Nee.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat?!
Godverdomme laat me lekker mn rooie feestje hebben en me botvieren op jullie.
Minstens twee keer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:05 schreef Kutstudent het volgende:
Een ezell stoot zich geen 2 keer aan dezelfde steen.
quote:
Het staat letterlijk in de vorige delen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:08 schreef Dastan het volgende:
Dan vertelt ze mij andere dingen dan jou.
Dan jij*quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:08 schreef Dastan het volgende:
Dan vertelt ze mij andere dingen dan jou.
Etsu is sowieso gewoon een wijf, geen touw aan vast te knopen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:09 schreef Kutstudent het volgende:
Etsu, wil je nou echt dat de vrouwen alleen jou "lief" vinden of iets dergelijks, of wat is het?
Mij boeit vrij weinig wat mensen van me denken, eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:09 schreef Kutstudent het volgende:
Etsu, wil je nou echt dat de vrouwen alleen jou "lief" vinden of iets dergelijks, of wat is het?
Etsu viel toch niet op vrouwen, no offence uiteraard. ?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:09 schreef Kutstudent het volgende:
Hij is een tweede Michhas, maar dan anders.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:09 schreef Kutstudent het volgende:
Waarom bash je dan op mij als ikquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mij boeit vrij weinig wat mensen van me denken, eigenlijk.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Etsu is sowieso gewoon een wijf, geen touw aan vast te knopen.
Ik weet niet wat jij hebt gehoord, maar ik weet niet wat jij loopt te vertellen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:10 schreef leeell het volgende:
[..]
Etsu viel toch niet op vrouwen, no offence uiteraard. ?
Tante Irma kwam ook bij jou langs?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:10 schreef Etsu het volgende:
Ook iets waar ik me aan erger: Flitskikker die elke keer binnen komt vallen en alles wil weten.
Klinkerbotsing, ik deel uw mening.
Ik zou me laten heropvoeden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:10 schreef Dastan het volgende:
Ik zou je sowieso wat minder proberen te ergeren aan zaken op een internetforum.
Tanta Soesa en Bob.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:10 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Tante Irma kwam ook bij jou langs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |