Ja hoor, ik heb geen klagen. In die bijna vijf jaar hooguit in het begin wat gevoeligheid bij het aanhappen, af en toe eens een pijnlijke harde plek en één keertje een avond koorts door een harde plek. Meer 'last' heb ik eigenlijk nooit gehad.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:30 schreef PM-girl het volgende:
Loopt het weer goed bij jou, Bass Miss? Fijn dat je ook nu weer kunt tandemen!
Schakel een laktatiekundige in. Dat is eigenlijk de enige tip die je zou moeten krijgen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:38 schreef Jipster het volgende:
Ik kom ook even binnen vallen..
Afgelopen donderdag is ons zoontje 5 weken te vroeg geboren, met een spoedkeizersnede, en het borstvoeden wil nog niet erg lukken. Het kost hem veel energie en hij hapt niet goed aan. We fingerfeeden hem nu, met een spuitje, terwijl ie op ons pink zuigt, om te leren dat zuigen wat oplevert.
Daarnaast probeer ik te kolven om hem toch wat borstvoeding te geven, maar helaas is dat ook nog niet erg op gang. Er komt per kolfbeurt niet meer dan 10 ml uit beide borsten totaal. Probeer om de 3 a 4 uur te kolven.
Heeft er iemand tips? De kraam is er nog, en gaan waarschijnlijk ook een lactatiedeskundige inschakelen..
Is het dan wel echt spruw? De inkt zou zich moeten hechten op de schimmel, dus als de inkt meteen weg is, dan zou ik zeggen dat het misschien wel geen spruw is.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:16 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb gisteren voor het eerst gv gebruikt, was vanmorgen toch even schrikken!
Ik had het er voor de voeding opgedaan, maar na de voeding was er niets meer te zien op mijn borst of in mijn manneke's mondje. Ik heb toen opnieuw wat aangebracht en dat is tot de ochtendvoeding goed zichtbaar geweest, maar nu ook bijna weg.
Is dat hoe het hoort?
Rond het mondje van mijn manneke zit iets een paarse zweem (had olie gesmeerd), in zijn mond niet.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:19 schreef WupWup het volgende:
In het Vlaamse nieuws over domperidon: http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=213GU64C
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |