Hier zijn alle bomen al vuur en goud.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:56 schreef Magenta het volgende:
Herfstgewoon nog zomer voor mij (ik blijf dan ook stug ontkennen dat de zomer voorbij is
)
Nou phst. Nu nog wel. Wacht maar totdat die van mij geboren wordt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:00 schreef Vanyel het volgende:
Oh en
Ik ben Vanyel en ik moet woensdag weer werken![]()
Maar ik heb wel de allertofste Lesbeaubaby
quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:00 schreef Vanyel het volgende:
Oh en
Ik ben Vanyel en ik moet woensdag weer werken![]()
Maar ik heb wel de allertofste Lesbeaubaby
Daar denken die gasten uit Volendam anders overquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:56 schreef Magenta het volgende:
Herfstgewoon nog zomer voor mij (ik blijf dan ook stug ontkennen dat de zomer voorbij is
)
Een eikelige robot.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:03 schreef Nirak het volgende:
[..]
Daar denken die gasten uit Volendam anders over
Hier vallen trouwens ook al veel blaadjes ondanks de temp. En eikels, ook heel veel. Lezzer heeft daar dan weer een ruig ding voor, toch lezzer?
Wie?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:03 schreef Nirak het volgende:
[..]
Daar denken die gasten uit Volendam anders over
Ik wilde al aan V vragen of ze bereid is die tofste plek met mijn beeb te delen over een paar weken?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:01 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Nou phst. Nu nog wel. Wacht maar totdat die van mij geboren wordt.
Het is pas een Lesbeaubaby als je met 10 cm ontsluiting Lesbeau nog op de hoogte houdtquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:01 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Nou phst. Nu nog wel. Wacht maar totdat die van mij geboren wordt.
Er is geen slechte timing als we het over hehehegedis hebben.quote:
Jan Smit, Nick & Simon, 3 j'squote:
Ach, ik drink ook kampvuur. Weet jij wat ik al niet kan!quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:05 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Het is pas een Lesbeaubaby als je met 10 cm ontsluiting Lesbeau nog op de hoogte houdt
Jij kunt posten zonder hormoonveter?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:06 schreef Bakfiets. het volgende:
Met je hormoonveter. Wij kunnen dat gewoon normaal.
Ohw. Vveel me trouwensquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:06 schreef Nirak het volgende:
[..]
Jan Smit, Nick & Simon, 3 j's
Die van dat programma "de zomer voorbij" (is al ff bezig volgens mij, laatst nog voorbij zien komen in dwdd, fragment van henk westbroek als sinterklaas die op zn plaat ging)
Eerst zien, dan geloven.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:06 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ach, ik drink ook kampvuur. Weet jij wat ik al niet kan!
Bevallen vooral. En wanneer neem jij dottir eens mee naar Amsterdam?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jij kunt posten zonder hormoonveter?
Brand in je keel net als sterke drankquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven.
Smaakt dat trouwens?
Heus wel!quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:11 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik was er al vorige maand, maar toen was zij er gewoon niet.
Jum!quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:11 schreef Nirak het volgende:
[..]
Brand in je keel net als sterke drank
Ze zwaait liever naar passerende auto's.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:15 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Waarom zei ze dan niet hoi. Of gebaarde hoi.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ze zwaait liever naar passerende auto's.
Heb je toevallig een blog? Want ik vind dit zo cool. Het zal nog altijd mijn wens blijven om dit in Nederland te realiseren (Van boerderij bouwen en zorgen voor paarden bij boerderij)quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:28 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Hoi.
Ik ben skunk, ik woon even nergens en ik bouw een boerderij en zorg voor paarden in zweden. Oh, en honden.
Boekofiel, verzamel niks maar ik ben gek op Eten, liefst zo veel mogelijk en als het ff kan, sushi.
Nee hoor. Er zijn er maar twee met kinders bezig als het goed is.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:35 schreef LizzyAdam het volgende:
wacht is dit het (ex)zwangere lesbeau topic? mar maar maar ik ben nog helemaal vrijgezellig en nog niet aan den koter.. moet ik me nu koest houden?
knuffelislamietje.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:48 schreef LizzyAdam het volgende:
knuffel homo, het woord van 2011, in navolging van knuffelmarokkaan.. thanking of it.. how zou je een homoseksuele knuffelbare marokkaan noemen?
Ja, een veegmasjien. Maar, het valt nu zo hard dat het niet meer bij te houden isquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:03 schreef Nirak het volgende:
Hier vallen trouwens ook al veel blaadjes ondanks de temp. En eikels, ook heel veel. Lezzer heeft daar dan weer een ruig ding voor, toch lezzer?
Ik sliep nogquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:01 schreef lezzer het volgende:
Meisjes, waar zijn jullie? [ afbeelding ]
Foto!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:24 schreef wonderer het volgende:
Ik zit hier in mijn nette broek en overhemd bij de Starbucks in Frankfurt, buiten, en het is friggin warm (26 graden of zo en zonnig)En ik heb er nog een t-shirt onder tegen de zweetvlekken.
Geen idee, maar ik denk wel langerquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:41 schreef LizzyAdam het volgende:
dat ken ik. Lezzer, zijn die van jou beter of minder goed?
Ben je een lekkere lesbo in de horeca?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:38 schreef LizzyAdam het volgende:
is het fout om met klanten te flirten? Ze was wel heul mooi
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:28 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ben je een lekkere lesbo in de horeca?
Want ik persoonlijk vind dat als klant wel leuk
quote:Op maandag 3 oktober 2011 19:20 schreef LizzyAdam het volgende:
Lol, sorry. Ik ben Lizzy, 25 en woon in a'dam ik verkoop houten vloeren in de bijenkorf.
Anglofiel, bad eendjes verzamelaar (ja echt) hou van lezen en lekker eten en het liefst die 2 in combinatie :-p
Wrom?quote:
Ja? In de pocket?quote:
Oh nee, dan niet flirtenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:07 schreef LizzyAdam het volgende:
dank, Bakfiets.ik ben een lekkere lesbo in de hout branche(nee, ik verkoop geen toiletrolhouders)
Omdat we dat leuk vinden?quote:
Waarschijnlijk wel, maar er is nog een andere positie die beter verdient waar ze nog even naar gaan kijken of daar mensen voor nodig zijn.quote:
Van het station? En van... Starbucks?quote:
Oh, dat zou helemaal mooi zijn!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar er is nog een andere positie die beter verdient waar ze nog even naar gaan kijken of daar mensen voor nodig zijn.
Ooohquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:58 schreef lezzer het volgende:
[..]
Neeeheeee, van jou bij starbucks en op het station natuurlijk
Welkom thuis!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:01 schreef Vanyel het volgende:
Maar 3 uur later dan gepland zijn we zowaar nog thuisgekomen (ook alweer uren geleden, maar hee, wassen en eten enzo) en nu mooooeeeee van veel te lang onderweg met baby.
Trusten. Morgen doe ik weer gezellig mee.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:01 schreef Vanyel het volgende:
Maar 3 uur later dan gepland zijn we zowaar nog thuisgekomen (ook alweer uren geleden, maar hee, wassen en eten enzo) en nu mooooeeeee van veel te lang onderweg met baby.
Trusten. Morgen doe ik weer gezellig mee.
Ow... Bah wat snel terug in de werkelijkheid zeg... Maar toch: werk met zin!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:06 schreef Vanyel het volgende:
Vandaag weer werken. Sterker nog, nu weer werken!
Waarom wel in de horeca, maar niet in de Bijenkorf?quote:
Omdat weet ik veel.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:21 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Waarom wel in de horeca, maar niet in de Bijenkorf?
das wel balen idd....quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:41 schreef LizzyAdam het volgende:
Trouwens ff wat frustratie... ik zit nu een beetje in een infatuation phase.. K ben een beetje verliefd. Zij is net als wij, maar zij deelt geloof ik de gevoelens niet.... Bah, humbug. NEXT!
Vertel vertelquote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:56 schreef wonderer het volgende:
Trein gemist, volgende gaat over anderhalf uur
Nou ja, overal strabucks hierEn fijn gedroomd
Ik mag wel zeggen, zéér fijn gedroomd
helemaal waar.. maar ze is toch best leuk. we hebben van de week een 'vriendschappelijke date' dan ga ik gewoon al m'n charmes in de strijd mikken, mocht ze dan nog niks willen.. op naar de volgendequote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
das wel balen idd....
Maar gelukkig zijn er meer dames in de wereld
Geef nooit opquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:41 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
helemaal waar.. maar ze is toch best leuk. we hebben van de week een 'vriendschappelijke date' dan ga ik gewoon al m'n charmes in de strijd mikken, mocht ze dan nog niks willen.. op naar de volgende
Hallo daar.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:41 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
helemaal waar.. maar ze is toch best leuk. we hebben van de week een 'vriendschappelijke date' dan ga ik gewoon al m'n charmes in de strijd mikken, mocht ze dan nog niks willen.. op naar de volgende
Oy! Jij moet met Skunk trouwen, niet tussendoor sletten nu zij in Sverige zit!quote:
Laat maar dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:26 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Zit daar een leeftijdslimiet aan vast dan?
Is het zo ver? Al lang ook of heb ik gister niet goed opgelet?quote:Op donderdag 6 oktober 2011 06:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
mogge lesbeaus!
Ik word toch een beetje sip van het overlijden van Steve Jobs. :<
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:57 schreef Bakfiets. het volgende:
Hij is al eens gepost volgens mij...
Ik ook wel hoor. Ik ben niet echt een Apple-adept (hoewel ik wel een iPad heb), maar ik vind dat hij de wereld veel gebracht heeft.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 06:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
mogge lesbeaus!
Ik word toch een beetje sip van het overlijden van Steve Jobs. :<
Dat soort dromen zijn heerlijk. Alleen is het moment van wakker worden en realiseren dat het niet echt gebeurd is zo kutquote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:10 schreef wonderer het volgende:
Ik spendeerde met een niet nader te noemen persoon, waar ik IRL absoluut geen gevoelens voor heb (ofwel, mijn brein had een personage nodig en nam de eerste de beste die hij tegenkwam), een paar mooie tedere momenten en dat voelde heerlijk, zeker omdat ik steeds dacht dat hij niks wilde en ik zelf verder geen initiatief nam en hem me liet knuffelen en mijn hals kussen, maar aan het eind van de droom bleek uit een bericht dat ie wel meer wilde
Redelijk klassiek verhaaltje maar het gevoel was zo fijn
Ja, je kent hem, maar dat doet er verder niet toe. In mijn droom had ie een stoppelbaard en zei ik dat ik hem niet zonder kende, terwijl ik hem in het echt nooit anders dan gladgeschoren heb gezien. Het was dus echt een kwestie van "heb een personage nodig".quote:Op donderdag 6 oktober 2011 08:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat soort dromen zijn heerlijk. Alleen is het moment van wakker worden en realiseren dat het niet echt gebeurd is zo kut.
En een niet nader te noemen persoon... dat klinkt alsof we 'm zouden moeten kennen. Dat stimuleert mijn nieuwsgierigheidsorgaan...
afgelopen nacht bekend geworden.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 07:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Is het zo ver? Al lang ook of heb ik gister niet goed opgelet?
Kippen zijn heel leukquote:Op donderdag 6 oktober 2011 12:52 schreef lezzer het volgende:
![]()
Zeg, wat is dat met die kip eigenlijk? Of wat is het...
Aaaaah, niet IN de as! Jakkes!quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:34 schreef Magenta het volgende:
Ook wat voor te zeggen
[ afbeelding ] nom nom..
quote:Op donderdag 6 oktober 2011 16:37 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Aaaaah, niet IN de as! Jakkes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Nee, geen blog. Ik heb incidenteel een Facebook note, maar niks structureels. Het is ook niet mijn boerderij, trouwens. Ik help alleen maarquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:26 schreef Donsveertje het volgende:
[..]
Heb je toevallig een blog? Want ik vind dit zo cool. Het zal nog altijd mijn wens blijven om dit in Nederland te realiseren (Van boerderij bouwen en zorgen voor paarden bij boerderij)
En Susheh!
Uit ervaring kan ik je zeggen dat het met dit weer (harde wind) inderdaad niet fijn is bij een kampvuur.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 17:47 schreef LizzyAdam het volgende:
ik wel. gitaartje er bij, lekker cumbajaaaa my lord cumbajaaa zingen, en zwart geblakerde marsh mellows eten. hmmm
Is er een (desnoods overpriced) parkeergarage midden in de stad? Ik ga naar Bibelot namelijk, en ik hou niet van lopenquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Achter het park bij het station. Stukje lopen maar wel te doen.
Uiteraardquote:
Ja, dat komt omdat mijn favoriete bandje gewoon belachelijk ondergewaardeerd wordtquote:Op donderdag 6 oktober 2011 21:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Daar komen doorgaans enkel sloebers zonder werk. Niet van die decadente.dinkies als jij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
Heel, heel, heel erg fan.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 23:37 schreef Nirak het volgende:
Jeetje lezzer.. Jij moet wel echt fan zijn dat je voor je favo bandje naar Dordrecht gaat..
Jouw werkgever hobbelt dus zelfs nog 2 jaar later dan de gemeente dat traject in?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:13 schreef Vanyel het volgende:
Ik doe eerst de ganse dag een bijeenkomst over taalgebruik van onze collega's en hoe we dat gaan verbeteren.
quote:
Ligt er aan waarom je vindt dat je het niet mag.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:18 schreef lezzer het volgende:
Hoezo?
Heb jij een goed argument om mijn geweten te sussen?
Nou ik word eigenlijk best vaak ziek van suiker.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ligt er aan waarom je vindt dat je het niet mag.
moet je suikervrije hagelslag kopenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 14:50 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou ik word eigenlijk best vaak ziek van suiker.
Ben je werkschuw ofzo.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:58 schreef Nirak het volgende:
goeeeeeedemorgen
* Nirak komt net weer uit bed
Dit is toch het 'ik voel me niet begrepen door mannen ("geen man wil me") en daarom val ik terug op een manwijf met stekels'-topic?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:16 schreef Vanyel het volgende:
Hebben jullie wel door in welk topic je zit?
Ik klik gewoon random in de AT lijst...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:16 schreef Vanyel het volgende:
Hebben jullie wel door in welk topic je zit?
Kijk, jij snapt hetquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit is toch het 'ik voel me niet begrepen door mannen ("geen man wil me") en daarom val ik terug op een manwijf met stekels'-topic?
Nou, dan ga eerst alles maar eens netjes lezen, en dan bedoel ik ook alle 390 delen hiervoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik klik gewoon random in de AT lijst...
Nou als je daar te lui voor bent moet je jezelf in het vervolg wel netjes gedragen voordat je van die belachelijke conclusies trekt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:28 schreef 100% Tukker het volgende:
Daar ga ik met die brakke search écht niet aan beginnen!
Nou dan kun je hier beter wegblijven want ik bemerk wel dat je bijzonder weinig van toegevoegde waarde bent voor dit topicquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:34 schreef 100% Tukker het volgende:
Excuses? NOOIT!Ik ga alleen diep door m'n knieën om te beffen of te baffen...
Agossie... Dat is ook niet leuk zegquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:40 schreef LizzyAdam het volgende:
hallo Lesbeau's! High Tea gaat niet door, ze was me vergeten en gaat nu met d'r mams naar de Ikea.
Heart Broken? yeah. pretty much.
hoe is het met iedereen deze fabuleus regenachtige dag?
Ik "vergeet" dat regelmatig ....quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 18:21 schreef lezzer het volgende:
edit: oh god, gewoon een hele pagina vergeten te lezen
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:55 schreef skunkasaur het volgende:
Knuffel voor liz.
Van de "mijne" (lees: die ene waarmee ik de afgelopen maand datete) heb ik nu al sinds 1 oktober niets meer gehoord.
Maar, daar komt bij dat verven en scheppen en kampvuur bouwen ook wel tijd en ruimte geeft om na te denken. En ik heb nog nooit zo góed na kunnen denken, ook. Ik heb me een aantal dingen gerealiseerd waar ik zelf nogal van schrokKortom, ik vind het niet zo erg dat ze niks van zich laat horen
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit is toch het 'ik voel me niet begrepen door mannen ("geen man wil me") en daarom val ik terug op een manwijf met stekels'-topic?
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:34 schreef 100% Tukker het volgende:
Excuses? NOOIT!Ik ga alleen diep door m'n knieën om te beffen of te baffen...
+1quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:02 schreef lezzer het volgende:
Nu met koffie en een dag waarop we helemaal niks hoeven
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dagje niksen mag ook wel na zo een wereldreis!
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:02 schreef lezzer het volgende:
Trouwens wel een raar idee. Door Dordrecht rijden en dan zeggen "Nee Blue-Eyes zei dat we bij de kade moesten parkeren"
Maar het was echt zo de moeite
Helemaal gelukkig
Nu met koffie en een dag waarop we helemaal niks hoeven
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:59 schreef Vanyel het volgende:
Dus lezz, ik zwaai wel weer als ik langsrij.
awww wel het resultaat laten zien he!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:32 schreef Nirak het volgende:
Mijn mevrouw schildert mijn dikke buik
En dat kietelt een beetje
quote:
Ah, die heeft die cd ook?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:59 schreef Vanyel het volgende:
1380 epub bestanden van een collega gekregen... Ik geloof niet dat ik ze allemaal ga lezen.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:39 schreef LizzyAdam het volgende:
[..]
awww wel het resultaat laten zien he!
Ja wat een buik he. Net of er een baby in zit!quote:
Het een beter dan het ander, maar ik kom wel aan mijn trekken hoor.quote:[..]
Oeh, volgens mij is het allemaal nederlandstalig.
Maar, dat is online toch wel te vinden?
quote:Altijd is kortjakje ziek, midden in de week maar zondags niet.
Zondags gaat hij naar de kermis
Nou, meer dat die buik beschilderd is als een surprise-eiquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja wat een buik he. Net of er een baby in zit!
Tof idee, maar heb je je benen enzo afgedekt met een vuilniszak? Ik heb hem een beetje nabewerkt, ik hoop dat je dat niet erg vind?quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:51 schreef Bakfiets. het volgende:
Nouja, ik weet niet of ze komt, maar ze komt wel.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:51 schreef Bakfiets. het volgende:
Nouja, ik weet niet of ze komt, maar ze komt wel.
Nou ja, om te beginnen fatsoenlijke appels voor die taartquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:17 schreef Bakfiets. het volgende:
Wat krijg ik dan van mijn nieuwe mama's?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Oppassen he, anders wordt het rozijnentaart.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:26 schreef lezzer het volgende:
Mrs vraagt "of het nu al begint met geen rekening houden met haar"....
quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:28 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Oppassen he, anders wordt het rozijnentaart.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |