Er zijn natuurlijk bepaalde grenzen. Nooit van cyberpesten gehoord?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:15 schreef leeell het volgende:
jullie zijn echt lichtgeraakt
als je je shit op internet laten slingeren moet je niet gaan huilen als het naar buiten komt en geëxploiteerd word
Dat neemt niet weg dat ik er iets van meende.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Die heeft niet geholpen. Denk echt niet dat ik mij daar iets van aantrok. Het was de ban die op de loer lag. Anders was die afbeelding natuurlijk gewoon verschenen.
eigen schuld als je je shit laat slingerenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk bepaalde grenzen. Nooit van cyberpesten gehoord?
Tenzij iemand anders het erop heeft gezet natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:15 schreef leeell het volgende:
jullie zijn echt lichtgeraakt
als je je shit op internet laten slingeren moet je niet gaan huilen als het naar buiten komt en geëxploiteerd word
Eerste, eens. tweede, kwenie.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Damn. Kunnen we niet gewoon verder gaan? Iets met zand erover.
Dat was geen pesten, dat was een beetje geinen met een foto, die op verkeerde moment genomen is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk bepaalde grenzen. Nooit van cyberpesten gehoord?
Kwaliteitspostquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:17 schreef yosander het volgende:
Kuikentjestijd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ http://img265.imageshack.us/img265/6531/441733530.jpg (copy/paste deze link) ]
Genoeg gezocht, nu fappen oké doei
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:17 schreef koekjestrommel1 het volgende:
blablablabla blabla bla blabla bla. Bla bla lichtegeraakt bla bla internet bla bla privacy bla niet cool bla bla iedereen allus bla bla kap met bla kankeren op elkaar bla bla danku.
Eensquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een ontzettende griepdiscussie hier. Ga allemaal wat doen met je leven, ofzo.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:17 schreef leeell het volgende:
etsu zit ook in die periode van de maand wss
gast, ban pics tochquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:17 schreef yosander het volgende:
Kuikentjestijd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ http://img265.imageshack.us/img265/6531/441733530.jpg (copy/paste deze link) ]
Genoeg gezocht, nu fappen oké doei
[ afbeelding ]
Wat is daar banwaardig aanquote:
quote:
Wat danquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:18 schreef Etsu het volgende:
Sander, ik denk dat we beste maatjes kunnen worden.
Geil.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:18 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Echt big deal. We lijken wel de Patty Brard SC.
mochten toch geen tieten meer posten op Fok van wegen de advertentie zooiquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Wat is daar banwaardig aan![]()
?
Of vanwege SES gedoe nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |