Gelukt ja! Toch bedanktquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:45 schreef bellelena het volgende:
Welkom SupremeEvil! Ik kan de OP niet voor je fixen, maar bovenin de pijltjes naast de topic titel kunnen mensen ook gebruiken om naar het vorige topic te gaan. Ik zie dat het is gelukt!
En wow, een drieling! Die is inderdaad meteen ruim klaar! Is het spontaan gebeurd of heeft ze medische hulp gehad bij het zwanger worden?
Heb je een vriend/man? En wil hij ook al aan de kinderen?
Ja, dat wilde ik ook graag! Ik heb nog een ruime maand, maar denk niet dat het nog gaat lukkenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:16 schreef Kersjes het volgende:
Flowerbox, wat let je![]()
Ik ben destijds samen zwanger geweest met mijn schoonzus en ben uiteindelijk 10 dagen na haar bevallen. Was gezellig, konden we samen mijmeren over van alles en nog wat. Maar je eigen zus... dat lijkt me zelfs nog specialer!
quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:45 schreef Ssserpente het volgende:
Whaah, Nils zei net: "Als dan over een paar jaar die tweede smurf er is, kan er meteen een dakkapel op onze slaapkamer."
"Huh?" was mijn hoogst intelligente reactie. "Ben je het ermee eens dan?"
"Nou ja, eens..." zei ie. "Jij bent vrij stellig, toch?"
Mission completed.
Kijk, ik wil je niet beinvloeden ofzo hoorquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:33 schreef nytar het volgende:
Ik weet het mula, maar voor mn gevoel ga ik toch liever naar mn gyn. Ik twijfel nu wel hoor. Ook omdat ik niet verwacht had dat het zo lang zou duren.
Volgens mij heeft elke leeftijd van je andere kind(eren) zo z'n voor- en nadelen. Ik moest Ivan nog veel tillen toen ik hoogzwanger was, maar hij sliep ook nog twee keer op een dag en was veel beter te vermaken als ik me eens een dag minder goed voelde.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:15 schreef twentemeisje het volgende:
Toch wel fijn als zij een beetje kan lopen op het moment dat ik hoog zwanger ben.
Jij hebt dan ook wel een enorm leuk gezinnetje! Ik ben Ivan-fan! Hij komt altijd zo lief, verzorgend en nadenkend op fotos over.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Maar ik ben dolgelukkig met mijn gezinnetje.
Dat.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:26 schreef Mula het volgende:
[..]
Kijk, ik wil je niet beinvloeden ofzo hoormaar dat verwijderen staat echt totaal niet in vergelijking tot de plaatsing ervan. Eendebek erin, dr pakt tang en letterlijk15 seconden later staat de dr naast je met dat ding te zwaaien. Het stelt helemaal niks voor. Mocht de spiraal moeilijk te pakken zijn, dan kan je altijd nog naar de gyn toe?
Nou De enige reden is dat ik nu af en toe 1 kind en werk en huishouden en al het logistiek geregel best zwaar vind. Er dan nog eentje erbij lijkt me niet erg helpen, verstandig lijkt dan te wachten tot Seb naar school gaat over 1,5 jaar maar ja dat is als ik het reëel bekijk. Maar het was eerst als Seb naar school gaat en nu is het volgend jaar bij mijn man. Dus we maken progressie :-Dquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:57 schreef marei het volgende:
Serpente!Goed gedaan!
Estrys, lastig is dat. Ik kan zo snel niet vinden waarom je hoofd en man wat anders zeggen dan je hart, maar ik hoop dat ze het uiteindelijk allemaal eens kunnen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |