quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:10 schreef BlackLining het volgende:
1080p video! Nou, hoe HTC daar ooit toch tegenop zal kunn... ehh.. wacht
iPhone = Software, period.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:10 schreef BlackLining het volgende:
1080p video! Nou, hoe HTC daar ooit toch tegenop zal kunn... ehh.. wacht
Iedereen weet dat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:11 schreef Ambrosius het volgende:
Nu.nl weet al dat er geen 5 meer komt.
http://www.nu.nl/gadgets/2631624/apple-onthult-iphone-4s.html
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
Mitchell, ik verwacht een pm voor afhandeling mbt de tien euro die ik van je krijg.
Wij kopiëren alleen alles van Engadgetquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:11 schreef gohan16 het volgende:
Kan er volgend jaar niemand van fok die kan opgaan, die updates hier gaan snel als vuur
Daar heb je meer mee verdiend dan BlackLiningquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
Mitchell, ik verwacht een pm voor afhandeling mbt de tien euro die ik van je krijg.
Met in ogenschouw genomen de steeds weer groeiende winst, zou dat best eens mee kunnen vallen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:09 schreef jpjedi het volgende:
apple aandelen zijn wel de domste aandelen om te kopen, overgewaardeerde lucht.
Je bent niet wijs.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
Godverdomme. Kut Applequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:12 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Daar heb je meer mee verdiend dan BlackLining
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:13 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Apple stock zakt ongeveer met 0.01%/sec
Dat denk ik ook somehowquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:13 schreef wolfrolf het volgende:
ER KOMT NOG WEL IETS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111
En volgend jaar zakt het aandeel verder weg. Zelden hebben ze zo weinig voorsprong gehad op HTC en Samsung.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:13 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Het aandeel is 10 dollar gezakt in krap een minuut toen de iPhone 4 op het scherm kwamquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:13 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
De aankondiging dat dit reden is dat steve is opgestapt ja.....quote:
Dacht al dt je je terug zou trekken. Ik nam de weddenschap als eerste aan, letterlijk met die woorden. Maar je trekt je dus terug. Klein kind.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:12 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Je bent niet wijs.
Ik had een deal met bambino die ik netjes zal nakomen
Wil iemand dat dan zo graag? Ik ga toch niet in het openbaar tegen mijn telefoon staan ouwehoeren terwijl er niemand aan de andere kant van de lijn is?quote:
dude seriously, jij was degene die toch zoveel liep te miepen over alles?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:14 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dacht al dt je je terug zou trekken. Ik nam de weddenschap als eerste aan, letterlijk met die woorden. Maar je trekt je dus terug. Klein kind.
Heb ik ergens tegen jou gezegd deal ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:14 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dacht al dt je je terug zou trekken. Ik nam de weddenschap als eerste aan, letterlijk met die woorden. Maar je trekt je dus terug. Klein kind.
Haha, dramatischquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:15 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Ik was net met screenflow aan het fucken om de liveblog en de stock van apple te recorden, het moment dat ze zeggen 'Theres one more thing' dat je die stock omhoog ziet vliegen xD
android heeft het al. Maar ik gebruik het nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:16 schreef jpjedi het volgende:
Drama zeg dat voicecontrol, wie gaat dat gebruiken
Ik ga er waarschijnlijk alleen grappige dingen op insprekenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:16 schreef jpjedi het volgende:
Drama zeg dat voicecontrol, wie gaat dat gebruiken
lolquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:17 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Ik ga er waarschijnlijk alleen grappige dingen op inspreken
'je hebt een penishoofd' en dat je dat de calendar dan open gaat ofzo xD
Je moet hem pakken, voice control vinden, praten, wachten, luisteren. Terwijl je ook met één tap de app hebt...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:16 schreef TheGeneral het volgende:
11:15AM - “What’s the weather like today?” Siri gives the forecast. Big applause.
![]()
![]()
Midden op straat dat tegen je telefoon roepen
+1quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:17 schreef Orbis het volgende:
[..]
Je moet hem pakken, voice control vinden, praten, wachten, luisteren. Terwijl je ook met één tap de app hebt...
Ja precies, vriend van me heeft zo'n nieuwe telefoon met zoiets erop.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:17 schreef Orbis het volgende:
[..]
Je moet hem pakken, voice control vinden, praten, wachten, luisteren. Terwijl je ook met één tap de app hebt...
Ik lig ook niet wakker van die tien euro. Wilde alleen even aanstippen dat je je vooral een grote bek hebt maar toch weer terugkrabbeltquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:15 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Heb ik ergens tegen jou gezegd deal ?
Nee jij kwam met je lijstje wat vanzelfsprekend was.
doeiiii![]()
En nee het ligt niet aan mij want mijn deal met bambino gaat gewoon door omdat die wel gewoon normaal kon reageren
Ja, en dan ontslagen worden omdat dat kutding 6 pm verstaat.quote:
Ach, dat klimt zo weer op.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:19 schreef gogosweden het volgende:
![]()
stiekum vind ik het wel lachen dat ze alleen maar dalen op de beurs..
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:18 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik lig ook niet wakker van die tien euro. Wilde alleen even aanstippen dat je je vooral een grote bek hebt maar toch weer terugkrabbelt
De nieuwe iPhone is gewoon weer de snelste smartphone op de markt, met een van de beste camera's. Goed genoeg voor mij
En 3 minuten later:quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:18 schreef BlackLining het volgende:
![]()
Apple Inc. (NasdaqGS: AAPL )
Real Time
363.85 -10.75 (-2.87%) 2:18PM EDT
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:19 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Hoe moeilijk is het om deze iPhone in anderhalf jaar te maken...
[ afbeelding ]
backup via icloudquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:19 schreef bambino het volgende:
wat is dat icoontje rechts boven in?
Slotje met een rondje er omheen met een pijl
Dat is als je 2x op Home drukt en dan kan je er voor zorgen dat je scherm niet draait bij muziek, films etc.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:19 schreef bambino het volgende:
Auw... Dat is onder de gordelquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:20 schreef Adelante het volgende:
Het bereik van de antenne is zo slecht dat je nu met je telefoon kunt praten om toch een gesprek te hebben
Ooow rotate lock ofzoiets heet dat?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:20 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Dat is als je 2x op Home drukt en dan kan je er voor zorgen dat je scherm niet draait bij muziek, films etc.
I know right? Die iPhone concept is zo geil, de perfecte combo, het design van 3G(s) en het glas van iPhone 4.quote:
Yupquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:21 schreef bambino het volgende:
[..]
Ooow rotate lock ofzoiets heet dat?
Slot op de schermrotatie.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:19 schreef bambino het volgende:
Thats it.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:21 schreef bambino het volgende:
[..]
Ooow rotate lock ofzoiets heet dat?
Dat is de 3GS dus gewoon.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:19 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[ afbeelding ]
Niet moeilijk maar scheelt wel ontwerpkosten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:19 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het niet over bambino, ik heb het over dat jij schreeuwerig vroeg wie de weddenschap aan wilde gaan, en ik letterlijk zei dat ik dat wel wilde. Hoe dom ben jij..?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:19 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]omg ... vraag maar aan bambino morgen of ik terugkrabbel ...
Faalhaas
Ik denk dat dit software matig kan, dus iOS5 is mogelijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:21 schreef gohan16 het volgende:
die spraakherkenning is dat ook op de iphone4, of exclusief 4S?
Nee, dunner, glas ipv goedkoop plastic dat scheurt (ervaring ermee).quote:
Zou kunnen dat ze de 4S exclusiever willen maken en dus extra optie geven.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:22 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik denk dat dit software matig kan, dus iOS5 is mogelijk.
youtube soldier praat daar nu over. Maar het zou kunnen ook voor 4
volgens mij was er net een admin die zei dat we niet meer over die weddenschap mochten praten, dus ga buiten spelen ofzo. Je zei net zelf dat je die 10 euro niks boeide? Het lijkt erop alsof je het hard nodig hebt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:22 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over bambino, ik heb het over dat jij schreeuwerig vroeg wie de weddenschap aan wilde gaan, en ik letterlijk zei dat ik dat wel wilde. Hoe dom ben jij..?
Dan liever geen nieuw design. De design van de iPhone 4 vind ik mooi, hopelijk blijft de 5 ook zoquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:22 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Nee, dunner, glas ipv goedkoop plastic dat scheurt (ervaring ermee).
Dit is pas geil:
[ afbeelding ]
En btw, beter een lookalike van de 3g uitbrengen dan helemaal geen nieuw design.
Wacht maar totdat de i5 aangekondigd is.quote:
Is het ook, maar het moet zowiezo in het engels om volledig te werken (zowiezo in het begin).quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:24 schreef Narcotical het volgende:
Ik moet zeggen, dat voice gebeuren vind ik toch wel knap hoor
Apple zouquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:24 schreef henrivo het volgende:
En DIT dan?
Apple zou twee- tot driehonderd glassnijmachines hebben aangeschaft voor de productie van gebogen glas. De fabrikant uit Cupertino zou het gebogen glas gaan gebruiken voor een komende versie van zijn populaire iPhone.
Is nog niet duidelijk, misschien iOS5, misschien 4s onlyquote:
Ik zou niet weten waarom het niet gewoon in het Nederlands kan hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:25 schreef bambino het volgende:
[..]
Is het ook, maar het moet zowiezo in het engels om volledig te werken (zowiezo in het begin).
Denk dat wij het in NL amper tot niet gaan gebruiken
Net op OMT, waarschijnlijk alleen 4Squote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:26 schreef bambino het volgende:
[..]
Is nog niet duidelijk, misschien iOS5, misschien 4s only
Natuurlijk, en zij mogen er terecht erg blij mee zijn. Maar noem het even als extra feature, niet als voornaamste onthulling.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:26 schreef gohan16 het volgende:
Dit is trouwens wel awesome blinden en slechtzienden. iPhone was al supergebruiksgemakkelijk voor hen.
Ik denk niet dat apple voor elke taal waar de iphone uitkomt dat allemaal er in gaat zetten, het is niet zomaar een woordenboekje.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:26 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom het niet gewoon in het Nederlands kan hoor
Daar komen ze zometeen pas mee, de prijs, het geheugen etc.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
Maar voor het tweede jaar op rij geen geheugenuitbreiding dus? Dat valt me echt tegen van Apple. De concurrentie haalt al 48GB en soms zelfs 64GB, dan loopt de iPhone met 32GB max een beetje achter de feiten aan.
Is nog niet voorbijgekomen toch?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
Maar voor het tweede jaar op rij geen geheugenuitbreiding dus? Dat valt me echt tegen van Apple. De concurrentie haalt al 48GB en soms zelfs 64GB, dan loopt de iPhone met 32GB max een beetje achter de feiten aan.
Dat willen ze ons laten denken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:26 schreef Orbis het volgende:
[..]
Natuurlijk, en zij mogen er terecht erg blij mee zijn. Maar noem het even als extra feature, niet als voornaamste onthulling.
nopquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is nog niet voorbijgekomen toch?
> WGRquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:27 schreef BlackLining het volgende:
Real Time
362.18 -12.42 (-3.32%) 2:27PM EDT
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:27 schreef BlackLining het volgende:
Real Time
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:27 schreef BlackLining het volgende:
Real Time
De iPhone is de meest geliefde telefoon onder blinden stakker.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:27 schreef mitchelll0181 het volgende:
ja een een blinde neemt een touch phone ...
link?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:27 schreef BlackLining het volgende:
Real Time
bron ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:28 schreef no1uknow het volgende:
[..]
De iPhone is de meest geliefde telefoon onder blinden stakker.
Nah, kan hier ook prima aangezien het relevant isquote:
Lach maar, maar ik heb weleens iemand mee zien werken. Ze gebruiken dan alleen slide up, down, left right, En ze kunnen iedereen bellen. Zelfs sms'en maar dat duur heel lang ivm letter voor letterquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:27 schreef mitchelll0181 het volgende:
ja een een blinde neemt een touch phone ...
hij is nu aan het klimmenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:28 schreef nattermann het volgende:
http://www.google.com/finance?q=apple
De iPod Touch wordt ook niet uitgebreid. Als er een 64GB iPhone komt, is er geen reden meer om de 64GB Touch te nemen. Kleine kans dus dat dat gebeurt. Erg zwak.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:27 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik denk niet dat apple voor elke taal waar de iphone uitkomt dat allemaal er in gaat zetten, het is niet zomaar een woordenboekje.
[..]
Daar komen ze zometeen pas mee, de prijs, het geheugen etc.
De teleurstelling is groot, vandaar.quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:29 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
De teleurstelling is groot, vandaar.
Met de nadruk op 'zien'quote:
ECHTquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:30 schreef DeMessias het volgende:
Siri redt het nog een beetje vind ik.
Ik moet er ook nog een jaar mee. Dus zo erg vind ik het niet dat de iPhone 5 er niet isquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja. Maar is dat het?
Mind you, ik heb nog een jaar m'n abonnement lopen, maar tóch.
Kun je idd ook goed mee bellen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:30 schreef MacorgaZ het volgende:
Jammer dat er alleen de 4S is maar dat was al voor 99% zeker.
Maar MacBook air halen dan in plaats van een iPhone.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:31 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
ECHT
meerwaarde echt 0,0 voor mij ...
dat dus.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:31 schreef Narcotical het volgende:
Kom op Apple: "One more thing" please
Dit zit ik dus ook echt te denken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:31 schreef Narcotical het volgende:
Als je er nu nog geen hebt sowieso 4s halen, dat lijkt me logischquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:31 schreef Joysa het volgende:
Nu twijfel ik echt heel erg of ik een 4 of 4s ga halen
Maar als de 4 goedkoper gaat wordenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:32 schreef bambino het volgende:
[..]
Als je er nu nog geen hebt sowieso 4s halen, dat lijkt me logisch
Waarom logisch? Voor de iPhone 4 zal je veel minder betalen nu dan de 4S.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:32 schreef bambino het volgende:
[..]
Als je er nu nog geen hebt sowieso 4s halen, dat lijkt me logisch
Of ze gaan dus gewoon voor Android.. Niet echt handig om 2 jaar lang geen fatsoenlijke nieuwe iPhone aan te bieden nu Android zo hard klimt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:32 schreef Stringer het volgende:
Veel mensen met een 3gs zullen balen.... Staan voor de keuze om dezelfde phone te halen als hun matties terwijl ze eerst early adopters warenEn volgend jaar mogen die mensen de nieuwe i5 halen
Er komt geen iPhone 5 hoor, anders zou het iPhone 4S-stuk nergens op slaan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:31 schreef Narcotical het volgende:
VEEL minder? no way, misschien paar tientjes.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:33 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Waarom logisch? Voor de iPhone 4 zal je veel minder betalen nu dan de 4S.
Da's sowieso wel mooi elk jaarquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:32 schreef Stringer het volgende:
Veel mensen met een 3gs zullen balen.... Staan voor de keuze om dezelfde phone te halen als hun matties terwijl ze eerst early adopters warenEn volgend jaar mogen die mensen de nieuwe i5 halen
Klopt, denk ik ook. Het zou onlogisch zijn om de iPhone 5 alsnog aan te kondigen nu. Eerst gaan ze de 4S melken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:33 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Er komt geen iPhone 5 hoor, anders zou het iPhone 4S-stuk nergens op slaan.
Misschien een iPad 3 ofzo.
Goed punt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:34 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja dat zijn mensen die uit zijn op een koopje.
Ik verwacht er op lange termijn niet veel van. Nu inderdaad even voor Siri maar de update is niet groot genoeg om mensen over te halen voor een update.quote:
Krijg je wel voor hoor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:35 schreef gogosweden het volgende:
wtf heb je aan 64 GB op je telefoon?
2e hands iphone 4quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:35 schreef Joysa het volgende:
Ja met deze prijzen wordt het dus een 4s.
Ff afwachten hoe en wat... losse verkoop zie ik nog niet in US...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:35 schreef Joysa het volgende:
Ja met deze prijzen wordt het dus een 4s.
Ik gebruik de mijne als iPod, dan krijg je die 64GB wel vol.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:35 schreef gogosweden het volgende:
apple store verkoopt ze ook losquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ff afwachten hoe en wat... losse verkoop zie ik nog niet in US...
Die krijg ik zo op hoor. TV shows, films, games en apps. En muziek natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:35 schreef gogosweden het volgende:
Neuh ik wil nieuw. Geen 2e handsquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:36 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
2e hands iphone 4
sim only klaar
58 stuksquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heb je er überhaupt apps op staan?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:36 schreef bambino het volgende:
alles dus uit op de 14e, dus hier de 28e ofzo?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
28/10 dus. Hopelijk meteen los te krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Htc sensationquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:38 schreef DeMessias het volgende:
Zal wel niet los verkrijgbaar zijn. Ik ga een android nemen; wrs de Galaxy S2
Denk bijna zeker van welquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:38 schreef xminator het volgende:
Die Siri optie he? Is dat niet gewoon iets softwarematigs?
Schaam je.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:38 schreef DeMessias het volgende:
Ik zou ff wachten op de Nexus Prime als je wil wachten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:38 schreef DeMessias het volgende:
Thats some Sirious shit..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:38 schreef xminator het volgende:
Die Siri optie he? Is dat niet gewoon iets softwarematigs?
Wel een supermooi scherm dat dingquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:38 schreef DeMessias het volgende:
2:38 PM?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:39 schreef mitchelll0181 het volgende:
2:38PM Sorry folks, no iPhone 5... yet....
Pfff.... Ik keek nog ook.quote:
House heeft nu in ieder geval Odette Yustman, dat is wel een prettige verrassing. Niet alleen maar teleurstellingen vanavond.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:40 schreef wolfrolf het volgende:
Had er meer van verwacht
Tijd voor House en Terra Nova
DOeieeeeeeeeee
wat een kutreeksquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:40 schreef wolfrolf het volgende:
Had er meer van verwacht
Tijd voor House en Terra Nova
DOeieeeeeeeeee
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:35 schreef gogosweden het volgende:
3.7GB aan apps. wtf?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:43 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind 16GB precies genoeg
Hahaha geweldigquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:43 schreef bambino het volgende:
Dat betekend dat ik vandaag 15 euro heb gewonnen met weddenschappen
Ff kijken wie die andere nu was
Ik wou net zeggen, dat was ikquote:
Donequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:44 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, dat was ik
PM je gegevens maar, zet het zo wel over ^^
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:43 schreef bambino het volgende:
Dat betekend dat ik vandaag 15 euro heb gewonnen met weddenschappen
Ff kijken wie die andere nu was
Don't be sadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
Hier nog meer geloof ik, maar ook mijn comics en films worden daarin meegerekend.quote:
Ja ik heb ook meer als dat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hier nog meer geloof ik, maar ook mijn comics en films worden daarin meegerekend.
Maar 32 GB wordt de volgende wel vrees ik, en dan heb ik nog weinig apps ook.
Doen ze zelf.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:45 schreef NJ het volgende:
Dat is het nadeel van die bizarre hype rond je producten. Als je niet aan de verwachting voldoet.
komt wel een gejailbreakde versie voor uit..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:47 schreef xminator het volgende:
Siri alleen softwarematig, maar wel alleen voor 4s?
Nee, 28-10quote:
Geen auto dus geen tomtom, maar had ik dat wel dan had ik een probleemquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:46 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja ik heb ook meer als dat.
Tomtom is 1,5gb ofzo
USA Navi is 1,3GB
dan gaat het hard
Wat? Mijn 32GB zit al vol. En ik heb er amper video's op staan. De AppStore gaan alleen maar groter worden met de verbeterde grafische prestaties, en met 64gb kun je tenminste genoeg lossless-muziek erop knallen.quote:
28-10quote:
Was niet naar jou gericht, meer op het feit dat er nu pas een 64GB uit komt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:48 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wat? Mijn 32GB zit al vol. En ik heb er amper video's op staan. De AppStore gaan alleen maar groter worden met de verbeterde grafische prestaties, en met 64gb kun je tenminste genoeg lossless-muziek erop knallen.
Niets mis mee.
Hier ook.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:48 schreef Skv het volgende:
Mooi. Volgend jaar is mijn contract afgelopen van de 4, kan ik direct door met een major update. Perfect!
Met die nieuwe Airplay icm met AppleTV wordt 64 gig inderdaad heel interessant.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:48 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wat? Mijn 32GB zit al vol. En ik heb er amper video's op staan. De AppStore gaan alleen maar groter worden met de verbeterde grafische prestaties, en met 64gb kun je tenminste genoeg lossless-muziek erop knallen.
Niets mis mee.
Ik wil em ook hebbenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:49 schreef Dimens het volgende:
Maar uiteindelijk moet iedereen de iPhone 4s hebben.
Same here, toch zal ik er wel blij mee zijn hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:50 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik wil em ook hebbenookal heb ik al een 4
Me moeder moet volgende maand een nieuw abo afsluiten.
Zij mijn iphone 4, ik de nieuwe 4s
Ik had een telefoon gesprek.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
28-10, lezen blijft zwaar of niet?
hehequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:51 schreef mitchelll0181 het volgende:
Wat ik al zeg..
Mn hele huis is domotica gestuurd met een iphone app..
De enige reden om een 4s te nemen ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |