SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Dven op 04-10-2011 00:05:50 ]"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Kies maarquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:30 schreef Oerbeer het volgende:
Ik wil graag meedoen, maar kan je een land voor mij reserveren?
Hela! Rez, magnie magnie!quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:30 schreef Rezania het volgende:
Ik kies Zimbawe, Zambia en Botswana en noem het Pauperland.
Rusland ook goed?quote:
Hoezo niet? Er staat toch dat je een blok van 3 landen moet kiezen?quote:
Oh, ik mag er nog twee, doe maar italië en San Marino er bij.quote:
Oh zo. Alles om Duitsland wil ik ook gezien blok van drie landen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:32 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Duitsland, onder de naam, Duitsche beer. Ofzo?
Vooruit! En je noemt het? Vaticaanstad?quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:32 schreef RitseB het volgende:
[..]
Oh, ik mag er nog twee, doe maar italië en San Marino er bij.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo niet? Er staat toch dat je een blok van 3 landen moet kiezen?
Heeft zeven buurlanden?quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:33 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Oh zo. Alles om Duitsland wil ik ook gezien blok van drie landen.
Pauselijk-Rome. Ik ga voor een tweede imperium.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Vooruit! En je noemt het? Vaticaanstad?
Ach gossie. Rez komop manquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:35 schreef Rezania het volgende:
Gemiddelde inwoner van Pauperland:
[ afbeelding ]
De economie zit een beetje in een dipje.
Dat is een echte Zimbabwaanse jongen hoor, dat geld wat hij bij zich heeft is waarschijnlijk ¤3,- waard.quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:35 schreef Rezania het volgende:
Gemiddelde inwoner van Pauperland:
[ afbeelding ]
De economie zit een beetje in een dipje.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is een echte Zimbabwaanse jongen hoor, dat geld wat hij bij zich heeft is waarschijnlijk ¤3,- waard.
We kunnen natuurlijk ook met continenten spelen.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:42 schreef Dven het volgende:
Nu maar even wachten op nieuwe spelers, dit schiet niet echt op
Als het heel lang gaat duren dan breid ik de rijken uit en speel ikzelf ook mee!quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk ook met continenten spelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |