Doe eens niet zo kinderachtigquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Artikel 162 lid 2 boek 6 van het Burgerlijk Wetboek, de onrechtmatige daad. Inbreuk op lichamelijke integriteit, deze discussie doet pijn aan mijn ogen. Ik ga jullie allemaal aanklagen.
U MAD RENESITE?
Die zie ik niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:19 schreef leeell het volgende:
[..]
mochten toch geen tieten meer posten op Fok van wegen de advertentie zooi
quote:
Voor jou een vraag, voor mij een weet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:20 schreef Kutstudent het volgende:
Maar nou weet ik nog steeds niet of etsu nou serieus op gasten valt of maar wat zit te faken.
Ooh dat, maar:quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:19 schreef leeell het volgende:
[..]
mochten toch geen tieten meer posten op Fok van wegen de advertentie zooi
quote:
even laten zien dat ik nog meelees, daar werden vraagtekens bij gezetquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:20 schreef leeell het volgende:
onze favo crewmember vereert ons met bezoek
Wie vraagt dat nou af.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:21 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
even laten zien dat ik nog meelees, daar werden vraagtekens bij gezet
Als dit al kinderachtig is...quote:
Oké, moet iemand wel voor xtc zorgen dus.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Laten we een mega meet plannen en dan allemaal lief doen enzo yay.
ik hou ze wel in toomquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:21 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Megameets werken helaas niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Laten we een mega meet plannen en dan allemaal lief doen enzo yay.
Dankquote:
Ik wil meer fapmateriaal. Dus doe maar.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:22 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Wou net een leuken Patty Brard plaatje posten
Moet je ook een normale meeting organiseren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:22 schreef leeell het volgende:
ja meet organiseren en dat alle pussy's weer afzeggen en enkel de eckte bazen komen
Door mij nog vanmiddagquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:21 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |