En dan kensershard gaan tanken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:22 schreef leeell het volgende:
ja meet organiseren en dat alle pussy's weer afzeggen en enkel de eckte bazen komen
GM leest mee (aardig leestempo trouwens), maar andersquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil meer fapmateriaal. Dus doe maar.
Met jou kan ik ook vinden. Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:22 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
GM leest mee (aardig leestempo trouwens), maar anders![]()
![]()
sommige discutabele heb ik even weggehaald, heeft te maken met de adverteerdersquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Wat is daar banwaardig aan![]()
?
Of vanwege SES gedoe nu?
Nee, jij gaat kenserhard tanken en aan het eind van de avond kieperen we je ergens in een sloot. Genot.quote:
reeds gedaan, heb de foto'squote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, jij gaat kenserhard tanken en aan het eind van de avond kieperen we je ergens in een sloot. Genot.
Kom op, op een camping.. Gewoon middag/avond.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
Megameets werken helaas niet.
denkt terug aan exa
Terechte constatering.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kom op, op een camping.. Gewoon middag/avond.
Dat was een uitstekend plan anders.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kom op, op een camping.. Gewoon middag/avond.
quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, jij gaat kenserhard tanken en aan het eind van de avond kieperen we je ergens in een sloot. Genot.
Hmmkay, gelukkig zitten er nog genoeg pareltjes tussenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:23 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
sommige discutabele heb ik even weggehaald, heeft te maken met de adverteerders
voor een aanstaand jurist, iemand die geacht mag worden rechtvaardigheid na te streven, gedraag je je opmerkelijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als dit al kinderachtig is...
Vertel me dan maar eens je mening over dit hele topic, tot nu toe.
Baas.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:24 schreef yosander het volgende:
[..]
Hmmkay, gelukkig zitten er nog genoeg pareltjes tussen
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:24 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
voor een aanstaand jurist, iemand die geacht mag worden rechtvaardigheid na te streven, gedraag je je opmerkelijk
Ik niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:24 schreef Dastan het volgende:
Iedereen vond het leuk, maar zegde uiteindelijk af. Dat was denk ik ook wel zo geweest als het in de middag of avond werd georganiseerd.
Ik wou ook eckt wel komenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:24 schreef Dastan het volgende:
Iedereen vond het leuk, maar zegde uiteindelijk af. Dat was denk ik ook wel zo geweest als het in de middag of avond werd georganiseerd.
ah, een echte informaticus dus.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:24 schreef Flitskikker het volgende:
Het feit dat ik ergens anders dan thuis moest overnachten bracht mij ertoe om niet te gaan.
Jij wil gewoon gratis je notes inzien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:24 schreef leeell het volgende:
Glowmouse, help eens ROO geopend te worden, dan wil ik naast jou modereren
Het is een forum, gast. Wat verwacht je?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:24 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
voor een aanstaand jurist, iemand die geacht mag worden rechtvaardigheid na te streven, gedraag je je opmerkelijk
Wat te doen met homoseksuele heren?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:25 schreef yosander het volgende:
Ooh, wel jammer van Kate Upton.
Dus aan alle heren in dit topic: Google naar Kate Upton en vermaak uzelf.
Show le picsquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:25 schreef leeell het volgende:
nou, het was kankervet, hebben super veel gelachen
we zitten in verschillende lesblokken, dus waarschijnlijk eens gezien, meer niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:26 schreef Ezell het volgende:
leeell en Flitskikker! Hebben jullie elkaar nou al ontmoet?
Tja, de echte komen wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:24 schreef Dastan het volgende:
Nope.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:26 schreef Ezell het volgende:
leeell en Flitskikker! Hebben jullie elkaar nou al ontmoet?
ik telde er maar 2 ?quote:
Heb je het gehoord?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:26 schreef leeell het volgende:
[..]
we zitten in verschillende lesblokken, dus waarschijnlijk eens gezien, meer niet.
ja , aan iedereen gevraagd ofzoquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb je het gehoord?Wat Flitskikker had gedaan
Inderdaad, sowieso was die camping echt een uitkomst. Meet was goed georganiseerd. Kom niet afgeven daarop nu.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:25 schreef leeell het volgende:
nou, het was kankervet, hebben super veel gelachen
Houd je mondquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb je het gehoord?Wat Flitskikker had gedaan
'Ben jij leeell van FOK!?'quote:
Och, ik ga niet zo snel meer tegen de vlakte tegenwoordig. Misschien wel als ik dastan bij ga houden, want dastan heeft zwaar veel massa om die alcohol weg te zetten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
kankergrappigquote:
terechte constateringquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:27 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Och, ik ga niet zo snel meer tegen de vlakte tegenwoordig. Misschien wel als ik dastan bij ga houden, want dastan heeft zwaar veel massa om die alcohol weg te zetten.
je mag je account goed verborgen houden voor je aanstaande kantoormatties; kan prima, zijn er meer die het zo doen, maar spring dan ook een beetje netjes om met privacy van anderenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is een forum, gast. Wat verwacht je?
Wat een lul ben je ook.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:27 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Och, ik ga niet zo snel meer tegen de vlakte tegenwoordig. Misschien wel als ik dastan bij ga houden, want dastan heeft zwaar veel massa om die alcohol weg te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |