Mijn dochter heeft een t-shirt waarop staat "I let my parents sleep in the big bed with me", zegt dat genoeg?quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:30 schreef Asyniur het volgende:
Wup heeft ook altijd geslapen met haar meisje en gedragen en gevoed en die slaapt nu ook prima op haar eigen kamertje in haar eigen bedje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
Mij lijkt het dus echt helemaal niksquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:33 schreef Ticootje het volgende:
Even mijn gedachten over tandemen en de aanloop erheen...
Je hoort echt vaker dat de productie wegvalt en kindjes toch aan de borst blijven... Een tijdje droogdrinken is niet echt raar ofzo.
Mij lijkt het best fijn als een ouder kindje de stuwing zo kan wegdrinken in de kraamweek...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn vluchtelingen die het erover hebben/hadden dat ze tot hun tiende nog af en toe borstvoeding kregen, maar ik kan me niet voorstellen dat ze geen broertjes of zusjes hadden die pas ná die periode geboren zijn. Zó sterk zal die lactatieamenorroe dus ook niet zijn?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:19 schreef WupWup het volgende:
[..]
Mij lijkt het dus echt helemaal niksPuur biologisch gezien is het ook niet mogelijk, want lactatieamenorroe. Schijnt iets te maken te hebben met ons Westers eiwitrijk dieet dat we snel weer vruchtbaar zijn. Maar wie weet denk ik er later nog eens anders over
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:06 schreef pessie het volgende:
Tweeling voeden heet toch geen tandemen?
Ik wil best een tweeling voeden
oh dat zal vast, ik bedoelde meer in het algemeen. Ik voel er zelf niet zoveel voor om twee kindjes tegelijk aan de borst te hebben, tenzij het bijvoorbeeld een tweeling is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:)
Bij mij voelt het eigenlijk ook niet als twee kindjes tegelijk aan de borst te hebben. Het is zo anders, die vijf minuutjes voor het slapengaan bij de grote of het echte voeden bij een boreling.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:15 schreef mignonne het volgende:
[..]
oh dat zal vast, ik bedoelde meer in het algemeen. Ik voel er zelf niet zoveel voor om twee kindjes tegelijk aan de borst te hebben, tenzij het bijvoorbeeld een tweeling is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |