Jammer dat het een sponsording is. Race stelt zo te zien niet zo veel voor maar wel erg tof om te doen. Lekker buiten sporten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:14 schreef beertenderrr het volgende:
Voor de liefhebbers: http://www.wnfchallenge.nl/ een 3 daagse adventure challenge. Weet niet hoe uitdagend is, en of er nog nadruk ligt op de wedstrijd zelf.
Ik heb het in overweging iig. Ergens wel gaaf
Naar mijn idee hoef je je niet zorgen te maken dat het super zwaar is. Het gaat door het bos van Spaarnwoude en daar zal je enkel wat heuveltjes en grasvelden aantreffen die de zwaarte van een parcours verhogen. Zo lang er geen grote modderpoelen, duinen en strand bij zit, is zo'n cross naar mijn idee max 1.2x zo zwaar als een wegwedstrijd. Daarnaast is het ook gewoon leuk om een keer mee te maken en wat meer van de paden af te komen.quote:Het recreatieschap heeft in het bos werkzaamheden laten uitvoeren, zodat we een stukje van het dames- en heren-parcours hebben moeten omleggen. Voordeel is wel dat we nu meer over bospaden en gras zullen lopen in plaats van over asfalt.
Nee, want dan is de tijd nog niet terug gezetquote:Op zondag 30 oktober 2011 08:45 schreef beertenderrr het volgende:
mooie tijd DeeBee, vergeet hem niet in het overzicht te zetten he![]()
Stel zo'n Bekele doet zo'n halve marathon en finisht binnen het uur. Heeft die dan een negatieve tijd?
Owja, scherpquote:Op zondag 30 oktober 2011 08:53 schreef kepler het volgende:
[..]
Nee, want dan is de tijd nog niet terug gezet
Leuk! En ook nog eens voor het goede doel. Maar... je moet wel iemand in je team vinden die kan zeilen... of kun je dat zelf/wil je dat gaan leren? moeilijk onderdeel lijkt me dat.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 01:14 schreef beertenderrr het volgende:
Voor de liefhebbers: http://www.wnfchallenge.nl/ een 3 daagse adventure challenge. Weet niet hoe uitdagend is, en of er nog nadruk ligt op de wedstrijd zelf.
Ik heb het in overweging iig. Ergens wel gaaf
Vandaag was het andersom:quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:26 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Om nog even terug te komen op de (on)nauwkeurigheid van de footpod: ik heb gisteravond via mapmyrun een ronde uitgezet en gelopen met zowel footpod als gps. Dit zijn de afstanden:
Volgens mapmyrun: 19.2 km
Volgens GPS: 18.97 km
Volgens footpod: 19.32 km
Met de aantekening dat GPS een drietal bochten heeft afgesneden.
en de ronde was 16K? Of 10 EM?quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:16 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Vandaag was het andersom:
GPS: 16.12 km
Footpod: 15.97 km
Dacht daar toevallig net ook aan. Het gaat deze week echt klote, terwijl ik vrij rustig train en voor de verandering niet eens last van een blessure heb.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:16 schreef pietkanarie het volgende:
Herkent iemand het dat het hardlopen een aantal weken veel slechter gaat en moeilijk vol te houden?
Hoeveel heb je getraind de afgelopen maanden? Heel intens of niet? Want qua klachten klinkt het als oververmoeidheid / overtraining maybe...quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:16 schreef pietkanarie het volgende:
Herkent iemand het dat het hardlopen een aantal weken veel slechter gaat en moeilijk vol te houden?
Ik heb de laatste twee weken nogal moeite met het lopen. Heb pauzes nodig (ook als het gaat om een stukje lopen van 3 a 4 kilomter.) terwijl het tempo sowieso lager is dan normaal.
Vandaag 3.7 km gelopen in 17 minuten, waar ik twee pauzes voor nodig had!!
Ook een duurloop van 9 km (5 minuten per kilomter) hield ik zo'n 4 km vol, totdat er alweer pauze nodig was.
Heel irritant dat het zo moeizaam gaat. Dus vandaar dat ik benieuwd ben naar jullie ervaringen of tips. Is het nu handig om even twee weken ofzo niks te doen en dan weer op te bouwen? Ik train trouwens momenteel sowieso niet zo hard, dus kan me niet voorstellen dat ik teveel gedaan heb.
Volgende week is er een 9 kilometer westrijd maar ik vraag af of ik dat vol ga houden met deze slechte vorm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |