Spuit elfquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:17 schreef Qwea het volgende:
Jezus christus, ik heb het vorige topic ook door gelezen en wat een achterlijke reacties. For fuck sake. Alsof rewimo de enige is die fouten maakt en het express gedaan heeft ofzo.
Jezus haal die betonnen plaat eens voor jullie kop vandaan en kap een met dat veroordelen.
Mosterd na de maaltijdquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:18 schreef Lienekien het volgende:
Ja, dat hadden we inmiddels al een beetje gehad.
Ceasar? Ben jij dat???quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Spuit elf
Das inderdaad geweest en gewist enzo
Dus:
PSSSSST*knijpt in oor*
Yes it is Iquote:
Nee, dat dacht ik al aangezien er hier nog niet gejubeld werdquote:
Goed bezig, nog even geduld dus maar komt goed! En je weet het he....quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:30 schreef Oognip het volgende:
Odie mauwt continu dus we weten waar hij zit. Hij zit momenteel in het maisveld en ik heb daar heel lang bij hem gezeten. Hij begon me te vertrouwen dus ik ga hem brokjes, hij heeft heel veel honger en is mager. Ik heb hem aan kunnen raken maar hij was te snel en rende weg. Nu hebben we een vangkooi in het veld gezet en hopen dat ie er in gaat.
Zeg Tombo, zullen we al een tijd afsprekenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:27 schreef tombolafan het volgende:
Nee, dat dacht ik al aangezien er hier nog niet gejubeld werd
Sterkte met wachten nog, komt vast goed, one way or the other
Mja, honger is misschien ook zo slecht niet, het maakt de kans dat hij in het kooitje kruipt een stuk groter. Mager is niet tof nee.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:33 schreef Barbaaf het volgende:
Klinkt goed, dat vertrouwen danHonger en mager is minder
![]()
Ga je zelf ook nog in het veld zitten?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:30 schreef Oognip het volgende:
Odie mauwt continu dus we weten waar hij zit. Hij zit momenteel in het maisveld en ik heb daar heel lang bij hem gezeten. Hij begon me te vertrouwen dus ik ga hem brokjes, hij heeft heel veel honger en is mager. Ik heb hem aan kunnen raken maar hij was te snel en rende weg. Nu hebben we een vangkooi in het veld gezet en hopen dat ie er in gaat.
Dit gaat lukken vandaag hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:00 schreef CartWOman het volgende:
Dat klinkt wel hoopgevend, Oognip. Ik gooi er voorzichtig eentje in.![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeg Tombo, zullen we al een tijd afspreken
Gaan we samen door de maisvelden struinen en dan heeeel hard zoekenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:14 schreef tombolafan het volgende:
ik ga er van uit dat het lukt hoor
En anders spreken we zaterdag wel iets af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ik heb net al minstens een uur in het veld gezeten en dat ga ik zo weer doen inderdaad.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Mja, honger is misschien ook zo slecht niet, het maakt de kans dat hij in het kooitje kruipt een stuk groter. Mager is niet tof nee.
[..]
Ga je zelf ook nog in het veld zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |