Oh, had jij Sela ook, dan had ik wel geswitchtquote:
Vandaar dat het nog goed kwam met Raonicquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maarja, daarom zitten zij er nog wel in en jij nietquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:28 schreef danusz1986 het volgende:
WTF neemt iedereen Tomic! Net of hij niet kan verliezen. Obvious pick was toch echt Tipsarevic, ondanks dat hij heeft verloren.
Ik had niet gezien dat XL mijn pick ook paktequote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Maarja, daarom zitten zij er nog wel in en jij niet
Jah, omdat ik niet altijd met de massa wil meegaan. Zou juist beloond moeten worden. Het ging ook bijna mis met Raonic.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Maarja, daarom zitten zij er nog wel in en jij niet
Jah, en het feit dat Raonic er lang uit is geweest met een blessure!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:38 schreef rhubarb het volgende:
Thuisspelende Japanners moet je ook niet onderschattenRaonic had er moeite mee, en Tomic nu ook.
Joh, als het Thiemo ipv Raonic was geweest had je hard geroepen dat hij van zo'n onbekende Jap had moeten winnen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:20 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Jah, en het feit dat Raonic er lang uit is geweest met een blessure!
Thiemo is niet echt geblesseerd geweest, alleen mentaal zwak!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Joh, als het Thiemo ipv Raonic was geweest had je hard geroepen dat hij van zo'n onbekende Jap had moeten winnen.
Nee Verdwaasvogel! Ik vond het allleen verrassend dat iedereen voor de ''man to beat'' koos in Tomic, verder niks.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:34 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Is hier nou echt iemand aan het beweren dat we allemaal de pick hadden moeten nemen die heeft verloren?
Dubbele pick lijkt mij?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:22 schreef luckass het volgende:
Ik wacht op een reactie van het management.
Volgens mij mag iedereen die Ferrer nog niet gekozen heeft gewoon voor Ferrer kiezen en de rest moet blij zijn dat ze niet gediskwalificeerd worden wegens het kiezen van een partij die pas de volgende dag op de planning staatquote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:32 schreef Szura het volgende:
Hm schijnbaar is de partij gewoon verplaatst
Dat zal dus betekenen dat degenen met Tomic voor pick 3, geen Ferrer mogen kiezen voor pick 4. Degenen met Ferrer voor pick 3 moeten ff wat langer wachten dan of ie wint
WTF...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:43 schreef Szura het volgende:
Uhm waarom staat de partij van Ferrer nu voor morgen?
OOP:
Ferrer - Ebden
Nadal - Raonic
Bogomolov - Murray
Nalbandian - Dodig
Giraldo - Tursunov
Dat zijn de uitslagen van Murray en Tursunov uit de vorige ronde.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:06 schreef Mykonos het volgende:
WTF...
Kijk hier is...
Giraldo-Tursunov
Murray-Bogomolov
Zouden beiden al gespeeld zijn en er zouden nog slechts 3 8e finales over zijn...![]()
Hm, net stond er ook van ronde 2 al die uitslagen in, foutje van de site dus.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 20:28 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zijn de uitslagen van Murray en Tursunov uit de vorige ronde.
Dat is de regel als de wedstrijd verplaatst wordt ja, maar volgens mij heeft hij nooit in de OOP van gisteren gestaan..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
Spelen jullie dit spel voor het eerst ofzo? Ferrer - Ebden stond gepland voor dag 3, dus daar hebben jullie al uit mogen kiezen. Kan je niet nog een keer doen omdat de wedstrijd verplaatst wordt. De volgende keer dat jullie Ferrer of Ebden mogen kiezen, is als ze in de kwartfinale staan.
Mensen die Ferrer bij pick 3 hebben, kunnen al wel een nieuwe keuze voor pick 4 doorgeven maar zijn uiteraard afhankelijk van zijn uitslag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 14:49 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
QF OOP:
Fish-Tomic
Nadal-Giraldo
Stepanek-Ferrer
Nalbandian-MurrayPick 5 als ik het goed heb?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en daarvoor kentdebruinquote:
En krijgt hij elke keer zijn oude punten weer? Op een gegeven moment is het klaar toch?quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
Switch naar Stepanek. Maar het zit me niet lekker
Ach, je houdt het spannend zo he! Wat is er met Cilic dan? Ik zie geen uitslagen van hem...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:48 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Nalbandian was ook wel een absurd slechte pick.
Verloren van Ramos.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ach, je houdt het spannend zo he! Wat is er met Cilic dan? Ik zie geen uitslagen van hem...
Geen woorden voorquote:
Post dan even de OOP...quote:
En voeg daar Tsonga ook maar aan toe.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:45 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Melzer, Verdasco, Harrison OUT.
Bahbahbahbahbah!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:09 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
En voeg daar Tsonga ook maar aan toe.
Dan was hij door. Als je een speler kiest voordat bekend is dat de andere speler een WO geeft, telt het als winst. Zodra bekend dat jouw speler een WO geeft mag je geloof ik nog wel switchen naar een andere speler.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:21 schreef danusz1986 het volgende:
Wat nou als iemand Murray had gekozen voordat bekend was dat hij een WO had. Was diegene dan door of eruit als alle partijen al zijn begonnen of gespeeld. Ik zou die regel wel willen weten.
Is dat niet alleen als de speler vervangen wordt door een Lucky Loser?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:30 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Dan was hij door. Als je een speler kiest voordat bekend is dat de andere speler een WO geeft, telt het als winst. Zodra bekend dat jouw speler een WO geeft mag je geloof ik nog wel switchen naar een andere speler.
Berdych - Bye mag je natuurlijk niet voorspellen!quote:
Huh, speelt toch tegen F. Lopez ?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:11 schreef XL het volgende:
[..]
Berdych - Bye mag je natuurlijk niet voorspellen!
Kan er verder nergens iets over vinden...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:49 schreef BobW het volgende:
http://www.shanghaimaster(...)/racing/live/13.html
Berdych geeft op zo te zien.
Volgens mij wel jaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is er iets mis met de match
[1] R Nadal (ESP) vs [15] F Mayer (GER)
?
Die zie ik in het overzicht van XL niet staan, maar hij wordt toch wel gespeeld?
Hij staat ook gewoon in de OOP hoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:57 schreef APK het volgende:
Dag 4: Berdych.
Ik zie nog steeds nergens dat hij (of Lopez) niet gaat spelen, misschien verander ik morgenochtend.
Ik zie dit:quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:17 schreef Salamando het volgende:
[..]
Hij staat ook gewoon in de OOP hoor.
STADIUM start 12:30 pm
[10] A Roddick (USA) vs [7] N Almagro (ESP)
[3] D Ferrer (ESP) vs J Ferrero (ESP)
Not Before 3:30 PM
[13] S Wawrinka (SUI) vs [2] A Murray (GBR)
Not Before 6:00 PM
[1] R Nadal (ESP) vs [15] F Mayer (GER)
Not Before 8:00 PM
F Lopez (ESP) vs R[6] T Berdych (CZE)
Dat 'RET' is weggehaald nu...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:25 schreef BobW het volgende:
Ik zie dit:
not before 8:00 PM
Singles Round 3
F.Lopez ESP def.
T.Berdych CZE (7)
RET.
Beetje vaag ja, bookmakers bieden de wedstrijd wel gewoon aan.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:10 schreef TheGeneral het volgende:
Ik wist dat ik voor Berdych had moeten gaan. Maar ja, zelf de afweging gemaakt om voor Simon te gaan (hoe haal ik het eigenlijk in mijn hoofd, maar goed), stom.
Berdych heeft toch ook verloren?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:10 schreef TheGeneral het volgende:
Ik wist dat ik voor Berdych had moeten gaan. Maar ja, zelf de afweging gemaakt om voor Simon te gaan (hoe haal ik het eigenlijk in mijn hoofd, maar goed), stom.
Mayer haalt altijd een basisniveau, maar is niet zo goed als Lopez in vorm. Ik kan niet beoordelen of hij echt in vorm is, maar hij verslaat welke sterke spelers. Mayer daarentegen is te wisselvallig en heeft ook het perfect profiel om hier uitgeschakeld te worden. Bovendien lijkt hij niet echt in vorm al is de echte dip ook wel weer voorbij. Ik moet echter op deze wedstrijd om via Ferrer en Murray het toernooi uit te spelen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:39 schreef rhubarb het volgende:
Ligt het aan mij, of is het gek dat 4 van de 5 mensen voor Lopez kiezen, terwijl Mayer bij de bookies favoriet is?
Mayer heeft een paar weken terug z'n eerste ATP titel gewonnen... Maar goed dat was op gravel en de H2H is in het voordeel van Lopez... Fair enough, we zullen zien.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:49 schreef XL het volgende:
[..]
Mayer haalt altijd een basisniveau, maar is niet zo goed als Lopez in vorm.
En Mooiboy wintquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:39 schreef rhubarb het volgende:
Ligt het aan mij, of is het gek dat 4 van de 5 mensen voor Lopez kiezen, terwijl Mayer bij de bookies favoriet is?
Waar staan die tennisgame kills voor?quote:
Users die na verlies tegen XL niet meer meedoen of hun username hebben veranderd. Alleen Timm-E en BeamofLight hebben het nog niet door.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:55 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Waar staan die tennisgame kills voor?
Niet meer meedoen of hun username hebben veranderd? Die snap ik even niet..(aangezien ik mezelf in het rijtje zie en ik nog gewoon mee doe en nooit mijn username heb veranderd)quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Users die na verlies tegen XL niet meer meedoen of hun username hebben veranderd. Alleen Timm-E en BeamofLight hebben het nog niet door.
En jij dan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet meer meedoen of hun username hebben veranderd? Die snap ik even niet..(aangezien ik mezelf in het rijtje zie en ik nog gewoon mee doe en nooit mijn username heb veranderd)
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
En jij dan.
Het was al een kutgrap, maar door jou moet ik er nog uitleg over geven ook. -500.
GSM Ferrer.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:25 schreef rhubarb het volgende:
[..]
tikkeltje voorbarig. lopez leidt op hardcourt 6-1 in de h2h tegen ferrer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |