abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102664047

OH YEAH, IT'S KNOCKOUT TIME

Op zaterdag 8 oktober begint de knock-out fase van het WK Rugby 2011. Na de poulerondes zijn er nog 8 landen over die strijden om de wereldtitel. Nog 8 wedstrijden en het is bekend welk land zich 4 jaar lang wereldkampioen rugby mag noemen.

THE MATCHES

Ierland - Wales (zaterdag 8 oktober, 07:00, live bij de NOS op Internet)
In tegenstelling tot 4 jaar geleden hebben Ierland en Wales dit jaar wel de kwartfinales van het WK gehaald. Vier jaar geleden werd Wales nog verrast en uitgeschakeld door Fiji, die er deze keer niet bij zijn in de kwartfinales. Ierland - dat 4 jaar geleden in de poule verloor van Frankrijk en Argentinië - is makkelijk door de poulewedstrijden heen gekomen en heeft zelfs verrassend gewonnen van Australië om zodoende als eerste te eindigen. Tijdens de beslissende wedstrijd tegen Italië ging het de eerste helft nog gelijk op en leek het erg spannend te worden, maar in de tweede helft boekte Ierland overtuigend een kwartfinale ticket waardoor de Azzuri naar huis konden. Wales verloor nipt van Zuid Afrika maar wist de overige poulewedstrijden met gemak te winnen.

Frankrijk - Engeland (zaterdag 8 oktober, 09:30, live bij de NOS op NED1 en Internet)
Deze twee rivalen zijn geen onbekenden van elkaar in de knock-out fase van het WK. In 2007 en 2003 won Engeland in de halve finale van Frankrijk. Voor het toernooi werd Frankrijk als een gevaarlijke outsider gezien, maar ze zijn werkelijk met de hakken over de sloot door de pouleronde heen gekomen. Er werd verloren van Nieuw Zeeland en van Tonga. De Fransen hebben het aan de overwinning van Canada op Tonga te danken dat ze niet zijn uitgeschakeld. Engeland bereikte ongeslagen de kwartfinale, al kwamen de overwinningen op Argentinië en Schotland niet gemakkelijk. Tegen beide landen stonden de mannen van Martin Johnson een groot gedeelte van de wedstrijd op achterstand om in de slotfase alsnog de overwinning binnen te slepen.

Australië - Zuid Afrika (zondag 9 oktober, 07:00, live bij de NOS op Internet)
De huidig Tri-Nations kampioen neemt het op tegen de huidig wereldkampioen. Australië speelt dit jaar bij vlagen erg sterk; in een jaar tijd werd er twee keer gewonnen van Nieuw Zeeland. Dat de verdediging van de Wallabies soms niet al te solide is bewees niet alleen Ierland dat van Australië won in de poule, maar ook kleine rugbylanden zoals Rusland, die soms met gemak door de verdediging heen kwamen om een try te drukken. Zuid Afrika speelt solide maar wist nipt te winnen van Wales en had het ook tegen Samoa lastig. Het verlies van Francois Steyn is een grote aderlating voor het team van Peter de Villiers.

Argentinië - Nieuw Zeeland (zondag 9 oktober, 09:30, live bij de NOS op NED1 en Internet)
Argentinië begon het toernooi ongelukkig met een nipt verlies tegen Engeland. Hierdoor werd de wedstrijd tegen Schotland een knock-out voor beide landen. Lange tijd leek Argentinië het niet te gaan redden, maar een schitterende try van Amorosino in de 73ste minuut bracht Argentinië alsnog de overwinning. Nieuw Zeeland heeft zoals verwacht zonder enige moeite de kwartfinale gehaald. Nog nooit eerder verloor Nieuw Zeeland een poulewedstrijd en ook deze keer kwam deze 'undefeated streak' niet in gevaar. Angstgegner Frankrijk werd eenvoudig opzij gezet. Het verlies van Dan Carter doet echter wel zeer in Nieuw Zeeland, al hebben de All Blacks nog genoeg talent op de bank zitten.

EYES ON THE PRIZE

WHERE CAN I SEE IT?

De komende wedstrijden zullen allemaal op de internet-stream van de NOS worden uitgezonden, met commentaar van wereldkampioen fouten maken Hans Brian.

http://nos.nl/dossier/269350-rugby-wk-2011/tab/246/live/

De meeste wedstrijden zullen echter ook live op TV worden uitgezonden, bij de NOS. Echter niet allemaal. Maar in het geval van wel, dan zijn deze te zien op

[ Bericht 36% gewijzigd door Nielsch op 05-10-2011 14:22:14 ]
PWBF
pi_102672390
England! :o

Maar toch gun ik het Wales voor deze keer.
~Fafinette
~SeasideClubbers
~RebeccaRose
pi_102676808
Chief executive Mike Miller van de IRB reageert op de dreigement van Nieuw Zeeland om het toernooi van 2015 te boycotten en het geklaag van de minnows over het voor hun nadelige speelschema:

http://www.espnscrum.com/(...)by/story/151110.html
PWBF
pi_102677253
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 07:51 schreef Nielsch het volgende:
Chief executive Mike Miller van de IRB reageert op de dreigement van Nieuw Zeeland om het toernooi van 2015 te boycotten en het geklaag van de minnows over het voor hun nadelige speelschema:

http://www.espnscrum.com/(...)by/story/151110.html
Het is zo jammer dat geld zo'n grote invloed heeft op sport, welke sport dan ook. Een WK zonder de All Blacks zou echt genant zijn, niet iedereen is te vervangen. Het is als een WK voetbal zonder Brazilië, Spanje of Nederland, of een Masters Cup zonder Djokovic, een WK honkbal zonder Cuba. Naja, vul maar in.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  dinsdag 4 oktober 2011 @ 08:41:11 #5
67174 Dos37
Come on Twente
pi_102677362
Dacht de wereld er in 2002 ook maar zo over
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_102679228
Ghiraldini heeft voor de eyegouge bij Healy een schorsing van 15 weken gekregen.
pi_102679571
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 10:06 schreef knnth het volgende:
Ghiraldini heeft voor de eyegouge bij Healy een schorsing van 15 weken gekregen.
Daar zal Benetton Treviso niet blij mee zijn. Ik vind het trouwens nog een milde straf. Doe maar gewoon een schorsing van een half jaar ofzo voor dit soort wangedrag.
PWBF
pi_102680728
quote:
0s.gif Op maandag 3 oktober 2011 23:20 schreef Salisbury het volgende:
England! :o

Maar toch gun ik het Wales voor deze keer.
Liever Wales, het spel van de rooinekken is niet om aan te zien.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_102681519
Ik ga Wales - Ierland eigenlijk vrij neutraal in, gun het beide landen om door te stromen naar de halve finale. Zelfs met een overwinning van een van deze twee landen op Engeland in de halve finale zou ik goed kunnen leven.
PWBF
pi_102682170
Ik gun het ze ook beide wel. Frankrijk speelt zo slecht dat de Engelsen het wel moeten winnen ook al is hun spel afzichtelijk.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_102682395
Bij Australië - Zuid Afrika heb ik weldegelijk een favoriet; namelijk de Wallabies. Geen idee of ze het gaan redden tegen Zuid Afrika, ik denk dat alles kan gebeuren.

Engeland - Frankrijk ben ik natuurlijk dik voor Engeland. Die moeten ook wel gewoon kunnen winnen van de Fransen.

Het allergaafst zou ik een stunt van Argentinië tegen de All Blacks vinden, maar dat zit er volgens mij echt niet in dit toernooi.
PWBF
pi_102682564
Ik weet niet, de Argies kunnen wel gaan stunten. De AB's laten het vaak afweten op grote toernooien.

Bij de Australië - SA match ben ik natuurlijk voor de springboks!
pi_102685545
Het zou voor mij het ultieme weekend worden als Ierland, de Pumas, Engeland en de Springbokke winnen maar dat zal vast niet :)
pi_102716548
Ik zit zaterdagochtend in oreillys te Amsterdam om Ierland te kijken, mooie tijd ook dat 7uur!
Daarna hoop ik Frankrijk te zien winnen tegen Engeland
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_102723086
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 12:04 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Ik weet niet, de Argies kunnen wel gaan stunten. De AB's laten het vaak afweten op grote toernooien.

Bij de Australië - SA match ben ik natuurlijk voor de springboks!
Ja, maar aan andere andere kant spelen de AB's wel enorm dominant tot op heden, om te verliezen van de Pumas moeten ze echt volledig instorten.
pi_102723106
Maar de All Blacks spelen dit weekend wel zónder Richie McCaw én Dan Carter. Natuurlijk hebben ze nog veel meer briljante spelers, maar het is wel een tegenvaller(tje).
PWBF
pi_102723125
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 08:37 schreef Nielsch het volgende:
Maar de All Blacks spelen dit weekend wel zónder Richie McCaw én Dan Carter. Natuurlijk hebben ze nog veel meer briljante spelers, maar het is wel een tegenvaller(tje).
Agh, dan zijn ze niet belachelijk dik favoriet, maar gewoon dik favoriet :P
pi_102723329
:D

Stiekem hoop ik dat de AB choken. Ik heb mijn shirt maar even goed gewassen, brengt vast geluk :P
  woensdag 5 oktober 2011 @ 09:05:17 #19
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_102723581
AB lijken me de enige zekerheid voor de semi's
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  woensdag 5 oktober 2011 @ 10:52:18 #20
131800 Tarado
capô de fusca
pi_102726580
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 23:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik zit zaterdagochtend in oreillys te Amsterdam om Ierland te kijken, mooie tijd ook dat 7uur!
Daarna hoop ik Frankrijk te zien winnen tegen Engeland
Ik zie Engeland liever in de halve finale verliezen, hoe dichterbij ze komen hoe groter het leed als ze het niet halen ;)
pi_102731847
Niels, je gebeden zijn verhoord!
quote:
Ierland - Wales (deze wedstijd is zonder commentaar, excuses voor het ongemak)

http://nos.nl/dossier/269350-rugby-wk-2011/tab/246/live/
Houden zo ^O^
pi_102733780
quote:
10s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 13:29 schreef knnth het volgende:
Niels, je gebeden zijn verhoord!

[..]

Houden zo ^O^
Haha, hij vond het zeker te vroeg z'n bed uitkomen ofzo.

Ik vind Hans trouwens niet eens een extreem storende verslaggever, maar hij maakt gewoon erg veel inhoudelijke foutjes.
PWBF
pi_102741132
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 14:25 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Haha, hij vond het zeker te vroeg z'n bed uitkomen ofzo.

Ik vind Hans trouwens niet eens een extreem storende verslaggever, maar hij maakt gewoon erg veel inhoudelijke foutjes.
Ja, ik let er niet echt op. Vind het goede kwaliteit stream
pi_102742310
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 17:45 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ja, ik let er niet echt op. Vind het goede kwaliteit stream
Precies, qua beeld is het echt prima.
PWBF
pi_102742330
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 10:52 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik zie Engeland liever in de halve finale verliezen, hoe dichterbij ze komen hoe groter het leed als ze het niet halen ;)
_O-
pi_102742587
Ja lach maar, maar over een paar weken ziet het er weer zo uit op Heathrow:

PWBF
pi_102742625
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 18:31 schreef Nielsch het volgende:
Ja lach maar, maar over een paar weken ziet het er weer zo uit op Heathrow:

Engeland wint het zeker niet hoor
pi_102742685
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 18:32 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Engeland wint het zeker niet hoor
Wacht maar tot Trafalgar Square er weer zo uitziet:

PWBF
pi_102765425
McCaw speelt toch zondag.

quote:
Hansen is adamant there’s no risk of McCaw doing long-term damage.
Dat zeiden ze in het Bokkekamp twee weken geleden ook toen ze Botha toch opstelden ondanks een achillespeesblessure, een keer raden wie er vandaag het toernooi verlaat ...
pi_102770537
Ha, omdat Martin Johnson niet kon kiezen tussen Toby Flood en Jonny Wilkinson stelt hij ze zaterdag tegen Frankrijk allebei maar op; Wilkinson op fly-half en Flood op inside centre.
PWBF
pi_102809467
Zo, de wekker is gezet voor morgenochtend: 06:30 uur...

Straks nog even goed ontbijtje inslaan!
PWBF
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 15:32:01 #32
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_102809661
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 15:26 schreef Nielsch het volgende:
Zo, de wekker is gezet voor morgenochtend: 06:30 uur...

Straks nog even goed ontbijtje inslaan!
Loopt ook even naar de C1000:

vrijdag 7 oktober 2011 @ 15:52:02 #33
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_102810443
Hoe leg je Ierland op een bordje? ;)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
pi_102812093
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 15:52 schreef Mark het volgende:
Hoe leg je Ierland op een bordje? ;)
Een soepkom?
pi_102812364
Zo, over iets meer dan 14 uur begint het toernooi dan eindelijk echt. Hopelijk vier mooie wedstrijden.

Geniet ervan allen! :W
pi_102812425
Een finale Nieuw Zeeland - Ierland lijkt me leuk. The battle of the sheep.

Maar mijn voorgevoel zegt dat het Engeland - Australië wordt.
pi_102812570
Finale Wales - Australië lijkt me ook wel wat.

Wat ik leuk vind aan de kwartfinales van dit toernooi is dat 3 van de 4 wedstrijden echt alle kanten op kunnen gaan en dat voorspellen erg lastig is. Alleen Nieuw Zeeland - Argentinie is wat dat betreft een zekerheidje (hoe zeer ik het de Pumas ook gun, ze gaan hun prestatie van 4 jaar geleden - 3de - niet herhalen dit jaar).
PWBF
pi_102812573
Nu ik dat plaatje zie krijg ik meteen zin in een echt breakfast.
pi_102812661
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 16:51 schreef Nielsch het volgende:
Da's ook een leuke inderdaad. Een Keltisch land tegen the southern hemisphere.

quote:
Wat ik leuk vind aan de kwartfinales van dit toernooi is dat 3 van de 4 wedstrijden echt alle kanten op kunnen gaan en dat voorspellen erg lastig is. Alleen Nieuw Zeeland - Argentinie is wat dat betreft een zekerheidje (hoe zeer ik het de Pumas ook gun, ze gaan hun prestatie van 4 jaar geleden - 3de - niet herhalen dit jaar).
Eens. Wel vind ik het verdiend en leuk voor de Argentijnen dat er een four nations komt.
pi_102812819
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 16:54 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Da's ook een leuke inderdaad. Een Keltisch land tegen the southern hemisphere.

[..]

Eens. Wel vind ik het verdiend en leuk voor de Argentijnen dat er een four nations komt.
Het zal voor de korte én lange termijnontwikkeling van Argentinië zeker positief zijn dat ze nu aansluiten bij de Four Nations. De Argentijnse rugbybond heeft denk ik een goede langetermijn visie en is goed bezig in het investeren in de kwaliteit, zo ook met de Pampas XV bijvoorbeeld.

Het zou mooi zijn als bijvoorbeeld Georgië ook dergelijke kansen zou krijgen. Ze hoeven niet gelijk mee te draaien in de 6Nations, maar laat die mannen eens wat frequenter spelen tegen bijvoorbeeld Italië, Engeland, Frankrijk of Schotland. Bijvoorbeeld in de mid year rugby tests. Ik weet zeker dat het Boris Paichadze stadion in Tblisi (55.000 man) vol zit als Georgië daar mag rugbyen tegen een 6N land.
PWBF
pi_102813050
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 16:51 schreef Nielsch het volgende:
Dat zou wel een stevige verrassing zijn
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 17:09:04 #42
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_102813130
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 17:06 schreef Morthill het volgende:

[..]

Dat zou wel een stevige verrassing zijn
Australie heeft het wel vaker geflikt ;)
Dommage arachide-fromage
pi_102816874
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 17:09 schreef Mark het volgende:

[..]

Australie heeft het wel vaker geflikt ;)
Dat maakt het niet minder een verrassende finale ;) ze spelen verre van een sterk toernooi
pi_102830263
Slapen!! Morgen om 6.20 de trein naar amsterdam cs en om 6.50 ontbijtje in o'reillys en dan Ierland hopelijk wales zien verslaan en dan nog Frankrijk- Engeland kijken

Come on you boys in green!
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 23:34:09 #45
8760 Beavis
pi_102830478
Have fun :)
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 23:44:19 #46
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_102830933
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 23:30 schreef stevenmac26 het volgende:
Slapen!! Morgen om 6.20 de trein naar amsterdam cs en om 6.50 ontbijtje in o'reillys en dan Ierland hopelijk wales zien verslaan en dan nog Frankrijk- Engeland kijken

mijn picks voor de zeges dit weekend..
Ierland
Frankrijk
De boys from the republic
En natuurlijk The Blacks *O*
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  Trouwste user 2022 zaterdag 8 oktober 2011 @ 00:59:04 #47
7889 tong80
Spleenheup
pi_102833326
quote:

Leuk om zo'n post te lezen :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_102836087
Goedemorgen!
PWBF
pi_102836091
Zit voor de eerste wedstrijd thuis (naast m'n dochtertje van 15 maanden die nu naast me haar fles drinkt op de bank). Voor de 2de match wellicht naar de pub.
PWBF
pi_102836095
quote:

Veel plezier! O'Reillys zit toch bijna naast Coco's op het Thorbeckeplein? Als O'Reillys niet leuk is, kun je altijd nog naar Coco's. Daar wordt ook veel rugby gekeken.
PWBF
pi_102836099
PWBF
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 06:52:54 #52
8760 Beavis
pi_102836104
:W

* Beavis is ook wakker
pi_102836120
Wow, mooi begin voor Wales!
PWBF
pi_102836138
Zo, Wales al twee keer een zeer gerichte aanval op hun try-line overleefd...
PWBF
pi_102836260
Lekker spannend zo, 5 punten verschil is nog goed te doen
pi_102836304
Try Davies, waar was de verdediging van Ierland?
PWBF
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 08:23:29 #57
8760 Beavis
pi_102836306
Weer een try voor Wales.
Ik had dit echt niet verwacht!
pi_102836332
Als Ierland nog kans wil maken, moeten ze nu echt een try scoren!
PWBF
pi_102836362
Ik zie Ierland dit niet meer goedmaken, Wales speelt echt enorm solide! Wel zielig voor knnth...
PWBF
pi_102836387
Wales!
PWBF
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 08:42:41 #61
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_102836392
Jammer, ik had graag gezien dat Ierland had gewonnen
pi_102836400
PWBF
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 8 oktober 2011 @ 09:49:24 #64
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_102836852
6-0 Frankrijk
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 8 oktober 2011 @ 09:55:05 #65
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_102836906
en 11-0
Try Clerc, conversie mis.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 8 oktober 2011 @ 10:04:39 #66
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_102836997
Medard met 16-0
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 10:05:51 #67
8760 Beavis
pi_102837013
oei oei Engeland!!
pi_102837018
Engeland wordt echt aan alle kanten overlopen.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_102837034
Man o man, dit gaat niet goed!
PWBF
pi_102837040
Stomme Fransen, gaan ze nu ineens rugbyen...
PWBF
pi_102837164
Worstenbroodjes + Koffie + world cup rugby = een geweldig ontbijt ! _O_
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_102837320
Haha, Engeland...

Frankrijk _O_
pi_102837322
Eens kijken of Engeland in de tweede helft nog iets terug kan doen.

Voordeel van een Franse overwinning is wel dat ik volgende week dan echt kei- en keihard kan juichen voor Wales. Als het Wales - Engeland gaat worden zou mijn sympathie toch wat meer verdeeld zijn.
PWBF
pi_102837420
Opa Shaw gaat erin komen...
PWBF
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 8 oktober 2011 @ 10:47:45 #75
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_102837489
16-7.
pi_102837504
Ja, de wederopstand!!!1

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PWBF
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 8 oktober 2011 @ 11:09:54 #77
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_102837854
en 19-7.
pi_102837883
Meh, lijkt me over voor Engeland. Twee tries nodig om te winnen, gaan ze niet redden. Jammer en even balen, maar c'est la vie.

Nu volop achter Wales, Wales gaat wereldkampioen worden!!!
PWBF
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 8 oktober 2011 @ 11:17:29 #79
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_102837994
19-12, Flood mist de conversie.
pi_102837998
Finale Wales - Zuid Afrika ^O^
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 8 oktober 2011 @ 11:22:13 #81
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_102838099
19-12 FT.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 11:22:36 #82
8760 Beavis
pi_102838108
Steeds de nrs. 2 van de poules die winnen. Ik hoop dat het morgen anders is :D
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 11:25:06 #83
131800 Tarado
capô de fusca
pi_102838158
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 18:34 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Wacht maar tot Trafalgar Square er weer zo uitziet:

;) Not this time :)
pi_102838197
Zonde dat mijn favorieten reeds in de kwartfinale tegenover elkaar stonden, maar blij met de overwinning van Frankrijk.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 11:45:36 #85
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_102838631
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 11:11 schreef Nielsch het volgende:
Nu volop achter Wales, Wales gaat wereldkampioen worden!!!
I second that ;)
Dommage arachide-fromage
pi_102838743
Aiaiaiai, twee uitslagen die ik niet zag aankomen en de eerste zag ik helemaal niet zitten :{

Maar, ieder punt verdiend van Wales, dat wordt nog een mooie halve finale!

En Frankrijk opeens heel sterk, wauw.

Wales nog de enige home nation in het toernooi, wie had dat gedacht!
pi_102840220
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 22:14:53 #88
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_102856925
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 11:22 schreef Beavis het volgende:
Steeds de nrs. 2 van de poules die winnen. Ik hoop dat het morgen anders is :D
ik niet ;)
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 22:58:32 #89
8760 Beavis
pi_102858367
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 22:14 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ik niet ;)
Oke, Argentinië mag van mij best winnen ;)
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 23:11:16 #90
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_102858724
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 22:58 schreef Beavis het volgende:

[..]

Oke, Argentinië mag van mij best winnen ;)
bang voor een echte tegenstander? ;)
  Moderator zaterdag 8 oktober 2011 @ 23:33:12 #91
9859 crew  Karina
Woman
pi_102859479
Ook even kijken, mooie sport, rugby. Heel vroeger ging ik nog weleens kijken bij sportpark De Eendracht in Amsterdam.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_102859590
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 23:33 schreef Karina het volgende:
Ook even kijken, mooie sport, rugby. Heel vroeger ging ik nog weleens kijken bij sportpark De Eendracht in Amsterdam.
Karina, jij hier? :o
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  Moderator zaterdag 8 oktober 2011 @ 23:37:49 #93
9859 crew  Karina
Woman
pi_102859627
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 23:36 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Karina, jij hier? :o
Ja maar ik zag het helaas te laat -O- ik zat te zappen en kwam het toevallig tegen. Dus maar een heel klein stukje kunnen zien.
niet zo tof doen
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 23:42:58 #94
8760 Beavis
pi_102859781
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 23:37 schreef Karina het volgende:

[..]

Ja maar ik zag het helaas te laat -O- ik zat te zappen en kwam het toevallig tegen. Dus maar een heel klein stukje kunnen zien.
Dan morgen maar lekker vroeg uit bed. Om 7 uur begint de derde kwartfinale!
Ik ga pitten. Tot morgen :W
  Moderator zaterdag 8 oktober 2011 @ 23:43:31 #95
9859 crew  Karina
Woman
pi_102859798
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 23:42 schreef Beavis het volgende:

[..]

Dan morgen maar lekker vroeg uit bed. Om 7 uur begint de derde kwartfinale!
Ik ga pitten. Tot morgen :W
Waar is dat te zien, als je geen digitale tv hebt :')
niet zo tof doen
pi_102860308
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 23:43 schreef Karina het volgende:

[..]

http://p2pstation.net/ voor de eerste wedstrijd, de 2e komt gewoon op ned1!
  Moderator / Redactie Sport zondag 9 oktober 2011 @ 00:00:11 #97
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_102860329
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 23:59 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Alleen 2de helft :+
  Moderator zondag 9 oktober 2011 @ 00:03:09 #98
9859 crew  Karina
Woman
pi_102860454
quote:

[..]

^O^ Dankje.
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 00:00 schreef borisz het volgende:

[..]

En jij ook ;)
niet zo tof doen
  zondag 9 oktober 2011 @ 00:17:14 #99
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_102860881
quote:

[..]

die 2de is dan ook veel belangrijker ;)
  zondag 9 oktober 2011 @ 00:18:50 #100
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_102860935
Nee hoor, hier in huize RD kijken we meer uit naar de wedstrijd tussen de Wallibies en de Bokke dan de Puma's vs The All Blacks..
Eerste wedstrijd is cruciaal voor het verloop van het toernooi i.m.o
  Moderator zondag 9 oktober 2011 @ 00:53:52 #101
9859 crew  Karina
Woman
pi_102862063
Ik zie dat de tijden gewoon in de OP staan :') Snel naar bed, anders red ik het niet meer.
niet zo tof doen
pi_102862771
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 23:43 schreef Karina het volgende:

[..]

Via de internetstream van de NOS (link in de OP). Om 07:00 uur en 09:30 uur.
PWBF
pi_102862810
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 00:00 schreef borisz het volgende:

[..]

ja suf zeg...
PWBF
pi_102866183
Okee, slechts 5 uurtjes slaap doordat ik gister iets langer op een feestje was dan verwacht, maar zit er toch weer klaar voor...

PWBF
pi_102866207
Nu een interview met Peter de Villiers op ITV. Z'n selectiebeleid is soms nogal raar, maar die man is wel heel gepassioneerd over sport en rugby. Mooi om te zien...
PWBF
  zondag 9 oktober 2011 @ 06:52:15 #106
8760 Beavis
pi_102866212
Nu moet het gebeuren!
pi_102866217
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 06:52 schreef Beavis het volgende:
Nu moet het gebeuren!
Succes ^O^
PWBF
pi_102866226
Mooie uitvoering van het volkslied, met die mannen- en vrouwenstemmen.
PWBF
pi_102866229
ALL BLACKS _O_
pi_102866232
Is dit op tv of kijken jullie online? Altijd leuk om moederland te zien.

Oh zie hierboven via internet, helaasch dan maar slapen Nieuw Zeeland speelt nu toch niet.
pi_102866235
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 07:03 schreef Phantomesse het volgende:
Is dit op tv of kijken jullie online? Altijd leuk om moederland te zien.

Oh zie hierboven via internet, helaasch dan maar slapen Nieuw Zeeland speelt nu toch niet.
Wat is er mis met internet?
PWBF
pi_102866238
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 07:05 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Wat is er mis met internet?
Ik ga mijn laptop uitgooien want de acculader piept onmenselijk schel in mijn oren. Plus dat Nieuw Zeeland nu niet speelt..

Jij (je land) succes ermee! Moge de beste winnen (wij dus :P).
pi_102866244
Foutje bij Z-A en de eerste try is binnen *O*
pi_102866248
Australie bedankt Schalk Burger!
PWBF
pi_102866249
Wat een sukkel die JP Pietersen.
PWBF
pi_102866251
kolere wat een counter
pi_102866258
Australië dendert nu even over Zuid Afrika heen... Of beter gezegd: erdoor heen.
PWBF
pi_102866260
8-0 *O*
pi_102866263
Mooie druk van Zuid Afrika op de Australische verdediging.
PWBF
pi_102866268
Brussow eraf voor Zuid Afrika
PWBF
  zondag 9 oktober 2011 @ 07:37:50 #121
194695 franklop
Fran knock
pi_102866290
Zo naar de kroeg hier in Lake Taupo om de All blacks te kijken O+ echt super om mee te maken hoe iedereen hier meeleeft
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 9 oktober 2011 @ 07:38:36 #122
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_102866293
Hier ook :) *O* VAMOS PUMAS *O*
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_102866302
Zuid Afrika lijkt de bal een stuk beter onder controle te hebben dan een minuut of 10 geleden. Ze zijn gelijk een stuk gevaarlijker!
PWBF
  zondag 9 oktober 2011 @ 07:42:41 #124
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_102866311
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 07:41 schreef Nielsch het volgende:
Zuid Afrika lijkt de bal een stuk beter onder controle te hebben dan een minuut of 10 geleden. Ze zijn gelijk een stuk gevaarlijker!
:Y
pi_102866313
Brian verzint weer een hoop nieuwe namen vandaag :')

Nouja, eigen schuld, geen zin om naar de pub te gaan :P
pi_102866315
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 07:42 schreef knnth het volgende:
Brian verzint weer een hoop nieuwe namen vandaag :')

Nouja, eigen schuld, geen zin om naar de pub te gaan :P
Ah, ik kijk via een ITV stream...

Gisteren had ie het de hele tijd over Toelieatsjie en Stade de Francais (terwijl het Stade de France of Stade Francais is)...
PWBF
pi_102866318
En Samo is een "echte aboriginal".

Inderdaad Hans, hij komt niet uit Fiji hoor :')
pi_102866320
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 07:44 schreef knnth het volgende:
En Samo is een "echte aboriginal".

Inderdaad Hans, hij komt niet uit Fiji hoor :')
Gelukkig heeft hij inmiddels wel door dat een rugbywedstrijd met 79 minuten op de klok niet nog 11 minuten duurt...
PWBF
pi_102866321
  zondag 9 oktober 2011 @ 07:46:21 #130
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_102866322
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 07:37 schreef franklop het volgende:
Zo naar de kroeg hier in Lake Taupo om de All blacks te kijken O+ echt super om mee te maken hoe iedereen hier meeleeft
nat in het meer? ;)
  zondag 9 oktober 2011 @ 07:47:58 #131
194695 franklop
Fran knock
pi_102866326
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 07:46 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

nat in het meer? ;)
bla bla bla :P
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  zondag 9 oktober 2011 @ 07:48:45 #132
8760 Beavis
pi_102866328
8-3 achter maar ik zie voldoende mogelijkheden.
pi_102866329
8 - 3 bij rust... Zuid Afrika vind ik sterker spelen dan Australië. Het gaat nog hard werken worden in de 2de helft.
PWBF
pi_102866331
Z-A is echt op 10 minuten na sterker geweest, maar in die 10 minuten krijgen ze wel de achterstand om de oren :D
  zondag 9 oktober 2011 @ 07:49:25 #135
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_102866332
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 07:48 schreef Beavis het volgende:
8-3 achter maar ik zie voldoende mogelijkheden.
yes, you would ;)
pi_102866335
goed, tijd om koffie te zetten en wakker te worden voor de 2e helft :D
pi_102866336
Supporters in het stadion met een Ierlandshirt aan. Gister ook al supporters met Argentijnse shirts ... toevallig ;)
pi_102866346
Maar even een Welsh theme als UI genomen. Kijk nu al uit naar volgende week zaterdag!
PWBF
pi_102866347
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 07:50 schreef Morthill het volgende:
goed, tijd om koffie te zetten en wakker te worden voor de 2e helft :D
Koffie, goed idee....
PWBF
  zondag 9 oktober 2011 @ 07:59:45 #140
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_102866351
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 07:54 schreef Nielsch het volgende:
Maar even een Welsh theme als UI genomen. Kijk nu al uit naar volgende week zaterdag!
gelegenheidssupporter.. ;)
pi_102866358
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 07:59 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

gelegenheidssupporter.. ;)
Hehe, het liefste had ik natuurlijk Engeland door zien gaan naar de finale. Maar helaas.
PWBF
pi_102866371
Was geen forward pass...
PWBF
pi_102866375
Was die pass niet al gemaakt en onderschept waarna de bal terugkwam bij Cooper?
  zondag 9 oktober 2011 @ 08:06:21 #144
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_102866379
YES!!!!!
pi_102866381
Waarom gefloten?
PWBF
  zondag 9 oktober 2011 @ 08:06:46 #146
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_102866383
forward
pi_102866386
pfew, daar komt Australie goed weg
pi_102866388
ik zie het nu... doet me weer denken aan dat filmpje dat een paar topics geleden werd gepost over forward passes...
PWBF
pi_102866389
Ik erger me weer mateloos bij alles wat Cooper doet :') Heb niets tegen Australië maar dat flegmatieke spel van hem en die eeuwige verongelijkte blik, bah!
pi_102866399
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 08:07 schreef knnth het volgende:
Ik erger me weer mateloos bij alles wat Cooper doet :') Heb niets tegen Australië maar dat flegmatieke spel van hem en die eeuwige verongelijkte blik, bah!
hi knnth

PWBF
  zondag 9 oktober 2011 @ 08:10:44 #151
8760 Beavis
pi_102866403
Zuid Afrika heeft volgens mij niet door dat het 2e helft is. Ze passen de verkeerde kant op :')
pi_102866404
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 08:09 schreef Nielsch het volgende:

[..]

hi knnth

[ afbeelding ]
hi thar

pi_102866407
Cian Healy, wat een held! Gaat prop worden voor de B&I Lions in 2013!
PWBF
pi_102866417
En 't zou best gaaf zijn als Tim Visser wing is dan. Al zijn er een hoop concurrenten op die positie, zoals Chris Ashton, George North, Delon Armitage, Keith Earls, Geordan Murphy, Matt Banahan en anderen...
PWBF
  zondag 9 oktober 2011 @ 08:16:41 #155
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_102866429
yess!!
pi_102866437
Cooper, wat een idioot
  zondag 9 oktober 2011 @ 08:21:27 #157
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_102866445
yess *O*
  zondag 9 oktober 2011 @ 08:21:39 #158
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_102866446
go die bokke
pi_102866447
Mooie drop goal van Steyn. Australie komt er totaal niet meer aan te pas en dat had ik niet verwacht. Complimenten voor Zuid Afrika wat dat betreft!
PWBF
pi_102866469
De Boks spelen goed.
pi_102866473
COOPER _O- :')
pi_102866474
Cooper in zijn eentje verknalt alles wel :')
pi_102866505
op naar de voorsprong...
  zondag 9 oktober 2011 @ 08:36:09 #164
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_102866507
-O-
pi_102866508
Pentaly Australie, na stomme overtreding Zuid Afrika...

O'Connor!!! 11-9
PWBF
pi_102866510
Pfff gaat spannend worden! die laatste 8 minuten...
PWBF
pi_102866512
Knap hoor, O'Connor.

Kom op Bokke!
  zondag 9 oktober 2011 @ 08:37:39 #168
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_102866514
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 08:37 schreef knnth het volgende:

Kom op Bokke!
pi_102866515
7,5 minuut geen punten meer tegen krijgen, kom op
  zondag 9 oktober 2011 @ 08:38:25 #170
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_102866518
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 08:37 schreef Morthill het volgende:
7,5 minuut geen punten meer tegen krijgen, kom op
7 minuten voor 3 punten
pi_102866533
Go Wallabies!
PWBF
pi_102866538
Vier minuten te spelen, alles kan nog!
PWBF
  zondag 9 oktober 2011 @ 08:42:23 #173
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_102866542
waar blijft die dropkick.....
pi_102866546
Moeten ze eerst op de helft van Australie komen... Pech voor ZA dat ze Francois Steyn niet meer hebben, die had het vanaf zijn eigen helft kunnen doen...
PWBF
pi_102866561
jaaa *O*
  zondag 9 oktober 2011 @ 08:46:11 #176
8760 Beavis
pi_102866562
-O-
  zondag 9 oktober 2011 @ 08:46:30 #177
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_102866564
had gehoopt dat het ZA zou zijn.... maar wat een wedstrijd!!
pi_102866566
Jammer....
pi_102866567
Verdiend op basis van het spel? Nee.

Maar wat een wedstrijd!
PWBF
pi_102866568
Pfffff, al mijn favorieten verliezen in de QF :')

Dus ik ben straks maar voor NZL :P
pi_102866573
Drie van de vier kwartfinales zijn nu gewonnen door teams die als 2de zijn geeindigd in de poule... Zou erg gaaf zijn als de Pumas dat ook kunnen....
PWBF
pi_102866576
:Y
  zondag 9 oktober 2011 @ 08:48:02 #183
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_102866578
Bring it on Aussie...the wallibie hunt is on!!
pi_102866581
Gewoon geweldig verdedigd van Australië, Z-A iets te slordig in de aanval en gewoon goed de kansen benut :Y
pi_102866585
Mooi resultaat! Baal nog steeds van die stomme Fransen maar dit maakt het een heeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje goed.
PWBF
pi_102866591
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 08:48 schreef Morthill het volgende:
Gewoon geweldig verdedigd van Australië, Z-A iets te slordig in de aanval en gewoon goed de kansen benut :Y
Zeker in de eerste helft leed ZA veel onnodig balverlies (veel knock-ons en turn-overs). Daar hadden ze veel meer uit moeten halen. Wel petje af voor Australië, misschien geen aanvallend spel laten zien, maar die verdediging stond als een rots. Dat was in de poulewedstrijden wel anders.
PWBF
pi_102866601
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 08:50 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Zeker in de eerste helft leed ZA veel onnodig balverlies (veel knock-ons en turn-overs). Daar hadden ze veel meer uit moeten halen. Wel petje af voor Australië, misschien geen aanvallend spel laten zien, maar die verdediging stond als een rots. Dat was in de poulewedstrijden wel anders.
In de poulefase was dat echt dramatisch soms, tegen Rusland zoveel try's tegen krijgen :{ maar vandaag weinig weggegeven. Goed de rust bewaard en Z-A maakte dan telkens wel een foutje vlak voor de achterlijn.
pi_102866609
Waarom zendt de NOS nou alleen weer de 2de helft uit van de volgende wedstrijd? Wat een sjakies...
PWBF
  zondag 9 oktober 2011 @ 08:54:37 #189
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_102866618
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 08:52 schreef Nielsch het volgende:
Waarom zendt de NOS nou alleen weer de 2de helft uit van de volgende wedstrijd? Wat een sjakies...
hier wordt de hele wedstrijd uitgezonden ;)
pi_102866628
Hier op internet ook ;)

Maar beetje suf ja.
pi_102866629
Hoezo dat? de stream begint toch gewoon om 9.30?
pi_102866633
Helaas Bokke - Wallabies gemist. :{

Maar goed, ik kijk hem wel in de herhaling.
pi_102866651
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 08:56 schreef Morthill het volgende:
Stream wel, tv niet.
pi_102866665
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 08:58 schreef knnth het volgende:

[..]

Stream wel, tv niet.
Dus kun je via de NOS kijken :P

Overigens waren de Tweets van de organisatie eerder dan de beelden. Merkte ik pas op bij de laatste penalty van O'Connor.
  zondag 9 oktober 2011 @ 09:01:17 #195
8760 Beavis
pi_102866667
Nouja, dan slinger ik EA Sports Rugby 08 maar weer aan. Daar kan ZA nog wel kampioen worden :')
  zondag 9 oktober 2011 @ 09:07:52 #196
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_102866707
Mils Muliaina zijn 100ste wedstrijd in het zwart _O_
pi_102866741
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 08:56 schreef Morthill het volgende:
Stream wel, tv niet...
PWBF
pi_102866744
Ik denk dat als de tweede helft begint, de Pumas al op hun rug liggen...
PWBF
pi_102866759
Australië gaat sowieso natuurlijk de finale halen. Als je kijkt naar de geschiedenis van het WK hebben ze óf het toernooi gewonnen óf zijn ze uitgeschakeld door een NH land. Dus dat ze de finale halen is logisch...
PWBF
pi_102866806
Lijkt me logisch dat Australië wel iets sterker is dan Argentinië dus die finale halen ze wel.
  zondag 9 oktober 2011 @ 09:18:28 #201
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_102866810
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 09:11 schreef Nielsch het volgende:
Ik denk dat als de tweede helft begint, de Pumas al op hun rug liggen...
hoop het en ga er ook van uit, maar ze hebben niets te verliezen....een kat in het nauw....
pi_102866816
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 09:18 schreef knnth het volgende:
Lijkt me logisch dat Australië wel iets sterker is dan Argentinië dus die finale halen ze wel.
optimist :D
PWBF
  zondag 9 oktober 2011 @ 09:24:40 #203
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_102866872
mooi moment, Mils alleen op het veld... de boy from the deep south
pi_102866879
Volkslied van Nieuw Zeeland is echt wel mooi.
PWBF
  zondag 9 oktober 2011 @ 09:27:56 #205
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_102866902
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 09:25 schreef Nielsch het volgende:
Volkslied van Nieuw Zeeland is echt wel mooi.
altijd grappig dat er veel meer mensen meezingen tijdens het Engelse deel dan het gedeelte in Te Reo Maori
pi_102866915
Serieus, de Haka zou verboden moeten worden. Slaat nergens op dat een team op die manier een psychologisch voordeel mag behalen...
PWBF
  zondag 9 oktober 2011 @ 09:30:03 #207
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_102866924
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 09:29 schreef Nielsch het volgende:
Serieus, de Haka zou verboden moeten worden. Slaat nergens op dat een team op die manier een psychologisch voordeel mag behalen...
andere teams mogen het ook, Tonga deed het ook tegen de All Blacks
  zondag 9 oktober 2011 @ 09:30:38 #208
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_102866928
en de haka is gewoon een stukje rugby geschiedenis waar we niet om heen kunnen
pi_102866936
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 09:30 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

andere teams mogen het ook, Tonga deed het ook tegen de All Blacks
Dan moeten ze dat ook verbieden...
PWBF
pi_102866945
Dan doen ze het maar lekker in de kleedkamer ofzo. Of elk team moet even de tijd krijgen om een stukje op te voeren...
PWBF
  zondag 9 oktober 2011 @ 09:32:26 #211
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_102866946
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 09:31 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dan moeten ze dat ook verbieden...
bboooooo fucking boooooo ;)
pi_102866951
Als ik Ierland was zou ik bijvoorbeeld allemaal leprechauns het veld op laten rennen die aan riverdancing doen...
PWBF
  zondag 9 oktober 2011 @ 09:33:42 #213
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_102866957
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 09:33 schreef Nielsch het volgende:
Als ik Ierland was zou ik bijvoorbeeld allemaal leprechauns het veld op laten rennen die aan riverdancing doen...
scary...bring it on
pi_102866966
Weet je hoe hard leprechauns kunnen bijten jonguh...
PWBF
pi_102866970
PWBF
pi_102867019
pi_102867022
VAMOS PUMAS!!
pi_102867060
TMO voor dropgoal.... was volgens mij niet raak...
PWBF
  zondag 9 oktober 2011 @ 09:45:33 #219
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_102867083
on the board *O*
pi_102867085
3-0 NZL
PWBF
  zondag 9 oktober 2011 @ 09:51:42 #221
8760 Beavis
pi_102867153
Mills Moeliejenienie :D
  zondag 9 oktober 2011 @ 09:52:00 #222
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_102867155
TRY!!
  zondag 9 oktober 2011 @ 09:52:17 #223
8760 Beavis
pi_102867158
Mills Moe...Moeliejana _O-
pi_102867160
geen try
PWBF
  zondag 9 oktober 2011 @ 09:52:34 #225
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_102867164
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 07:54 schreef Nielsch het volgende:
^O^
Dommage arachide-fromage
  zondag 9 oktober 2011 @ 09:52:35 #226
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_102867165
NO TRY
  zondag 9 oktober 2011 @ 09:52:50 #227
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_102867168
-O-
pi_102867176
prima toch zo'n videoref
pi_102867180
ik vind het wel mooi wat argentinie doet... ze zullen niet gaan winnen maar zoveel tegenstand als dit heeft NZL nog niet gehad dit toernooi. terecht dat ze volgend jaar mee mogen doen met de 4 Nations...
PWBF
pi_102867192
Moeleijana speelt een goede wedstrijd.
pi_102867195
Ach ja, Toewielaatsjie is al naar huis
PWBF
pi_102867226
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 09:53 schreef Nielsch het volgende:
ik vind het wel mooi wat argentinie doet... ze zullen niet gaan winnen maar zoveel tegenstand als dit heeft NZL nog niet gehad dit toernooi. terecht dat ze volgend jaar mee mogen doen met de 4 Nations...
Zeker. Overigens lijkt het me een aardig idee om eens een WK in Argentinie te houden. Misschien kunnen ze dan ook enkele duels in Chili en Uruguay of eventueel zelfs Brazilie houden. Dat is misschien commercieel interessant en een boost voor het rugby in Zuid-Amerika.
pi_102867230
:')
PWBF
pi_102867241
Jezus wat een pass :')
  zondag 9 oktober 2011 @ 10:00:55 #235
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_102867248
*O*
pi_102867251
6-0
PWBF
  zondag 9 oktober 2011 @ 10:02:49 #237
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_102867261
de puma's geven goed tegenstand
  zondag 9 oktober 2011 @ 10:06:04 #238
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_102867301
try voor pumas
pi_102867305
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PWBF
pi_102867309
wat een aanval van Argentinië :o
pi_102867316
Wat een aanval _O_ Voer die druk maar op!
  zondag 9 oktober 2011 @ 10:07:27 #242
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_102867320
nice kick -O-
pi_102867323
Contepomi held!!!!!!!!!!!!
PWBF
pi_102867329
7-6 voor de Pumas :o
pi_102867330
YIHAAAAAAAAAAAA

VAMOS PUMAS CARAJO
pi_102867340
Pijnlijke aftocht van Slade.
pi_102867347
Onbegrijpelijk dat Cruden is opgeroepen trouwens als je de bloedvorm van McAlister ziet bij Toulouse.
pi_102867348
high tackle...
PWBF
pi_102867354
zo snap ik ook niet waarom Schalk Brits niet voor ZAF speelt...
PWBF
pi_102867372
9 - 7
PWBF
  zondag 9 oktober 2011 @ 10:12:08 #251
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_102867373
en weer in de leiding *O*
pi_102867395
Moeleinana, de mooiste tot nu toe.
pi_102867417
iets meer discipline pumas!
PWBF
  zondag 9 oktober 2011 @ 10:15:40 #254
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_102867421
stress levels through the roof....
  zondag 9 oktober 2011 @ 10:15:55 #255
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_102867423
yes *O*
pi_102867430
Al die Kiwi's die afgeven op de kicking game van RSA en ENG moeten nu even heel stil zijn :X
pi_102867444
ze moeten het hebben van penalty's, toch wel jammer
pi_102867447
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 10:16 schreef knnth het volgende:
Al die Kiwi's die afgeven op de kicking game van RSA en ENG moeten nu even heel stil zijn :X
haha
PWBF
pi_102867460
RoRo nu al eraf. Is wel beetje klaar met hem. Jammer, toffe speler!
pi_102867465
12 - 7

Valt me alles mee. Heb dit toernooi nog niet zo hard gejuicht als bij de try van Argentinië net...
PWBF
pi_102867469
Vraag is of Argentinië nog mee kan in die tweede helft
pi_102867486
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 10:18 schreef Morthill het volgende:
Vraag is of Argentinië nog mee kan in die tweede helft
Zal lastig worden, bank van NZL is ook heel erg sterk...
PWBF
pi_102867489
Argentijnse pack is na 55 minuten uitgeteld en dan kunnen Nonu, Smith, Jane en SBW hun lol op ...
pi_102867490
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 10:18 schreef Nielsch het volgende:
12 - 7

Valt me alles mee. Heb dit toernooi nog niet zo hard gejuicht als bij de try van Argentinië net...
Inderdaad, houden zich goed :Y
pi_102867692
WAT een penalty kick!
PWBF
  zondag 9 oktober 2011 @ 10:36:27 #266
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_102867700
pull finger AB's for god sake
pi_102867701
12 - 10
PWBF
pi_102867706
mooie penalty :Y
pi_102867748
15 - 10
PWBF
  zondag 9 oktober 2011 @ 10:39:25 #270
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_102867750
15-10
pi_102867752
mooie kicking game van Nieuw Zeeland :')
PWBF
pi_102867808
Pumas geven zich niet gewonnen!
  zondag 9 oktober 2011 @ 10:44:51 #273
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_102867836
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 10:43 schreef knnth het volgende:
nee, idd en dat samen met slordig spel van de AB's maakt het een moeilijke wedstrijd
pi_102867850
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 10:43 schreef knnth het volgende:
Gelukkig niet nee!
pi_102867873
NOS tv loopt voor op NOS internetstream
PWBF
pi_102867896
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 10:47 schreef Nielsch het volgende:
NOS tv loopt voor op NOS internetstream
Klopt.
pi_102867899
Zit weer een penalty aan te komen...
PWBF
pi_102867905
penalty try?
PWBF
pi_102867911
ah nee TMO
PWBF
pi_102867914
godver, geel
pi_102867928
bal raakt de paalbeschermer = try
PWBF
pi_102867942
Waarom nou geel? Verstond er geen kut van. :{
  zondag 9 oktober 2011 @ 10:50:48 #283
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_102867945
-O- no try
pi_102867954
no try.... wordt toch een penalty...

en geel voor argentinie.... hmmm, zullen nu wel echt de grip gaan kwijtraken...
PWBF
  zondag 9 oktober 2011 @ 10:51:56 #285
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_102867969
18-10 maar wat een slappe wedstrijd
pi_102867970
quote:
2s.gif Op zondag 9 oktober 2011 10:50 schreef DevilsWhore het volgende:
Waarom nou geel? Verstond er geen kut van. :{
killing the ball, zat met z'n handen in de ruck te kloten

pauperkiwi's kunnen geen try scoren :6
pi_102868037
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 10:51 schreef knnth het volgende:

[..]

killing the ball, zat met z'n handen in de ruck te kloten

OKE!

Argentinie doe nou iets -O-
pi_102868099
Als Nieuw Zeeland zo in de finale speelt tegen Wales, worden ze geen wereldkampioen!
PWBF
pi_102868147
Argentinië weer met 15 man... hebben met 14 man de boel wel droog gehouden...
PWBF
  zondag 9 oktober 2011 @ 11:01:23 #290
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_102868165
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 10:51 schreef knnth het volgende:

:6
*O*
pi_102868167
eindelijk try NZL...
PWBF
  Moderator zondag 9 oktober 2011 @ 11:01:55 #292
9859 crew  Karina
Woman
pi_102868174
quote:
2s.gif Op zondag 9 oktober 2011 10:54 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

OKE!

Argentinie doe nou iets -O-
Ik denk niet dat ze het nog gaan redden.
niet zo tof doen
pi_102868176
wel bijna interception van Argentinie, zou wat geweest zijn!
PWBF
pi_102868212
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 11:01 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

:6
*O*
Na ruim een uur spelen één hele try tegen de nummer 7 van de wereld :')
  zondag 9 oktober 2011 @ 11:04:15 #295
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_102868237
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 11:03 schreef knnth het volgende:

[..]

Na ruim een uur spelen één hele try tegen de nummer 7 van de wereld :')
Oranje... nummer 1 van de wereld haalde ook maar een magere 1-0 overwinning ;) tegen nummer weet ik veel
  zondag 9 oktober 2011 @ 11:04:59 #296
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_102868249
jammer hoor...het tally poppy syndrome hier ;)
pi_102868253
quote:
99s.gif Op zondag 9 oktober 2011 11:01 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze het nog gaan redden.
Nee, ik ook niet, terwijl ik ze het meer gun dan de blacks. Puma's hebben over het algemeen beter gespeeld, vooral in de eerste helft, maar ze beginnen nu ook steeds slordiger te worden.
pi_102868261
Zegt ie weer Stade de Francais... gast die club heet Stade Francais... er is wel een stadion dat Stade de France heet...
PWBF
  zondag 9 oktober 2011 @ 11:08:28 #299
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_102868320
*O*
pi_102868342
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 11:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
jammer hoor...het tally poppy syndrome hier ;)
Als NZ nou indruk maakte zou ik wat positiever over ze zijn, maar dat doen ze gewoon absoluut niet ...
pi_102868357
Hehe Amorosini beukt gewoon z'n eigen speler omver...
PWBF
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')