2012 niet onder FIFA 12 willen zetten. Kortom: gelijkspel.
oh sorryquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Andere cartoon
Die van Nebo gaat over het verwisselen van lunchzak en poepzak.
[..]
Duidelijk. Na zo lang achter FIFA aangehobbeld te hebben is dit duidelijk een overwinning voor PES
's avonds gamenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:32 schreef Sharana_LV het volgende:
waarom zijn games vaak zo donkerik zie echt geen moer soms waari k heen moet!
omdat je TV afgesteld is voor de felle TL-verlichting van de winkel waar je hem gekocht hebt.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:32 schreef Sharana_LV het volgende:
waarom zijn games vaak zo donkerik zie echt geen moer soms waari k heen moet!
Geef jij iets om voetbal gamesquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Andere cartoon
Die van Nebo gaat over het verwisselen van lunchzak en poepzak.
[..]
Duidelijk. Na zo lang achter FIFA aangehobbeld te hebben is dit duidelijk een overwinning voor PES
wie niet?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Geef jij iets om voetbal games?
heb mijne niet in een winkel gekocht!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
omdat je TV afgesteld is voor de felle TL-verlichting van de winkel waar je hem gekocht hebt.
Jarenlang groot PES fan geweest. Inmiddels doet het me niet zoveel maar vind ik het wel leuk om te lezen dat PES er weer bij hoortquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Geef jij iets om voetbal games?
Heb PES4 en 5 ook veel gespeeld op de Xbox, daarna zo'n beetje nooit meer een footy aangeraakt! Maar met PES 4 en 5 was ook de tijd dat ik actief speelde met huisgenoten enzo, was leuke competitie!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Jarenlang groot PES fan geweest. Inmiddels doet het me niet zoveel maar vind ik het wel leuk om te lezen dat PES er weer bij hoort
Dan ram je je backlight toch wat omhoog?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
heb mijne niet in een winkel gekocht!
maar bagger zegzie heel vaak niet waar ik heen moet omdat alles zwart is, beuh
Same here, vanaf ISSquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Jarenlang groot PES fan geweest. Inmiddels doet het me niet zoveel maar vind ik het wel leuk om te lezen dat PES er weer bij hoort
Of contrast van je tv aanpassen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dan ram je je backlight toch wat omhoog?
ja heb ik al gedaan, het is wel iets beter maar nog steeds niet optimaalquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dan ram je je backlight toch wat omhoog?
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 13:26 schreef Nebo het volgende:
Altijd leuk om erachter te komen dat je een week lang geen Cyanide & Happiness hebt gevolgd en dat dit soort strips ziet
[ afbeelding ]
Ik wist dat iemand die ging plaatsenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:52 schreef Tain het volgende:
En deze speciaal voor Poit:
[ afbeelding ]
Piemel inleveren bij de deur AUB.quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:52 schreef Tain het volgende:
En deze speciaal voor Poit:
[ afbeelding ]
Ik wil ook naar huis, maar dan Orcs Must Die! spelen! Erg charmerende game!quote:
Ik twijfelde nog, maar ging toch voor de poeplunch-grapquote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand die ging plaatsen
Ik heb hem vanmiddag gehaald, geen tijd, maar couldn't resist. Eerste baas is al een bitchquote:
Je bent ze ook gelijk maar trucjes aan het leren.quote:
nee ik gooi de bal weg zodat ik kan gamen maar meneer heeft het nu door dat als hij hem weer terug brengt ik door blijf gaanquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:30 schreef Solique het volgende:
[..]
Je bent ze ook gelijk maar trucjes aan het leren.
Heb al een Wii op de zaak staan..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:18 schreef Reintji het volgende:
[..]
Zet gewoon een PS3 op de zaak anders.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee ik gooi de bal weg zodat ik kan gamen maar meneer heeft het nu door dat als hij hem weer terug brengt ik door blijf gaan
Klinkt bekend. Mijn kleine Jazz bleef Spanky ook maar terugbrengen, ongeacht hoe ver je hem gooidequote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee ik gooi de bal weg zodat ik kan gamen maar meneer heeft het nu door dat als hij hem weer terug brengt ik door blijf gaan
ambtenaren en werken in 1 zin, dat past nietquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en wij ambtenaren maar hard werken!!
Gek wel dat ie met de jaren dommer is geworden want ik ben al een tijdje niet meer langsgeweest!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:39 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Klinkt bekend. Mijn kleine Jazz bleef Spanky ook maar terugbrengen, ongeacht hoe ver je hem gooide
Het is een Wii.. Denk je nou echt dat dat ding ooit aan staat?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en wij ambtenaren maar hard werken!!
hier bijna elke dag! mits ziekquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is een Wii.. Denk je nou echt dat dat ding ooit aan staat?
Vind je het gek dat je ziek bent.. Wiiquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hier bijna elke dag! mits ziek
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Vind je het gek dat je ziek bent.. Wii
Wellusquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]omdat jij het niet leuk vind betekend het niet dat andere er geen lol mee hebben!
ervaring leert dat alleen de hardcore casual gamer lol beleeft aan de Wii.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]omdat jij het niet leuk vind betekend het niet dat andere er geen lol mee hebben!
True thatquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:57 schreef Sharana_LV het volgende:
Vet!quote:
dit zal waarschijnlijk ook de eerste en laatste keer zijnquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:26 schreef Reintji het volgende:
[..]
Vet!
Heb op youtube een filmpje van mijn kat staan die dat doet. Nu is ze er alleen niet meer voor te porren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |