Dit is toch het 'ik voel me niet begrepen door mannen ("geen man wil me") en daarom val ik terug op een manwijf met stekels'-topic?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:16 schreef Vanyel het volgende:
Hebben jullie wel door in welk topic je zit?
Ik klik gewoon random in de AT lijst...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:16 schreef Vanyel het volgende:
Hebben jullie wel door in welk topic je zit?
Kijk, jij snapt hetquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit is toch het 'ik voel me niet begrepen door mannen ("geen man wil me") en daarom val ik terug op een manwijf met stekels'-topic?
Nou, dan ga eerst alles maar eens netjes lezen, en dan bedoel ik ook alle 390 delen hiervoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik klik gewoon random in de AT lijst...
Nou als je daar te lui voor bent moet je jezelf in het vervolg wel netjes gedragen voordat je van die belachelijke conclusies trekt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:28 schreef 100% Tukker het volgende:
Daar ga ik met die brakke search écht niet aan beginnen!
Nou dan kun je hier beter wegblijven want ik bemerk wel dat je bijzonder weinig van toegevoegde waarde bent voor dit topicquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:34 schreef 100% Tukker het volgende:
Excuses? NOOIT!Ik ga alleen diep door m'n knieën om te beffen of te baffen...
Agossie... Dat is ook niet leuk zegquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:40 schreef LizzyAdam het volgende:
hallo Lesbeau's! High Tea gaat niet door, ze was me vergeten en gaat nu met d'r mams naar de Ikea.
Heart Broken? yeah. pretty much.
hoe is het met iedereen deze fabuleus regenachtige dag?
Ik "vergeet" dat regelmatig ....quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:21 schreef lezzer het volgende:
edit: oh god, gewoon een hele pagina vergeten te lezen
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:55 schreef skunkasaur het volgende:
Knuffel voor liz.
Van de "mijne" (lees: die ene waarmee ik de afgelopen maand datete) heb ik nu al sinds 1 oktober niets meer gehoord.
Maar, daar komt bij dat verven en scheppen en kampvuur bouwen ook wel tijd en ruimte geeft om na te denken. En ik heb nog nooit zo góed na kunnen denken, ook. Ik heb me een aantal dingen gerealiseerd waar ik zelf nogal van schrokKortom, ik vind het niet zo erg dat ze niks van zich laat horen
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit is toch het 'ik voel me niet begrepen door mannen ("geen man wil me") en daarom val ik terug op een manwijf met stekels'-topic?
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:34 schreef 100% Tukker het volgende:
Excuses? NOOIT!Ik ga alleen diep door m'n knieën om te beffen of te baffen...
+1quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:02 schreef lezzer het volgende:
Nu met koffie en een dag waarop we helemaal niks hoeven
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dagje niksen mag ook wel na zo een wereldreis!
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:02 schreef lezzer het volgende:
Trouwens wel een raar idee. Door Dordrecht rijden en dan zeggen "Nee Blue-Eyes zei dat we bij de kade moesten parkeren"
Maar het was echt zo de moeite
Helemaal gelukkig
Nu met koffie en een dag waarop we helemaal niks hoeven
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:59 schreef Vanyel het volgende:
Dus lezz, ik zwaai wel weer als ik langsrij.
awww wel het resultaat laten zien he!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:32 schreef Nirak het volgende:
Mijn mevrouw schildert mijn dikke buik
En dat kietelt een beetje
quote:
Ah, die heeft die cd ook?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:59 schreef Vanyel het volgende:
1380 epub bestanden van een collega gekregen... Ik geloof niet dat ik ze allemaal ga lezen.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:39 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
awww wel het resultaat laten zien he!
Ja wat een buik he. Net of er een baby in zit!quote:
Het een beter dan het ander, maar ik kom wel aan mijn trekken hoor.quote:[..]
Oeh, volgens mij is het allemaal nederlandstalig.
Maar, dat is online toch wel te vinden?
quote:Altijd is kortjakje ziek, midden in de week maar zondags niet.
Zondags gaat hij naar de kermis
Nou, meer dat die buik beschilderd is als een surprise-eiquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja wat een buik he. Net of er een baby in zit!
Tof idee, maar heb je je benen enzo afgedekt met een vuilniszak? Ik heb hem een beetje nabewerkt, ik hoop dat je dat niet erg vind?quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:51 schreef Bakfiets. het volgende:
Nouja, ik weet niet of ze komt, maar ze komt wel.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:51 schreef Bakfiets. het volgende:
Nouja, ik weet niet of ze komt, maar ze komt wel.
Nou ja, om te beginnen fatsoenlijke appels voor die taartquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:17 schreef Bakfiets. het volgende:
Wat krijg ik dan van mijn nieuwe mama's?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Oppassen he, anders wordt het rozijnentaart.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:26 schreef lezzer het volgende:
Mrs vraagt "of het nu al begint met geen rekening houden met haar"....
quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:28 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Oppassen he, anders wordt het rozijnentaart.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |