Ja, vind ik ook welquote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:23 schreef The_Dean het volgende:
Ja, hij had gewoon moeten stoppen toen Guns uit elkaar viel.
Ik heb laatst de Slash biografie gelezen. Natuurlijk een verhaal van 1 kant maar komt aardig overeen wat er in al die jaren aan roddels is geweest. Dat Axl een control freak is die niet meer in 1 ruimte wilde zijn met zijn bandleden.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:23 schreef The_Dean het volgende:
Ja, hij had gewoon moeten stoppen toen Guns uit elkaar viel.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:08 schreef Braddie het volgende:
Vorig jaar heb ik Axl en band in het Gelredome live gezien, was niet eens zo slecht.. Axl was al bij de eerste paar zinnen van Welcome To The Jungle buiten adem, maar het was wel een fantastische show, en zangwise was het ook echt goed.
Ik had het al aangepast.quote:
Sjow die gast kan spelen!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik zat aan Bare Knuckles te denken, die eigenaar voor me had die ook en had wat soundclips laten horen en dat klonk heel vet.
Vergeet deze baas ook nietquote:
Volgens mij heeft iedereen dat wel eens. Bij mij is het dan vaak even een kwestie van een nieuw nummer leren kennen (of herontdekken) of een nieuwe band. Dan vind je het gitaarspel daarvan weer heerlijk en wil je weer aan de slagquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:30 schreef mr-green het volgende:
WTF is dit. Ik heb sinds vorige week steeds minder zin om de gitaar te pakken terwijl ik voorheen elke dag wel een uur speelde...
Wat Coil zegt, heb er ook vaak zat geen zin in, nu vooral ook geen tijd voor.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:30 schreef mr-green het volgende:
WTF is dit. Ik heb sinds vorige week steeds minder zin om de gitaar te pakken terwijl ik voorheen elke dag wel een uur speelde...
quote:
Jij ook succesquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:42 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb vanmiddag mn allereerste les/noobje
Die amps van VOX blijven zoquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:40 schreef guitarist het volgende:
Het setje waar ik mee op ga nemen:
[ afbeelding ]
- Blackstar HT60 stage
- VOX AC30 CC2
- VOX Time Machine
- Fender 'Muddy Waters' Telecaster
- Fender Jazzmaster
- KORG DT10 (tuner)
Net als deze tele, blonde met maple neckquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:46 schreef Bosbeetle het volgende:
Die biografie van keith richards is toch wel heel erg grappig, dingen die ik nooit geweten heb, bijvoorbeeld dat er dingen op plaat zijn gekomen die hij heeft opgenomen op een philips tape recorder in een hotel en dan in de studio afgespeeld op diezelfde recorder en opgenomen met een mic. (ook de opmerking dat dat tegenwoordig niet meer kan omdat philips kort daarna allerlei filters en begrenzingen heeft toegepast op dat type recorder)
Ook dat hij heel veel nummers op een 5 snarige gitaar (in open G stemming) speelt en zelfs een paar nummers op een 10 snarige gitaar(gemuteerde 12 string) wist ik ook niet.
[ afbeelding ]
duidelijk een snaartje minder.
uuhm bij mijn band was altijd de achterkant ruwer bij de gaten en aan de andere kant glad, en de gladde kant dan naar boven zoniet dan kun je het nog wel zien aan de print die erop zit. Als zelfs dat niet dan zal het niet uitmakenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:46 schreef littledrummergirl het volgende:
hier is het noobje nog evenhoe moet ik mn strap aan mn gitaar maken? ik heb van die bevestigingspunten en een strap met aan een kant een gat en aan de andere kant een gat en een veter
welke kant moet boven en wat is het nut van die veter
?
die print aan de buitekant had ik ook al bedachtquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:23 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
uuhm bij mijn band was altijd de achterkant ruwer bij de gaten en aan de andere kant glad, en de gladde kant dan naar boven zoniet dan kun je het nog wel zien aan de print die erop zit. Als zelfs dat niet dan zal het niet uitmaken
En een veter?nog nooit gezien
nja gewoon eroverheen doen en die veter negerenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die print aan de buitekant had ik ook al bedachtik snap alleen die veter niet... Er zit op beide plekken gewoon zon plugje om m aan vast te maken, dus waar dat touwtje dan voor dient
Dat is voor akoestische gitaren waar aan de kant van de nek niet zo'n plugje zitquote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die print aan de buitekant had ik ook al bedachtik snap alleen die veter niet... Er zit op beide plekken gewoon zon plugje om m aan vast te maken, dus waar dat touwtje dan voor dient
Ik speel de laatste tijd ook veelste weinig gitaar..... als ik 4 uur per week speel totaal is het veel..quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:02 schreef The_Dean het volgende:
Ik ook, een keer per week in de oefenruimte... Thuis eigenlijk nooit laatste tijd.
Die AC30 is zo`n waanzinnige amp!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:40 schreef guitarist het volgende:
Het setje waar ik mee op ga nemen:
[ afbeelding ]
- Blackstar HT60 stage
- VOX AC30 CC2
- VOX Time Machine
- Fender 'Muddy Waters' Telecaster
- Fender Jazzmaster
- KORG DT10 (tuner)
Herkenbaar. Meestal helpt het ook wel weer om andere gitaristen te zien spelenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:30 schreef mr-green het volgende:
ARRRGGHHH, zingende kinderenquote:
Veter is voor de sier ?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:46 schreef littledrummergirl het volgende:
hier is het noobje nog evenhoe moet ik mn strap aan mn gitaar maken? ik heb van die bevestigingspunten en een strap met aan een kant een gat en aan de andere kant een gat en een veter
welke kant moet boven en wat is het nut van die veter
?
Is al uitgelegd.quote:
Juist.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:55 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Herkenbaar. Meestal helpt het ook wel weer om andere gitaristen te zien spelen
[..]
ARRRGGHHH, zingende kinderen![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik ergens een hekel aan heb, en nee, je mag nooit zeggen dat je liever je schaamhaar met je vingers één voor één uittrekt dan dat je naar zo'n jengelend kind moet luisteren want dat is "zielig"
Flikker op met je kutkind!
Vrouwenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 01:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Verschil tussen mannen en vrouwen is weer duidelijk
Meike zegt:
maar okee, succes recept voor binnen een kwartier slapen is:
Martijn zegt:
seks
Meike zegt:
zorgen dat je helemaal klaar bent om te gaan slapen, dus tandenpoetsen, uitkleden, laptop uit en weg, rustig muziekje luisteren in bed, saai boek pakken, echt, echt, echt heel saai, jezelf dwingen om te lezen
Punt voor Dribbel_quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 01:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Verschil tussen mannen en vrouwen is weer duidelijk
Meike zegt:
maar okee, succes recept voor binnen een kwartier slapen is:
Martijn zegt:
seks
Meike zegt:
zorgen dat je helemaal klaar bent om te gaan slapen, dus tandenpoetsen, uitkleden, laptop uit en weg, rustig muziekje luisteren in bed, saai boek pakken, echt, echt, echt heel saai, jezelf dwingen om te lezen
oké dan ga Ik maar een cab bestellen daar, want de ene die Ik wil komt toch nooit binnen dus dan naar een anderquote:Op donderdag 6 oktober 2011 20:36 schreef KaMo het volgende:
Jahoor, bij beiden nooit echt problemen gehad (behalve dat bestellen zonder CC erg lang duurt, maar dat is niet hun schuld)
Audio apart opnomen ?quote:
Ja anders kan ik niet met 1 camera zo filmenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 08:43 schreef genakt het volgende:
[..]
Audio apart opnomen ?
Maar sowieso lamb of god![]()
Ja want zag volgens mij foutjequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 09:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja anders kan ik niet met 1 camera zo filmen
Je weet dat je hem helemaal fout speelt hequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:38 schreef Braddie het volgende:
Stairway to heaven retake, op een Les Paultje van Motion..
http://soundcloud.com/bra(...)o-heaven-solo-motion
ècht?..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:02 schreef genakt het volgende:
[..]
Je weet dat je hem helemaal fout speelt he
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 12:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
ècht?..
Ik heb een keer of wat naar de solo in het nummer geluisterd, heb daarna op gehoor geprobeerd het nummer uit te vogelen... Ik speel volgens mij de basis,heb ik het idee..
Nice!!quote:
Ja dat zou best kunnen, heb de filmpjes in 1 take opgenomen dus niet echt op kleine foutjes geletquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:56 schreef genakt het volgende:
[..]
Ja want zag volgens mij foutjemaar hij is wel netjes. Rotrifje is het
Thnx, ja ik zit er sowieso nog wat mee te zoeken, blijf ze lastig vinden op een lage snaar vooral omdat ik niet zoveel distortion gebruik. Wordt aan gewerktquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:45 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nice!!![]()
Kleine tip! Die pinch harmonics in het begin zullen beter klinken als je de snaar wat meer laat trillen (vibrato)
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ga veilen in m'n akoestische gitaar, als dat maar goed gaat
Valt vast wel mee.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:33 schreef Trollscience het volgende:
Waarom krijg ik mijn gitaar niet geintoneerd?Grafding
Misschien een stomme tip: Heb je er wel nieuwe snaren op zitten? Vooral oude snaren willen nog wel eens zoveel vuil verzamelen dat intoneren gewoon weg niet mogelijk is. Ik dacht dat ik een groot probleem met mijn gitaar had. Was gewoon een kwestie van nieuwe snaren erop en weer intoneren en het ging goedquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 21:33 schreef Trollscience het volgende:
Waarom krijg ik mijn gitaar niet geintoneerd?Grafding
Snaren zijn volgens mij 2,5 maand oud.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:43 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Misschien een stomme tip: Heb je er wel nieuwe snaren op zitten? Vooral oude snaren willen nog wel eens zoveel vuil verzamelen dat intoneren gewoon weg niet mogelijk is. Ik dacht dat ik een groot probleem met mijn gitaar had. Was gewoon een kwestie van nieuwe snaren erop en weer intoneren en het ging goed
Klilling in the name of?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:51 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb hier dus nog een GLX Flanger pedaal liggen... iemand leuke voorbeelden met handige toepassingen binnen de metal? Vind het nogal een vaag apparaat, kan niet echt een fijne setting vinden, geen idee wat ik er verder mee kan
Working on it. Kutbankquote:
Haha, ik ken het, dat heb ik ookquote:
Geeft niet, heb er geen haast mee maar hou me ff op de hoogte hoe het zit is ook wel zo fijn hierquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Working on it. Kutbank
En kutkopers die het laten afweten
Had mijn versterkers al drie keer verkocht kunnen hebben. Speurders
Maar te krenterig om de drie euro voor Marktplaats te lappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |