abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 17:06:52 #1
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_102694552

Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
pi_102694588
_O_ MANOLEV _O_
★★★
pi_102695073
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 17:07 schreef ajacied4lf het volgende:
_O_ MANOLEV _O_
Brutal. Fucking. Metal.
pi_102695663
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 16:38 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Mijn woorden worden dan verdraaid of niet goed geïnterpreteerd. Laat ik wat uitgebreider zijn; de afgelopen seizoenen onder Rutten waren vol kritiek. In mijn ogen onterecht, gezien het wegvallen van Reis, Afellay etc. maar dat doet er nu even niet toe.
Het is anders wel voor een flink deel onderdeel van zijn kritiek op PSV. Het feit dat die spelers wegvielen is geen reden om die punten te laten liggen.

quote:
Het gaat om het startpunt waar je begint. De injectie van sponsoren, de deal met de gemeente, transfers etc. Dan kun je statistisch gewoon rustig zeggen dat er een poging wordt ondergaan tot het verbeteren van het elftal.
Nee, want ten eerste kun je niet methodisch bepalen dat er een effect is op het elftal (dus dat wat je zegt over statistiek is gewoon onzin). Maar sterker nog, ook vanuit de kwalitatieve analyse kun je dat niet zeggen. Het gemeentegeld, daarbij is zelfs de afspraak gemaakt dat het niet gebruikt mocht worden voor spelers. Het geld van de sponsoren en uiteraard de inkomsten van de transfers, wèl. Maar zoals gezegd, hebben we het dan niet over kwantitatieve zaken, maar kwalitatieve zaken, aangezien de poging hier niet gaat over cijfers, maar over beleid. Er is immers geen direct verband tussen de opbrengsten van de deals en de investeringen.

Verder wees hij op het gegeven dat vorige twee seizoenen die investeringen ook niet werden gedaan, en we toen ook kamoioenskandidaat waren, en het zelf verpest hebben door redenen die niet aan de zwakte van de selectie lagen. PSV hoeft immers geen topselectie te hebben om te winnen van De Graafschap of NEC. Dat verschil tussen een minder en een topselectie wordt pas gemaakt in de topwedstrijden. Tegen de Nederlandse top of in Europa. En daar hebben we er twee van gehad in Nederland, en twee maal punten verloren. Kortom, dat we zoveel verbeterd zijn, kun je dan niet onomstotelijk stellen. En de holstiek waar hij het over heeft, dat is waarmee we vooral moeten winnen tegen de betere tegenstanders. Niet alleen het kopen van goede spelers. Op basis daarvan zijn we de aansluiting met de Europese subtop allang verloren. Maar ook het verschil met Ajax is er niet. Die hebben meer geld en zijn kwa selectie dus minimaal gelijkwaardig en dus moet je met goed spel van ze winnen.

quote:
Hetgeen wat wel degelijk statistisch toetsbaar is, is de vorm van verandering.
Ik snap niet hoe dat niet te begrijpen valt.
Niet op basis van de variabelen die je noemt. En dan nog is het slechts statistiek. Lies, damn lies and statistics, heb je wel eens van gehoord neem ik aan? Je kunt dus niet stellen dat op basis van statistiek het goed gaat. Daarvoor is statistiek te beperkt. Verder zijn de variabelen die je noemt niet bruikbaar voor legitieme statistische analyse. Er is namelijk geen methodische cijferinterpretatie mogelijk en er is geen aantoonbare causaliteit te duiden.

quote:
Dat is, naar ik aanneem, ook jullie hoofdstuk 1. Conclusies kunnen pas getrokken worden na een behaald resultaat. En zelfs daar kan je dan weer over discussieren, want dat gaat gepaard met hetgeen waar je de cijfers van hebt. Ik doelde in mijn mening op het beleidsplan, zoals ik al eerder aangaf.
Het beleidsplan laat inderdaad zien dat er iets gedaan word. Maar dat ontkend niemand. Een degelijke analyse van de situatie laat zich achter niet uitleggen aan de hand van een kwantitatieve benadering.

quote:
Hij faalt met het feit dat te koppelen aan een vorm van beleid. Afellay was vertrokken, Reis viel uit, Berg liep voor geen meter, Engelaar deed het ronduit slecht.
Hij koppelt dat niet aan beleid. Dat doe jij. Hij zegt alleen dat er geen groei is. Hij heeft het dan over het voetbal en het gebrek aan synergie, en dat dit gebrek er het vorig seizoen ook was. Ik kan hem daar alleen maar gelijk in geven. Rutten faalt in het creëren van een holistische meerwaarden, en men was vooral tegen zichzelf aan het voetballen. Dit laatste is nu weliswaar minder (mag het, met een investering van 30 miljoen??), maar nog steeds verre van ideaal, en waarschijnlijk slechts het gevolg van de individuele kwaliteiten van de nieuwe spelers, en niet het beleid van Rutten.
Dat zwakke beleid van Rutten stond er vorig seizoen aan ten grondslag dat we in de meest vreemde wedstrijden punten lieten liggen.

Kritiek op slecht spel van met name Engelaar vind ik te makkelijk. Heel PSV deed het slecht. Engelaar heeft laten zien gewoon een goede speler te zijn. De meest eerlijke conclusie die je dan kan trekken is dat het aan Rutten lag. We moeten ook niet vergeten dat Engelaar is zijn uppie het hele tactische spel van PSV moest uitzetten, terwijl Rutten totaal niet gewerkt had aan een fatsoenlijk tactisch plan. Berg is een ander verhaal, aangezien hij kans op kans miste. Maar wie liet hem vervolgens ontzetten lang staan? Rutten. Wie kon gedurende die lange tijd op slechts één ingreep, de wissel met Koevermans, komen? Rutten.

quote:
Je kunt dan wel met alternatieven komen; kijk eens op je bank wat je er hebt zitten ipv Engelaar en Berg. Wat Rutten tegen Willem 2 dan ook deed, maar het was geen wanbeleid. Hij had gewoon niets beter.
Hier maak je dezelfde fout. Het ging niet op de selectie. PSV in haar slechtste vorm moet gewoon domineren tegen een Willem II. PSV zat toen in ene periode waarin het ontzettend slechte wedstrijden speelde. Zonder uitzondering. Tegen Willem II konden we ons wel effe herpakken, zou je zeggen. Thuis en de zwakste tegenstander in de eredivisie. Maar nee, die wonnen we met de grootste mogelijke moeite. Die wedstrijd stond dus niet opzichzelf. Zelfs met 9 man moet je die wedstrijd gewoon winnen. En ook zonder enige vorm van synergie en holisitische meerwaarde overigens. Jij doet vervolgens dat je een Barcelona moet zijn om dit soort wedstrijden te winnen.

quote:
Ja, maar nu zeg je eigenlijk hetzelfde als ik. Feyenoord met 10-0 verschalken tegenover een verliespartij. Ajax in de ArenA het leven zuur maken, maar uit bij Heracles bijna onderuit gaan. Uit bij Utrecht zelfs met 10 man en zonder spits winnen tegenover een 0-0 bij de Graafschap. Een heel kwakkelend team, tegenover hele sterke dagen.
Dit zegt toch dat het niet lag aan de zwakte van de selectie??? Immers bewezen ze dat het wel kan. maar het lukt gewoon vaak niet.

quote:
En wat gebeurt er? Er wordt geïnvesteerd als een malle. Er staat een dik middenveld en een fantastische aanval. Wedstrijden die vorig seizoen werden verloren of gelijk werden gespeeld, worden nu wél gewonnen. Daar zit het verschil.
De vraag is echter of je een investering van 30 miljoen moet doen, slechts om dit soort wedstrijden te winnen. Ik vind van niet. PSV was toen al goed genoeg om die wedstrijden te winnen, en dat het het niet deed, was een wanprestatie. Het niet aanwezig zijn van spelers omdat ze nog niet aangekocht zijn, of verkocht zijn, is geen reden om het moeilijk te hebben tegen NEC, De Graafschap of Willem II. Zoals gezegd, was PSV toen ook al kampioenskandidaat, en als je kampioenskandidaat bent win je die wedstrijden gewoon. Doe je dat niet, dan zit het probleem op een andere plek dan je selectie. Want die is echt wel véél beter dan die van De Graafschap en Willem II.

quote:
En dat er bepaalde typjes zijn die alsnog zeuren dat er geen reet veranderd is. Ach, je zult ze altijd houden. Ze vinden zichzelf belangrijker en wijzer dan dat ze eigenlijk zijn, da's nog het treurigste van al :)
Niemand zegt dat er niets veranderd is. Echter, de verwijtbare tekortkoming van vorig seizoen (spelers niet hebben is niet verwijtbaar), die ervoor zorgde dat we de genoemde wedstrijden niet wonnen of daarin wanpresteerde, die is er nog steeds. Dat jij dat niet ziet, prima. Maar dat misplaatste elitaire toontje van je is nergens voor nodig, en ook nergens op gebaseerd, aangezien de punten die jij maakt niet valide zijn (verhaal over statistische aantoonbaarheid waar je op meerder punten de plank volledig misslaat), niet relevant zijn (hij had het niet over bestuurlijk beleid, maar jij ziet redenen om hem daarover aan te pakken, en dan ben je ook nog eens niet op de hoogte van de afspraken die gemaakt zijn (dat het geld van de gemeente deal niet in de selectie gestoken mocht worden en alleen in het gat dat men aan jaarlijkse kosten had, en de herstructurering van de club)), het missen van het punt van de holistische meerwaarde, en het erg laag leggen van de lat (30 miljoen om slecht lopende wedstrijden van het soort van vorig seizoen te winnen)).
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_102696043
Om op alle punten te reageren gaan we op dezelfde voet verder, schiet niet op. Het laatste dan maar.

quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 17:28 schreef Kenju het volgende:

Niemand zegt dat er niets veranderd is. Echter, de verwijtbare tekortkoming van vorig seizoen (spelers niet hebben is niet verwijtbaar), die ervoor zorgde dat we de genoemde wedstrijden niet wonnen of daarin wanpresteerde, die is er nog steeds. Dat jij dat niet ziet, prima. Maar dat misplaatste elitaire toontje van je is nergens voor nodig, en ook nergens op gebaseerd, aangezien de punten die jij maakt niet valide zijn (verhaal over statistische aantoonbaarheid waar je op meerder punten de plank volledig misslaat), niet relevant zijn (hij had het niet over bestuurlijk beleid, maar jij ziet redenen om hem daarover aan te pakken, en dan ben je ook nog eens niet op de hoogte van de afspraken die gemaakt zijn (dat het geld van de gemeente deal niet in de selectie gestoken mocht worden en alleen in het gat dat men aan jaarlijkse kosten had, en de herstructurering van de club)), het missen van het punt van de holistische meerwaarde, en het erg laag leggen van de lat (30 miljoen om slecht lopende wedstrijden van het soort van vorig seizoen te winnen)).
Ik ben op de hoogte van de deal, misschien kun je een topic of 15 teruglezen. Ik merk dat het moeilijk te verkroppen is dat er na een wedstrijd of 7 met een tweede plek een aantal PSV'ers met de neus op de feiten wordt gedrukt. Dat over die variabelen is sowieso belachelijk, dat je dat aanhaalt. maar vooruit. Laten we maar weer ontopic gaan. Ik heb het nu een aantal keer gepoogd uit te leggen, lees maar terug mocht je nog met vragen zitten.

En reageer niet vanuit je onderbuik, maar kijk gewoon eens naar cijfers. Keertje tevreden zijn :)
Dit, dus.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 17:40:34 #6
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_102696215
quote:
Volgende topic hoeft die ellelange discussie liever niet. Jullie zeggen beiden bijna hetzelfde
Dit was de LaPo
pi_102696519
@TT, Stel dat hij geblesseerd raakt?
pi_102696558
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 17:36 schreef Buitendam het volgende:

En reageer niet vanuit je onderbuik, maar kijk gewoon eens naar cijfers. Keertje tevreden zijn :)
Naast statistiek, begrijp je dus ook niet wat de term onderbuik betekent. Ik hoop niet dat je een opleiding doet/hebt gedaan waar je sociologisch onderzoek voor moet doen.

quote:
19s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 17:40 schreef 3M1N3M het volgende:

[..]

Dit was de LaPo
We zeggen niet hetzelfde. En er is niet mis met een degelijke discussie waar er eens wat meer behandeld wordt (ook al gebeurt het vooral van één zijde). Wanneer jij het niets vind, ga je toch lekker door met gewoon kleine berichtjes posten, en doe je als er een uitgebreide reactie komt op een berichtje van jouw, af met een TLDR?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_102696673
Gaap. Wat een saaie en zinloze discussie.
Steun gewoon je club door er te zijn, lamlullen.

En vanaf hier gaan we weer feestelijk doen *O*

---------------
U MAD?
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 18:11:32 #10
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_102697552
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 17:48 schreef Kenju het volgende:

[..]

Naast statistiek, begrijp je dus ook niet wat de term onderbuik betekent. Ik hoop niet dat je een opleiding doet/hebt gedaan waar je sociologisch onderzoek voor moet doen.
Ik vind jou zo'n koddig menneke, hè :D

quote:
We zeggen niet hetzelfde. En er is niet mis met een degelijke discussie waar er eens wat meer behandeld wordt (ook al gebeurt het vooral van één zijde). Wanneer jij het niets vind, ga je toch lekker door met gewoon kleine berichtjes posten, en doe je als er een uitgebreide reactie komt op een berichtje van jouw, af met een TLDR?
:') die zin tussen haakjes. Held.

BoWa, weet jij zo uit je hoofd of Vitesse wederom vrij vervoer is?
Dit, dus.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 18:11:36 #11
300718 Kenju
Say It!!??
pi_102697558
Kritisch zijn kun je ook juist omdat je geeft om je club. Als je uitgebreid de tijd neemt om over je club te discussiëren, ben je er toch juist?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 18:37:19 #12
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_102698537
Klopt. De bereidheid tot het nemen van de tijd en moeite en het erover nadenken waardoor je zoveel te melden hebt getuigt juist van een bovengemiddelde interesse en voorliefde.
quote:
5s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 18:11 schreef Buitendam het volgende:

die zin tussen haakjes. Held.
Je bent gewoon gedomineerd. De discussie ging jouw pet te boven door een gebrek aan voetbalverstand (de tekortkomingen in het spel bestaan zgn. helemaal niet en zijn met de investeringen zgn. opgelost), maatschappelijk ontwikkeling (je weet niet wat statistiek en onderbuik is), en wellicht intellect in het algemeen (niet begrijpen waar je de plank misslaat terwijl je er met de neus op gedrukt wordt, en vervolgens doen alsof alle anderen allemaal gek zijn).
quote:
5s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 18:11 schreef Buitendam het volgende:

BoWa, weet jij zo uit je hoofd of Vitesse wederom vrij vervoer is?
Is vrij vervoer. Parkeren kan bij het Transferium, Mac of de parkeerplaats van het Gelre Dome waar waarschijnlijk een deel voor PSV Supporters gereserveerd is, waarschijnlijk tegen betaling. Transferium en de Mac liggen gewoon tegen het Gelre Dome terrein aan. Maar Vitesse Supporters zijn natuurlijk ook niet gek. En als je met meerderen bent stelt die parkeerfee natuurlijk ook niets voor, en ben je waarschijnlijk makkelijker weg.
pi_102698633
Pfffff... Zijn die onzinnige semi-intellectuele voetbaldiscussies hier nu nog bezig.....

Wat een ongezellige shit.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 18:46:06 #14
300718 Kenju
Say It!!??
pi_102698929
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 18:39 schreef Hoppahoppa het volgende:
Pfffff... Zijn die onzinnige semi-intellectuele voetbaldiscussies hier nu nog bezig.....

Wat een ongezellige shit.
Gezelligheid? Serieus? Ik mag hopen dat je daarvoor niet naar een forum komt en gewoon lekker in de kroeg kan zitten of thuis, met echte mensen.

Ik vind een paar goede discussies juist bevorderlijk. Het onderwerp is PSV, en daar valt wel het nodige over te bespreken. Lekker schermen met eigen inzichten en zo meer over PSV en voetbal in het algemeen te weten komen. Niets mis met de kleine posts, en grapjes over nieuwsfeiten hoor. Maar komop, een beetje inhoud bespreken moet mensen toch vrij staan.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 18:49:47 #15
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_102699118
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 18:37 schreef Xaobotnik het volgende:
Klopt. De bereidheid tot het nemen van de tijd en moeite en het erover nadenken waardoor je zoveel te melden hebt getuigt juist van een bovengemiddelde interesse en voorliefde.

[..]

Je bent gewoon gedomineerd. De discussie ging jouw pet te boven door een gebrek aan voetbalverstand (de tekortkomingen in het spel bestaan zgn. helemaal niet en zijn met de investeringen zgn. opgelost), maatschappelijk ontwikkeling (je weet niet wat statistiek en onderbuik is), en wellicht intellect in het algemeen (niet begrijpen waar je de plank misslaat terwijl je er met de neus op gedrukt wordt, en vervolgens doen alsof alle anderen allemaal gek zijn).
Ik moest hardop lachen. Jij bent een kerel, hé. Zo zie je ze zelden :')
Gedomineerd, zittie. :D! Maargoed, we laten het er maar bij. Ik ben blij dat we in ieder geval jou hier hebben voor het voetbalverstand.
Dit, dus.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 19:09:22 #16
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_102700145
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 17:48 schreef Kenju het volgende:

[..]

[..]

Weetje,van het gedeelte dat ik gelezen heb,bedoelen jullie hetzelfde. En ga je nu niet aangevallen voelen,want het topic staat nu vol met lange verhalen,die waarschijnlijk niemand leest behalve jij en Buitendam. :')
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 19:10:58 #17
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_102700228
Kan iemand de TT veranderen in ''Xabotnik,maak ons kampioen!'' ?
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 19:13:52 #18
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_102700379
quote:
19s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 19:10 schreef 3M1N3M het volgende:
Kan iemand de TT veranderen in ''Xabotnik,maak ons kampioen!'' ?
:') Ik stel voor dat we het hierbij laten.

Over op andere belangrijke zaken. Laten we zeggen; Twente uit.
Dit, dus.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 19:20:05 #19
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_102700716
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 19:13 schreef Buitendam het volgende:

[..]

:') Ik stel voor dat we het hierbij laten.

Over op andere belangrijke zaken. Laten we zeggen; Twente uit.
Eerst nog Utrecht en Vitesse,dus maar hopen dat we tegen (iig) 1 grote cijfers halen,voor het zelfvertrouwen. En hopen dat Labyad speelt dan.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 19:28:07 #20
300718 Kenju
Say It!!??
pi_102701229
quote:
19s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 19:20 schreef 3M1N3M het volgende:

[..]

Eerst nog Utrecht en Vitesse,dus maar hopen dat we tegen (iig) 1 grote cijfers halen,voor het zelfvertrouwen. En hopen dat Labyad speelt dan.
Grote cijfers hoeft wat mij betreft niet perse. Gewoon een prima overwinning zou ik al blij mee zijn. Vitesse hangt er van af. Ze hebben dagen dat alles goed valt, en ze een heel degelijke pot kunnen neerzetten, en dagen waar ze makkelijk verliezen. Utrecht moet gewoon een goede winst zijn. Zelfvertrouwen moet komen uit goed voetbal en niet een Dries Mertens die wat leuke individuele acties heeft, of goals die uit een vrijtrap vallen. Dan zie ik liever dat PSV in staat is een wedstrijd in handen te houden en deze te controleren.

Overigens denk ik dat Twente wel te doen moet zijn. Ze zijn minder sterk dan vorig seizoen, maar spelen wel open voetbal. Al zie ik Co hun strategie ook wel aan PSV, in welk geval het zeer last kan worden. In een open wedstrijd moeten we ze kunnen verslaan. Maar goed, dat dacht ik ook over Ajax. Weliswaar beter dan Twente, maar wel dat was thuis.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 19:32:25 #21
344378 J2T
Niet kijken is niet voetballen
pi_102701508
Manolev eindbaas! Moge hij een contract voor het leven krijgen!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 4 oktober 2011 @ 19:34:38 #22
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_102701644
Van Bommel wil wel terug komen.... maar pas als hij echt klaar is in het buitenland..... ik voorzie één seizoenetje afbouwen en halve wedstrijden. Maar prima daarna mooi aan de slag in de staf van PSV :)
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 19:37:21 #23
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_102701806
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 19:34 schreef rubbereend het volgende:
Van Bommel wil wel terug komen.... maar pas als hij echt klaar is in het buitenland..... ik voorzie één seizoenetje afbouwen en halve wedstrijden. Maar prima daarna mooi aan de slag in de staf van PSV :)
Ja, maar wie moet er dan plaats maken voor 'm? Iemand uit deze basis gaat dat merken en daar ben ik een beetje huiverig voor. Evenals dat bericht van VoH. Uiteindelijk gaan die mannen wel een plaats innemen die op dit moment vervuld is. Voor mij hoeft het echt niet zo nodig.
Dit, dus.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 4 oktober 2011 @ 19:40:24 #24
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_102702007
quote:
15s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 19:37 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ja, maar wie moet er dan plaats maken voor 'm? Iemand uit deze basis gaat dat merken en daar ben ik een beetje huiverig voor. Evenals dat bericht van VoH. Uiteindelijk gaan die mannen wel een plaats innemen die op dit moment vervuld is. Voor mij hoeft het echt niet zo nodig.
Gewoon op de plaats van Bouma, dat moet Bommel prima kunnen.

VoH zou eventueel als pinchhitter kunnen komen. die hebben we nog niet, maar ik betwijfel of hij voor een stuk minder salaris wil ballen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 19:49:51 #25
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_102702620
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 19:40 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Gewoon op de plaats van Bouma, dat moet Bommel prima kunnen.
Iedere vervanging voor Bouma juich ik met volle borst toe, maar ik zie dan toch liever Derijck.

quote:
VoH zou eventueel als pinchhitter kunnen komen. die hebben we nog niet, maar ik betwijfel of hij voor een stuk minder salaris wil ballen.
Wat BoWa eerder aangaf; kans is wel groot dat hij dan een belemmering kan zijn voor jongens als Locadia...
Dit, dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')