quote:
Op dinsdag 11 oktober 2011 14:39 schreef Kursor het volgende:Gelukkig kan ik niet meepraten over alle spruw en borstonstekingperikelen, maar ik vind het wel jammer dat ik de mama's die daar wel problemen mee hebben niet kan "helpen" met suggesties over wat te doen. Ik heb die kennis ook alleen maar van dit forum en uit een boek, dus dat draagt niet zoveel bij als wanneer je er zelf ervaring mee hebt. Ik heb alleen ervaring met een klein, licht meisje. Maar ze doet het gelukkig goed. Vandaag weer bij het CB geweest en nu met 18 maanden en één dag weer nieuwe statistieken. In de lengte heeft ze wel even een spurtje gemaakt. In krap vier maanden van 72 naar 78 cm. Gewicht gaat heel gestaag, maar zit nu wel echt goed in het groen. Nu 8515 gram. (Wanneer komen we eens voorbij de 9kg-grens voor een groep1-autostoel?)
Bij deze de curves:
[
afbeelding ]
[
afbeelding ]

is ze echt zo'n lichtgewichtje? Dat weegt Geert (van net zeven maanden oud) al bijna (nu begin ik me toch af te vragen of hij zo'n dikzak is

)
Jipster; sterkte!
Hier afgelopen maandag een operatieve ingreep gehad, en omdat ik me de reactie van het ziekenhuis al kon bedenken als ik van te voren had aangegeven dat kolven niet zou lukken etc, (ze zouden gerust de ingreep uitgesteld hebben) voor de narcose, heb ik ze gewoon voor het blok gezet door met Geert en al te verschijnen op de opname.

Enfin, schoorvoetend werd er toegegeven aan mijn "eis" dat ik Geert bij me kon houden tot aan de operatie, op voorwaarde dat er dan wel iemand zou zijn om die tijd op Geert te passen. Toen ik bijkwam op de verkoever wilde ik meteen naar Geert toe, maar dat werd me verboden, mij best dacht ik, ze merken het vanzelf wel

en na een kleine 15 minuten werd ik met spoed naar de uitgang van de verkoever gereden omdat ze Geert kwamen brengen, hij had (mama) honger

Zodra hij me zag was hij op slag stil ...
Wat ik alleen wel raar vind, ik heb Geert gisteren(ochtend) vrijwel onbeperkt laten drinken, zodat ik ook meteen de productie een beetje kon opkrikken, maar ik merk totaal geen verschil in m'n borsten. Ze voelen eerder leger aan dan voller

of is de productie met zeven (en een halve) maand dusdanig gestabiliseerd dat er weinig meer op te krikken valt?