quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:10 schreef BlackLining het volgende:
1080p video! Nou, hoe HTC daar ooit toch tegenop zal kunn... ehh.. wacht
iPhone = Software, period.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:10 schreef BlackLining het volgende:
1080p video! Nou, hoe HTC daar ooit toch tegenop zal kunn... ehh.. wacht
Iedereen weet dat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:11 schreef Ambrosius het volgende:
Nu.nl weet al dat er geen 5 meer komt.
http://www.nu.nl/gadgets/2631624/apple-onthult-iphone-4s.html
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
Mitchell, ik verwacht een pm voor afhandeling mbt de tien euro die ik van je krijg.
Wij kopiëren alleen alles van Engadgetquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:11 schreef gohan16 het volgende:
Kan er volgend jaar niemand van fok die kan opgaan, die updates hier gaan snel als vuur
Daar heb je meer mee verdiend dan BlackLiningquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
Mitchell, ik verwacht een pm voor afhandeling mbt de tien euro die ik van je krijg.
Met in ogenschouw genomen de steeds weer groeiende winst, zou dat best eens mee kunnen vallen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:09 schreef jpjedi het volgende:
apple aandelen zijn wel de domste aandelen om te kopen, overgewaardeerde lucht.
Je bent niet wijs.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
Godverdomme. Kut Applequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:12 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Daar heb je meer mee verdiend dan BlackLining
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:13 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Apple stock zakt ongeveer met 0.01%/sec
Dat denk ik ook somehowquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:13 schreef wolfrolf het volgende:
ER KOMT NOG WEL IETS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111
En volgend jaar zakt het aandeel verder weg. Zelden hebben ze zo weinig voorsprong gehad op HTC en Samsung.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:13 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Het aandeel is 10 dollar gezakt in krap een minuut toen de iPhone 4 op het scherm kwamquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:13 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
De aankondiging dat dit reden is dat steve is opgestapt ja.....quote:
Dacht al dt je je terug zou trekken. Ik nam de weddenschap als eerste aan, letterlijk met die woorden. Maar je trekt je dus terug. Klein kind.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:12 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Je bent niet wijs.
Ik had een deal met bambino die ik netjes zal nakomen
Wil iemand dat dan zo graag? Ik ga toch niet in het openbaar tegen mijn telefoon staan ouwehoeren terwijl er niemand aan de andere kant van de lijn is?quote:
dude seriously, jij was degene die toch zoveel liep te miepen over alles?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:14 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dacht al dt je je terug zou trekken. Ik nam de weddenschap als eerste aan, letterlijk met die woorden. Maar je trekt je dus terug. Klein kind.
Heb ik ergens tegen jou gezegd deal ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:14 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dacht al dt je je terug zou trekken. Ik nam de weddenschap als eerste aan, letterlijk met die woorden. Maar je trekt je dus terug. Klein kind.
Haha, dramatischquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:15 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Ik was net met screenflow aan het fucken om de liveblog en de stock van apple te recorden, het moment dat ze zeggen 'Theres one more thing' dat je die stock omhoog ziet vliegen xD
android heeft het al. Maar ik gebruik het nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:16 schreef jpjedi het volgende:
Drama zeg dat voicecontrol, wie gaat dat gebruiken
Ik ga er waarschijnlijk alleen grappige dingen op insprekenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:16 schreef jpjedi het volgende:
Drama zeg dat voicecontrol, wie gaat dat gebruiken
lolquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:17 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Ik ga er waarschijnlijk alleen grappige dingen op inspreken
'je hebt een penishoofd' en dat je dat de calendar dan open gaat ofzo xD
Je moet hem pakken, voice control vinden, praten, wachten, luisteren. Terwijl je ook met één tap de app hebt...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:16 schreef TheGeneral het volgende:
11:15AM - “What’s the weather like today?” Siri gives the forecast. Big applause.
![]()
![]()
Midden op straat dat tegen je telefoon roepen
+1quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:17 schreef Orbis het volgende:
[..]
Je moet hem pakken, voice control vinden, praten, wachten, luisteren. Terwijl je ook met één tap de app hebt...
Ja precies, vriend van me heeft zo'n nieuwe telefoon met zoiets erop.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:17 schreef Orbis het volgende:
[..]
Je moet hem pakken, voice control vinden, praten, wachten, luisteren. Terwijl je ook met één tap de app hebt...
Ik lig ook niet wakker van die tien euro. Wilde alleen even aanstippen dat je je vooral een grote bek hebt maar toch weer terugkrabbeltquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:15 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Heb ik ergens tegen jou gezegd deal ?
Nee jij kwam met je lijstje wat vanzelfsprekend was.
doeiiii![]()
En nee het ligt niet aan mij want mijn deal met bambino gaat gewoon door omdat die wel gewoon normaal kon reageren
Ja, en dan ontslagen worden omdat dat kutding 6 pm verstaat.quote:
Ach, dat klimt zo weer op.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:19 schreef gogosweden het volgende:
![]()
stiekum vind ik het wel lachen dat ze alleen maar dalen op de beurs..
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:18 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik lig ook niet wakker van die tien euro. Wilde alleen even aanstippen dat je je vooral een grote bek hebt maar toch weer terugkrabbelt
De nieuwe iPhone is gewoon weer de snelste smartphone op de markt, met een van de beste camera's. Goed genoeg voor mij
En 3 minuten later:quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:18 schreef BlackLining het volgende:
![]()
Apple Inc. (NasdaqGS: AAPL )
Real Time
363.85 -10.75 (-2.87%) 2:18PM EDT
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:19 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Hoe moeilijk is het om deze iPhone in anderhalf jaar te maken...
[ afbeelding ]
backup via icloudquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:19 schreef bambino het volgende:
wat is dat icoontje rechts boven in?
Slotje met een rondje er omheen met een pijl
Dat is als je 2x op Home drukt en dan kan je er voor zorgen dat je scherm niet draait bij muziek, films etc.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:19 schreef bambino het volgende:
Auw... Dat is onder de gordelquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:20 schreef Adelante het volgende:
Het bereik van de antenne is zo slecht dat je nu met je telefoon kunt praten om toch een gesprek te hebben
Ooow rotate lock ofzoiets heet dat?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:20 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Dat is als je 2x op Home drukt en dan kan je er voor zorgen dat je scherm niet draait bij muziek, films etc.
I know right? Die iPhone concept is zo geil, de perfecte combo, het design van 3G(s) en het glas van iPhone 4.quote:
Yupquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:21 schreef bambino het volgende:
[..]
Ooow rotate lock ofzoiets heet dat?
Slot op de schermrotatie.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:19 schreef bambino het volgende:
Thats it.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:21 schreef bambino het volgende:
[..]
Ooow rotate lock ofzoiets heet dat?
Dat is de 3GS dus gewoon.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:19 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[ afbeelding ]
Niet moeilijk maar scheelt wel ontwerpkosten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:19 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het niet over bambino, ik heb het over dat jij schreeuwerig vroeg wie de weddenschap aan wilde gaan, en ik letterlijk zei dat ik dat wel wilde. Hoe dom ben jij..?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:19 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]omg ... vraag maar aan bambino morgen of ik terugkrabbel ...
Faalhaas
Ik denk dat dit software matig kan, dus iOS5 is mogelijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:21 schreef gohan16 het volgende:
die spraakherkenning is dat ook op de iphone4, of exclusief 4S?
Nee, dunner, glas ipv goedkoop plastic dat scheurt (ervaring ermee).quote:
Zou kunnen dat ze de 4S exclusiever willen maken en dus extra optie geven.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:22 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik denk dat dit software matig kan, dus iOS5 is mogelijk.
youtube soldier praat daar nu over. Maar het zou kunnen ook voor 4
volgens mij was er net een admin die zei dat we niet meer over die weddenschap mochten praten, dus ga buiten spelen ofzo. Je zei net zelf dat je die 10 euro niks boeide? Het lijkt erop alsof je het hard nodig hebt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:22 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over bambino, ik heb het over dat jij schreeuwerig vroeg wie de weddenschap aan wilde gaan, en ik letterlijk zei dat ik dat wel wilde. Hoe dom ben jij..?
Dan liever geen nieuw design. De design van de iPhone 4 vind ik mooi, hopelijk blijft de 5 ook zoquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:22 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Nee, dunner, glas ipv goedkoop plastic dat scheurt (ervaring ermee).
Dit is pas geil:
[ afbeelding ]
En btw, beter een lookalike van de 3g uitbrengen dan helemaal geen nieuw design.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |