Ik vind het wel best joh.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:42 schreef sherezade het volgende:
je kunt iemand even goed goed uitkotsen qua persoonlijkheid als willen geven, daarom zijn sommige mannen piggs
Nee Sherezade. SHO is er niet alleen maar om af te zeiken. En dat is wat jij nu wel doet. Dingen zoeken die er niet zijn.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:42 schreef sherezade het volgende:
[..]
als je iets leuks wilt horen moet je naar het babes & hunks gaan
ik heb niet gezegd dat ze een slecht mens is (overigens hoe wil jij dat weten ken je haar?), hooguit een uitbuiter , golddigger en geloof niet dat ze oprecht is in alles wat ze doet en zegt...
lolquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zullen we de moeder van Gert eropaf sturen?
Ik vond het ook mooi in '' Waar is de Mol'' Yolanthe met Johnny..en overigens ik weet ook nog veel toen ik vijf wasquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:04 schreef Vivi het volgende:
For the record; ik vond 'r heel puur, warm en oprecht overkomen bij "Waar is de Mol". En ik weet ook nog heel veel van toen ik 5 was dus wat een gezanik weer zeg
Ja dat is waar met Paul was het leuker..ik heb Moors,Derksen en Katja Schuurman niet gekeken.quote:Ik vond de aflevering met Paul de Leeuw leuker.
Wel de hele tijd zingen hè?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:26 schreef spierbal het volgende:
ik zou ook wel verstoppertje willen spelen met haar.
Moet ik het echt nog gaan uit leggen of heb je gewoon de laatste paar jaar onder een steen geleefd??quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee Sherezade. SHO is er niet alleen maar om af te zeiken. En dat is wat jij nu wel doet. Dingen zoeken die er niet zijn.
En zoals jij omschrijft hoe je haar vindt moet je toch wel een hekel aan haar hebben. Waar komt dat vandaan? Wat heeft ze je aan gedaan?
ik doelde niet op mijn posts toen ik schreef de rest is history...ik had het over haar na het gastendoekjes drama en de hele rompslomp erom heen...dat ik daar geen zin in had om het allemaal op te sommenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
Sherezade: ik zal wel onder een steen hebben geleefd dan, dat ik jouw posts over Yolanthe door de jaren heen niet in m'n geheugen heb opgeslagen. Djeez.![]()
Wacht eens even... Onder een steen geleefd? Dus niet! Je profiel is aangemeld sinds januari 2010, toen waren Jan en Yolanthe al lang uit elkaar. Denk dat jij dus even onder je steen vandaan moet kruipen en begrijpen dat niet iedereen weet welk profiel jij eerst had en wat je daar allemaal mee op Fok geplempt hebt.
Jij verwijt anderen dat ze niet onthouden hebben wat jouw standpunt was inzake Yo vs Jan/Gerda/Allesisweg/hetEzeltje terwijl je met deze account pas op FOK! kwam toen Liza al bijna zwanger was van het kind van Jan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:31 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik doelde niet op mijn posts toen ik schreef de rest is history...ik had het over haar na het gastendoekjes drama en de hele rompslomp erom heen...dat ik daar geen zin in had om het allemaal op te sommen
En dan ook nog gelijk een aanname dat ik eerder een ander profiel heb gehad,
Blond???
nogmaals nee dat verwijt ik ze niet, ik doelde erop dat er in de yo topics genoeg zaken staan vermeld over haar hele ontwikkeling en ''succesvolle'' carierre tot nu toe met alle in's en out's en alles erom heenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij verwijt anderen dat ze niet onthouden hebben wat jouw standpunt was inzake Yo vs Jan/Gerda/Allesisweg/hetEzeltje terwijl je met deze account pas op FOK! kwam toen Liza al bijna zwanger was van het kind van Jan.
Dus of je hebt een andere account gehad, of je hebt een groot deel van deze reeks gemist omdat je nog niet op FOK! zat, en dan hebben wij dus de positieve posts over Yo gemist omdat ze er niet zijn.
Ik zie haar ook echt nooit. Waarom zou je dat ook gaan opzoeken? Er zijn leukere ergerprogramma's.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:15 schreef mascara-klodder het volgende:
het is net 8 uur geweest en zit hier nu al met de slappe lach
Ben ik btw de enige in dit topic die het lukt om Yo te ontwijken op tv?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |