Jij was toch niet zo van de megameets?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:28 schreef Etsu het volgende:
Ik stel voor: Rotterdam.
Goed bereikbaar, voor mij gratis, voor jullie gratis. Opgelost, slotje.
Ik wilde wel komen, maar moest die avond werken. Had me ook bewust niet opgegeven, dat is toch anders dan wel opgeven en op het laatste moment afzeggen.quote:
Kan ik ook, zie PI. En zo groot ben ik niet hoor, 1,85.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:29 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wat, jij bent toch kensergroot of niet dan? En ik dacht dat jij WEL tegen een grapje kon.
quote:
Waar zie jij staan dat ik kom?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij was toch niet zo van de megameets?
't kán wel, maar dan moet je ook echt iedereen toelaten die wil komenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Is enkel toegestaan voor enkele personen, maar niet voor heel SC.
Bijdehandjequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:30 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
't kán wel, maar dan moet je ook echt iedereen toelaten die wil komen
Gewoon een bazenaccount dit, mag best iedereen weet van hebben. Alsof mensen serieus ook maar een neuk geven om wat ik op dit forum plaats. Mochten ze er wel een neuk om geven weet je meteen ook weer wat voor volk het is, totaal niet serieus te nemen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:27 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
je mag je account goed verborgen houden voor je aanstaande kantoormatties; kan prima, zijn er meer die het zo doen, maar spring dan ook een beetje netjes om met privacy van anderen
Dan moet je vervangende locatie roggelen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Is enkel toegestaan voor enkele personen, maar niet voor heel SC.
Oh lol, dan ben ik bijna net zo groot als jij en waarschijnlijk zwaarder.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:29 schreef Dastan het volgende:
[..]
Kan ik ook, zie PI. En zo groot ben ik niet hoor, 1,85.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:30 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
't kán wel, maar dan moet je ook echt iedereen toelaten die wil komen
Ja, waarschijnlijk, want ik ben maar zeventig kilo, in tegenstelling tot wat sommigen hier suggereren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:31 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Oh lol, dan ben ik bijna net zo groot als jij en waarschijnlijk zwaarder.
Maximaal komen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:30 schreef koekjestrommel1 het volgende:
soberso, SES SC heeft maar 15 actieve posters max, waarvan de helft max komt.
Ik moet niks.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:31 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dan moet je vervangende locatie roggelen.
Wat is daar te doen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Meet in Veghel lijkt me trouwens wel een tof idee.
Ik schommel tussen de 83 en 88, afhankelijk van hoeveel ik die week voor school moet doen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:31 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk, want ik ben maar zeventig kilo, in tegenstelling tot wat sommigen hier suggereren.
post je naam dan maarquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gewoon een bazenaccount dit, mag best iedereen weet van hebben. Alsof mensen serieus ook maar een neuk geven om wat ik op dit forum plaats. Mochten ze er wel een neuk om geven weet je meteen ook weer wat voor volk het is, totaal niet serieus te nemen.
voor een baan in de rechterlijke macht kun je dus al niet meer serieus genomen wordenquote:Tevens snap ik je verwijt niet. Hoezo spring ik niet netjes om met privacy van anderen? Buiten het feit dat ik gisteren welgeteld één minuut een UI met het hoofd van HJ heb gehad ben ik daar verder altijd vrij netjes in.
Niets mis mee. Glaasje appelsap en stuk taart.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:32 schreef Dastan het volgende:
Dan is het geen ses-meet, dan is het gewoon een besloten feestje bij Etsu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |