Etsu is sowieso gewoon een wijf, geen touw aan vast te knopen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:09 schreef Kutstudent het volgende:
Etsu, wil je nou echt dat de vrouwen alleen jou "lief" vinden of iets dergelijks, of wat is het?
Mij boeit vrij weinig wat mensen van me denken, eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:09 schreef Kutstudent het volgende:
Etsu, wil je nou echt dat de vrouwen alleen jou "lief" vinden of iets dergelijks, of wat is het?
Etsu viel toch niet op vrouwen, no offence uiteraard. ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:09 schreef Kutstudent het volgende:
Hij is een tweede Michhas, maar dan anders.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:09 schreef Kutstudent het volgende:
Waarom bash je dan op mij als ikquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mij boeit vrij weinig wat mensen van me denken, eigenlijk.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Etsu is sowieso gewoon een wijf, geen touw aan vast te knopen.
Ik weet niet wat jij hebt gehoord, maar ik weet niet wat jij loopt te vertellen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:10 schreef leeell het volgende:
[..]
Etsu viel toch niet op vrouwen, no offence uiteraard. ?
Tante Irma kwam ook bij jou langs?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:10 schreef Etsu het volgende:
Ook iets waar ik me aan erger: Flitskikker die elke keer binnen komt vallen en alles wil weten.
Klinkerbotsing, ik deel uw mening.
Ik zou me laten heropvoeden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:10 schreef Dastan het volgende:
Ik zou je sowieso wat minder proberen te ergeren aan zaken op een internetforum.
Tanta Soesa en Bob.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:10 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Tante Irma kwam ook bij jou langs?
Lolwhy? Vertel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij is een tweede Michhas, maar dan anders.
ik dacht echt dat het zo zat, excuses if not uiteraard.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet wat jij hebt gehoord, maar ik weet niet wat jij loopt te vertellen.
Sowieso. Maar ik wil mn naam niet hier op FOK! hebben, is dat een probleem?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:10 schreef Dastan het volgende:
Ik zou je sowieso wat minder proberen te ergeren aan zaken op een internetforum.
Maakt niet uit jongen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:12 schreef leeell het volgende:
[..]
ik dacht echt dat het zo zat, excuses if not uiteraard.
Gelukkig heb ik geleerd een onderscheid te maken tussen situaties waarin fatsoen er wel toedoet en wanneer dat verwerpelijk is.quote:
Vond jij het bepaald netjes, wat gisteren is voorgevallen dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:12 schreef leeell het volgende:
Dastan is een hele nette jongen, iedereen die het tegendeel beweerd is een idioot
Mij hatenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:10 schreef Etsu het volgende:
Ook iets waar ik me aan erger: Flitskikker die elke keer binnen komt vallen en alles wil weten.
Klinkerbotsing, ik deel uw mening.
Ik weet niet hoor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:12 schreef Dastan het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geleerd een onderscheid te maken tussen situaties waarin fatsoen er wel toedoet en wanneer dat verwerpelijk is.
Ik had het niet over jou, hoor. Dat vind ik heel begrijpelijk, heb ik zelf ook.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sowieso. Maar ik wil mn naam niet hier op FOK! hebben, is dat een probleem?
Ik denk dat ze the R-word bedoelt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:13 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik had het niet over jou, hoor. Dat vind ik heel begrijpelijk, heb ik zelf ook.
Dat geldt waarschijnlijk voor een groot deel van de mensen die hier op het forum zitten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sowieso. Maar ik wil mn naam niet hier op FOK! hebben, is dat een probleem?
Het was één afbeelding van een zelfgeplaatste foto waarvan ik het hoofd op een vadsig lichaam had geplakt. Nou, big deal. Echt, serieus man.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vond jij het bepaald netjes, wat gisteren is voorgevallen dan?
Eén afbeelding teveel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:13 schreef Dastan het volgende:
[..]
Het was één afbeelding van een zelfgeplaatste foto waarvan ik het hoofd op een vadsig lichaam had geplakt. Nou, big deal. Echt, serieus man.
Goh, die stad zegt heel veel over haar naam inderdaad.quote:
Doe niet zo schijnheilig.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Goh, die stad zegt heel veel over haar naam inderdaad.Ik heb het bewuste zinnetje nooit geplaatst.
Als je dat al te ver vindt gaan kun je beter van FOK! af denk ik. Bovendien zijn juist jouw normen en waarden dan enigszins verknipt, als je dat niet vindt kunnen.quote:
Heb ik niet gedaan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:14 schreef Etsu het volgende:
En je was van plan om een tweede afbeelding te plaatsen.
Zo denk ik over jou, zo komen we natuurlijk nooit uit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:15 schreef Dastan het volgende:
[..]
Als je dat al te ver vindt gaan kun je beter van FOK! af denk ik. Bovendien zijn juist jouw normen en waarden dan enigszins verknipt, als je dat niet vindt kunnen.
Ditquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:15 schreef leeell het volgende:
jullie zijn echt lichtgeraakt
als je je shit op internet laten slingeren moet je niet gaan huilen als het naar buiten komt en geëxploiteerd word
Die heeft niet geholpen. Denk echt niet dat ik mij daar iets van aantrok. Het was de ban die op de loer lag. Anders was die afbeelding natuurlijk gewoon verschenen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zei dan ook dat je van plan was. Gelukkig heeft mijn DM geholpen.
Er zijn natuurlijk bepaalde grenzen. Nooit van cyberpesten gehoord?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:15 schreef leeell het volgende:
als je je shit op internet laten slingeren moet je niet gaan huilen als het naar buiten komt en geëxploiteerd word
Dat neemt niet weg dat ik er iets van meende.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:16 schreef Dastan het volgende:
[..]
Die heeft niet geholpen. Denk echt niet dat ik mij daar iets van aantrok. Het was de ban die op de loer lag. Anders was die afbeelding natuurlijk gewoon verschenen.
eigen schuld als je je shit laat slingerenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk bepaalde grenzen. Nooit van cyberpesten gehoord?
Tenzij iemand anders het erop heeft gezet natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:15 schreef leeell het volgende:
Eerste, eens. tweede, kwenie.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Damn. Kunnen we niet gewoon verder gaan? Iets met zand erover.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |