quote:RTL 5 komt in het nieuwe tv-seizoen terug met Holland's Next Top Model. Vanaf maandag 5 september kun je de maandagavond weer vrij houden voor deze spraakmakende modellenwedstrijd.
Eerder wonnen Sanne Nijhof, Kim Feenstra, Cecile Sinclair en Ananda Marchildon deze populaire modellenwedstrijd, maar wie gaat er dit jaar met de hoofdprijs vandoor?
Presentatie is weer in handen van Daphne Deckers. Stylist Fred van Leer zal de modellen in spé bijstaan dit seizoen.
Ik geloof niet dat je de u achter de q in dit geval uitspreekt als een w. Heb althans nog niemand Riekwelle horen zeggenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:23 schreef Pisces29 het volgende:
Tamara of Michelle mogen winnen, die vind ik het mooist.![]()
Riquelle mag er van mij als eerste uit, heeft geen modellenkop, vage neus en kop die altijd op standje 'stoned' staat, die kan lekker in gewone reclames figureren![]()
Die naam vind ik net zo vreselijk als het meisje zelf.RiKwelle kwal.
Mandy is een zoetje
Dat zeg ik toch ook nergensquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:04 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je de u achter de q in dit geval uitspreekt als een w. Heb althans nog niemand Riekwelle horen zeggen. Fonetisch is het gewoon 'Riekelle'. En ik vind zowel naam als meisje eigenlijk wel leuk
Vergeet niet dat ze pas 16 isquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Bij Tamara heb ik net zoiets als bij Renée vorig seizoen: heeft alles in zich om een topmodel te worden, maar ik gun het haar gewoon niet.
Riquelle zou heel succesvol kunnen worden, maar dan moet ze echt aan haar houding werken.
Er zijn eerder wel meer modellen van 16, maar die gedragen zich wel een stuk professioneler.quote:
Om even John McEnroe te channelen: you CANNOT be SERIOUS!!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:06 schreef Samson het volgende:
Ik vind Riquelle wel leuk in die stukjes tussendoor
Goed omschreven en dat maakt haar juist zo leuk. Het ligt er zo dik bovenop dat het weer mooi wordt. En verder is het een mooi meisje. Ze komt nog zo jong over en dat is ze ook. Meisjes van 16 zijn veel grappiger dan die van 20.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:11 schreef Verbal het volgende:
[..]
Om even John McEnroe te channelen: you CANNOT be SERIOUS!!!
Dat zelfingenomen, valse pofaddertje dat denkt dat ze alles weet en die geen sympathieke vezel in haar graterige grafharkenlijfje heeft? Dat achterbakse mormel met haar 24/7/12/365 in een minachtende sneer opgekrulde bovenlip, dat met een gitzwarte blik de wereld inkijkt?
V.
Door en door naar is ze echt niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:47 schreef Verbal het volgende:
Afgrijselijk. Dat kan echt niet meer goedkomen, als je al zo door en door naar bent.
V.
nou en? De ene 16-jarige is de andere niet. Zij zal ook opdrogen achter haar orenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:07 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Er zijn eerder wel meer modellen van 16, maar die gedragen zich wel een stuk professioneler.
Okee, dan begreep ik je verkeerd, sorryquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook nergensIK maak er RiKwelle van omdat ze me kwelt met die kwallennaam
Tjee, ik herken wat je allemaal over Riquelle zegt echt helemaal nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:54 schreef Verbal het volgende:
Zij springt er voor mij flink uit qua pure, onversneden onaangenaamheid. En dat is een behoorlijke prestatie, temidden van personages als Elise en Tamara.
V.
Dat vind ik juist wel verfrissend :-)quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:11 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat zelfingenomen, valse pofaddertje dat denkt dat ze alles weet en die geen sympathieke vezel in haar graterige grafharkenlijfje heeft? Dat achterbakse mormel met haar 24/7/12/365 in een minachtende sneer opgekrulde bovenlip, dat met een gitzwarte blik de wereld inkijkt?
V.
Ik vind haar altijd zo'n gevaarlijke glinstering in haar ogen hebben. Alsof ze stiekem een heel duivels plan heeft.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:11 schreef Verbal het volgende:
[..]
V.
Dat vind ik gek.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:02 schreef Sosha het volgende:
Tjee, ik herken wat je allemaal over Riquelle zegt echt helemaal niet
ja dat ja!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:03 schreef female81 het volgende:
[..]
Ik vind haar altijd zo'n gevaarlijke glinstering in haar ogen hebben. Alsof ze stiekem een heel duivels plan heeft.
Ja mooi is dat.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:03 schreef female81 het volgende:
[..]
Ik vind haar altijd zo'n gevaarlijke glinstering in haar ogen hebben. Alsof ze stiekem een heel duivels plan heeft.
Je ergert je aan, iets is irritant.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:34 schreef Lagrinta het volgende:
Tsja sommigen irriteren zich aan haar, maar ik vind het vooral vermakelijk.
Zal wel een 2e Sylvia worden, lekker poederen!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:16 schreef Copycat het volgende:
Dat is zo'n type die binnen de kortste keren valt voor alle verlokkingen van 'het wereldje'. Juist omdat ze zichzelf zo bijzonder vindt.
Iets kan je ook gewoon irriteren hoor.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:11 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
J
[..]
Je ergert je aan, iets is irritant.
Zeker, maar dat is iets anders dan "je aan iets irriteren".quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:17 schreef alors het volgende:
[..]
Iets kan je ook gewoon irriteren hoor.
Maar je kan je niet irriteren aan. Het is ergeren aan. Als er perse irritant gebruikt moet worden was de correcte zin geweest:"Tsja, sommige zullen haar irritant vinden, maar ik vind het vooral vermakelijk."quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:17 schreef alors het volgende:
[..]
Iets kan je ook gewoon irriteren hoor.
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:11 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
J
[..]
Je ergert je aan, iets is irritant.
Ik vind Tamara echt veel onaangenamer overkomen dan Riquelle. Riquelle heeft wel iets grappigs eigenlijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:54 schreef Verbal het volgende:
Zij springt er voor mij flink uit qua pure, onversneden onaangenaamheid. En dat is een behoorlijke prestatie, temidden van personages als Elise en Tamara.
V.
Ik vind het ook wel vermakelijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Maar je kan je niet irriteren aan. Het is ergeren aan. Als er perse irritant gebruikt moet worden was de correcte zin geweest:"Tsja, sommige zullen haar irritant vinden, maar ik vind het vooral vermakelijk."
Tamara is gewoon een trut die zichzelf mateloos overschat, met oogleden die niet verder dan half open kunnen en twee dooie naaktslakken waar haar wenkbrauwen horen te zitten. Bij Riquelle (of hoe je dat ook schrijft) bespeur ik echt een vals karakter. Een typische naarling.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:52 schreef L3viathan het volgende:
[..]
Ik vind Tamara echt veel onaangenamer overkomen dan Riquelle. Riquelle heeft wel iets grappigs eigenlijk
Mwah... ik heb een (veeeeel) jonger zusje, dat drie jaar geleden ook die leeftijd had... menigmaal fikse groepen van haar vriendinnen voor mijn kiezen gehad, en dit soort pernicieus geneuzel zat daar niet bij hoor.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:45 schreef megamandy het volgende:
Ga eens in een klas vol 16 jarige meisjes kijkenZijn bijna allemaal zo.
Hahaha, komt van 'pernicieuze anemie' en klonk lekker negatief. Effe woordenboek erbij en het betekent 'kwaadaardig'. Dus intuïtief toch wel goed gekozenquote:
Tjonge. Doe eens normaal manquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:11 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik wil haar verminken zodat ze zonder haar looks het moet rooien. Dan heeft ze reden om zo verontwaardigd te kijken.
Ze is denk ik ook gewoon nog niet volwassen genoeg voor het wereldje. Ze is echt een typisch 16-jarig meisje, die alle verleidingen waarschijnlijk niet zou kunnen weerstaan. Voorbeeld is dat feestje met de drank..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:08 schreef L3viathan het volgende:
Overigens denk ik niet dat Riquelle heel ver gaat komen, daarvoor heeft ze haar mond niet goed genoeg onder controle
Jij ergert je aan de ogen en wenkbrauwen van Tamara?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:54 schreef Verbal het volgende:
[..]
Tamara is gewoon een trut die zichzelf mateloos overschat, met oogleden die niet verder dan half open kunnen en twee dooie naaktslakken waar haar wenkbrauwen horen te zitten. Bij Riquelle (of hoe je dat ook schrijft) bespeur ik echt een vals karakter. Een typische naarling.
V.
Ergeren is een groot woord, maar een fijne uitstraling geeft het niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:53 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Jij ergert je aan de ogen en wenkbrauwen van Tamara?
ik zag t ook..quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:41 schreef Blossom86 het volgende:
Riquelle staat in de kruidvatfolder.
http://www.kruidvat.nl/do(...).html#/spreadview/2/
In dat geval blijft ze mijn favorietquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:57 schreef L3viathan het volgende:
Zei Mieke nou vorige keer dat ze een d-cup had?
In dat geval heb ik een favoriet
Ze past dus geen enkel kledingstuk, mocht ze shows gaan lopen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:57 schreef L3viathan het volgende:
Zei Mieke nou vorige keer dat ze een d-cup had?
In dat geval heb ik een favoriet
Heel goedkoop lijkt het inderdaad. Te blij ofzo?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:34 schreef Sosha het volgende:
Off-topic, maar ik vind die advertenties voor Zinzi met Kim en Fatima ZO spuuglelijk...
Ja, mja, gewoon sléchtquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heel goedkoop lijkt het inderdaad. Te blij ofzo?
Omdat ze ook 'model' heeft gespeeld, voor Zinzi dus. Dat haar 'modellenwerk' heel slecht is maakt verder voor de waarde van dit programma niet uit, ze mag nu advies komen geven aan de druifjesquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:35 schreef bloempje-moi het volgende:
En waarom zit die Fatima er precies bij?
guttegut, wat een polderglamour toch...quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:36 schreef Sosha het volgende:
[..]
Omdat ze ook 'model' heeft gespeeld, voor Zinzi dus. Dat haar 'modellenwerk' heel slecht is maakt verder voor de waarde van dit programma niet uit, ze mag nu advies komen geven aan de druifjes
Koop sowieso het boekje 100% Berlijnquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:37 schreef Sosha het volgende:
Ik ga volgende week voor de eerste keer naar Berlijn(iemand nog tips?
)
Mijn dank is grootquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Koop sowieso het boekje 100% BerlijnHierdoor kom je ook door die wandelingen in straten waar je normaal niet zo snel komt terwijl dat juist ook allemaal heel leuk is
Concentratiekamp bij Berlijn is wel indrukwekkend, maar ook het uitgaansleven is er topquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:37 schreef Sosha het volgende:
Ik ga volgende week voor de eerste keer naar Berlijn(iemand nog tips?
)
Is dit niet dat stukje dat die dikke - ik ben gewoon serieus zijn naam even kwijt - boos wordt op de meiden die bij een brandalarm hun portfolio niet meenemen..?quote:
Zou wel eens kunnen. Drama om niets iig.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:42 schreef Sosha het volgende:
[..]
Is dit niet dat stukje dat die dikke - ik ben gewoon serieus zijn naam even kwijt - boos wordt op de meiden die bij een brandalarm hun portfolio niet meenemen..?
überstylist Bastiaan. Hoe kún je het vergeten!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:42 schreef Sosha het volgende:
[..]
Is dit niet dat stukje dat die dikke - ik ben gewoon serieus zijn naam even kwijt - boos wordt op de meiden die bij een brandalarm hun portfolio niet meenemen..?
Haha, ja, dom van mijquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:43 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
überstylist Bastiaan. Hoe kún je het vergeten!
Van wat voor soort muziek hou je? Als je van alternatief/rock houdt moet je echt naar de Bang Bang Klub of de Grune/Rote Salon. Supertof en er komen geen toeristen!quote:
Bij brandalarm moet je toch juist vluchten, niet denken aan materiele zaken? En dan nog, ik zou dan eerder mijn paspoort oid meenemen. Niet foto's die ze zo weer uit kunnen printen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:42 schreef Sosha het volgende:
[..]
Precies, dat bedoel ik.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Bij brandalarm moet je toch juist vluchten, niet denken aan materiele zaken? En dan nog, ik zou dan eerder mijn paspoort oid meenemen. Niet foto's die ze zo weer uit kunnen printen.
Achterlijke rooie dakhaas
Ik vond Kim Feenstra helemaal niks, tot een jaar geleden, ze heeft nu een goeie styliste, altijd mooi haar en make-up, ziet er nu echt goed uit (vind ik)quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:47 schreef MaJo het volgende:
Ik vind Tamara echt lelijk met die dikke wenkbrauwenVond ik bij Kim Feenstra ook trouwens en die won ook
![]()
Whehe, dat contrast met Kim en Fatimaquote:
Dit.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:52 schreef Character het volgende:
Riquellezo jammer want ik vind haar wel een van de beste
Wat ik dan niet snap: Ze jengelen allemaal over haar drankjes, maar niemand die even zegt 'doe je even rustig met de alco'?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:52 schreef Sosha het volgende:
Zooo, die Riquelle keek in slowmotion even heel daas uit haar ogen...
Dom en heeft ook geen snars met leeftijd te makenquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:53 schreef zoem het volgende:
Hoe stom ben je dan dat je uitgaat tot 4 uur 's nachts als je weet dat je de volgende ochtend op moet
Ramptoerisme..? Volgens mij vinden ze 't gewoon wel leuk?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat ik dan niet snap: Ze jengelen allemaal over haar drankjes, maar niemand die even zegt 'doe je even rustig met de alco'?
Whehequote:Op maandag 10 oktober 2011 20:55 schreef Starlie het volgende:
Wat een sufkut is Nancy ook he... Ze kijkt echt als een pasgeboren katje!
Dit was een navelvestjequote:Op maandag 10 oktober 2011 20:58 schreef megamandy het volgende:
Vestjes of truitjes?
Naveltruitjes heten namelijk tegenwoordig "cropped shirts"
En dan ook nog doodop.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:59 schreef Sosha het volgende:
Ging het stiekem niet over de schoenen van Riquelle? Dat ze het daardoor eng vond?
Ze zag er prachtig uit op de catwalk, vond ik. Liep ook heel mooi.quote:
Ik denk niet dat 'breekte' goed Nederlands zou zijn hequote:Op maandag 10 oktober 2011 21:00 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Oh, zei ze 'prikte' ?
Magoed, dan nog is het een idioot labiele reactie.
Maar het is gewoon not done.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:00 schreef L0t.. het volgende:
Iedereen snapt ook wel dat Riquelle huilde van de spanning en heus niet om dat domme kaartje
Nee maar ze staan ook niet bekend voor hun beste Nederlandsquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:01 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik denk niet dat 'breekte' goed Nederlands zou zijn he
En ik dacht bijna dat hij 'wepsentaille' zei...
Ze vindt zichzelf ook wel heel erg goed en volwassenquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:00 schreef Starlie het volgende:
Tamara is ook wel een beetje een kutwijf!
Dat vind ik zo'n onzin, ze barst toch niet midden op de catwalk in janken uit, wat boeit het danquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:02 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar het is gewoon not done.
Mandy is hopeloos op de catwalk.
Ja dat inderdaad!quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze vindt zichzelf ook wel heel erg goed en volwassen
Idd, irritant arrogant.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze vindt zichzelf ook wel heel erg goed en volwassen
Op de catwalk kon je zien dat ze gehuild had en dat hoort niet.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:02 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n onzin, ze barst toch niet midden op de catwalk in janken uit, wat boeit het dan
Idd, net als Mandy..quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:04 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ja, maar ze gaat wel ook steeds meer roddelen voor de camera. Dat vind ik jammer.
quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:06 schreef Starlie het volgende:
Nou dat arrogante moet geen probleem zijn!
quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:07 schreef L0t.. het volgende:
Oh arrogantie uitstralen, dat is geen probleem voor Tamara
Dat!!!quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:11 schreef Maartel het volgende:
want ze heeft natuurlijk groot gelijk dat de redactie niet de beste foto's laat zien.
Het geestige is dat ze zichzelf bereprofessioneel en volwassen vindt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:11 schreef Maartel het volgende:
Oh ffs Tamara. Tot nu toe vond ik haar nog best te doen, maar nu is t ook gelijk klaar.
Dat met Elise gaat pijnlijk worden, ws laat Daphne haar weer niet uitpraten, want ze heeft natuurlijk groot gelijk dat de redactie niet de beste foto's laat zien.
Tamara op haar best.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:10 schreef mootie het volgende:
Het zijn wel meiden van 19/20 die een kind van 16 afzeiken. Naar karaktertrekje.
Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:13 schreef Maartel het volgende:
Ontzettend. Ik vermoed dat de winnares van tevoren wordt gekozen, en de rest langer mag blijven als ze óf voor drama zorgen, óf zo goed zijn dat de redactie er nou eenmaal niet omheen kan monteren.
En... Heel vaak zie je dat de meiden tijdens de shoot heel veel positieve feedback krijgen maar tijdens de jurering afgeschoten worden.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:11 schreef Sosha het volgende:
[..]
Dat!!!
Dat vraag ik me dus ook al tijden af, maar ook bij ANTM: soms zie je gewoon écht niet terug wat je een model hebt zien doen. In hoeverre wordt dit gemanipuleerd??
Dat zou zomaar kunnen! Dan ga ik voor Tamara als winnares.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:13 schreef Maartel het volgende:
Ontzettend. Ik vermoed dat de winnares van tevoren wordt gekozen, en de rest langer mag blijven als ze óf voor drama zorgen, óf zo goed zijn dat de redactie er nou eenmaal niet omheen kan monteren.
ben het wel met je eens, maaaar. . . Als een fotograaf 10 foto's moet schieten en ze moeten zoeken naar die ene goede foto dan ben je gewoon niet echt fotogeniek. Hebben ze er 9 om uit te kiezen dan laten ze echt niet telkens die ene zien die niet helemaal goed is. Denk ik.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:11 schreef Sosha het volgende:
[..]
Dat!!!
Dat vraag ik me dus ook al tijden af, maar ook bij ANTM: soms zie je gewoon écht niet terug wat je een model hebt zien doen. In hoeverre wordt dit gemanipuleerd??
Ah nee bahquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:14 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen! Dan ga ik voor Tamara als winnares.
Dat had ik vooral met dat programma waar de nieuwe k3 zangeres werd gezocht & uitgekozen, was natuurlijk allang duidelijk dat het Josje zou worden.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:13 schreef Maartel het volgende:
Maar waarom zit Roxanne er dan nog in? Die is slaapverwekkend én geen model.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:13 schreef Maartel het volgende:
als ik dan kijk naar de gunfactor dan staat zij bij mij onderaan de lijstquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:14 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen! Dan ga ik voor Tamara als winnares.
Gezellig met Elise! Heel ver onderaan, dat ze zeg maar een kilometer achter de anderen bungelen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
als ik dan kijk naar de gunfactor dan staat zij bij mij onderaan de lijst
Meh, die zijn allemaal al 'te oud' om nog echt door te breken.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:18 schreef Maartel het volgende:
In t verlengde van mijn theorie ben ik ook benieuwd of ANTM's All Star Season alleen maar in t leven is geroepen omdat ze spijt hadden een bepaalde dame te laten schieten in haar seizoen.
Ja bij mij ook!! Maar ik denk dat ze het in bijvoorbeeld Amerika goed zou doen!quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
als ik dan kijk naar de gunfactor dan staat zij bij mij onderaan de lijst
Dit...waarom geen Kim?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:21 schreef Sosha het volgende:
Niks tegen Fatima, maar ze heeft écht niks te zoeken in dit programma...
Dat is pas een enge gedachtequote:Op maandag 10 oktober 2011 21:22 schreef Maartel het volgende:
Je zou denken dat als ze Tamara als winnares in gedachten hebben ze haar wel positiever in beeld zouden brengen. Maar misschien is dit zo mooi als ze t maken konden
Achteraf bezien is dat wel logisch. De andere meiden waren haar steeds aan het afzeiken tijdens de shoot.quote:
Ietsjes ja ..quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:28 schreef Starlie het volgende:
Zooo zonde van nancy haar haar, met lang haar is ze al iets mooier!
Ja dat kwam echt vreemd overquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:30 schreef Starlie het volgende:
Komen ze er nu pas achter dat ze 16 is ofzo?!
Volgens mij gewoon weer een domme vraag stellen om zo een gesprek aan te kunnen knopenquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:30 schreef Starlie het volgende:
Komen ze er nu pas achter dat ze 16 is ofzo?!
ik ook! Nouja zij moet persoonlijk echt nog groeien, er kwam gewoon niets uit op beeld.quote:
Ik weet niet of dat alleen met het programma te maken heeft. Misschien ziet 'men' het wel in haar zitten?quote:
Die is nog veel erger dan Sylviaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:32 schreef Copycat het volgende:
Riquelle van de finale naar New York en van new York naar rehab. Dat kind is zo makkelijk op het slechte pad te krijgen, daar is geen eer aan te behalen.
Dit is inderdaad zo waar!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:32 schreef Copycat het volgende:
Riquelle van de finale naar New York en van new York naar rehab. Dat kind is zo makkelijk op het slechte pad te krijgen, daar is geen eer aan te behalen.
Moet ze wel wat aan dat bekakte accent doen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:02 schreef female81 het volgende:
[..]
...en in potentie weer een boeiende real life-soap voor RTL5, over een paar jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |