Wat te doen met homoseksuele heren?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:25 schreef yosander het volgende:
Ooh, wel jammer van Kate Upton.
Dus aan alle heren in dit topic: Google naar Kate Upton en vermaak uzelf.
Show le picsquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:25 schreef leeell het volgende:
nou, het was kankervet, hebben super veel gelachen
we zitten in verschillende lesblokken, dus waarschijnlijk eens gezien, meer niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:26 schreef Ezell het volgende:
leeell en Flitskikker! Hebben jullie elkaar nou al ontmoet?
Tja, de echte komen wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:24 schreef Dastan het volgende:
Iedereen vond het leuk, maar zegde uiteindelijk af. Dat was denk ik ook wel zo geweest als het in de middag of avond werd georganiseerd.
Nope.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:26 schreef Ezell het volgende:
leeell en Flitskikker! Hebben jullie elkaar nou al ontmoet?
ik telde er maar 2 ?quote:
Heb je het gehoord?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:26 schreef leeell het volgende:
[..]
we zitten in verschillende lesblokken, dus waarschijnlijk eens gezien, meer niet.
ja , aan iedereen gevraagd ofzoquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb je het gehoord?Wat Flitskikker had gedaan
Inderdaad, sowieso was die camping echt een uitkomst. Meet was goed georganiseerd. Kom niet afgeven daarop nu.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:25 schreef leeell het volgende:
nou, het was kankervet, hebben super veel gelachen
Houd je mondquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb je het gehoord?Wat Flitskikker had gedaan
'Ben jij leeell van FOK!?'quote:
Och, ik ga niet zo snel meer tegen de vlakte tegenwoordig. Misschien wel als ik dastan bij ga houden, want dastan heeft zwaar veel massa om die alcohol weg te zetten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, jij gaat kenserhard tanken en aan het eind van de avond kieperen we je ergens in een sloot. Genot.
kankergrappigquote:
terechte constateringquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:27 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Och, ik ga niet zo snel meer tegen de vlakte tegenwoordig. Misschien wel als ik dastan bij ga houden, want dastan heeft zwaar veel massa om die alcohol weg te zetten.
je mag je account goed verborgen houden voor je aanstaande kantoormatties; kan prima, zijn er meer die het zo doen, maar spring dan ook een beetje netjes om met privacy van anderenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is een forum, gast. Wat verwacht je?
Wat een lul ben je ook.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:27 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Och, ik ga niet zo snel meer tegen de vlakte tegenwoordig. Misschien wel als ik dastan bij ga houden, want dastan heeft zwaar veel massa om die alcohol weg te zetten.
Voor mij een pokkeeind.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:27 schreef yosander het volgende:
Maar de meesten hebben nu ook OV, dus meeten wordt laagdrempeliger. Ik stel Zwolle of Groningen voor![]()
![]()
Zelfdequote:
Wat, jij bent toch kensergroot of niet dan? En ik dacht dat jij WEL tegen een grapje kon.quote:
Bij jou thuis?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:28 schreef Etsu het volgende:
Ik stel voor: Rotterdam.
Goed bereikbaar, voor mij gratis, voor jullie gratis. Opgelost, slotje.
Insgelijks.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:28 schreef leeell het volgende:
tevens weet ik in welke klas Flitskikker zit
Neem aan van wel, het is immers internet maar.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:29 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wat, jij bent toch kensergroot of niet dan? En ik dacht dat jij WEL tegen een grapje kon.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |