Niet vergoeilijken waarom je hem wil, het magquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:22 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
En ik ben nog aan het vergelijken. Vanavond even naar de Mediamarkt/BCC om een paar van die dingetjes in het echt te bekijken (en meteen naar espresso apparaten te kijken) en dan een keuze maken. Ben er wel uit dat ik het graag wil, is me de investering wel waard. Moet nog 2 jaar studeren... gaat me veel tijd schelen als ik alles in de werkcolleges al grotendeels kan uitwerken
Nog even gekeken: 8 weken. Toch korter dan ik dacht. En toch is jullie wachten ook vervelend.quote:
is niet vergoeilijken maar een gedegen overwegingquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet vergoeilijken waarom je hem wil, het mag
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:24 schreef krakkemieke het volgende:
Nog even gekeken: 8 weken. Toch korter dan ik dacht. En toch is jullie wachten ook vervelend.
Verstandige vrouwquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:25 schreef Sunnythesun het volgende:
is niet vergoeilijken maar een gedegen overweging
Nou en. Het blijft vervelend. Het is niet dat het opeens niet vervelend is, omdat mijn wachten erger is ofzo.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Ons wachten is een luxeprobleem
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:27 schreef Bluezz het volgende:
De speld hier ook nog maar even ingooien en dan hou ik op met hyperen en rustig wachten tot ik naar de werkgroep ga
http://www.speld.nl/2011/(...)iehe-gaat-niet-door/
ik moest hardop lachen
Hij is leuk!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:27 schreef Bluezz het volgende:
De speld hier ook nog maar even ingooien en dan hou ik op met hyperen en rustig wachten tot ik naar de werkgroep ga
http://www.speld.nl/2011/(...)iehe-gaat-niet-door/
ik moest hardop lachen
hrmpfff...quote:
8 weken en dan operatie?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:24 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nog even gekeken: 8 weken. Toch korter dan ik dacht. En toch is jullie wachten ook vervelend.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:35 schreef Bluezz het volgende:
Ook irri ja@ sun
Ik had nog nooit eerder gehoord van een website bouwen alleen met het doel om je huis te verkopen? http://www.kerkplein25.nl/index.php?id=fotos
Huis staat hier verderop t/o het kleine kerkje.
Nee, vanaf de diagnose wacht ik al 8 weken.quote:
Ah ze zeggen het zelf ook al op de websitequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
wat een gaaf pand!!
En ja, als je handig bent met websites bouwen is het best een idee
oooooh wat mooiquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:35 schreef Bluezz het volgende:
Ook irri ja@ sun
Ik had nog nooit eerder gehoord van een website bouwen alleen met het doel om je huis te verkopen? http://www.kerkplein25.nl/index.php?id=fotos
Huis staat hier verderop t/o het kleine kerkje.
oh 'gelukkig',hopelijk ben je nml snel aan de beurt nu. ja vond het echt heel leuk.de kermis is heel groot en ieder jaar wil ik in het mooie spookhuis maar die is 8 euroquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:38 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, vanaf de diagnose wacht ik al 8 weken.
Wat een leuke dag had je!
Het duurt nu nog 2 a 3 weken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh 'gelukkig',hopelijk ben je nml snel aan de beurt nu. ja vond het echt heel leuk.de kermis is heel groot en ieder jaar wil ik in het mooie spookhuis maar die is 8 euromeeste attracties 8 euro en de katapult (wordt je omhoog geschoten) zelfs EUR 12,50
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:22 schreef Sunnythesun het volgende:
(en meteen naar espresso apparaten te kijken)
Die hebben wij!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]![]()
Tot dusver is deze mijn favoriet
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:47 schreef Bluezz het volgende:
Babi JPeuter J!. was ook op een kermis afgelopen weekend
ze zeggen dat de kinderen het hele jaar sparen voor de kermis op het Leids Ontzet. dat moet ook wel ja..quote:
Hij weet niet zo goed of hij het leuk vindt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:47 schreef Bluezz het volgende:
Babi J. was ook op een kermis/pretpark afgelopen weekend
we hopen op 2quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:44 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het duurt nu nog 2 a 3 weken.
Ik houd niet van de kermis, alleen van de oliebollen.
Niet leuk meerquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:48 schreef FutureFairytale het volgende:
ze zeggen dat de kinderen het hele jaar sparen voor de kermis op het Leids Ontzet. dat moet ook wel ja..
waar was het?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:47 schreef Bluezz het volgende:
Leek mij ookquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:50 schreef Bluezz het volgende:
Drievliet. De foto's zijn om te smelten
/omageneuzel
die tijd ken ik ook nogquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet leuk meer![]()
Vroegah had je piekenkermis op de Maliebaan in Utreg! 1 gulden voor alle attrakties
Maar ja, vroegah is dood.
Hij vond het fantastisch, krak, ik heb alleen het idee dat ie in elkaar gedrukt wordt door zijn vader
Moet je nou vaak dat binnenwerk er uit halen eigenlijk? Hij moet bij ons in een nis komen waar wel wat ruimte is hoor, maar niet heel erg veel..quote:
lievv tochquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:50 schreef Bluezz het volgende:
Drievliet. De foto's zijn om te smelten
/omageneuzel
We hebben hem met extra makkelijk melk-opschuimmechanisme erbij:quote:
suc-6quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:54 schreef Bluezz het volgende:
Nou jongus het was gezellie ik ga werkgroepen
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:47 schreef Bluezz het volgende:
Binnenwerk haal ik er 1x per maanden uit om schoon te maken. Serviceprogramma draaien geeft ie zelf aan na verloop van aantal zettingen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Moet je nou vaak dat binnenwerk er uit halen eigenlijk? Hij moet bij ons in een nis komen waar wel wat ruimte is hoor, maar niet heel erg veel..
werkse Bluezz!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:54 schreef Bluezz het volgende:
Veel plezier!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:54 schreef Bluezz het volgende:
Ok, dus wel handig om te zorgen dat hij van boven goed bereikbaar is, maar dat hadden we ook al wel bedachtquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Binnenwerk haal ik er 1x per maanden uit om schoon te maken. Serviceprogramma draaien geeft ie zelf aan na verloop van aantal zettingen.
Waterreservoir en opvangbak moeten wel vaak vernieuwd/verschoond worden.
Fijn gevoel hequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk is dat, om te reageren en te kijken hoe hoog je staat en zelfs al mag kijken!
Wij hebben ook al iets van 95% kans op een 55+ woning hier in het dorp
Maar we blijven gewoon nog een aantal jaren zitten tot het traplopen écht écht niet meer gaat.
Die bestaat nog steeds !quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet leuk meer![]()
Vroegah had je piekenkermis op de Maliebaan in Utreg! 1 gulden voor alle attrakties
Maar ja, vroegah is dood.
Hij vond het fantastisch, krak, ik heb alleen het idee dat ie in elkaar gedrukt wordt door zijn vader
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:55 schreef AnneX het volgende:
http://www.12forum.nl/forum/bericht.php?ID=1304&tID=230&fID=5
lol kun je hier iets mee.
Verder pm.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:36 schreef golfer het volgende:
Zo. Lappie van Trudie werkt en draadloze router doet het ook.
Wat ben ik toch een wizzkid.
Goed voor mekaar.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:36 schreef golfer het volgende:
Beveiligd op MAC-adres of met een WPA-key?quote:
Echte nerds willen alleen WPA2.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Beveiligd op MAC-adres of met een WPA-key?
Mag ookquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:54 schreef Stereotomy het volgende:
Mailtje van toneelvriendin aan mij, ze zoeken voor een moeilijke rol nog een ervaren toneelspeler, moesten ze meteen aan mij denken. Geïnformeerd wat voor soort rol.
'Ja, een soort Josef Fritzl moet je spelen'.
En bedankt.
foudtquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Steertje..
Pffffff zo.. kop is er af.. heb al een deel van Toets 1 (soort pop + beginsituatieschets) klaar. Alleen het bijeen zoeken van de literatuur en goede verwijzingen maken en zo is wel weer ff wennen. Dit soort dingen verleer je toch echt heel snel als juf zijnde zeg![]()
Anders had je tong moeten inschakelenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:36 schreef golfer het volgende:
Nee, je zegt 'juf zijnde', en niet 'als juf zijnde'.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
streep dan de 'zijnde' door, nu is het nog fout
Do'h (ik doe het hier fout, maar ik weet wel hoe het moet hoor) of 'als juf', in deze plaatsing beter/mooier. Juf zijnde zou ik eerder aan het begin van de zin plaatsen namelijk.. maar dat is mijn persoonlijke voorkeur denk ik.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, je zegt 'juf zijnde', en niet 'als juf zijnde'.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
streep dan de 'zijnde' door, nu is het nog fout
Bevalt het niet??quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:07 schreef Sarabi het volgende:
Mijn buikdanskleding is eindelijk binnen
Maar dat was dus wel de laatste keer dat ik bij die webshop bestelde
Zou dan ook direct aan jou denkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:54 schreef Stereotomy het volgende:
Mailtje van toneelvriendin aan mij, ze zoeken voor een moeilijke rol nog een ervaren toneelspeler, moesten ze meteen aan mij denken. Geïnformeerd wat voor soort rol.
En bedankt.
Heftig zeg!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:55 schreef PdeHoog het volgende:
Pfffff...
Kreeg net een telefoontje van een van mijn ex-collega's: de ex-collega die was opgegeven, maar nog wel bestralingen kreeg, ligt nu in een hospice en heeft al afscheid genomen van familie. Bleek een ader te zijn gesprongen tijdens de bestralingen met een paar liter bloedverlies als gevolg. Daarna is besloten alles stop te zetten. Geen bestraling meer. Geen chemo meer. En vermoedelijk gaat ze er de komende dagen zelf een punt achter zetten.
Het was ff slikken......
Ja. Nou ja, beetje relativerend is het natuurlijk "maar" een hele goede bekende van me en geen familie / beste vriendin. Dat maakt het toch anders en voor mijn gevoel minder heftig. Ik heb het idee er makkelijker overheen te stappen dan toen met het nieuws dat mijn vader leukemie had.quote:
Wat een narigheid is dat dan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:55 schreef PdeHoog het volgende:
Pfffff...
Kreeg net een telefoontje van een van mijn ex-collega's: de ex-collega die was opgegeven, maar nog wel bestralingen kreeg, ligt nu in een hospice en heeft al afscheid genomen van familie. Bleek een ader te zijn gesprongen tijdens de bestralingen met een paar liter bloedverlies als gevolg. Daarna is besloten alles stop te zetten. Geen bestraling meer. Geen chemo meer. En vermoedelijk gaat ze er de komende dagen zelf een punt achter zetten.
Het was ff slikken......
Is het de stof ? Is het misgegaan met de bestelling?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]lief
Mijn buikdanskleding is eindelijk binnen
Maar dat was dus wel de laatste keer dat ik bij die webshop bestelde
Dat wel, maar ik kan me indenken dat je toch idd even moet slikken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Nou ja, beetje relativerend is het natuurlijk "maar" een hele goede bekende van me en geen familie / beste vriendin. Dat maakt het toch anders en voor mijn gevoel minder heftig. Ik heb het idee er makkelijker overheen te stappen dan toen met het nieuws dat mijn vader leukemie had.
Ja. En het leek allemaal goed te gaan en onder controle te zijn tot een maand geledenquote:
Logischquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Nou ja, beetje relativerend is het natuurlijk "maar" een hele goede bekende van me en geen familie / beste vriendin. Dat maakt het toch anders en voor mijn gevoel minder heftig. Ik heb het idee er makkelijker overheen te stappen dan toen met het nieuws dat mijn vader leukemie had.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:05 schreef AnneX het volgende:
Gelukkig is er weer een electronicazaak geopend - Mn.X erheen - en belt net om te overleggen
of-t-ie de mac mee zal nemen.
Doen en dan digitaal klaar voor de volgende 5 jaar.
Mag tie mee naar het verzorgingshuis.lol en virtueel dansje.
Dan ga je daar vast gymles geven. Tegen die tijd heb je er weer helemaal zin in!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:05 schreef AnneX het volgende:
Mag tie mee naar het verzorgingshuis. Tzt en lol
en virtueel dansje.
Ik heb er vorige week toevallig ook 1 gekocht. Laptop is zo goed als overleden na 3.5 jaar intensief gebruik en mijn oude iMac is naar Annas zusje gegaan. Die werkt na 5,5 jaar nog steeds.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:05 schreef AnneX het volgende:
Gelukkig is er weer een electronicazaak geopend - Mn.X erheen - natuurlijk zijn er aanbiedingen en belt net om te overleggen of-t-ie de mac mee zal nemen.
en virtueel dansje.
MeMo is duk maar zojuist een woord gelegdquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:05 schreef AnneX het volgende:
Gelukkig is er weer een electronicazaak geopend - Mn.X erheen - natuurlijk zijn er aanbiedingen en belt net om te overleggen of-t-ie de mac mee zal nemen.
en virtueel dansje.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:21 schreef Memento-Mori het volgende:
toch leuk als je gelijk hebt over de opdrach t in je studiegroepjekoppige meiden
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:21 schreef Bluezz het volgende:
Straks teruglezen, druk druk met sloopwerkzaamheden in de pc hoek
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:54 schreef Stereotomy het volgende:
En bedankt.
Picsquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:21 schreef Bluezz het volgende:
Straks teruglezen, druk druk met sloopwerkzaamheden in de pc hoek
mmm lekker hoor! nou ja heb al een puntje appeltaart op dus geef maar aan de restquote:
Heb je de giftige planten ook weggezet?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:36 schreef FutureFairytale het volgende:
zo... ik heb gestofzuigd en wat 'gevaarlijke' spullen weggelegd want ik verwacht mn kleine nichtje ieder moment en vorige keer kroop ze (liggend) ook al in een rap tempo mn huis rond!
absoluut. en het wordt een behoorlijk interessant stuk denkquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:37 schreef krakkemieke het volgende:
Steer: ik vind het idd wel een compliment. Je lijkt imho helemaal niet op zo iemand. Dan is het des te moeilijker om zo'n persoon te spelen. Dus dan moet je wel goed zijn.
hihi ik heb geen plantenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:38 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Heb je de giftige planten ook weggezet?
Ik ben trots op je!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:41 schreef LieLie het volgende:
Zo, ik heb tijdens het eten ook even bijgelezen
Was om zes uur thuis van het werk, wel een lange dag gemaakt.
Beetje boel krappe bezetting
En verder heb ik geen nieuws
En heftig hoor P, ook als het wat verder van je af staat.voor Bluezz! Tof een laptoppie, lekker op de bank of buiten zitten met de pjoetert.
Benieuwd of TavSun thuiskomen met een espresso-apparaat en een laptop, of dat het echt bij kijken blijft
Nichtjes zijn lief, dus dat is leuk FFT!
AnneX, ik zal nog even weer verder gaan met ons scrabblespelletje
Zo, best uitgebreide post voor mijn doen
Met haarquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:34 schreef FutureFairytale het volgende:
sterkte P. alsnog heftig want je hebt veel met hem gewerkt..
Dat komt bij mij altijd hard aan, want het lijkt alsof juist zulke mensen die hele akelige dingen overkomen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Met haarEn met haar man ook btw. Zat vier bureau's achter me. Echt een paar van de aardigste mensen die je kunt vinden op deze aardbol.
Nee en ik ben toch niet snel iemand die zeurt over de servicequote:
Straks verlies je nogquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:44 schreef borisz het volgende:
Als de connection error is opgelost zal ik ook weer eens wat zetten doen.
zo oneerlijk is t leven ook altijd hequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Met haarEn met haar man ook btw. Zat vier bureau's achter me. Echt een paar van de aardigste mensen die je kunt vinden op deze aardbol.
Makkelijk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Ah Annie, daar ben je: heb jij iets nuttigs te zeggen over de gemiddelde snelheid van de gemiddelde mini-laptop? Ik ga voornamelijk teksten typen, geen ingewikkelde handelingen verder doen. Nu weet ik dat er wat trage processoren worden gebruikt, maar die zullen toch wel snel genoeg zijn om een beetje leuk met word of open office te werken?
Ja, mijn moeder houdt de meeste mensen op de hoogte. Een tante bel ik zelf vaak.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:52 schreef AnneX het volgende:
Nog feli met Krakkes oom.
Kon je je verhaal kwijt bij familie?
Het groot zelf bierbrouwboek - Jan van Schaikquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:58 schreef Anthraxx het volgende:
Heb je wat titels van die boeken Krak?
WPA 2quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:30 schreef PdeHoog het volgende:
Beveiligd op MAC-adres of met een WPA-key?
Tuurlijk, kom binnenkort ff een biertje drinkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:32 schreef borisz het volgende:
Pics. Of binnenkort zelf eens met eigen ogen zien natuurlijk
LOL! Een halve verbouwing door je laptop!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tuurlijk, kom binnenkort ff een biertje drinken
is nog niet helemaal naar ons zin, ik wil erg graag de tafel van de muur af en in het midden van de kamer met de stoelen gezellig eromheen![]()
Daarvoor moet de lamp boven de tafel morgen verhangen worden.
Maar picjes zijn nu gemaakt met de tijdelijke opstelling.
Zo leuk dit
Krappe bezetting, klinkt bekendquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:41 schreef LieLie het volgende:
Zo, ik heb tijdens het eten ook even bijgelezen
Was om zes uur thuis van het werk, wel een lange dag gemaakt.
Beetje boel krappe bezetting
En verder heb ik geen nieuws
En heftig hoor P, ook als het wat verder van je af staat.voor Bluezz! Tof een laptoppie, lekker op de bank of buiten zitten met de pjoetert.
Benieuwd of TavSun thuiskomen met een espresso-apparaat en een laptop, of dat het echt bij kijken blijft
Zo, best uitgebreide post voor mijn doen
De tafel in het midden wil jealheellang, toch.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
is nog niet helemaal naar ons zin, ik wil erg graag de tafel van de muur af en in het midden van de kamer met de stoelen gezellig eromheen![]()
Zo leuk dit
Ja, als je de oude en huidige situatie kent/of ziet op een picje dan snap je meteen wat ik bedoelquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:47 schreef krakkemieke het volgende:
LOL! Een halve verbouwing door je laptop!
Ja, gaat goed met haar, post ook wel elders.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:49 schreef AnneX het volgende:
De tafel in het midden wil jealheellang, toch.
/ herinnert zich zoiets van een conversatie met Dude.
/ is she alive and still kicking?
Ik heb de oude situatie gezien, ik kan het me voorstellen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, als je de oude en huidige situatie kent/of ziet op een picje dan snap je meteen wat ik bedoel
tis wel een aanslag op g, hij is niet zo van de veranderingen
Ken dat?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, als je de oude en huidige situatie kent/of ziet op een picje dan snap je meteen wat ik bedoel
tis wel een aanslag op g, hij is niet zo van de veranderingen
Oude opstelling:quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:43 schreef Bluezz het volgende:
Zo leuk dit
Stuk beterquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:57 schreef krakkemieke het volgende:
Veel beter! Zo is het geen kantoor met per ongeluk een eettafel.
Die is allang blij dat het niet hoeftquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:53 schreef AnneX het volgende:
Ken dat?
En ik hou zo van schuiven.
Mn. X heeft nog niet gevraagd naar de sbs actie die is afgeblazen.
Zou anders vandaag zijn.
Is logisch ja.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:01 schreef Bluezz het volgende:
Niezo gek krakAlweer een dag voorbij, je bent aan het aftellen moet je maar denken
Ah, ik weet meteen welke diervoerhandel en kaasboerderijquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Is logisch ja.
Maar ik tel niet af. Dat duurt nog zooooo lang. Ik kijk naar zaterdag, dan is er van alles te doen bij een diervoerhandel. Da's een fijn stukje fietsen en de kaasboerderij zit ernaast. Ik ben dringend toe aan knoflookkaas.
LOL! Daar kom je elke dag langs denk ik.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ah, ik weet meteen welke diervoerhandel en kaasboerderij.
Jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:07 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
LOL! Daar kom je elke dag langs denk ik.
Jazeker!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja.
En haal ik alle dier benodigdheden, omdat het de goedkoopste winkel in de omgeving is.
Nog niet, dat zal wel zaterdag wordenquote:
Alhoewel geen materialiste kan ik erg genieten van spullen!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Dit is um:
[ afbeelding ]
Simpel, robuust en mat (dus geen vieze vingers)
Klopt moet nog ff aanpassen, zit erg onderuit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:42 schreef AnneX het volgende:
@ Blz: zo te zien een zitkussen en evt. Een voetenbankje/ oude tel.boek als ik kijk naar de onderarmen hoe die rusten op het blad!
Op advies van de hulp/nerd gebruik ik een kussentje geïmproviseerd van een dweil...!
Ik zou daar dan morgenvroeg al spijt van hebbenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nog niet, dat zal wel zaterdag wordenHeb al wel beslist denk ik, maar geheel tegen mijn gewoonte in laat ik het nog even bezinken.
Tof dinkie!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Dit is um:
[ afbeelding ]
Joehoe wat goeoeoeoedquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:36 schreef Sunnythesun het volgende:
vet cool minilaptopje gekocht voor 50-100 minder dan begroot én ik kreeg er een gratis sleeve + mini-muisje bij
Kwam vast door mijn intelligente overduidelijk goed voorbereidde voorkomen
![]()
of gewoon omdat dit de enige was die ze hadden, dus showmodel, dus 'niet helemaal nieuw' in die zin.. Maar net vandaag neergezet zei hij en niet aan geweest. En met een erg lage prijs dus, +gratizzzz sleeve
/hollander
Let ook op de zithoogte. Ik kreeg ooit tintelende handen door te laag zitten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Klopt moet nog ff aanpassen, zit erg onderuit.
Maar niet 8 uur per dag he
Leuk Sun!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Dit is um:
[ afbeelding ]
Ik dit geval niet omdat ik hem toch nog niet kan installeren waar ik hem hebben wil, anders was het 100% zeker wel mee gegaanquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:44 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik zou daar dan morgenvroeg al spijt van hebben
Ik heb goede ervaring met deze tent:quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:42 schreef TAV74 het volgende:
Nog niet, dat zal wel zaterdag wordenHeb al wel beslist denk ik, maar geheel tegen mijn gewoonte in laat ik het nog even bezinken.
Ah kijk, toch een addertjequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik dit geval niet omdat ik hem toch nog niet kan installeren waar ik hem hebben wil, anders was het 100% zeker wel mee gegaan
Ze heeft deze keer aan de telefoon gelikt?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:48 schreef FutureFairytale het volgende:
leuke aankoop SunTav! en leuke foto van Bluezz aan haar nieuwe Fok-plekkiebezoek is weer weg want de kleine moet slapen. ik had haar pudding van een tompouce gevoerd, tot mn zus zei dat het genoeg was. maar ze keek me zo smekend aan..echt die grote zielige ogen en op me klimmen.. toen mocht ik gelukkig toch nog wat geven
schade aan appartement; verscheurde post, natte telefoon en afstandsbediening op de grond.. valt reuze mee, de rest konden we redden. Oja, zwager ving een mug met mijn elektrische mepper en toen drukte Miya iedere keer op de knap en zag ze dat t beestje flitste (wegbrandde). leuke manier om dierendag te vieren
zaterdag hebben ze em vast nog wel. kunnen jullie t weekend inluiden met verse espressoquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik dit geval niet omdat ik hem toch nog niet kan installeren waar ik hem hebben wil, anders was het 100% zeker wel mee gegaan
nou gelikt.. paste bijna helemaal in haar mondquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:50 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ze heeft deze keer aan de telefoon gelikt?
http://www.koffiediscounter.nl/espresso-apparaat/siemens-espresso-apparaat/siemens-tk589nl-art-187605.htm#anSpecificatiesquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb goede ervaring met deze tent:
http://www.koffiediscounter.nl/siemens/siemens-cat-291.htm
(als je op een model klikt krijg je ook leuke filmpjes met uitleg te zien)
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou gelikt.. paste bijna helemaal in haar mond
Vraag eerst naar de laagste prijsgarantie endan.... Verkocht!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
http://www.koffiediscounter.nl/espresso-apparaat/siemens-espresso-apparaat/siemens-tk589nl-art-187605.htm#anSpecificaties
deze wordt het waarschijnlijk, bij Mediamarkt is hij iets duurder, maar dat verschil is verwaarloosbaar (<10 euro)
/proest.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]![]()
Dan kan je toch beter tompouce voeren.
Dat kan wel Anne!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:08 schreef AnneX het volgende:
[..]
X vlouit.
/jammer geen poppetjes op de aaaipet.
/ vind een gebrek
Lijkt me meer een storing ergens in Facebook.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:32 schreef FutureFairytale het volgende:
de icoontjes van fb (profielfoto'tjes) zijn allemaal kruisjes geworden. is dat de nieuwe update? weet iemand hoe dat weer plaatjes kunnen worden?
ik hoop hetquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Lijkt me meer een storing ergens in Facebook.
quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:10 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat kan wel Anne!
Je moet even rechtsboven op je naam klikken en dan krijg je een rijtje met PM en DM en 'opties', die laatste moet je kiezen.
En dan kun je ergens bij 'emoticons bij quickreply' 'ja' selecteren
Hihiquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Hihi mijn eerste fok-post vanaf de MiniSonnie![]()
Welk een handigheid zeg dit
Beter, niet opgelostquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nog niet. 1 op de 10 plaatjes
Feli.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat is die van ons.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:52 schreef TAV74 het volgende:
http://www.koffiediscounter.nl/espresso-apparaat/siemens-espresso-apparaat/siemens-tk589nl-art-187605.htm#anSpecificaties
deze wordt het waarschijnlijk, bij Mediamarkt is hij iets duurder, maar dat verschil is verwaarloosbaar (<10 euro)
ik was alweer bang dat het aan mn lappie lagquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:32 schreef FutureFairytale het volgende:
de icoontjes van fb (profielfoto'tjes) zijn allemaal kruisjes geworden. is dat de nieuwe update? weet iemand hoe dat weer plaatjes kunnen worden?
Vanmiddag had je nog een anderequote:
Paars is het niewe rood. Baas.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en hij is dan wel niet paars, maar ik heb er wel een heel mooi paarse sleeve bij en een paarse minimuis![]()
[ afbeelding ]
met
[ afbeelding ]
cute
Wat staat het er ineens ook leuk! en paars!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:44 schreef Sunnythesun het volgende:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ik was alweer bang dat het aan mn lappie lag
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat staat het er ineens ook leuk! en paars!
Kan altijd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:30 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Eens ff zitten rekenen. Krijg van de 700 EUR tandartskosten dit jaar EUR 300 terug. Als het goed isEn de rest van het jaar kan ik gratis naar de dokter
Daar betaal je dan best wel genoeg premie voor Peequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:30 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Eens ff zitten rekenen. Krijg van de 700 EUR tandartskosten dit jaar EUR 300 terug. Als het goed isEn de rest van het jaar kan ik gratis naar de dokter
Dat jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:47 schreef AnneX het volgende:
[..]
Kan altijd.
Je kan gratis ? Naar de specialist.Blijkbaar.
EUR 130 in het EY collectief. Maar ik moet toch eens uitrekenen of het niet goedkoper is dat gewoon zelf te regelen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Daar betaal je dan best wel genoeg premie voor Pee
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:03 schreef Stereotomy het volgende:
En toen dansten we weer Salsa-les![]()
Wel met een hele leuke blondine![]()
![]()
die volgens d'r Facebook al een vriendje heeft
maar alles kann kaput
![]()
me too.. scheelt weer want heb een rekening van 78 euro gekregen voor gemeentegeldquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:00 schreef golfer het volgende:
Ik krijg 56 euro eigen risico van de betaalde ziektenkosten terug omdat ik chronisch ziek ben en bij een specialist in behandeling ben.
Ja, zijn van die rekeningen die altijdquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
me too.. scheelt weer want heb een rekening van 78 euro gekregen voor gemeentegeld
Ik vind 78 EUR nog wel meevallen eigenlijk. Ik mag hier elke maand 52 EUR aftikken aan OZB en jaarlijks 270 aan hoogheemraadschapquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, zijn van die rekeningen die altijdzijn als je op jezelf woont
Mijn moeder ofwel de erven ook.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:00 schreef golfer het volgende:
Ik krijg 56 euro eigen risico van de betaalde ziektenkosten terug omdat ik chronisch ziek ben en bij een specialist in behandeling ben.
Tien maanden lang: 65 euro.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vind 78 EUR nog wel meevallen eigenlijk. Ik mag hier elke maand 52 EUR aftikken aan OZB en jaarlijks 270 aan hoogheemraadschap
Iedereen komt weer eens met dit Ikea plaatje aankakken. Hij is erg leuk, maar waarom dit plaatje nu opeens weer boven komt drijvenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:29 schreef FutureFairytale het volgende:
ik moest bij dit plaatje aan MeMo denken, solliciterend bij de IKEA
[ afbeelding ]
zag em vandaag voor t eerstquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Iedereen komt weer eens met dit Ikea plaatje aankakken. Hij is erg leuk, maar waarom dit plaatje nu opeens weer boven komt drijven
Nederland heeft ook op het WK honkbal het derde duel gewonnen.
Ik volg het vooral via TT.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:33 schreef borisz het volgende:
Nederland heeft ook op het WK honkbal het derde duel gewonnen.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:36 schreef Sunnythesun het volgende:
intelligente <=> goed voorbereidde
Stefan de Walle.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:15 schreef Bluezz het volgende:
Die echte sint/bram heeft lieve ogen.... wie ís die andere?
Ik zit morgen van 10 tot 16 in Adam, zó benieuwd. Weer een nieuwe stap in mijn werkende leven
Die andere is de nieuwe Sintquote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:15 schreef Bluezz het volgende:
Die echte sint/bram heeft lieve ogen.... wie ís die andere?
Ik zit morgen van 10 tot 16 in Adam, zó benieuwd. Weer een nieuwe stap in mijn werkende leven
Ja heb een topic geopendquote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik volg het vooral via TT.
Is er een topic over?
En is het ergens te zien, qua beelden?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:58 schreef PdeHoog het volgende:
Verslapen dus te laat op kantoor
Dat moet worden gecompenseerd door vroeg naar huis te gaan
Ja, da's ff vliegen zekerquote:
De zon is kwijt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:07 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen![]()
Waar is de zon?!
krak, hoe was de verjaardag gisteren?
O, dat klinkt goed! Maak je zelf nog wel eens likeuren eigenlijk?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:14 schreef krakkemieke het volgende:
De zon is kwijt.![]()
Verjaardag was leuk, ik ben niet zo lang geweest. Oom had een aantal zelfgemaakte likeuren meegenomen. Ik kreeg een fles van een ouderwets soort mirabel. Da's een kleine pruim, heel erg lekker!
Jaquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:07 schreef Isabeau het volgende:
P, helemaal mee eens: je hebt blijkbaar meer slaap nodig
Nee, ik ben er niet zo goed in. De laatste poging met citroenverbena smaakte naar zeep.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
O, dat klinkt goed! Maak je zelf nog wel eens likeuren eigenlijk?
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:18 schreef krakkemieke het volgende:
Nee, ik ben er niet zo goed in. De laatste poging met citroenverbena smaakte naar zeep.![]()
En ik was met andere dingen aan het knutselen, zoals de nep-chocolaatjes.
Ja, ik ben dol op citroenverbena.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]met citroenverbena klinkt juist erg lekker, wat jammer zeg.
Dat is mij ook wel eens opgevallen, in plaatsnamen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:26 schreef Isabeau het volgende:
Het boek wat ik nu aan het lezen ben (zo'n ding van papier) gaat over een verpleegkundige die heel veel werkt met geneeskrachtige kruiden. Moest ik aan jou denkenBest een interessant boek overigens met heel veel oud Engels en dan zijn woorden ineens een stuk minder verschillend.
kirk voor kerk
three-and-twenty - drieëntwintig
chirurgeon - chirurg
Cross Stitch over een Engelse verpleegkundige in 1945 die aan het front heeft gewerkt en op een mini-Stonehenge plek in Scotland 200 jaar terug in de tijd wordt gezwiept en dan in een slot het werk van de overleden chirurgeon overneemt. Erg succesvol, want ze weet in ieder geval dat er zoiets als infectiepreventie bestaatquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:29 schreef krakkemieke het volgende:
Dat is mij ook wel eens opgevallen, in plaatsnamen.
In het Gaelic spreek je het woord voor konijn trouwens uit als knien. Dat vond ik ook heel bekend klinken.
Dat lijkt me een heel interessant boek, hoe heet het?
Oh, dat komt me bekend voor, volgens mij heb ik die ooit gelezen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Cross Stitch over een Engelse verpleegkundige in 1946 die aan het front heeft gewerkt en op een mini-Stonehenge plek in Scotland 200 jaar terug in de tijd wordt gezwiept en dan in een slot het werk van de overleden chirurgeon overneemt. Erg succesvol, want ze weet in ieder geval dat er zoiets als infectiepreventie bestaat![]()
Knien is behoorlijk drents
En ze had al een grote interesse in geneeskrachtige kruiden; dus dat kan ze daar goed toepassen. Ik ben over de helft en ik vraag me af of ze ooit nog terugkeert naar haar eigen tijd. Ik gok namelijk van niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:33 schreef krakkemieke het volgende:
Oh, dat komt me bekend voor, volgens mij heb ik die ooit gelezen.
Haha, dat weet ik niet meer, dus ik kan het niet verklappen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ze had al een grote interesse in geneeskrachtige kruiden; dus dat kan ze daar goed toepassen. Ik ben over de helft en ik vraag me af of ze ooit nog terugkeert naar haar eigen tijd. Ik gok namelijk van niet.
Je kan nog even voort, het is een serie van zeven!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ze had al een grote interesse in geneeskrachtige kruiden; dus dat kan ze daar goed toepassen. Ik ben over de helft en ik vraag me af of ze ooit nog terugkeert naar haar eigen tijd. Ik gok namelijk van niet.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:38 schreef krakkemieke het volgende:
Je kan nog even voort, het is een serie van zeven!
Hij is bij ons uitgeleend, ik zal het eens in de gaten houden.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]echt waar? Nou, ik houd het alleen bij deze hoor. Het is me net iets te veel Bouquet-reeks-achtig
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:06 schreef krakkemieke het volgende:
Isa, kom snel! De zon schijnt, dan gaan we buitenspelen!
Nou, ik zou willen dat volwassen mensen ook gewoon buiten speeldenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:06 schreef krakkemieke het volgende:
Isa, kom snel! De zon schijnt, dan gaan we buitenspelen!
Jammer dat ik zo ver weg woon, ik vind het ook leuk. Niemand doet het omdat niemand het doet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik zou willen dat volwassen mensen ook gewoon buiten speelden
Maar dat doet niemand
Ook al?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:12 schreef borisz het volgende:
Tss Informatiebord Utrecht CS verdwijnt Is dan niets meer heilig?
iddquote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ook al?Op Den Haag CS is hij ook al jaren weg, en dat is echt stom
Ik kan mij voorstellen dat een digitaal bord toch wat goedkoper is qua onderhoud.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:12 schreef borisz het volgende:
Tss Informatiebord Utrecht CS verdwijnt Is dan niets meer heilig?
Zonde is dat wat de bijbel heeft "verboden".quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik kan mij voorstellen dat een digitaal bord toch wat goedkoper is qua onderhoud.
Ja, het is zonde, maar het is ook overdreven om dat ding te laten hangen omdat men er blijkbaar nostalgische gevoelens bij heeft.
Misschien is het ook wel tegen de wil van God dat het bord verdwijntquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:58 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zonde is dat wat de bijbel heeft "verboden".
Ja, ben ik mee eens. Maar bedenk ook dat die mechanische borden veel onderhoud vergen en voor elke nieuwe bestemming kost het je een shitload aan bordjes die je er weer tussen moet hangen, plus het afregelen van het ding.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:31 schreef Stereotomy het volgende:
Die digitale schermen op Schiphol vind ik ook kut te lezen in vergelijking met de oudere klappers. Ik ben voorstander van alles digitaal, maar niet ten koste van gebruiksgemak.
De letters zijn domweg in absolute zin kleiner geworden, en van een scherm aflezen ivm contrast ratio's vergeleken met 'normaal' bedrukte letters is sowieso inspannender (iPad vs. Kindle)
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik zou willen dat volwassen mensen ook gewoon buiten speelden
Maar dat doet niemand
We weten nog niet of het een stap terug isquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:40 schreef Stereotomy het volgende:
Ja dat klopt wel, maar uiteindelijk moet de user er beter worden, ook al bespaart de NS dan veel onderhoud en is digitaal flexibeler. Een stap terug doen voor de users is in mijn ogen onacceptabel. Vergelijkbaar of beter, maar niet slechter.
Ja klopt! helemaal mee eens.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:31 schreef Stereotomy het volgende:
Die digitale schermen op Schiphol vind ik ook kut te lezen in vergelijking met de oudere klappers. Ik ben voorstander van alles digitaal, maar niet ten koste van gebruiksgemak.
De letters zijn domweg in absolute zin kleiner geworden, en van een scherm aflezen ivm contrast ratio's vergeleken met 'normaal' bedrukte letters is sowieso inspannender (iPad vs. Kindle)
Ja okee, we wachten afquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
We weten nog niet of het een stap terug is. Een scherm op dat formaat heb ik geen ervaringen mee en het lijkt mij dat zulke leveranciers ook wel weten dat het een oplossing moet zijn dat 1) prima te lezen is onder alle weersomstandigheden en 2) een oplossing dat lang mee gaat.
Een buitenspeel-meet!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:43 schreef Anthraxx het volgende:
Hm, ik heb al een tijdje geen Apenkooi meer gespeeld. Tijd om daar wat aan te doen
Ze komen met bekende applicaties maar dan met een appelsausje. en die Iphone 4S ja ach, nieuwe chip erin en nieuwe camera maar niet echt vernieuwd.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja okee, we wachten af
Trouwens, had je ook een 'meh' gevoel bij de iPhone 4s gister? Eerste keer dat ik underwhelmed was eigenlijk bij een iPhone lancering.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:45 schreef Anthraxx het volgende:
En het geratel van die bordjes kunnen we ook wel kunstmatig de hal doorjagen. Gewoon elke 10 minuten een vooropgenomen WAVje afspelen.
apenkooi meet?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:43 schreef Anthraxx het volgende:
Hm, ik heb al een tijdje geen Apenkooi meer gespeeld. Tijd om daar wat aan te doen
Ik ben er niet van onder de indruk inderdaad. Het zal wel een prima apparaat zijn hoor, maar iOS kan hetzelfde (op Siri na) op een iPhone 4 en verder zit er weinig noemenswaardige verschillen in. De CPU is beter, nou, joepie. Alsof mij dat boeit op een telefoon.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja okee, we wachten af
Trouwens, had je ook een 'meh' gevoel bij de iPhone 4s gister? Eerste keer dat ik underwhelmed was eigenlijk bij een iPhone lancering.
Het iPhone-topic is wel vermakelijkquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben er niet van onder de indruk inderdaad. Het zal wel een prima apparaat zijn hoor, maar iOS kan hetzelfde (op Siri na) op een iPhone 4 en verder zit er weinig noemenswaardige verschillen in. De CPU is beter, nou, joepie. Alsof mij dat boeit op een telefoon.
Het enige waar ik wel van onder de indruk was is de camera. Maar goed, die gebruik ik toch al amper.
Kans is groot dat ik hem wel krijg trouwens. Mijn baas wilt iedereen op een zakelijk toestel hebben en dat wordt een iPhone.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:45 schreef Anthraxx het volgende:
Plus, zeg eens eerlijk, wie gebruikte dat bord nou nog in deze tijd met smartphones enzo. Ik kijk eerder op mijn Trein App dan op dat bord.
En het geratel van die bordjes kunnen we ook wel kunstmatig de hal doorjagen. Gewoon elke 10 minuten een vooropgenomen WAVje afspelen.
*schuldig* als in: ik gebruik dat bord altijd liever dan m'n telefoon, veel overzichtelijker als ik eenmaal in de hal staquote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:45 schreef Anthraxx het volgende:
Plus, zeg eens eerlijk, wie gebruikte dat bord nou nog in deze tijd met smartphones enzo.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
*schuldig* als in: ik gebruik dat bord altijd liever dan m'n telefoon, veel overzichtelijker als ik eenmaal in de hal sta!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |