abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102684277
Oh bah! Teh Horror! Kijk ende huiver!
Lach hier haar elleboog uit: HAHAHHAHOHZOMGHAHAHBBQBAH
Go hard or go home
pi_102684393
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 12:42 schreef sherezade het volgende:

je kunt iemand even goed goed uitkotsen qua persoonlijkheid als willen geven, daarom zijn sommige mannen piggs
Ik vind het wel best joh.
Go hard or go home
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 13:03:54 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_102684415
Piggs!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 13:04:28 #4
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_102684435
*Wacht tot Perez Hilton langskomt om fake tranen te kalken op Yo d'r beeltenis*.

For the record; ik vond 'r heel puur, warm en oprecht overkomen bij "Waar is de Mol". En ik weet ook nog heel veel van toen ik 5 was dus wat een gezanik weer zeg :{
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_102684586
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 12:42 schreef sherezade het volgende:

[..]

als je iets leuks wilt horen moet je naar het babes & hunks gaan

ik heb niet gezegd dat ze een slecht mens is (overigens hoe wil jij dat weten ken je haar?), hooguit een uitbuiter , golddigger en geloof niet dat ze oprecht is in alles wat ze doet en zegt...
Nee Sherezade. SHO is er niet alleen maar om af te zeiken. En dat is wat jij nu wel doet. Dingen zoeken die er niet zijn.
En zoals jij omschrijft hoe je haar vindt moet je toch wel een hekel aan haar hebben. Waar komt dat vandaan? Wat heeft ze je aan gedaan?
pi_102684671
quote:
11s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 12:41 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zullen we de moeder van Gert eropaf sturen?
lol
Ja, mam.
Go hard or go home
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 13:18:27 #7
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_102684855
Haar charmeoffensief werkt :)
Verder heb ik geen hekel aan haar, hoe kan ik een hekel hebben aan iemand die ik niet ken? Ik vind haar alleen mediageil en gisteravond te nep verdrietig. Maar goed ik heb ook maar een kwart gezien want ik vond het best saai allemaal. Ik vond de aflevering met Paul de Leeuw leuker.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 14:17:59 #8
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_102686923
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 13:04 schreef Vivi het volgende:

For the record; ik vond 'r heel puur, warm en oprecht overkomen bij "Waar is de Mol". En ik weet ook nog heel veel van toen ik 5 was dus wat een gezanik weer zeg :{
Ik vond het ook mooi in '' Waar is de Mol'' Yolanthe met Johnny..en overigens ik weet ook nog veel toen ik vijf was :o !!
pi_102687006
Wat een lekker lijf heeft Yo toch :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 14:20:27 #10
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_102687016
quote:
Ik vond de aflevering met Paul de Leeuw leuker.
Ja dat is waar met Paul was het leuker..ik heb Moors,Derksen en Katja Schuurman niet gekeken. :N
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 17:17:20 #11
331081 Livra
Dat zeg ik.
pi_102695042
Ik ben helemaal om na gisteravond. Kan er niks aan doen maar ik vond haar lief en 'echt' overkomen. Kan ook zijn dat ik met open ogen in een overduidelijk media offensief ben getrapt maar so be it.
pi_102695532
ik zou ook wel verstoppertje willen spelen met haar.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 19:38:41 #13
331081 Livra
Dat zeg ik.
pi_102701896
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 17:26 schreef spierbal het volgende:
ik zou ook wel verstoppertje willen spelen met haar.
Wel de hele tijd zingen hè? ;)
pi_102702344
Ik heb het net even teruggekeken :) Ik vond het wel leuk, ze kwam oprecht over en ze zag er echt schitterend uit O+ Ze is zoveel mooier nu ze weer iets voller is en niet zoveel make up op heeft en dr haar niet zo ubersteil is ^O^

Over dat verstoppertje spelen :D!!
know'm sayin?
word? word.
  † In Memoriam † dinsdag 4 oktober 2011 @ 20:28:42 #15
135305 beequeen
Lost.
pi_102705139
Grappig dat ze dezefde fout maakt als Amanda. Familie of gezin.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 20:29:33 #16
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_102705217
Niet. Hier. }:|
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_102705478
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 13:09 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Nee Sherezade. SHO is er niet alleen maar om af te zeiken. En dat is wat jij nu wel doet. Dingen zoeken die er niet zijn.
En zoals jij omschrijft hoe je haar vindt moet je toch wel een hekel aan haar hebben. Waar komt dat vandaan? Wat heeft ze je aan gedaan?
Moet ik het echt nog gaan uit leggen of heb je gewoon de laatste paar jaar onder een steen geleefd??
Toen ze met Jan samen vond ik haar nog wel oke, in ieder geval een stuk natuurlijker en spontaner.
Toen dat stuk liep kregen we allemaal een hele andere kant te zien, zo mediageil hoe ze nu is durfde ze destijds geen enkele confrontatie aan te gaan over haar streken.
En de rest is history ik heb geen zin meer om de hele boel op te gaan sommen, dan lees je maar zelf de Yo topics terug
pi_102710737
Sherezade: ik zal wel onder een steen hebben geleefd dan, dat ik jouw posts over Yolanthe door de jaren heen niet in m'n geheugen heb opgeslagen. Djeez. :X

Wacht eens even... Onder een steen geleefd? Dus niet! Je profiel is aangemeld sinds januari 2010, toen waren Jan en Yolanthe al lang uit elkaar. Denk dat jij dus even onder je steen vandaan moet kruipen en begrijpen dat niet iedereen weet welk profiel jij eerst had en wat je daar allemaal mee op Fok geplempt hebt. :D
pi_102713100
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 21:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
Sherezade: ik zal wel onder een steen hebben geleefd dan, dat ik jouw posts over Yolanthe door de jaren heen niet in m'n geheugen heb opgeslagen. Djeez. :X

Wacht eens even... Onder een steen geleefd? Dus niet! Je profiel is aangemeld sinds januari 2010, toen waren Jan en Yolanthe al lang uit elkaar. Denk dat jij dus even onder je steen vandaan moet kruipen en begrijpen dat niet iedereen weet welk profiel jij eerst had en wat je daar allemaal mee op Fok geplempt hebt. :D
ik doelde niet op mijn posts toen ik schreef de rest is history...ik had het over haar na het gastendoekjes drama en de hele rompslomp erom heen...dat ik daar geen zin in had om het allemaal op te sommen
En dan ook nog gelijk een aanname dat ik eerder een ander profiel heb gehad,

Blond???
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 22:50:18 #20
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_102714277
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:31 schreef sherezade het volgende:

[..]

ik doelde niet op mijn posts toen ik schreef de rest is history...ik had het over haar na het gastendoekjes drama en de hele rompslomp erom heen...dat ik daar geen zin in had om het allemaal op te sommen
En dan ook nog gelijk een aanname dat ik eerder een ander profiel heb gehad,

Blond???
Jij verwijt anderen dat ze niet onthouden hebben wat jouw standpunt was inzake Yo vs Jan/Gerda/Allesisweg/hetEzeltje terwijl je met deze account pas op FOK! kwam toen Liza al bijna zwanger was van het kind van Jan.

Dus of je hebt een andere account gehad, of je hebt een groot deel van deze reeks gemist omdat je nog niet op FOK! zat, en dan hebben wij dus de positieve posts over Yo gemist omdat ze er niet zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_102714825
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 22:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Jij verwijt anderen dat ze niet onthouden hebben wat jouw standpunt was inzake Yo vs Jan/Gerda/Allesisweg/hetEzeltje terwijl je met deze account pas op FOK! kwam toen Liza al bijna zwanger was van het kind van Jan.

Dus of je hebt een andere account gehad, of je hebt een groot deel van deze reeks gemist omdat je nog niet op FOK! zat, en dan hebben wij dus de positieve posts over Yo gemist omdat ze er niet zijn.
nogmaals nee dat verwijt ik ze niet, ik doelde erop dat er in de yo topics genoeg zaken staan vermeld over haar hele ontwikkeling en ''succesvolle'' carierre tot nu toe met alle in's en out's en alles erom heen
of google haar dan kom je ook genoeg dingen tegen, maar aangezien jullie toch allemaal zo'n fan zijn zullen jullie het wel bijhouden in jullie plakboekjes
  woensdag 5 oktober 2011 @ 07:42:37 #22
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_102722379
Nee hè, niet dat kinderachtige 'Je vindt haar niet net zo stom als ik haar vind, dus ben je een fan'.

Twaalf much?
pi_102722802
:D het is net 8 uur geweest en zit hier nu al met de slappe lach :') Ben ik btw de enige in dit topic die het lukt om Yo te ontwijken op tv? :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2011 08:16:06 ]
pi_102722864
Oh en kan die verzuurde kut van een sherezade een eigen haat-topic krijgen? Of is dat teveel eer? :')
  woensdag 5 oktober 2011 @ 08:23:12 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_102722918
quote:
10s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 08:15 schreef mascara-klodder het volgende:
:D het is net 8 uur geweest en zit hier nu al met de slappe lach :') Ben ik btw de enige in dit topic die het lukt om Yo te ontwijken op tv? :P
Ik zie haar ook echt nooit. Waarom zou je dat ook gaan opzoeken? Er zijn leukere ergerprogramma's.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')