http://www.apple.com/iphone/ heeft een "volgende" knop.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:12 schreef Wootism het volgende:
Dus wat ik vroeg, wat is die carousel precies?
Oh die was de hele tijd down hierquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:13 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
http://www.apple.com/iphone/ heeft een "volgende" knop.
Als je geen Iphone 4 hebt wel, anders zou ik het niet doen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:12 schreef RBWO het volgende:
Dusseh ik heb het allemaal gemist. Wanneer komt de Iphone 5? Is het de moeite om die 4S te halen of wachten op een Galaxy S3?
Gewoon de eerste pagina van de iPhone site die op een fancy manier door een paar features beweegt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:18 schreef mergbot het volgende:
Leg even uit wat Carousel is, op de site werkt subsite "carousel" niet.
Kwestie van software-voorkeuren en scherm (klein met hoge resolutie vs groot met lagere resolutie).quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:22 schreef RBWO het volgende:
Ik heb geen Iphone maar een Galaxy S.
Dusseh Iphone 4S halen of Galaxy S2?
Edit:quote:You might have noticed that Apple’s website has been up and down after today’s iPhone 4 event, but it’s not just heavy demand causing the problems — the apple.com domain was apparently hijacked, as the WHOIS records have been vandalized. We’re seeing similar vandalism on microsoft.com, google.com, twitter.com, ebay.com, and yahoo.com right now — we’ll keep you updated.
twitter:reckless twitterde op dinsdag 04-10-2011 om 21:28:32Just got tricked by some terrible spammers -- we pulled that post about doimains. Looks like the Apple server problems were legit. reageer retweet
Teleurgestelde hackers?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:25 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wtf?
Apple, Microsoft, Twitter, Facebook and other domains all hijacked
[..]
Hm, nu page not found voor dat artikel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:25 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wtf?
Apple, Microsoft, Twitter, Facebook and other domains all hijacked
[..]
Hmm, is het niet logischer dat de Whois-database gekraakt is?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm, nu page not found voor dat artikel.
Niemand = Niemand.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:29 schreef jovink het volgende:
Ik heb een vraag; ik wil de iphone 4 wel met abbo van vodafone 200, nu is mijn vraag, worden de abonnementen verlaagd/ toestel goedkoper als de 4s er is? En kan ik dus beter nog wachten of zou het niets uitmaken?
Hoe is het bijv met vorige nieuwere modellen icm abo prijs/toestel prijs gegaan?
Niemand kan me echt een duidelijk antwoord geven, hoop 1 van jullie hier wel.
(is auteur van Thisismynext post hierboven die weer verdwenen is)twitter:reckless twitterde op dinsdag 04-10-2011 om 21:28:32Just got tricked by some terrible spammers -- we pulled that post about doimains. Looks like the Apple server problems were legit. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |