Ik kan het al helemaal voor me zienquote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:39 schreef Oognip het volgende:
Bericht van Elies:
Odie kruipt achter haar aan door het maisveld. Zij loopt steeds weg en dat vindt Odie niet leuk dus loopt hij haar achterna! Leuk spelletje zegt ze zelf
Dat gaat Elies wel lukken vandaag, ik weet het zekerquote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:49 schreef Oognip het volgende:
Elies was net even uit het veld, komt terug en binnen 30 sec was Odie alweer op een meternog een laatste stapje vertrouwen winnen en ze heeft hem!
quote:
Wat een kutleven heeft die kat dan zeg.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:08 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En nou laat m g*dverdorie NOOIT meer los!!!!
gewoon een kattebakje aan z'n kontje vastschroevenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat een kutleven heeft die kat dan zeg.
WHOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:02 schreef Oognip het volgende:
Ze belde net om te zeggen dat Odie van haar vinger zat te likken en dat ze hem op zijn bolletje aan het aaien was en daarna al op zijn hele lichaam en toen 'ik ga ophangen ik heb hem! Whiehaaaa!!!!' Oh wat ben ik blij en zij ook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |