Strandquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Daar heb je ook weer gelijk in.![]()
Ik ga in het voorjaar eens kijken of ik wat extra op het strand kan gaan lopen.
I agree! Heb 'm ook gelopen, vrij ver achterin gestart en dat heeft me wel de nodige tijd gekost. Was in het begin in het park eigenlijk niet mogelijk in te halen. Bij de trappen veel tijd verloren aan wachten tot je erop kon maar toch wel een beetje trots op 5km in 25 min 19 sec.quote:Op zondag 23 oktober 2011 07:50 schreef Schanulleke het volgende:
Wat een leuke loop was die VU gebouwenloop. Niemand kwam voor zijn beste tijd en dat maakte de sfeer toch anders.
De trappen vielen inderdaad mee, de temperatuursverschillen ook wel. Vooral 'onfrisse' lucht op sommige delen en vooral heel veel korte bochten.
Ik was met een tijd van 26:39 best tevreden. Volgend jaar sneller.
Ik had geleerd van vorig jaar en was dit jaar vrijwel vooraan gestart maar heb in 't begin ook alleen maar bejaarden ingehaald. Maar daarna echt lekker doorgelopen, af en toe wat mensen ingehaald, werd af en toe ingehaald, maar nooit te druk ofzo. Kreeg na de finish trouwens ook nog complimenten van een man die achter me liep, dat ik een lekker tempo had.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:32 schreef Goofy88 het volgende:
[..]
I agree! Heb 'm ook gelopen, vrij ver achterin gestart en dat heeft me wel de nodige tijd gekost. Was in het begin in het park eigenlijk niet mogelijk in te halen. Bij de trappen veel tijd verloren aan wachten tot je erop kon maar toch wel een beetje trots op 5km in 25 min 19 sec.
Zag dat er hier wat vrijwilligers van VUmc gebouwenloop posten (en neem aan dan ook lezen ;P), bij deze nog even een bedankje! Was prima geregeld en op ieder punt waar het ook maar een beetje nodig was stond iemand om te roepen hoe de bochten waren, waarschuwen voor lage punten enz. Bedankt!![]()
Wat was je startnummer? Ben wel benieuwd wat er tussen ons zit ;p 263 is de mijnequote:Op maandag 24 oktober 2011 12:49 schreef ArtemisQ het volgende:
[..]
Ik had geleerd van vorig jaar en was dit jaar vrijwel vooraan gestart maar heb in 't begin ook alleen maar bejaarden ingehaald. Maar daarna echt lekker doorgelopen, af en toe wat mensen ingehaald, werd af en toe ingehaald, maar nooit te druk ofzo. Kreeg na de finish trouwens ook nog complimenten van een man die achter me liep, dat ik een lekker tempo had.
Met een tijd van rond de 25 minuten ben ik erg tevreden, was weer leuk! Minder dan vorig jaar, maar ik was ook minder fit. Volgend jaar maar 'ns gaan trainen hiervoor
Ik ben een vrouw en er zat bijna een minuut tussen, want onder de 25 zat ikquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:06 schreef Goofy88 het volgende:
[..]
Wat was je startnummer? Ben wel benieuwd wat er tussen ons zit ;p 263 is de mijne
Nog geen filmpje gezien, kijk vanavond even. Gefeliciteerd, nette tijdquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:32 schreef ArtemisQ het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw en er zat bijna een minuut tussen, want onder de 25 zat ik
Die uitslagfilmpjes zijn een beetje raar trouwens
Leukquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:26 schreef slacker_nl het volgende:
Kom net dit tegen: http://warriordash.com/ dat lijkt me kicken om te doen...
Niet iedereen hield zich aan 't advies om op de plek van je verwachte snelheid te gaan staan. Vooral in 't begin heb ik wat oudere mensen en andere wat tragere deelnemers ingehaald. Daarna niet heel veel meer ingehaald, op de trappen wat mensen voorbij gerend en wat mensen die iets te hard gestart waren. En op een gegeven moment kwamen de snelle lui die achterin gestart waren mij voorbij rennen. Maar dat waren vooral snel en fit uitziende mannen, dus dat vond ik niet zo erg.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:41 schreef Goofy88 het volgende:
[..]
Nog geen filmpje gezien, kijk vanavond even. Gefeliciteerd, nette tijd![]()
Je bent idd aardig voorin gestart, hoe kon je dan nog veel mensen inhalen? :$ max 8 sec. na schot over de startstreep gegaan toch?
Vorig jaar heb ik eens aan een Spartan Race meegedaan. Super lachen!quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:43 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
LeukAls er zo'n race in Nederland komt doe ik mee! Want om er nu helemaal voor naar Amerika te vliegen... al is het wel leuk te combineren met een vakantie natuurlijk...
Ziet er leuk uit ja... waar heb je 'm gelopen dan?? Ik hoop dat er ook een keer zo'n race in Nederland komt...quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:38 schreef 1517 het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik eens aan een Spartan Race meegedaan. Super lachen!
Www.spartanrace.com
Misschien willen ze er wel een organiseren!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:33 schreef beertenderrr het volgende:
Wat een wind vandaag! Toch 16,1km in 1:06:55 weten te doen als training, dus daar ben ik wel blij mee. Bijna hele stuk wind tegen gehad (ook al is het een rondje). Zit te twijfelen om me op te geven voor de marathon van Berlijn voor aankomend jaar. Lijkt me zeer gaaf om die mee te doen. Financieel kan ik New York toch niet betalen, en aangezien Berlijn het snelste parcours is ter wereld, kan ik daar net zo goed aan de streep verschijnen. Onder de 1:23 op een halve marathon gaat me sowieso wel lukken aankomend voorjaar, dus ik neem alvast een voorschot op mijn prestaties
![]()
Die Spartan races zien er echt super tof uit trouwensMocht er iets dergelijks in Nederland zijn, dan ben ik erbij. Zal mijn ogen en oren openhouden. Er zit hier in Groningen overigens een soort studenten adventurerace vereniging, zal hun eens vragen of ze wat weten.
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:33 schreef beertenderrr het volgende:
Wat een wind vandaag! Toch 16,1km in 1:06:55 weten te doen als training, dus daar ben ik wel blij mee. Bijna hele stuk wind tegen gehad (ook al is het een rondje). Zit te twijfelen om me op te geven voor de marathon van Berlijn voor aankomend jaar. Lijkt me zeer gaaf om die mee te doen. Financieel kan ik New York toch niet betalen, en aangezien Berlijn het snelste parcours is ter wereld, kan ik daar net zo goed aan de streep verschijnen. Onder de 1:23 op een halve marathon gaat me sowieso wel lukken aankomend voorjaar, dus ik neem alvast een voorschot op mijn prestaties
![]()
Die Spartan races zien er echt super tof uit trouwensMocht er iets dergelijks in Nederland zijn, dan ben ik erbij. Zal mijn ogen en oren openhouden. Er zit hier in Groningen overigens een soort studenten adventurerace vereniging, zal hun eens vragen of ze wat weten.
Hier nog een deelnemer voor spartan race oid in eigen land! Maar niet met tijden die te vergelijken zijn met 1.23 op de halve. Trek je schoenen met mooi zolen aan want meer zal ik dan niet van je zien ;pquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:41 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Misschien willen ze er wel een gaan organiseren!
En... mooi doel... onder de 1:23 op de halve marathon!
In Birmingham, UK. Ik wil ook graag nog eens zo iets doen dus mochten jullie iets horen post het dan hier!quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:50 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit ja... waar heb je 'm gelopen dan?? Ik hoop dat er ook een keer zo'n race in Nederland komt...
De vrijwilligers deden het prima inderdaad. Ik startte redelijk voorin en heb me in de botanische tuin ook laten verleiden tot een iets hoger starttempo dan ik aankon. Ik had ook niet echt gezien waar de bordjes met verwachte eindtijden hingen. Lollig wel dat mijn Garmin er absoluut geen kaas van kon maken, die heeft maar de helft van de afstand geregistreerd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:53 schreef ArtemisQ het volgende:
[..]
Niet iedereen hield zich aan 't advies om op de plek van je verwachte snelheid te gaan staan. Vooral in 't begin heb ik wat oudere mensen en andere wat tragere deelnemers ingehaald. Daarna niet heel veel meer ingehaald, op de trappen wat mensen voorbij gerend en wat mensen die iets te hard gestart waren. En op een gegeven moment kwamen de snelle lui die achterin gestart waren mij voorbij rennen. Maar dat waren vooral snel en fit uitziende mannen, dus dat vond ik niet zo erg.
Ik vond het ook erg fijn met de vrijwilligers: wel mooi hoe sommigen 'Harder, harder!' schreeuwden en de anderen vooral 'Pas op! Pas op!'.
Dus footpod vs GPS op nauwkeurigheid helemaal zo slecht nog niet...(?) (en beter voor je zelfvertrouwen omdat je harder lijkt te lopenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:26 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Om nog even terug te komen op de (on)nauwkeurigheid van de footpod: ik heb gisteravond via mapmyrun een ronde uitgezet en gelopen met zowel footpod als gps. Dit zijn de afstanden:
Volgens mapmyrun: 19.2 km
Volgens GPS: 18.97 km
Volgens footpod: 19.32 km
Met de aantekening dat GPS een drietal bochten heeft afgesneden.
Wat het nauwkeurigst is kan je volgens mij nog steeds niet zeggen omdat GPS bochten heeft afgesneden.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:46 schreef Goofy88 het volgende:
[..]
Dus footpod vs GPS op nauwkeurigheid helemaal zo slecht nog niet...(?) (en beter voor je zelfvertrouwen omdat je harder lijkt te lopen)
Ik kreeg deze binnen, die start hier volgende week praktisch om de hoek. Wat moet ik me voorstellen bij een cross?quote:KAV Holland Cross
zondag 6-11-2011 om 10:30
Wheelerplanet Spaarndam
Crosswedstrijd op en rond wielerbaan Spaarnwoude - 1 km 10:30 pupillen - 2 km 10:45 junioren C/D - 3 km 11:00 junioren A/B & neo-senioren - 5 km 11:20 Dames - 10 km 11:50 Heren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |