Als het tegenzit lig ik er al als het nog donker is; eens zien wat ik allemaal kan oppikken!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:30 schreef Rewimo het volgende:
Elies komt morgen door het maisveld rollen
Kijk maar uit, want dan laat ik jou AD en Recovery etenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:30 schreef Rewimo het volgende:
Ohja, als Odie morgen in de kooi zit, zeg ik dat gewoon niet tegen haar om half 6
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als het tegenzit lig ik er al als het nog donker is; eens zien wat ik allemaal kan oppikken!
Volgens mijn DA waren AD en Recovery het beste om te lokken. Sowieso kan het geen kwaad Odie voorzichtig beide blikjes op te voeren na de vangst, want hij heeft wel even wat nodig denk ik! DA dacht overigens wel dat hij zich - gezien zijn leeftijd - wel even moest kunnen redden en hij ziet het foto-verslag graag tegemoet
Ik zou natuurlijk eindeloos trots zijn als het lukt en me voor eeuwig met Odie verbonden voelen, maar ik hoop het heel hard samen met jouquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:31 schreef Laysa het volgende:
Ik hoop gewoon mee dat Odie vannacht in de kooi stapt
ik heb inmiddels begrepen dat jij een heuse catwhisperer bent....Dus moet odie toch gewoon gelijk op zn zij voor jouw neus gaan liggen dacht ik zo...wel zo makkelijkquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou natuurlijk eindeloos trots zijn als het lukt en me voor eeuwig met Odie verbonden voelen, maar ik hoop het heel hard samen met jou
Eigenlijk raar dat ie dat vorige week niet direct heeft gedaanquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:37 schreef Laysa het volgende:
ik heb inmiddels begrepen dat jij een heuse catwhisperer bent....Dus moet odie toch gewoon gelijk op zn zij voor jouw neus gaan liggen dacht ik zo...wel zo makkelijk
vorige keer heeft het ook geholpen. niet direct maar hij zat even later in de vangkooiquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Eigenlijk raar dat ie dat vorige week niet direct heeft gedaan
Ik zal 'm morgen vermanend toespreken. Dat zal 'm leren
Ik had er meer van verwacht; hij is nogal eigenwijsquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:43 schreef loecje het volgende:
Oognip jammer dat het niet gelukt is. maar hij is nog in de buurt en herken jou nog steeds
morgen is er weer een nieuwe dag
[..]
vorige keer heeft het ook geholpen. niet direct maar hij zat even later in de vangkooi
Dat heeft Fok wel voor elkaar over jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:16 schreef Twinky het volgende:
ik zag ineens voor me dat half FOK! op zijn buik zou liggen in het maisveld, de volgende keer dat odieni ontsnapt
FOK!-kroelploeg jaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:24 schreef Hitomi het volgende:
In plaats van de FOK! knokploeg, de FOK! kattenfluisterploeg?
Joe blijft in elk geval hier. En als we Odie vangen krijgt hij natuurlijk de kans om ook te wennen hier. Mocht dat echt niet lukken, dan gaat hij terug naar Oognip. Maar we hopen uiteraard dat Odie ook snel went en gezellig hier blijft.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 21:54 schreef komrad het volgende:
hoi Rewino, ik las ergens in het topic dat jij en qltel overwegen ze terug te brengen naar het asiel. Weet je al wat je gaat doen?
gewoon uit nieuwsgierigheid, heb zelf niets met huisdieren
Misschien neem ik hem wel meequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:04 schreef Rewimo het volgende:
Joe blijft in elk geval hier. En als we Odie vangen krijgt hij natuurlijk de kans om ook te wennen hier. Mocht dat echt niet lukken, dan gaat hij terug naar Oognip. Maar we hopen uiteraard dat Odie ook snel went en gezellig hier blijft.
Waarom slaap jij nog niet?quote:
Komt heus goed! Het manneke heeft gewoon tijd nodig! En hij kan leren van zijn stoere broer <3quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Joe blijft in elk geval hier. En als we Odie vangen krijgt hij natuurlijk de kans om ook te wennen hier. Mocht dat echt niet lukken, dan gaat hij terug naar Oognip. Maar we hopen uiteraard dat Odie ook snel went en gezellig hier blijft.
Ik ben al in geen drie jaar meer voor 24:00 naar bed gegaan, maar ik ga zo eens een poging wagenquote:
Kun je wel slapen dan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben al in geen drie jaar meer voor 24:00 naar bed gegaan, maar ik ga zo eens een poging wagen
Ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:18 schreef Harajuku. het volgende:
Ik denk dat ze Odie morgenochtend in de kooi vinden.
Ik hoop het ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb elastiek in mijn tasquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
We duimen gewoon nog even doorAls hij gevangen is moet er een GPS ding aan zijn halsbandje, kan je hem altijd weer vinden en cachen tegelijkertijd, win-win.
Ongeveer 20 minuten (hangt een beetje van de route af).quote:Op woensdag 5 oktober 2011 03:56 schreef Ansu het volgende:
Ik probeerde op te blijven maar het lukt niet.. Rewimo, hoe ver wonen jullie van de Nederlandse grens?
Ik kan het al helemaal voor me zienquote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:39 schreef Oognip het volgende:
Bericht van Elies:
Odie kruipt achter haar aan door het maisveld. Zij loopt steeds weg en dat vindt Odie niet leuk dus loopt hij haar achterna! Leuk spelletje zegt ze zelf
Dat gaat Elies wel lukken vandaag, ik weet het zekerquote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:49 schreef Oognip het volgende:
Elies was net even uit het veld, komt terug en binnen 30 sec was Odie alweer op een meternog een laatste stapje vertrouwen winnen en ze heeft hem!
quote:
Wat een kutleven heeft die kat dan zeg.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:08 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En nou laat m g*dverdorie NOOIT meer los!!!!
gewoon een kattebakje aan z'n kontje vastschroevenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat een kutleven heeft die kat dan zeg.
WHOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:02 schreef Oognip het volgende:
Ze belde net om te zeggen dat Odie van haar vinger zat te likken en dat ze hem op zijn bolletje aan het aaien was en daarna al op zijn hele lichaam en toen 'ik ga ophangen ik heb hem! Whiehaaaa!!!!' Oh wat ben ik blij en zij ook![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:17 schreef Cat22 het volgende:
Odie!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eliesje!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook ik ben benieuwd naar de kattefluisteraar truukjes.![]()
En nu eten, knuffelen, bench en geen deuren open als ze loslopen.Kent Joe zijn broertje nog?
Rewimo, was het nu trouwens de bedoeling dat ze binnen bleven? Ik dacht dat je eerst huisgenootjes en muizevangers zocht die zowel binnen en buiten mochten als ze dat wilden. Al denk ik dat je deze katjes idd eerst heeeeeel goed binnen moet laten wennen voor je ze (weer) buiten laat.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
MissBliss, Joe en Odie worden binnenkatten
qltel, ik moest naar mijn werk want ik heb trainingquote:
Dat had ik gelezen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:19 schreef tombolafan het volgende:
Whoehoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeo
Enne Cat:
[..]
[..]
We hebben een ren, katten mogen dus wel naar buiten (uiteindelijk, ren was niet Guusproef dus die moet voor Odie nog eens extra goed worden nagekeken), maar alleen in de ren. Niet vrij rondlopen, dat willen we niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:28 schreef Cat22 het volgende:
Dat had ik gelezen.Ik was benieuwd hoe het zat, want toen rewimo naar mijn Redcats informeerde hebben we het gehad over wat hun terrein zou zijn en dat was ook buiten.
Dat ze geen katjes van mij adopteerde had daar trouwens niks mee te maken.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
We hebben een ren, katten mogen dus wel naar buiten (uiteindelijk, ren was niet Guusproef dus die moet voor Odie nog eens extra goed worden nagekeken), maar alleen in de ren. Niet vrij rondlopen, dat willen we niet.
Ik ben zoooooo blij voor jullie!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:54 schreef Rewimo het volgende:
Pfoe wat ben ik opgelucht
Heel veel dank aan Oognip, Mama_Mia, Indaha plus meneer Indaha en natuurlijk onze maiskoningin Elies
Dat!quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben zoooooo blij voor jullie!
En wat een hulp, dat kan alleen op FOK!
Ja, echt superquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:56 schreef Greys het volgende:
Ik ben zoooooo blij voor jullie!
En wat een hulp, dat kan alleen op FOK!
En jij voor het brengen van de benchquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:57 schreef indaha het volgende:
Geweldig nieuws![]()
![]()
![]()
![]()
Elisa jij wonderwoman![]()
En idd ook hulde voor Oognip em Mama Mia die gisteren heel veel voorwerk verricht hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |