Tuurlijk wel. Deze TS gewoon bannen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:16 schreef boem-dikkie het volgende:
Oh, we doen tegenwoordig niet meer dat diegene die het topic sluit een nieuw topic opent?
Ow, we doen tegenwoordig aan lapo hunt?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:16 schreef boem-dikkie het volgende:
Oh, we doen tegenwoordig niet meer dat diegene die het topic sluit een nieuw topic opent?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Deze TS gewoon bannen.
quote:
Sorry? Je negeert mijn vraag en trekt voorbarige conclusies.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:17 schreef bambino het volgende:
[..]
Ow, we doen tegenwoordig aan lapo hunt?
Ik zat rustig te wachten om te kijken of er nog iets boeiends kwam als lapo, enige wat je post is "dicht"quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Sorry? Je negeert mijn vraag en trekt voorbarige conclusies.
haha is goedquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:19 schreef Stringer het volgende:
Oke ik ben scheidsrechter: mitchelll0181 en bambino gaan een weddenschap aan t.w.v. ¤10. 's kijken of de verliezer daadwerkelijk poen overmaakt.
Hun hele Wajong inzetten? Gewaagdquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:19 schreef Stringer het volgende:
Oke ik ben scheidsrechter: mitchelll0181 en bambino gaan een weddenschap aan t.w.v. ¤10. 'S kijken of de verliezer daadwerkelijk poen overmaakt.
Dicht als LaPo beschouwen. Denk je dat er in een laatste post opeens nog een inhoudelijke discussie losbarst?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:19 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik zat rustig te wachten om te kijken of er nog iets boeiends kwam als lapo, enige wat je post is "dicht"
ja zo kan ik het ook
Als jij dan niet snel genoeg bent om een nieuw topic te openen, tja...
Maar goed, als je het ZOOO erg vind, dan sluit je deze toch en maak je toch een andere?
C'mon waar gaat dit over..
Ik was bezig met een weddenschap maken, dus ja ik verwachte nog een reactie daarop van mitchell of iemand anders zoals Stringer die scheidsrechter gaat spelenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:20 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dicht als LaPo beschouwen. Denk je dat er in een laatste post opeens nog een inhoudelijke discussie losbarst?
Nou ik was bezig met typen van een inhoudelijke reactie van een paar zinnen, wordt 'ie in eens rood vanwege het woordje 'dicht'. Beetje vreemd is dat wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:20 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dicht als LaPo beschouwen. Denk je dat er in een laatste post opeens nog een inhoudelijke discussie losbarst?
I rest my casequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:22 schreef Stringer het volgende:
[..]
Nou ik was bezig met typen van een inhoudelijke reactie van een paar zinnen, wordt 'ie in eens rood vanwege het woordje 'dicht'. Beetje vreemd is dat wel.
Sorry ik vind het niet eerlijk om verstandelijk beperkte van hun zakcentje af te helpen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:22 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
As if ...En toch ging je er niet op in
Dude stfu.
We praten toch over de iphone? alleen dan over een weddenschap OVER de iphone.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:33 schreef no1uknow het volgende:
Stelletje no-lifes, stfu en praat over iPhones ipv je e-penis proberen te showen.
Donequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:39 schreef -tape- het volgende:
Bambino, breid anders de OP even uit met wat linkjes en zet er bij dat er geen livestreams zijn. Voorkomt een hoop onnuttige posts
Je kunt het waarschijnlijk vannacht zien op de website, de keynote ofzo.quote:
Hmm tja maja wat voor kwaliteit heb je dan ...sowieso is de audio kut dan..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Wellicht zijn er weer mensen in de zaal die stiekem streamen.
Klopt, sterker nog http://livetechevents.com/ gaat live streamen. Alleen vanwege het feit dat ze dit al hebben aangekondigd zal zodra de stream online gaat, deze worden verwijderd door Apple schat ik in.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Wellicht zijn er weer mensen in de zaal die stiekem streamen.
You're one to talk. Jij hebt de weddenschap met mij al verloren en probeerde er achteraf onderuit te komen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:25 schreef mitchelll0181 het volgende:
Mooi excuus als je bang bent om 10!euro te verliezen
Je hebt het toch ook gelezen. ?
Ja ? dan mag je niks zeggen.
Hoe ****** dom kan je zijn!!!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
You're one to talk. Jij hebt de weddenschap met mij al verloren en probeerde er achteraf onderuit te komen.
Jij blijft maar "volledig nieuw design" zeggen (maar dan met spelfouten), terwijl dat het gewoon niet wordt. Daar heb ik je in het vorige topic ook al op gewezen. Dus ik wacht nog steeds op m'n geld. Ik ga je er na het event weer op wijzen, maar iets zegt mij dat je gewoon een simpel figuur met een te grote bek bent, en toch niet over de brug gaat komen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:55 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Hoe ****** dom kan je zijn!!!!
Er is nog niks bekend dus wtf .... ben je stiekem een vrouw ofzo .. God
UIteraardquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:58 schreef bambino het volgende:
We zullen het wel zien wie gelijk heeft aan het einde van de keynote.
En als mitchell gelijk heeft stuur ik hem 10 euro op, simpel.
Ik verwacht hetzelfde van zijn kant
thanks bambino...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:47 schreef bambino het volgende:
1e live streams gevonden, of ze echt zijn, dont know
http://www.ustream.tv/channel/applelivekeynotes
http://www.quickpwn.com/2(...)ve-event-online.html
Dit waren jou punten :quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Jij blijft maar "volledig nieuw design" zeggen (maar dan met spelfouten), terwijl dat het gewoon niet wordt. Daar heb ik je in het vorige topic ook al op gewezen. Dus ik wacht nog steeds op m'n geld. Ik ga je er na het event weer op wijzen, maar iets zegt mij dat je gewoon een simpel figuur met een te grote bek bent, en toch niet over de brug gaat komen.
YEquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:10 schreef EL_Presidente het volgende:
hoe laat begint die shit... 7 uur?
Net gedaanquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:10 schreef Merkie het volgende:
Geef je definitie van design en de discussie is klaar.
Nope.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:15 schreef Palomar het volgende:
komt er ook een officiele stream van apple?
Er is dan ook nog niks te doen in de zaal.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:17 schreef mitchelll0181 het volgende:
Wel raar dat die 'live' stream nog niet up is
Of hou alsjeblieft op met het nutteloze gezeikquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:10 schreef Merkie het volgende:
Geef je definitie van design en de discussie is klaar.
Oké, dus tenzij iPhone 5 geen design change?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
4S van Apple-site:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://storeimages.apple.(...)fmt=png-alpha&qlt=95
Daar lijkt 't niet op idd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:25 schreef Stringer het volgende:
[..]
Oké, dus tenzij iPhone 5 geen design change?
Ja, maar iig geen scherm van rand tot rand bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:26 schreef mitchelll0181 het volgende:
Wat verstaan jullie onder design ...
Duidelijk veranderingen..
Op die foto zie ik maar 1 minor change. Dat dingetje boven de luidspreker.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:31 schreef mitchelll0181 het volgende:
Leuk als audio comment ernaast
Maarre bambino ...
Ziet er goed uit voor mij
Dit zien we wel als een verandering toch ? haha om discussie te voorkomenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:33 schreef bambino het volgende:
[..]
Op die foto zie ik maar 1 minor change. Dat dingetje boven de luidspreker.
Maar goed we will see
Zelfs dat is niet nieuw, zie je op de afbeelding van de iPhone 4 ook alquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:33 schreef bambino het volgende:
[..]
Op die foto zie ik maar 1 minor change. Dat dingetje boven de luidspreker.
Maar goed we will see
Vooralsnog zijn ze identiekquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:34 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Dit zien we wel als een verandering toch ? haha om discussie te voorkomen
4S heeft 4 zwarte streepjes aan de zijkant (net als CDMA 4). De 4 heeft er 2 en 1 aan de bovenkantquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:34 schreef Stringer het volgende:
iPhone 4:
[ afbeelding ]
iPhone4s
[ afbeelding ]
Wat is precies het verschil?
Dat zou wel een anticlimax zijn zeg.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:43 schreef bambino het volgende:
Iemand zei net, it's confirmed, no iphone 5 just 4s
:/
Ik verlies de weddenschap liever als er wel een 5 komtquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:45 schreef SteelDogg het volgende:
Kan wel. En je hebt de weddenschap wss dus verloren
Haha nice ! Great minds think alikequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:45 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik verlies de weddenschap liever als er wel een 5 komt
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:46 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Haha nice ! Great minds think alike
http://www.apple.com/jp/retail/ginza/quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:48 schreef Orbis het volgende:
Heeft iemand een linkje naar de Japanse Apple-site?
http://www.youtube.com/us(...)dlss#p/l/Thzu1NDXncoquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:51 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Op welke stream kijken jullie? Ik zit op deze (http://www.ustream.tv/cha(...)blog/&medium=1415263), maar er zitten al meer dan 100.000 mensen op. Hij lagt als een gek.
Hij staat in dat stukje wat hele tijd aan het laden is onderin, maar er zijn op dit moment paar honderd duizend users die de website bezoeken, dus no way dat je er door komtquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:55 schreef Orbis het volgende:
Nou, de Japanse site lijkt zijn 4S weer ingeslikt te hebben?
lol, net alsof iemand op dit moment ook maar een ruk geeft op appsquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:56 schreef Hoogstaande het volgende:
NFL Rivals, leuk spel als je van Amrican Sports houdt
Only 0,79 cent
Binnen 1 minuut heb je die app gedownload hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:57 schreef bambino het volgende:
[..]
lol, net alsof iemand op dit moment ook maar een ruk geeft op apps
Niet lullig bedoeld, maar we zijn een paar minuten weg van het grootste apple event dit jaar
I know, maar dan nogquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Binnen 1 minuut heb je die app gedownload hoor
Ik denk dat ze onder de indruk zullen zijn..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:58 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ik ga ECHT afgeven op apple als er geen 5 komt gvd!!
Yeahhh live stream
Nop, mag niet van apple.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:59 schreef Narcotical het volgende:
Dus even voor de duidelijkheid, je kunt nergens live het event zelf bekijken?
Waarom echt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:59 schreef bambino het volgende:
[..]
Nop, mag niet van apple.
Maar er zijn vaker mensen geweest die streamen vanuit dat kamertje
http://www.youtube.com/us(...)dlss#p/l/Thzu1NDXncoquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Megalagquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tja, om het exclusief te houden.quote:
quote:
dit is geen video, maar foto's van Engadget met ''een neger omdat het moet''..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:02 schreef bambino het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/us(...)dlss#p/l/Thzu1NDXnco
is een stuk sneller en imo beter
Ja met foto's erbij en al.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:04 schreef mitchelll0181 het volgende:
zo die engadget site update best veel zeg ..
Niet zo gek, aangezien er niks anders is. Buiten een aantal andere sites die precies hetzelfde doen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:07 schreef bambino het volgende:
Die youtube gast haalt het ook van engadget
Zal nog wel even duren toch?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:08 schreef c0nd0r het volgende:
Nou hup met die aankondiging ik moet zo weg!
Mja hoort erbij ... opbouwnquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:12 schreef Stringer het volgende:
Dit soort dingen hoeven dan ook weer niet voor mij. Fijn voor de aandeelhouders denk ik dan altijd maar..
Ja dit is aandeelhoudersgeneuzel. Ze kiezen ook expres statistiekjes die leuk klinken. Zoals deze:quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:12 schreef Stringer het volgende:
Dit soort dingen hoeven dan ook weer niet voor mij. Fijn voor de aandeelhouders denk ik dan altijd maar..
Gvd je quote pcies de dingen die ik ook copyquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:13 schreef c0nd0r het volgende:
1:12PM He's talking metaphorically. The celing here isn't actually that high.
1:12PM "There are still 77 percent of people who are buying something else. What does that mean? We have an incredibly high ceiling here. We have a long way to go."
Welke mongool zegt dit nou weer?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:13 schreef c0nd0r het volgende:
1:12PM He's talking metaphorically. The celing here isn't actually that high.
1:12PM "There are still 77 percent of people who are buying something else. What does that mean? We have an incredibly high ceiling here. We have a long way to go."
Oh ik dacht dat het een analyse was van iemand op de 23% groeiquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:16 schreef DeMessias het volgende:
We kunnen endgadget ook lezen, je hoeft niet te copy pasten.
quote:
mot je een ban!!>?@!@quote:
Je bent serieus nog aan t kijkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:19 schreef Palomar het volgende:
Kan die neger ook niet aldoor op zn tafel trommelen
Ja wat een onzinhype eigenlijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:19 schreef bambino het volgende:
die gast is echt aan het stallen met iphone nieuws xD
op dit moment zijn er waarschijnlijk meer dan 1 miljoen mensen streams en blogs aan het checken
Best wel ziek voor een telefoon xD
Eén miljoen? Véél meer imo.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:19 schreef bambino het volgende:
op dit moment zijn er waarschijnlijk meer dan 1 miljoen mensen streams en blogs aan het checken
ja de hype die zorgvuldig gecreëerd is werpt z'n vruchten af.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:19 schreef bambino het volgende:
Wacht maar tot ze vliegtuigen gaan besturen met de iPad.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:21 schreef Narcotical het volgende:
1:20PM A 40 pound flight book replaced by a single iPad, making things more efficient.
Je accu van je iPad zal maar net leeg zijn
Ja en Amazon.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:22 schreef DeMessias het volgende:
1:21PM iPad is the "undisputed" #1 tablet in the world. Tim says "everybody and their brother" is trying to compete, but three quarters of all tablets sold are iPads.
Ben toch benieuwd hoe Samsung het volgend jaar zal doen.
NOG BETER DAN ENGADGET! Dankquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:22 schreef Agorias het volgende:
http://live.thisismynext.com/Event/Apple_iPhone_5_event_live_blog
ja man thnxquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:24 schreef gohan16 het volgende:
[..]
NOG BETER DAN ENGADGET! DankHeeft realtime refresh ipv handmatig/1xp/minuut.
Morgen, neem ik aan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:26 schreef Narcotical het volgende:
Heeft iemand trouwens enig idee hoelang het duurt voordat we de keynote op de apple site kunnen bekijken?
vannacht nogquote:
2 tot 3 uur volgens iPhoneclub.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:26 schreef Narcotical het volgende:
Heeft iemand trouwens enig idee hoelang het duurt voordat we de keynote op de apple site kunnen bekijken?
not really, het gaat 4,99 per kaart kosten.quote:
Net als Facetime, alleen iOS users. Waarom doen ze dat altijd.quote:"Next up is iMessage. It's a new messaging service between iOS users."
Ja heb je geen ruk aan, WhatsApp heeft al bijna iedereenquote:
Facetime is een open standaard. Alleen niemand die gek is om daar de rechten voor te betalen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:28 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Net als Facetime, alleen iOS users. Waarom doen ze dat altijd.
In het filmpje in de OP al alles over gezien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Newsstand. Ben benieuwd! Daar hebben we nog weinig van gezien.
Nopequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:31 schreef kebabkever het volgende:
Komt er nu wel of niet een Iphone 5? Berichten spreken elkaar tegen!
Wacht nog 30 min en je weet hetquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:31 schreef kebabkever het volgende:
Komt er nu wel of niet een Iphone 5? Berichten spreken elkaar tegen!
hier niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |