Ik heb de radio niet aan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heeft Michiel het nog niet gezegd dan?
Zijn die niet met een nieuw album bezig?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:47 schreef Dagoduck het volgende:
Mumford & sons hoor je ook niets meer van
Dat is toch helemaal niet erg?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:47 schreef Dagoduck het volgende:
Nee, ik denk het niet...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:42 schreef Dagoduck het volgende:
Wie gaat er nog meer naar Seasick Steve volgende maand?
In 2007 al gezien. SS is een baas, maar ik ga niet speciaal voor hem afreizen richting ergens. Als ie op een door mij te bezoeken festival staat, zal ik 'em niet gauw overslaan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:42 schreef Dagoduck het volgende:
Wie gaat er nog meer naar Seasick Steve volgende maand?
Ik ga naar Tivoli 14 november..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
In 2007 al gezien. SS is een baas, maar ik ga niet speciaal voor hem afreizen richting ergens. Als ie op een door mij te bezoeken festival staat, zal ik 'em niet gauw overslaan.
Doe je goed. Is Paradiso niet makkelijker voor jou?quote:
Volgens mij was die al uitverkocht, maarja afstand maakt voor mij niet zoveel uit..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Doe je goed. Is Paradiso niet makkelijker voor jou?
U zei?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:47 schreef Dagoduck het volgende:
Geen idee, ik heb de app wel ooit geinstalleerd maar er vervolgens nooit iets mee gedaanquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:21 schreef alors het volgende:
wat is dat trouwens met die 3v12 luisterpaal die bij elk nummer weer op vol volume gaat als je hem daarvoor zachter hebt gezet
Die kreeg ik dit voorjaar op Hyves nog toegestuurd toen mijn hond dood was, had ik ook heel veel behoefte aanquote:
Heeft die persoon de tekst wel eens gehoord?!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Die kreeg ik dit voorjaar op Hyves nog toegestuurd toen mijn hond dood was, had ik ook heel veel behoefte aan![]()
Ik luister gewoon via de site, niet via de appquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb de app wel ooit geinstalleerd maar er vervolgens nooit iets mee gedaan
Weet ik niet, maar er zat een heel filmpje bij met dat alle dieren naar de hemel gaan en dat soort crap waar ik niet op zat te wachtenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Heeft die persoon de tekst wel eens gehoord?!
Mensen die dat soort dingen posten...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar er zat een heel filmpje bij met dat alle dieren naar de hemel gaan en dat soort crap waar ik niet op zat te wachten
Ja... Ik heb Hyves ook maar verwijderd een aantal weken erna, heb mijn handen meer dan vol aan de restquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mensen die dat soort dingen posten...
van dat soort mensen hoop ik, heel stiekem van binnen, dat ze zelf in zo'n filmpje komen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mensen die dat soort dingen posten...
Ik heb m'n hyves verwijderd nadat ik voor het eerst zo'n bewegend glitterplaatje op m'n pagina tegen kwam. Het kan te gek ook.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja... Ik heb Hyves ook maar verwijderd een aantal weken erna, heb mijn handen meer dan vol aan de rest
Zo zwevend over een regenboog naar allemaal honden en kattenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
van dat soort mensen hoop ik, heel stiekem van binnen, dat ze zelf in zo'n filmpje komen.
Dat heb ik nog vrij lang geaccepteerd, kreeg er ook niet zoveel gelukkig!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb m'n hyves verwijderd nadat ik voor het eerst zo'n bewegend glitterplaatje op m'n pagina tegen kwam. Het kan te gek ook.
Komt Want Want uit Kampen? Wist ik nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:57 schreef Sirolf het volgende:
En toch vraag ik me af wat de zanger van een bandje uit Kampen moet met een kip, een paard en een koe...
Zoiets ja. Ik dacht dat ik geen semi-kampers in m'n vriendenlijstje had, maar dat bleek toch tegen te vallen. Iets soortgelijks krijg ik nu op Facebook, mensen die Gardens Of Time e.d. spelen. Best irritant.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |