De R wordt er niet uitgesproken hoor. Het is eerder Dötk'm.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 01:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik ken behoorlijk wat mensen uit doetinchem en die noemen het allemaal durkem (zijn wel allemaal 50+ers)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Doetinchem oh okay mijn spelling is wat 'off' dörkum dan, je snapt wat ik bedoel
Tja ik heb altijd problemen met spellen in het dialectquote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:51 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
De R wordt er niet uitgesproken hoor. Het is eerder Dötk'm.
haha. ".com"quote:Op donderdag 6 oktober 2011 10:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tja ik heb altijd problemen met spellen in het dialectmaar ik zal het in vervolg dotcom noemen
En ga je het resultaat hier posten?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:58 schreef GimmeGore het volgende:
Gewoon een shirt maat 2XLis voor mij best een jurk
gaat binnenkort een schaar en een naaimachine tegenkomen.
Oh dan kijk ik daar welquote:Op donderdag 6 oktober 2011 18:37 schreef GimmeGore het volgende:
Ligt eraan hoe goed hij lukt. Komt sowieso wel op Facebook
Ik vind Taake niet zoveel aan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 01:21 schreef Littlerabbit het volgende:
16 oktober Taake in BaroegNu maar hopen dat het wel doorgaat na Lifelover en 1349
![]()
Ik ken geen één band :'')quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:05 schreef lifeblind het volgende:
Mocht iemand zich op 5 november vervelen, we spelen dan met Akelei op Brainstorm festival
[ afbeelding ]
The wounded ook nietquote:
Word jij ook geinterviewd? of mag ik jou interviewen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 11:05 schreef lifeblind het volgende:
Mocht iemand zich op 5 november vervelen, we spelen dan met Akelei op Brainstorm festival
[ afbeelding ]
Nee voor de verandering een keer andersom de bandleden gaan het publiek interviewenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:54 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Word jij ook geinterviewd? of mag ik jou interviewen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |