http://www.powned.tv/nieuws/tech/2011/10/bord.htmlquote:Het grote blauwe informatiebord op Utrecht Centraal gaat verdwijnen. De NS laat het bord eind deze maand weghalen.
Er komt een informatiebord voor in de plaats dat ongeveer even groot is, aldus RTV Utrecht. In tegenstelling tot het oude bord zal dit digitaal zijn.
Wie het bord na 1 november nog wil bekijken, moet naar het Spoormuseum. Het Utrechtse informatiebord is het laatste van zijn soort in Nederland.
Borden zo groot bestaan niet eens in een degelijke resolutie waarop je dingen kunt lezen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:14 schreef Quyxz_ het volgende:
Er komt een even groot digitaal bord voor in de plaats...
Het is ook pas in 2020 klaar hè.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:15 schreef twaalf het volgende:
[..]
Borden zo groot bestaan niet eens in een degelijke resolutie waarop je dingen kunt lezen.
Dan hangen ze meerdere schermen neer, slimmerdquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:15 schreef twaalf het volgende:
[..]
Borden zo groot bestaan niet eens in een degelijke resolutie waarop je dingen kunt lezen.
Wist je ook meteen dat er stront aan de knikker was, als je op het perron stond en dat ding begon boven je te ratelen.quote:
Nou dat zeiden ze bij Den Haag CS ook. Nooit wat van teruggezien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:16 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dan hangen ze meerdere schermen neer, slimmerd.
Zoiets als ze bij Studio Sport als decor hebben.
Is dat voor of na de herinrichting van Sloterdijk ?quote:
Te storinggevoelig, denk ik. Daarbij wordt het hele station verbouwd hè, dus zo'n 'ouderwets' bord past dan niet meer.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:35 schreef Trannellius het volgende:
Waarom wordt het vervangen terwijl het nog prima voldoet?
twitter:NSCommunicatie twitterde op dinsdag 04-10-2011 om 17:17:13We gaan eind oktober het grote blauwe bord op Utrecht CS vervangen door een digitale variant. Kunnen we eindelijk commercials tonen! reageer retweet
Powned noemt toch een bron aap.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:42 schreef BELASTING het volgende:
POWNED-news geloven![]()
Je topic staat als 3e als je gaat zoeken op google.
Ik wacht nog even andere bronnen af.
Mijn excuses.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:48 schreef twaalf het volgende:
[..]
Powned noemt toch een bron aap.
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/392633
met filmpje zelfs
Dat grote bord van nu werkt zonder stroom?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:53 schreef Elusive het volgende:
leuk als er dan een stroomstoring is, dan is iedereen het spoor bijster hihaho
Wordt gewoon door mensen bediend.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat grote bord van nu werkt zonder stroom?
Dus achter het bord staan 10 mensen constant te draaien aan dat bord?quote:
Nee gebeurt in de centrale.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:05 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dus achter het bord staan 10 mensen constant te draaien aan dat bord?
Zonder stroom?quote:
Ja. Centrale zit er achter/boven en die knoppen die daar worden omgezet zijn via mechanische kabels verbonden met het bord. Heel ingenieus allemaal en kost dus veel onderhoud. Daarom moet het bord nu weg.quote:
Er zijn nog wel wat stoomtreintjes en diesellocs beschikbaar hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:10 schreef twaalf het volgende:
Wat natuurlijk nog niet wil zeggen dat je met een stroomstoring veel aan dat bord hebt. Dan vertrekken er toch geen treinen, dus is dat bord altijd leeg.
Had dat afgelopen winter even verteld in Utrecht...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:11 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Er zijn nog wel wat stoomtreintjes en diesellocs beschikbaar hoor
De NMBS/SNCB stuurt digitale informatieborden op TFT-scherm via Linux voorzover ik weet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:24 schreef superworm het volgende:
Al tig keer gezien dat digitale treintijdborden van NS vastlopen en een zwart scherm tonen met een Windows-foutmelding. Vraag me af of dat tot nu toe ooit gebeurde in Utrecht...
Nee, maar ook niet van Köln, München, Købnhávn. Liever gewoon simpele leesbare Nederlandse bestemmingen als Keulen, Munchen, Monniken-Glabbeek, Kopenhagen... 99.9% van de Nederlandstalige namen kun je met gewoon Latijns schrift schrijven.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:29 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik begrijp TS, maar ProRail blijft volharden in ASCII (reikwijdte 128 tekens), terwijl UTF-8 (reikwijdte 65536 tekens) bij mij de voorkeur geniet. Word je als reiziger duidelijk van bestemmingen als:
• Koeln Hbf
• Muenchen Hbf
• Moenchengladbach Hbf
• Koebnhavn H
?
Die zijn nooit scherp genoeg om reisinformatie aan te geven.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:35 schreef geluidstechnicus het volgende:
Digitale borden bestaan er wel in dat formaat hoor.
Die worden Pixelboards genoemd.
Ze worden erg vaak ingezet bij festivals voor een live videoweergave o.i.d.
Maar dan hoef je alleen maar een filmpje te laten zien. Als je 30 bestemmingen onder elkaar wilt zetten moet het ook nog eens goed leesbaar zijn.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:35 schreef geluidstechnicus het volgende:
Digitale borden bestaan er wel in dat formaat hoor.
Die worden Pixelboards genoemd.
Ze worden erg vaak ingezet bij festivals voor een live videoweergave o.i.d.
Ik werk liever met endoniemen, dank U.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:33 schreef twaalf het volgende:
[..]
Nee, maar ook niet van Köln, München, Købnhávn. Liever gewoon simpele leesbare Nederlandse bestemmingen als Keulen, Munchen, Monniken-Glabbeek, Kopenhagen... 99.9% van de Nederlandstalige namen kun je met gewoon Latijns schrift schrijven.
Hmm. da's waar...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:36 schreef twaalf het volgende:
[..]
Maar dan hoef je alleen maar een filmpje te laten zien. Als je 30 bestemmingen onder elkaar wilt zetten moet het ook nog eens goed leesbaar zijn.
Endoniem bedoel je?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik werk liever met exoniemen, dank U.
Endoniemen inderdaad.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:42 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Endoniem bedoel je?
Of was je het eens met de post die je quotete?
Quiz: waar gaan deze vluchten heen:quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:37 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik werk liever met exoniemen, dank U.
Shanghai, Pyongyang en Riyadh?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:46 schreef twaalf het volgende:
[..]
Quiz: waar gaan deze vluchten heen:
A. 北京
B. 서울특별시
C. المنامة
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ze niet eens opgezocht, anders zou ik het valsspelen vinden.quote:
En met ringen, ogoneks, haceks, ringel-ß'en.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:52 schreef twaalf het volgende:
Maar goed, laten we het op het informatiebord dus maar op gewoon Latijn en Latijn met trema's houden.
Quootte, bedoel je?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:42 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Endoniem bedoel je?
Of was je het eens met de post die je quotete?
Correct. Ik prefereer ook endoniemen, tot op zekere hoogte. Wat maakt het nou uit of er Köln of Keulen, München of Munchen staat. Bovendien is die 'vernederlandsing' van plaatsnamen in deze tijden echt niet door te voeren. Dat behoort zo internationaal mogelijk, en dan liever in de spelling van het land waar het in ligt dan in bijvoorbeeld Engels. Er staat nu ook Paris, London, München en Bruxelles, waarom zou je dat terugveranderen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:49 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nee, mijn spellingswijze is correct.
Helaas, is al vergeven.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:01 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik heb een mail naar de NS gestuurd. Ik heb 100 euro geboden voor het bord. Ik ben gek op retro, ik heb nog steeds zo'n mooie klapbordwekkerradio uit de jaren 70
quote:Wie het bord na 1 november nog wil bekijken, moet naar het Spoormuseum. Het Utrechtse informatiebord is het laatste van zijn soort in Nederland.
quote:
Nee, quoten wordt overeenkomstig met promoten vervoegd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:49 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nee, mijn spellingswijze is correct.
Tja de stoomtrein is ook nostalgie, kaartjes kopen aan het loket, ook nostalgie.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:47 schreef themole het volgende:
Dat ding is nostalgie, schande dat ze het weghalen.
Als je vaak genoeg met het OV gaat weet je ook dat vertragingen en spoorwijzigingen aan de orde van de dag zijn, dus dat is zeker reden om zo'n bord te houden. En niet iedereen komt dagelijks op Utrecht Centraal.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:40 schreef Drinky het volgende:
Alsof dagelijkse OV gangers daarop letten
Als je vaak genoeg met het OV gaat weet je hoe laat je trein gaat, geen reden om dat bord te houden.
Ik kijk sowieso nooit meer op die borden. Smartphone + NS Reisplanner Xtraquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:20 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Als je vaak genoeg met het OV gaat weet je ook dat vertragingen en spoorwijzigingen aan de orde van de dag zijn, dus dat is zeker reden om zo'n bord te houden. En niet iedereen komt dagelijks op Utrecht Centraal.
Dat is dus ook correct. :/quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:23 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, quoten wordt overeenkomstig met promoten vervoegd.
Zie ook: Lieden die het verbum quoten onnodig moeilijk conjugeren
Wat je ws alleen nog kunt lezen door er recht voor te gaan staan en niet meer van opzij zoals al die digitale kutborden...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:14 schreef Quyxz_ het volgende:
Er komt een even groot digitaal bord voor in de plaats...
Misschien voor de mensen die geen smartphone hebben? Het is een wilde gok hoor.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:10 schreef FredvZ het volgende:
Waarom heb je überhaupt nog een bord nodig, als je op je smartphone al een app hebt die vertelt welk spoor je moet hebben...
dit is fakking achteruitgang vriend, dat bord is geniaal en handigquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:17 schreef Ikhebtrek het volgende:
Dat heet vooruitgang, TS .... leer er mee om te gaan. Derhalve topic onterecht
Of voor de mensen die beseffen dat even omhoog kijken naar het bord sneller werkt dan je smartphone pakken, 9292ov te openen, begin en eindstation in te tikken en te wachten op een antwoordquote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:58 schreef Henno het volgende:
Misschien voor de mensen die geen smartphone hebben? Het is een wilde gok hoor.
Je moet ook niet 9292ov gebruikenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:52 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Of voor de mensen die beseffen dat even omhoog kijken naar het bord sneller werkt dan je smartphone pakken, 9292ov te openen, begin en eindstation in te tikken en te wachten op een antwoord
Maar voor sommige mensen is niet naar een smartphone kijken eng.
Omdat slechts een klein deel van het volk genoeg geld heeft voor zo'n ding. Ik zou zo'n ding trouwens nooit willen hebben, ook niet gratis. Ik wil rust als ik op reis ben en niet gebeld worden. Bovendien weet de overheid dan ook precies waar je je bevindt met zo'n apparaat.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:10 schreef FredvZ het volgende:
Waarom heb je überhaupt nog een bord nodig, als je op je smartphone al een app hebt die vertelt welk spoor je moet hebben...
Enig idee hoe vaak die NS-app niet werkt?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:06 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je moet ook niet 9292ov gebruiken
Gewoon vlak voordat je trein aankomt op je overstapstation even de NS-app openen, op vertrektijden drukken en bam, je hebt dat bord gewoon op je telefoon, inclusief spoorwijzigingen en nauwkeurigere vertragingen dan op dat bord. Dan kan je als je trein aankomt, meteen naar het goede spoor lopen ipv eerst naar zo'n bord te moeten kijken.
Daarbij kan je als je die app opent en de vertrektijden bekijkt, ook op een trein drukken zodat je alle tussengelegen stopstations ziet.
De overheid weet sowieso waar je bent met zo'n gare OV-Chipkaart en anders wel d.m.v. je pintransacties.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:26 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Omdat slechts een klein deel van het volk genoeg geld heeft voor zo'n ding. Ik zou zo'n ding trouwens nooit willen hebben, ook niet gratis. Ik wil rust als ik op reis ben en niet gebeld worden. Bovendien weet de overheid dan ook precies waar je je bevindt met zo'n apparaat.
Geef mij maar gewoon ouderwetse informatieborden en het spoorboekje, de papieren versie, wil ik ook weer terug.
Mobiele telefoons in de trein zijn juist ongelooflijk irritant, soms lijkt het wel een belhuis, i.p.v. een treincoupé.
Of de verbinding is zoek...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:57 schreef RemcoDelft het volgende:
Het groot klapperdeklapbord was een van de dingen van NS die meestal gewoon werkte! Die monitors zijn een kwart van de tijd defect, en niet leesbaar als de zon schijnt...
Ik heb nog nooit meegemaakt dat 'ie niet werkt, en gebruik hem elke dag. Dan doe je toch echt zelf iets fout of heb je een kuttelefoon.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:09 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Enig idee hoe vaak die NS-app niet werkt?
Jij gaat niet vaak met de trein hè? Want zo veel wordt er helemaal niet gebeld in de trein.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:26 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Omdat slechts een klein deel van het volk genoeg geld heeft voor zo'n ding. Ik zou zo'n ding trouwens nooit willen hebben, ook niet gratis. Ik wil rust als ik op reis ben en niet gebeld worden. Bovendien weet de overheid dan ook precies waar je je bevindt met zo'n apparaat.
Geef mij maar gewoon ouderwetse informatieborden en het spoorboekje, de papieren versie, wil ik ook weer terug.
Mobiele telefoons in de trein zijn juist ongelooflijk irritant, soms lijkt het wel een belhuis, i.p.v. een treincoupé.
Ha, ik pin eens per maand momenteel en betaal vervolgens alles contant. OV-chip heb ik niet en mobiele telefoon heb ik ook niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:10 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
De overheid weet sowieso waar je bent met zo'n gare OV-Chipkaart en anders wel d.m.v. je pintransacties.
De laatste zin ben ik wel met je eens. Dat schaamteloze geschreeuw in die mobieltjes altijd.
Voor de introductie van de ov-faalhazenkaart ging ik vaak met het openbaar vervoer, ook dagjes Amsterdam en zo. Nu kan ik bijna nergens meer komen, onderweg kan ik nergens bellen, want geen telefooncellen meer, dus is het niet leuk meer en blijf ik veel vaker thuis. Goedkoop dat wel, maar erg saai.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:14 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Jij gaat niet vaak met de trein hè? Want zo veel wordt er helemaal niet gebeld in de trein.
Hoewel, misschien in dat asociale Friesland wel.
Ik kan bevestigen dat er iig in de Randstad, Brabant en Overijssel ontzettend veel gebeld wordt in de trein. Vaak ook nog in de stiltecoupe.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:14 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Jij gaat niet vaak met de trein hè? Want zo veel wordt er helemaal niet gebeld in de trein.
Hoewel, misschien in dat asociale Friesland wel.
De NS heeft nog steeds papieren kaartjes beschikbaar hoor. For now.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:18 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Voor de introductie van de ov-faalhazenkaart ging ik vaak met het openbaar vervoer, ook dagjes Amsterdam en zo. Nu kan ik bijna nergens meer komen, onderweg kan ik nergens bellen, want geen telefooncellen meer, dus is het niet leuk meer en blijf ik veel vaker thuis. Goedkoop dat wel, maar erg saai.
WTF...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:16 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Bankpasjes kan ik ook beter thuislaten in het vervolg (die schijnen ook een signaal af te zenden).
Je kan ook voor een paar euro een metalen pashouder die als kooi van Faraday fungeert kopen. Pasje erin en geen signalen meer - al hoef je daar met bankpasjes nog niet bang voor te zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:16 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ha, ik pin eens per maand momenteel en betaal vervolgens alles contant. OV-chip heb ik niet en mobiele telefoon heb ik ook niet.
Bankpasjes kan ik ook beter thuislaten in het vervolg (die schijnen ook een signaal af te zenden).
Als iedereen vervolgens weigert de gare overheidstechnieken te gebruiken en we allemaal weer teruggaan naar 1970, staat de Big Brother-overheid in haar hemd.
Dames en heren, ik presenteer u de nieuwe Socios.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:16 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ha, ik pin eens per maand momenteel en betaal vervolgens alles contant. OV-chip heb ik niet en mobiele telefoon heb ik ook niet.
Bankpasjes kan ik ook beter thuislaten in het vervolg (die schijnen ook een signaal af te zenden).
Als iedereen vervolgens weigert de gare overheidstechnieken te gebruiken en we allemaal weer teruggaan naar 1970, staat de Big Brother-overheid in haar hemd.
Niets, vandaar dat ik overal en altijd incheck op 4square,twitter,fb,googleplus.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:45 schreef Irritatie100 het volgende:
wtf boeit mij het nou dat men weet waar ik ben
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:45 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dames en heren, ik presenteer u de nieuwe Socios.
Nee, die is mechanisch.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:09 schreef jeroen25 het volgende:
Het huidige bord is toch ook digitaal?
Lekker boeiend dat de overheid alles van je weet.. Wat maakt jou dat nou uit manquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:16 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ha, ik pin eens per maand momenteel en betaal vervolgens alles contant. OV-chip heb ik niet en mobiele telefoon heb ik ook niet.
Bankpasjes kan ik ook beter thuislaten in het vervolg (die schijnen ook een signaal af te zenden).
Als iedereen vervolgens weigert de gare overheidstechnieken te gebruiken en we allemaal weer teruggaan naar 1970, staat de Big Brother-overheid in haar hemd.
rijdquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:56 schreef CecilBDemented het volgende:
TS rijd in een Opel Kadet is bang voor de verbeteringen die de Insignia met zich meebrengt
Kadetquote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:56 schreef CecilBDemented het volgende:
TS rijd in een Opel Kadet is bang voor de verbeteringen die de Insignia met zich meebrengt
Ik heb een oude telefoon van iemand anders bij me om de CIA in de war te brengenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:16 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ha, ik pin eens per maand momenteel en betaal vervolgens alles contant. OV-chip heb ik niet en mobiele telefoon heb ik ook niet.
Bankpasjes kan ik ook beter thuislaten in het vervolg (die schijnen ook een signaal af te zenden).
Als iedereen vervolgens weigert de gare overheidstechnieken te gebruiken en we allemaal weer teruggaan naar 1970, staat de Big Brother-overheid in haar hemd.
Helemaal niks, maar de overheid misbruikt deze gegevens.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Lekker boeiend dat de overheid alles van je weet.. Wat maakt jou dat nou uit man![]()
Die digitale borden werken prima maar zijn van een afstand minder dan de oudere. Nou en.
Alleen jammer dat je daarvoor dan wel naar het Spoorwegmuseum moet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:00 schreef Specularium het volgende:
Maar het afspreken onder het blauwe bord blijft gewoon mogelijk natuurlijk.
quote:
haha nooit gezegd dat ik goed ben in nederlandtsquote:
Nee hoor, dat nieuwe bord krijgt natuurlijk ook een mooi blauw randje.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:40 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je daarvoor dan wel naar het Spoorwegmuseum moet.
Zijn er nog andere font-nerds die 'Univers' van dit soort borden gaan missen?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:42 schreef Bitlord het volgende:
Heb er vanmiddag een aardig filmpje van gemaakt, vooral ter herinnering voor mezelf. Kon ik gelijk mijn nieuwe lens uitproberen..
Wauw, we hebben hier een echt Socios-GVU versie gevonden, deze heeft iets met bussen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 19:42 schreef Bitlord het volgende:
Heb er vanmiddag een aardig filmpje van gemaakt, vooral ter herinnering voor mezelf. Kon ik gelijk mijn nieuwe lens uitproberen..
vertragingen staan gewoon op de monitors bij het perron, spoorwijzigingen worden 100x omgeroepn, bord is overbodigquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:20 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Als je vaak genoeg met het OV gaat weet je ook dat vertragingen en spoorwijzigingen aan de orde van de dag zijn, dus dat is zeker reden om zo'n bord te houden. En niet iedereen komt dagelijks op Utrecht Centraal.
jij overschat mensen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:24 schreef Drinky het volgende:
[..]
vertragingen staan gewoon op de monitors bij het perron, spoorwijzigingen worden 100x omgeroepn, bord is overbodig
Getekendquote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:56 schreef Zweistein het volgende:
Is nu ook een petitie voor:
http://petities.nl/petitie/blauwbordmoetblijven
Nee, het is allang bekend dat 'ie naar het spoorwegmuseum gaat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:53 schreef pindaplukker het volgende:
Domein RZ in de gaten houdenWie weet staat het bord daar wel te koop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |