SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Dven op 04-10-2011 00:05:50 ]"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Kies maarquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:30 schreef Oerbeer het volgende:
Ik wil graag meedoen, maar kan je een land voor mij reserveren?
Hela! Rez, magnie magnie!quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:30 schreef Rezania het volgende:
Ik kies Zimbawe, Zambia en Botswana en noem het Pauperland.
Rusland ook goed?quote:
Hoezo niet? Er staat toch dat je een blok van 3 landen moet kiezen?quote:
Oh, ik mag er nog twee, doe maar italië en San Marino er bij.quote:
Oh zo. Alles om Duitsland wil ik ook gezien blok van drie landen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:32 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Duitsland, onder de naam, Duitsche beer. Ofzo?
Vooruit! En je noemt het? Vaticaanstad?quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:32 schreef RitseB het volgende:
[..]
Oh, ik mag er nog twee, doe maar italië en San Marino er bij.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo niet? Er staat toch dat je een blok van 3 landen moet kiezen?
Heeft zeven buurlanden?quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:33 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Oh zo. Alles om Duitsland wil ik ook gezien blok van drie landen.
Pauselijk-Rome. Ik ga voor een tweede imperium.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Vooruit! En je noemt het? Vaticaanstad?
Ach gossie. Rez komop manquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:35 schreef Rezania het volgende:
Gemiddelde inwoner van Pauperland:
[ afbeelding ]
De economie zit een beetje in een dipje.
Dat is een echte Zimbabwaanse jongen hoor, dat geld wat hij bij zich heeft is waarschijnlijk ¤3,- waard.quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:35 schreef Rezania het volgende:
Gemiddelde inwoner van Pauperland:
[ afbeelding ]
De economie zit een beetje in een dipje.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is een echte Zimbabwaanse jongen hoor, dat geld wat hij bij zich heeft is waarschijnlijk ¤3,- waard.
We kunnen natuurlijk ook met continenten spelen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:42 schreef Dven het volgende:
Nu maar even wachten op nieuwe spelers, dit schiet niet echt op
Als het heel lang gaat duren dan breid ik de rijken uit en speel ikzelf ook mee!quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk ook met continenten spelen.
Gaan wel al van start of gaan we wachten?quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:42 schreef Ikvalpauperlandaan het volgende:
Nu maar even wachten op nieuwe spelers, dit schiet niet echt op
We kunnen niet eens van start.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:44 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Gaan wel al van start of gaan we wachten?
Denk het ookquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
We kunnen niet eens van start.Tenzij de landen nu ook een luchtmacht en een marine hebben.
Je moet een blok van 3 landen kiezen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:46 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik wil Chili wel
Mijn sletjesrijk
Op een andere dag dit proberen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:50 schreef Oerbeer het volgende:
Ik ben ongeveer een kwartiertje weg zo meteen, als dat onhandig is dan draag ik de boel over aan een ander. Wat is wijsheid?
Valt te overleven, de Duitse Beer is onaanvalbaarquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:50 schreef Oerbeer het volgende:
Ik ben ongeveer een kwartiertje weg zo meteen, als dat onhandig is dan draag ik de boel over aan een ander. Wat is wijsheid?
Ik ben voor.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:49 schreef HaJee het volgende:
Is het niet handiger en overzichtelijker om bijvoorbeeld deze kaart van Risk te gebruiken? Het is maar een ideetje hoor.
[ afbeelding ]
Geprobeerd maar dan flipt m'n paintquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:49 schreef HaJee het volgende:
Is het niet handiger en overzichtelijker om bijvoorbeeld deze kaart van Risk te gebruiken? Het is maar een ideetje hoor.
[ afbeelding ]
Ga kijken of het luktquote:
Leuk geprobeerd, maar dat gaat niet.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:55 schreef Oerbeer het volgende:
Ja ik moet er echt vandoor even maar:
[..]
Gaan wel al van start of gaan we wachten?
[..]
Oké, ik kies 1, 2 en 6 van Afrika en noem het de Afrikaanse Unie.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:59 schreef Dven het volgende:
Kies allemaal nog steeds drie aan elkaar liggende vlakken, dan vordert het spel wat sneller!
Ja, lijkt mij ook:quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:49 schreef HaJee het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, 1 en 2 zijn al Chili Con Carnequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
1,3 en 4 van Zuid Amerika, goedemorgenNaam is sletjesland.
wat ben jij een breezer sletje zegquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:02 schreef Breezerslet17 het volgende:
Half uur later heb ik nog mijn land(en) niet, laat ook maar.
Klopt, pijpen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:04 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wat ben jij een breezer sletje zeg___!!!
Ciao danquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:02 schreef Breezerslet17 het volgende:
Half uur later heb ik nog mijn land(en) niet, laat ook maar.
Je mag ook 4-3-4 in de Amerika's nog. Dan kan je beginnen!quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:03 schreef Boterbartje het volgende:
KIJK MIJ VLEZIG ZIJN BAM
CHILI, ARGENTINIE PERU, BRAZILIE, BOLIVIA PARAGUAY URUGUAY EN ECUADOR FUCKING VAN MIJ
EN STUKJE ANTARTICA AANGEZIEN CHILI DAAR GROND GEBIED HEEFT
ZIE MIJ OWNEN
OW CAPSLOCK
GROETEN
Zie ik daar een stukje blanco map dat wij in naam Nederland op kunnen eisen?quote:
wtf doen frankrijk, uk, noorwegen daar weer?quote:
Ja!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Zie ik daar een stukje blanco map dat wij in naam Nederland op kunnen eisen?
Nazi-Duitsland had ook een deel van Antarctica geclaimd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:10 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wtf doen frankrijk, uk, noorwegen daar weer?mongooltjes
Ik zorg voor koek en zopie plus schaatsen en lange latten in de maten van ieder expeditielid!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja!Snel maar een expeditie starten dan!
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zorg voor koek en zopie plus schaatsen en lange latten in de maten van ieder expeditielid!
Nee want 7000 - 3000 = 4000 en geen 5000. Maar met 4000 leef je ook nog als een koning voor drie maanden, waar je ook naartoe wilquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:13 schreef Boterbartje het volgende:
stel ik verdien in dit half jaar 7000 euro, en ik ga 3 maand weg waarvan ook paar weken bij familie en haal een ticket van 3000 euro. zou ik dan met 5000 rond kunnen komen in die tijd?
nouja laat ik zo zeggen; 7000 van mzelf, 1000 van pap en mam erbij schooieren dan een ticket van 3000 GBP en dat is 3500 euro + 100 voor retourtje londenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee want 7000 - 3000 = 4000 en geen 5000. Maar met 4000 leef je ook nog als een koning voor drie maanden, waar je ook naartoe wil
Ik zou het eens vragen in TRV als ik jou was, daar kunnen ze je vast beter adviseren dan in ONZ.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
nouja laat ik zo zeggen; 7000 van mzelf, 1000 van pap en mam erbij schooieren dan een ticket van 3000 GBP en dat is 3500 euro + 100 voor retourtje londen
dan zit ik op 3600 euro
in VS auto huren voor een maand? hoe duur is dat + benzine en goedkope overnachtingen en daarna in santiago bij familie 3 weken dus bijna geen kosten en dan nog nieuwzeeland, hongkong en misschien nog wel wat
Ik zou je kunnen adviseren maar daar is het nu iets te laat voorquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
nouja laat ik zo zeggen; 7000 van mzelf, 1000 van pap en mam erbij schooieren dan een ticket van 3000 GBP en dat is 3500 euro + 100 voor retourtje londen
dan zit ik op 3600 euro
in VS auto huren voor een maand? hoe duur is dat + benzine en goedkope overnachtingen en daarna in santiago bij familie 3 weken dus bijna geen kosten en dan nog nieuwzeeland, hongkong en misschien nog wel wat
leeftijd dacht ik vooral..quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zou je kunnen adviseren maar daar is het nu iets te laat voorZitten trouwens wel wat haken en ogen aan autohuur in de VS maar ik weet even zo 1 2 3 niet meer wat
Inderdaad, iedereen kiest ook landen op een kilometer of 10.000 van elkaarquote:
Duh.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Inderdaad, iedereen kiest ook landen op een kilometer of 10.000 van elkaar
Kies jij eens 3-7-3.quote:
Dus sleep je een redneck uit zijn auto en ga je daarmee toeren. Like a bossquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:46 schreef Boterbartje het volgende:
IK WIL EEN AUTO KUNNEN HUREN IN VS :S
extrakosten voor 18 jarigen; 41 dollar PER DAG
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |