7:27 pm "Let me recap ten of the top features."quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:29 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Gaat ie nou de top 10 iOS5 meuk herhalen?
Mwah, was al een tijdje bekend.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:33 schreef Qunix het volgende:
Eerste echte interessante item:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:34 schreef Qunix het volgende:
"This next feature is one of my favorites — tabbed browsing"
twitter:aral twitterde op dinsdag 04-10-2011 om 19:28:04Man, Steve Jobs leaves and Apple goes postal. reageer retweet
Oh, alleen iPadquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:34 schreef Qunix het volgende:
"This next feature is one of my favorites — tabbed browsing"
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
twitter:aral twitterde op dinsdag 04-10-2011 om 19:28:04Man, Steve Jobs leaves and Apple goes postal. reageer retweet
ja, want is ook niet uit te zetten natuurlijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:41 schreef EvilMarc het volgende:
Find my friends! Privacy is nu eindelijk dood?
Nee hoor, je kunt nog altijd gewoon zelf kiezen of mensen kunnen zien waar jouw apparaten zijn.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:41 schreef EvilMarc het volgende:
Find my friends! Privacy is nu eindelijk dood?
live.iphoneclub.nlquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:48 schreef zeebeschuit het volgende:
Waar is die onemorething stream nu??
quote:The Mac outgrew the PC market by almost 6x. This is incredible!
Eens.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:51 schreef Wootism het volgende:
Lekkerste combo is toch wel
http://live.thisismynext.com/Event/Apple_iPhone_5_event_live_blog
samen met
http://www.justin.tv/twit#/w/1845158384/37
en een witte kleurquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:54 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Wat is er nieuw aan de iPod touch? Niets toch, behalve iOS 5?
Epic is een game bureau.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:59 schreef mergbot het volgende:
Wat doen ze in godsnaam met die spelletjes, gaan ze nu ook al mobile games maken
Dat dus. Ik ben helemaal niet geïnteresseerd in die meuk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:59 schreef mergbot het volgende:
Wat doen ze in godsnaam met die spelletjes, gaan ze nu ook al mobile games maken
Aanspreken van een andere doelgroep en laten zien wat het beestje aankan qua graphics.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:59 schreef mergbot het volgende:
het is gewoon een tech demo van het bedrijf epic games, rustig adem halen nuquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:00 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dat dus. Ik ben helemaal niet geïnteresseerd in die meuk.
True, verwacht het ook niet. Dacht dat de 4S een uitgeklede versie zou worden die interessant zou worden voor de prepaid bellers...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:02 schreef Palomar het volgende:
komt echt geen iPhone5 vanavond als ze al zoveel aandacht besteden aan de 4s met al die grafiekjes enzo.
Ze zijn inderdaad te laat meequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:03 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat kan elke telefoon tegenwoordig al man.
Ja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:06 schreef YazooW het volgende:
Net terug van werk...
Is er al een nieuwe iphone aangekondigd?
4squote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:06 schreef YazooW het volgende:
Net terug van werk...
Nieuw van binnen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:06 schreef YazooW het volgende:
Net terug van werk...
idd, blijf voorlopig nog wel even bij mijn 3GS. Vooral aangezien iOS5 daar ook op draait, wat weer een leuke boost geeft aan mn oude telefoon qua featuresquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:08 schreef YazooW het volgende:
Damn dat meen je niet, zit al 4 maanden over mijn 2 jarige abo heen omdat ik wacht op een nieuwe iPhone en dan komen ze met slechts alleen dit? Homo's.
Het is niet afgelopen.... Wacht nou eens met zeikenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:08 schreef YazooW het volgende:
Damn dat meen je niet, zit al 4 maanden over mijn 2 jarige abo heen omdat ik wacht op een nieuwe iPhone en dan komen ze met slechts alleen dit? Homo's.
Is al geweestquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:07 schreef mergbot het volgende:
leuke shit allemaal maar ik ben wel benieuwd naar de accu/batterij
Sorryquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:09 schreef Qunix het volgende:
[..]
Het is niet afgelopen.... Wacht nou eens met zeiken
Dat kan het verschil zijn tussen jantje lacht of jantje huiltquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:09 schreef Marurk het volgende:
Wat boeit het nou of het nemen van een foto 1,1 seconde duurt of 2,1 seconde.?
Eekhoorntjes zijn snel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:09 schreef Marurk het volgende:
Wat boeit het nou of het nemen van een foto 1,1 seconde duurt of 2,1 seconde?
Zelfde hier, maar dan zal je natuurlijk altijd zien dat als je die 4S haalt ze 2 dagen later melden dat de iPhone5 over 2 maanden ofzo komt...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:11 schreef TwyLight het volgende:
Ik ga hem wel halen want moet een nieuwe phone, en wachtte hier op maar had wel gehoopt op een nieuw design. Ook al ziet deze er ook gewoon vet uit
Dat zou echt een naaistreek zijn.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:12 schreef YazooW het volgende:
[..]
Zelfde hier, maar dan zal je natuurlijk altijd zien dat als je die 4S haalt ze 2 dagen later melden dat de iPhone5 over 2 maanden ofzo komt...
Dan zou je echt rellen krijgen bij het gebouw van Applequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:12 schreef YazooW het volgende:
[..]
Zelfde hier, maar dan zal je natuurlijk altijd zien dat als je die 4S haalt ze 2 dagen later melden dat de iPhone5 over 2 maanden ofzo komt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verwacht het niet, wat is dan het nut van de 4S?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:13 schreef Chevalric het volgende:
de iPhone 5 kan natuurlijk nog als "One more thing" komen...
Ik hoop het, anders heb ik 4 maanden gewacht voor eigenlijk iets wat niet eens zo heel bijzonder is...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:13 schreef Chevalric het volgende:
de iPhone 5 kan natuurlijk nog als "One more thing" komen...
een jaar geloof ik. Sowieso altijd een jaar tussen een nieuwe iPhone tot zover.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:14 schreef Marurk het volgende:
Hoeveel tijd zat er eigenlijk tussen de introductie van de iPhone 3GS en de iPhone 4?
Budget-iPhone?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:14 schreef Wootism het volgende:
[..]
Verwacht het niet, wat is dan het nut van de 4S?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:14 schreef Qunix het volgende:
pfooeee
599 los verkoopDan kan Apple echt opzoutenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach, ik roep al vanaf januari dat ik een iPhone wil kopen, maar dat ik nog even wacht tot het nieuwe modelquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:14 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ik hoop het, anders heb ik 4 maanden gewacht voor eigenlijk iets wat niet eens zo heel bijzonder is...
Dacht ik ook, maar dat lijkt er niet op gezien de hardware upgrades...quote:
ik dacht al, die mensen daar op het podium hebben zeker niet veel meer te zeggenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:17 schreef Crimyclown het volgende:
En http://live.thisismynext.com houd ermee op.
Gebruik het best vaak, vind alleen het instellen zo'n gedoe. Best tof dat je nu alleen wat hoeft te pratenquote:
idd, lijkt me een van de weinige momenten dat je het gebruikt. Ik ga niet midden op straat tegen mn telefoon staan schreeuwen. Of in een volle treinquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:21 schreef Qunix het volgende:
[..]
Mits ik in de auto zit en het ook echt werkt als ik Nederlands praat.
Oh jij was ook die kneus die dat plaatje daar posttequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:21 schreef TwyLight het volgende:
You are banned from talking in twit for 9 minutes more.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:22 schreef Wootism het volgende:
[..]
Oh jij was ook die kneus die dat plaatje daar postte
Ah!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:22 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat laat je dan een keer zien met de visiete éh
TENZIJJJJJquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:21 schreef Qunix het volgende:
[..]
Mits ik in de auto zit en het ook echt werkt als ik Nederlands praat.
Ouch...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:23 schreef YazooW het volgende:
Ben blijkbaar niet de enige die dit maar een beetje vind tegenvallen (tot nu toe dan)
http://www.google.com/finance?q=apple
Lol!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:23 schreef YazooW het volgende:
Ben blijkbaar niet de enige die dit maar een beetje vind tegenvallen (tot nu toe dan)
http://www.google.com/finance?q=apple
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:25 schreef TwyLight het volgende:
siri, is my penis below or above average size?
Ja, jij bedoelde dat je het niet gebruikte behalve als je in de auto zat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:25 schreef Qunix het volgende:
[..]
Mits gebruikt u in de betekenis 'op voorwaarde dat', tenzij in de betekenis 'behalve als'.
Je gebruikt het niet op voorwaarde dat je in de auto zit. Juist.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:25 schreef Qunix het volgende:
[..]
Mits gebruikt u in de betekenis 'op voorwaarde dat', tenzij in de betekenis 'behalve als'.
en dan opent die automatisch de camera om een foto ervan te maken ofzo?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:25 schreef TwyLight het volgende:
siri, is my penis below or above average size?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:25 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, jij bedoelde dat je het niet gebruikte behalve als je in de auto zat.
Jup.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je gebruikt het niet op voorwaarde dat je in de auto zit. Juist.
Dus was tenzij correct. Mits zou precies het tegenovergestelde betekenen, dat je het juist alleen niet in de auto zou gebruiken.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:27 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dus was tenzij correct. Mits zou precies het tegenovergestelde betekenen, dat je het juist alleen niet in de auto zou gebruiken.
Werkte dat nog niet?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:27 schreef koffiekoekje het volgende:
Zal autocorrectie nu eindelijk ook in het Nederlands werken?
Juli 2010quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:28 schreef YazooW het volgende:
Hoelang is het geleden dat de iphone4 uit kwam?
Is het weer 2007?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:27 schreef koffiekoekje het volgende:
Zal autocorrectie nu eindelijk ook in het Nederlands werken?
16 maanden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:28 schreef YazooW het volgende:
Hoelang is het geleden dat de iphone4 uit kwam?
waarom zie ik dan bij android smartphones met schreeuwende koppen: flash ondersteuningquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:28 schreef YazooW het volgende:
[..]
flash is langzaam aan het dood gaan, hoeft er van mij niet in
Omdat het een van de weinige punten is dat Android beter doet dan de iPhone, flash ondersteunen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:30 schreef Michiel706 het volgende:
[..]
waarom zie ik dan bij android smartphones met schreeuwende koppen: flash ondersteuning
marketingtruc ofzo omdat de iPhone het niet kan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:30 schreef Michiel706 het volgende:
[..]
waarom zie ik dan bij android smartphones met schreeuwende koppen: flash ondersteuning
Schoppen tegen Apple. Je moet iets.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:30 schreef Michiel706 het volgende:
[..]
Omdat ze het als groot onderscheidend vermogen zien t.o.v. iOS. Ik vind het vet traag..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:30 schreef Michiel706 het volgende:
[..]
Mooi toch?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:30 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Zelfs Android heeft allang Nederlandse spraakherkenning, die nog goed werkt ook
Jij gelooft werkelijk dat ze pas na de launch van de iPhone 4 beginnen met de opvolger van de 4?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:29 schreef YazooW het volgende:
[..]
Dus dan hebben ze iets van 15 maanden nodig gehad voor een betere processor + camera...
JQuery wordt de nieuwe flash.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:31 schreef YazooW het volgende:
[..]
marketingtruc ofzo omdat de iPhone het niet kan.
HTML5 is de toekomst
Vertel, waar heb je flash voor nodigquote:
Mijn Galaxy SII overtreft deze 4S anders op elk tot nu toe bekend gemaakt punt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Omdat het een van de weinige punten is dat Android beter doet dan de iPhone, flash ondersteunen?
Ik gebruik het om op van die sites waar je series terug kan kijken, series terug te kijken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:32 schreef Wootism het volgende:
[..]
Vertel, waar heb je flash voor nodig
Ik denk toch dat de iPhone sneller is nu.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Mijn Galaxy SII overtreft deze 4S anders op elk tot nu toe bekend gemaakt punt.
In de praktijk werkt dat toch niet fatsoenlijk, dat is altijd zo met spraakherkenning.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:29 schreef Mozy het volgende:
Zou wel kut zijn als Siri er alleen voor de iPhone 4S is.
Nah, op Android werkt het ook best goed, dus op de iPhone zal het ook wel goed werken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:33 schreef Marurk het volgende:
[..]
In de praktijk werkt dat toch niet fatsoenlijk, dat is altijd zo met spraakherkenning.
Ik kan alleen maar hopen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:33 schreef Marurk het volgende:
[..]
In de praktijk werkt dat toch niet fatsoenlijk, dat is altijd zo met spraakherkenning.
Ze hebben het net ontwikkeld en beginnnen met drie van de grootste talen. Ik vind dat niet zo gek. En het zal best zo zijn dat Siri de concurrent zwaar ownt in kwaliteit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:32 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, maar beetje jammer dat Apple het niet meteen in meer talen uitbrengt.
Daar zijn Apps voor. Tenminste voor hetgeen ik terug wil kijkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:33 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik gebruik het om op van die sites waar je series terug kan kijken, series terug te kijken.
Reken maar op hetzelfde als de iPhone 4 nuquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:37 schreef wizarddragon het volgende:
"It'll hit US, Canada, Australia, the UK, France, Germany, and Japan."
Nederland zeker pas een half jaar later.
Nopequote:
28 oktquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:39 schreef YazooW het volgende:
[..]
December
Misschien maar eens naar een android toestel gaan kijken dan...
2.4 bedoel je?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:40 schreef Marurk het volgende:
Samsung Galaxy S3 wordt naar zeggen quad core en krijgt Android 4.0. Dus even wachten en de iPhone 4S loopt alweer achter.
Je hebt duidelijk niet goed opgelet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:39 schreef Jahr00n het volgende:
Jezus wat een kneuzentelefoon. Enige update die camera dus?
Niet opgelet?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:39 schreef Jahr00n het volgende:
Jezus wat een kneuzentelefoon. Enige update die camera dus?
Denken dat ik 1.5 uur ga zitten refreshen op één of andere gare pagina.quote:
Wat een kutbron. Ik quote:quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:41 schreef Marurk het volgende:
[..]
http://www.gsminfo.nl/blo(...)re-krijgt-android-40
Sowieso, met Ice Cream Sandwich? Ice Cream Sandwich is gewoon de naam van Android 2.4.quote:Android 4.0 met Ice Cream Sandwich
Dat lijkt me niet, Honeycomb is al 3.0. Niet dat versienummers uitmaken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:42 schreef CaptainCookie het volgende:
Sowieso, met Ice Cream Sandwich? Ice Cream Sandwich is gewoon de naam van Android 2.4.
In de praktijk gebruik ik het praten tegen m'n telefoon alleen als ik een bestemming in de navigatie invoer. Voor de rest nooit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:42 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Het lijkt me ook niet de bedoeling dat je gaat praten tegen je telefoon als je ook kunt typen op dat moment.
Ja, en dat is de versie voor tablets. 2.4 is de volgende versie voor telefoons.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:43 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, Honeycomb is al 3.0. Niet dat versienummers uitmaken.
En als je belt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:43 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
In de praktijk gebruik ik het praten tegen m'n telefoon alleen als ik een bestemming in de navigatie invoer. Voor de rest nooit.
Ga toch niet tegen een apparaat praten, kom nou.
Ik bel ook altijd met mijn headset. Zal me echt een worst wezen dat er naar me gekeken wordtquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:43 schreef YazooW het volgende:
Sta je op het station te praten tegen je telefoon, iedereen kijkt je dan aan wat er met je aan de hand is. Beetje hetzelfde als die bluetooth headsets.
groter scherm misschien? deze is gewoon klein.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:44 schreef Mozy het volgende:
Ik heb een vraag voor jullie, Apple heeft de processor, de communicatie chip en de camera verbeterd. Maar als dat niet genoeg is, wat hadden ze dan nog meer erbij kunnen doen? Of kunnen verbeteren?
Er waren hardnekkige geruchten over de iPhone 5, dus dat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:44 schreef Mozy het volgende:
Ik heb een vraag voor jullie, Apple heeft de processor, de communicatie chip en de camera verbeterd. Maar als dat niet genoeg is, wat hadden ze dan nog meer erbij kunnen doen? Of kunnen verbeteren?
Tsja, het is hier altijd gejank als Apple met iets nieuws komt, mensen verwachten namelijk altijd te veel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:44 schreef Mozy het volgende:
Als je daadwerkelijk een headset ziet dan begrijp ik het ook wel, maar meestal zie je die dingen niet omdat ze zo klein zijn en lijkt het net alsof die persoon in zijn eigen staat te pratenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:44 schreef Wootism het volgende:
[..]
Ik bel ook altijd met mijn headset. Zal me echt een worst wezen dat er naar me gekeken wordt
Als je na 16 maanden met dit komt en de innovatie vergelijkt met andere fabrikanten, lopen ze wel achter nu ja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Tsja, het is hier altijd gejank als Apple met iets nieuws komt, mensen verwachten namelijk altijd te veel.
Design. Maakt het scherm wat groter en de telefoon wat dunner. Oh, en maak de achterkant niet van breekbaar materiaalquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:44 schreef Mozy het volgende:
Men dacht altijd dat Apple een "innovator" was, Nu blijkt het dus gewoon dat Apple achterloopt op de rest qua specs. iOS begint in die aantal jaar ook alweer van z'n kracht af te nemen in vergelijking met andere besturingssystemen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:44 schreef Mozy het volgende:
Zo hadden ze hem ook kunnen noemen, maar was het verder nog hetzelfde geweest.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:45 schreef Wootism het volgende:
[..]
Er waren hardnekkige geruchten over de iPhone 5, dus dat.
maar wat zou er dan voor extra's in die 5 moeten zitten? volgens jou?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:45 schreef Wootism het volgende:
[..]
Er waren hardnekkige geruchten over de iPhone 5, dus dat.
Verklaart ook waarom ze zo achter de Samsung Galaxy SII zaten waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:46 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als je na 16 maanden met dit komt en de innovatie vergelijkt met andere fabrikanten, lopen ze wel achter nu ja.
Weet ik veel, ik ben Apple niet. Er is in vergelijking met andere fabrikanten het afgelopen jaar nou eenmaal niet veel nieuws bijgekomen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
maar wat zou er dan voor extra's in die 5 moeten zitten? volgens jou?
Ja, hoewel de SII ook niet heel vernieuwend was. Ja, met een dual-core-proc kon hij eindelijk soepel scrollen, en de camera was verbeterd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:47 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Verklaart ook waarom ze zo achter de Samsung Galaxy SII zaten waarschijnlijk.
misschien is duitsland een veel grotere afzet markt?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:49 schreef YazooW het volgende:
Trouwens ook wel raar dat Siri geen Spaans ondersteund, is toch zeker wel een veel grotere taal dan Duits.
Ervoor zorgen dat de galaxy S2 het water uit geblazen word .............is mislukt!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:44 schreef Mozy het volgende:
Design! Er waren toffe mockups te vinden, dus vandaar teleurgesteld. Maar dat komt vooral door al het gehype, en is niet iets waar Apple iets aan kan doen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
maar wat zou er dan voor extra's in die 5 moeten zitten? volgens jou?
quote:Access Denied
You don't have permission to access "http://www.apple.com/" on this server.
Reference #18.98db7a5c.1356854320.b07f89
Apple gaat toch altijd over de user experience?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:51 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Ervoor zorgen dat de galaxy S2 het water uit geblazen word .............is mislukt!
En daarom gaan we maar tegen onze telefoon roeptoeteren?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:52 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Apple gaat toch altijd over de user experience?
Aangezien er tussen de iPhone4 en 4S 16 maanden zat is het gewoon een zeer matige update...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:54 schreef Wootism het volgende:
Mensen die zeggen dat de 4S kut is
Het is geen iPhone 5, het is gewoon een dikke update.
Er zat ook een jaar tussen de 3G en de 3GSquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:55 schreef YazooW het volgende:
[..]
Aangezien er tussen de iPhone4 en 4S 16 maanden zat is het gewoon een zeer matige update...
Is dan ook een persoonlijke mening dat ik de update maar magertjes vind. Alleen goede videosamples in 1080p zouden mij nog kunnen overtuigen om de 4S te halen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:57 schreef Wootism het volgende:
[..]
Er zat ook een jaar tussen de 3G en de 3GS
Flikker toch op kuttrolquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:01 schreef Jahr00n het volgende:
Je ziet het wel, zonder Steve is Apple niks. Nu gaan ze gewoon ten onder.
SHIT man had dat eerder gezegtquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:47 schreef CaptainCookie het volgende:
Balen wel, in plaats van die keynote had ik beter het stadsdebat over de Eusebiuskerk kunnen volgen.
https://twitter.com/#!/dgarnhem
Heeft hij nou al echte multitasking? ipv de applicatie te laten pauzeren.. moet toch wel kunnen met een dual corequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:01 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Zeggen ze niet. Ook niet hoeveel RAM.
3GS was ook één grote flop? Dit is gewoon de opvolger van de 3GS, niks meer niks minder.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:03 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Met Steve als CEO hadden ze dit product echt niet uit durven brengen.
Definieer "echte" multitasking. Er is geen verandering, maar een app kan bepaalde taken "echt" laten multitasken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:03 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Heeft hij nou al echte multitasking? ipv de applicatie te laten pauzeren.. moet toch wel kunnen met een dual core
Klopt. Deze telefoon is namelijk in de afgelopen twee maanden ontwikkeld. Daarvoor hebben ze helemaal niets ontwikkeld op iPhonegebied.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:03 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Met Steve als CEO hadden ze dit product echt niet uit durven brengen.
Dit ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:06 schreef NJ het volgende:
[..]
Klopt. Deze telefoon is namelijk in de afgelopen twee maanden ontwikkeld. Daarvoor hebben ze helemaal niets ontwikkeld op iPhonegebied.
Daar lijkt deze update wel op ja, in 1.5 jaar moet toch wat beters te verzinnen zijn?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:06 schreef NJ het volgende:
[..]
Klopt. Deze telefoon is namelijk in de afgelopen twee maanden ontwikkeld. Daarvoor hebben ze helemaal niets ontwikkeld op iPhonegebied.
Gaat de -10 wel halen hoor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:08 schreef YazooW het volgende:
Aandeel Apple gaat langzaam naar de -5%...
Ter vergelijking, de Nasdaq staat nu op -0.87%
Wat is de carousel?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:08 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik vind die carousel bijna toffer dan de telefoon zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |