Het is zo jammer dat geld zo'n grote invloed heeft op sport, welke sport dan ook. Een WK zonder de All Blacks zou echt genant zijn, niet iedereen is te vervangen. Het is als een WK voetbal zonder Brazilië, Spanje of Nederland, of een Masters Cup zonder Djokovic, een WK honkbal zonder Cuba. Naja, vul maar in.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 07:51 schreef Nielsch het volgende:
Chief executive Mike Miller van de IRB reageert op de dreigement van Nieuw Zeeland om het toernooi van 2015 te boycotten en het geklaag van de minnows over het voor hun nadelige speelschema:
http://www.espnscrum.com/(...)by/story/151110.html
Daar zal Benetton Treviso niet blij mee zijn. Ik vind het trouwens nog een milde straf. Doe maar gewoon een schorsing van een half jaar ofzo voor dit soort wangedrag.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:06 schreef knnth het volgende:
Ghiraldini heeft voor de eyegouge bij Healy een schorsing van 15 weken gekregen.
Liever Wales, het spel van de rooinekken is niet om aan te zien.quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:20 schreef Salisbury het volgende:
England!
Maar toch gun ik het Wales voor deze keer.
Ja, maar aan andere andere kant spelen de AB's wel enorm dominant tot op heden, om te verliezen van de Pumas moeten ze echt volledig instorten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:04 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Ik weet niet, de Argies kunnen wel gaan stunten. De AB's laten het vaak afweten op grote toernooien.
Bij de Australië - SA match ben ik natuurlijk voor de springboks!
Agh, dan zijn ze niet belachelijk dik favoriet, maar gewoon dik favorietquote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:37 schreef Nielsch het volgende:
Maar de All Blacks spelen dit weekend wel zónder Richie McCaw én Dan Carter. Natuurlijk hebben ze nog veel meer briljante spelers, maar het is wel een tegenvaller(tje).
Ik zie Engeland liever in de halve finale verliezen, hoe dichterbij ze komen hoe groter het leed als ze het niet halenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:26 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik zit zaterdagochtend in oreillys te Amsterdam om Ierland te kijken, mooie tijd ook dat 7uur!
Daarna hoop ik Frankrijk te zien winnen tegen Engeland
Houden zoquote:Ierland - Wales (deze wedstijd is zonder commentaar, excuses voor het ongemak)
http://nos.nl/dossier/269350-rugby-wk-2011/tab/246/live/
Haha, hij vond het zeker te vroeg z'n bed uitkomen ofzo.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 13:29 schreef knnth het volgende:
Niels, je gebeden zijn verhoord!
[..]
Houden zo
Ja, ik let er niet echt op. Vind het goede kwaliteit streamquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:25 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Haha, hij vond het zeker te vroeg z'n bed uitkomen ofzo.
Ik vind Hans trouwens niet eens een extreem storende verslaggever, maar hij maakt gewoon erg veel inhoudelijke foutjes.
Precies, qua beeld is het echt prima.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 17:45 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, ik let er niet echt op. Vind het goede kwaliteit stream
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 10:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zie Engeland liever in de halve finale verliezen, hoe dichterbij ze komen hoe groter het leed als ze het niet halen
Engeland wint het zeker niet hoorquote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:31 schreef Nielsch het volgende:
Ja lach maar, maar over een paar weken ziet het er weer zo uit op Heathrow:
Wacht maar tot Trafalgar Square er weer zo uitziet:quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Engeland wint het zeker niet hoor
Dat zeiden ze in het Bokkekamp twee weken geleden ook toen ze Botha toch opstelden ondanks een achillespeesblessure, een keer raden wie er vandaag het toernooi verlaat ...quote:Hansen is adamant there’s no risk of McCaw doing long-term damage.
Loopt ook even naar de C1000:quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 15:26 schreef Nielsch het volgende:
Zo, de wekker is gezet voor morgenochtend: 06:30 uur...
Straks nog even goed ontbijtje inslaan!
Een soepkom?quote:
Da's ook een leuke inderdaad. Een Keltisch land tegen the southern hemisphere.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:51 schreef Nielsch het volgende:
Finale Wales - Australië lijkt me ook wel wat.
Eens. Wel vind ik het verdiend en leuk voor de Argentijnen dat er een four nations komt.quote:Wat ik leuk vind aan de kwartfinales van dit toernooi is dat 3 van de 4 wedstrijden echt alle kanten op kunnen gaan en dat voorspellen erg lastig is. Alleen Nieuw Zeeland - Argentinie is wat dat betreft een zekerheidje (hoe zeer ik het de Pumas ook gun, ze gaan hun prestatie van 4 jaar geleden - 3de - niet herhalen dit jaar).
Het zal voor de korte én lange termijnontwikkeling van Argentinië zeker positief zijn dat ze nu aansluiten bij de Four Nations. De Argentijnse rugbybond heeft denk ik een goede langetermijn visie en is goed bezig in het investeren in de kwaliteit, zo ook met de Pampas XV bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:54 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Da's ook een leuke inderdaad. Een Keltisch land tegen the southern hemisphere.
[..]
Eens. Wel vind ik het verdiend en leuk voor de Argentijnen dat er een four nations komt.
Dat zou wel een stevige verrassing zijnquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:51 schreef Nielsch het volgende:
Finale Wales - Australië lijkt me ook wel wat.
Australie heeft het wel vaker gefliktquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 17:06 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat zou wel een stevige verrassing zijn
Dat maakt het niet minder een verrassende finalequote:
mijn picks voor de zeges dit weekend..quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:30 schreef stevenmac26 het volgende:
Slapen!! Morgen om 6.20 de trein naar amsterdam cs en om 6.50 ontbijtje in o'reillys en dan Ierland hopelijk wales zien verslaan en dan nog Frankrijk- Engeland kijken
Come on you boys in green!
Leuk om zo'n post te lezenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:30 schreef stevenmac26 het volgende:
Slapen!! Morgen om 6.20 de trein naar amsterdam cs en om 6.50 ontbijtje in o'reillys en dan Ierland hopelijk wales zien verslaan en dan nog Frankrijk- Engeland kijken
Veel plezier! O'Reillys zit toch bijna naast Coco's op het Thorbeckeplein? Als O'Reillys niet leuk is, kun je altijd nog naar Coco's. Daar wordt ook veel rugby gekeken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:30 schreef stevenmac26 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PWBF
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 18:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wacht maar tot Trafalgar Square er weer zo uitziet:
I second thatquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:11 schreef Nielsch het volgende:
Nu volop achter Wales, Wales gaat wereldkampioen worden!!!
ik nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:22 schreef Beavis het volgende:
Steeds de nrs. 2 van de poules die winnen. Ik hoop dat het morgen anders is
bang voor een echte tegenstander?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:58 schreef Beavis het volgende:
[..]
Oke, Argentinië mag van mij best winnen
Karina, jij hier?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:33 schreef Karina het volgende:
Ook even kijken, mooie sport, rugby. Heel vroeger ging ik nog weleens kijken bij sportpark De Eendracht in Amsterdam.
Ja maar ik zag het helaas te laatquote:
Dan morgen maar lekker vroeg uit bed. Om 7 uur begint de derde kwartfinale!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar ik zag het helaas te laatik zat te zappen en kwam het toevallig tegen. Dus maar een heel klein stukje kunnen zien.
Waar is dat te zien, als je geen digitale tv hebtquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:42 schreef Beavis het volgende:
[..]
Dan morgen maar lekker vroeg uit bed. Om 7 uur begint de derde kwartfinale!
Ik ga pitten. Tot morgen
http://p2pstation.net/ voor de eerste wedstrijd, de 2e komt gewoon op ned1!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar is dat te zien, als je geen digitale tv hebt
Alleen 2de helftquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
http://p2pstation.net/ voor de eerste wedstrijd, de 2e komt gewoon op ned1!
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En jij ookquote:
die 2de is dan ook veel belangrijkerquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Via de internetstream van de NOS (link in de OP). Om 07:00 uur en 09:30 uur.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar is dat te zien, als je geen digitale tv hebt
Wat is er mis met internet?quote:Op zondag 9 oktober 2011 07:03 schreef Phantomesse het volgende:
Is dit op tv of kijken jullie online? Altijd leuk om moederland te zien.
Oh zie hierboven via internet, helaasch dan maar slapen Nieuw Zeeland speelt nu toch niet.
Ik ga mijn laptop uitgooien want de acculader piept onmenselijk schel in mijn oren. Plus dat Nieuw Zeeland nu niet speelt..quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 07:41 schreef Nielsch het volgende:
Zuid Afrika lijkt de bal een stuk beter onder controle te hebben dan een minuut of 10 geleden. Ze zijn gelijk een stuk gevaarlijker!
Ah, ik kijk via een ITV stream...quote:Op zondag 9 oktober 2011 07:42 schreef knnth het volgende:
Brian verzint weer een hoop nieuwe namen vandaag
Nouja, eigen schuld, geen zin om naar de pub te gaan
Gelukkig heeft hij inmiddels wel door dat een rugbywedstrijd met 79 minuten op de klok niet nog 11 minuten duurt...quote:Op zondag 9 oktober 2011 07:44 schreef knnth het volgende:
En Samo is een "echte aboriginal".
Inderdaad Hans, hij komt niet uit Fiji hoor
nat in het meer?quote:Op zondag 9 oktober 2011 07:37 schreef franklop het volgende:
Zo naar de kroeg hier in Lake Taupo om de All blacks te kijkenecht super om mee te maken hoe iedereen hier meeleeft
bla bla blaquote:
yes, you wouldquote:Op zondag 9 oktober 2011 07:48 schreef Beavis het volgende:
8-3 achter maar ik zie voldoende mogelijkheden.
Koffie, goed idee....quote:Op zondag 9 oktober 2011 07:50 schreef Morthill het volgende:
goed, tijd om koffie te zetten en wakker te worden voor de 2e helft
gelegenheidssupporter..quote:Op zondag 9 oktober 2011 07:54 schreef Nielsch het volgende:
Maar even een Welsh theme als UI genomen. Kijk nu al uit naar volgende week zaterdag!
hi knnthquote:Op zondag 9 oktober 2011 08:07 schreef knnth het volgende:
Ik erger me weer mateloos bij alles wat Cooper doetHeb niets tegen Australië maar dat flegmatieke spel van hem en die eeuwige verongelijkte blik, bah!
quote:
7 minuten voor 3 puntenquote:Op zondag 9 oktober 2011 08:37 schreef Morthill het volgende:
7,5 minuut geen punten meer tegen krijgen, kom op
Zeker in de eerste helft leed ZA veel onnodig balverlies (veel knock-ons en turn-overs). Daar hadden ze veel meer uit moeten halen. Wel petje af voor Australië, misschien geen aanvallend spel laten zien, maar die verdediging stond als een rots. Dat was in de poulewedstrijden wel anders.quote:Op zondag 9 oktober 2011 08:48 schreef Morthill het volgende:
Gewoon geweldig verdedigd van Australië, Z-A iets te slordig in de aanval en gewoon goed de kansen benut
In de poulefase was dat echt dramatisch soms, tegen Rusland zoveel try's tegen krijgenquote:Op zondag 9 oktober 2011 08:50 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Zeker in de eerste helft leed ZA veel onnodig balverlies (veel knock-ons en turn-overs). Daar hadden ze veel meer uit moeten halen. Wel petje af voor Australië, misschien geen aanvallend spel laten zien, maar die verdediging stond als een rots. Dat was in de poulewedstrijden wel anders.
hier wordt de hele wedstrijd uitgezondenquote:Op zondag 9 oktober 2011 08:52 schreef Nielsch het volgende:
Waarom zendt de NOS nou alleen weer de 2de helft uit van de volgende wedstrijd? Wat een sjakies...
Stream wel, tv niet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 08:56 schreef Morthill het volgende:
Hoezo dat? de stream begint toch gewoon om 9.30?
Dus kun je via de NOS kijkenquote:
Stream wel, tv niet...quote:Op zondag 9 oktober 2011 08:56 schreef Morthill het volgende:
Hoezo dat? de stream begint toch gewoon om 9.30?
hoop het en ga er ook van uit, maar ze hebben niets te verliezen....een kat in het nauw....quote:Op zondag 9 oktober 2011 09:11 schreef Nielsch het volgende:
Ik denk dat als de tweede helft begint, de Pumas al op hun rug liggen...
optimistquote:Op zondag 9 oktober 2011 09:18 schreef knnth het volgende:
Lijkt me logisch dat Australië wel iets sterker is dan Argentinië dus die finale halen ze wel.
altijd grappig dat er veel meer mensen meezingen tijdens het Engelse deel dan het gedeelte in Te Reo Maoriquote:Op zondag 9 oktober 2011 09:25 schreef Nielsch het volgende:
Volkslied van Nieuw Zeeland is echt wel mooi.
andere teams mogen het ook, Tonga deed het ook tegen de All Blacksquote:Op zondag 9 oktober 2011 09:29 schreef Nielsch het volgende:
Serieus, de Haka zou verboden moeten worden. Slaat nergens op dat een team op die manier een psychologisch voordeel mag behalen...
Dan moeten ze dat ook verbieden...quote:Op zondag 9 oktober 2011 09:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
andere teams mogen het ook, Tonga deed het ook tegen de All Blacks
bboooooo fucking booooooquote:
scary...bring it onquote:Op zondag 9 oktober 2011 09:33 schreef Nielsch het volgende:
Als ik Ierland was zou ik bijvoorbeeld allemaal leprechauns het veld op laten rennen die aan riverdancing doen...
quote:Op zondag 9 oktober 2011 07:54 schreef Nielsch het volgende:
Maar even een Welsh theme als UI genomen. Kijk nu al uit naar volgende week zaterdag!
Zeker. Overigens lijkt het me een aardig idee om eens een WK in Argentinie te houden. Misschien kunnen ze dan ook enkele duels in Chili en Uruguay of eventueel zelfs Brazilie houden. Dat is misschien commercieel interessant en een boost voor het rugby in Zuid-Amerika.quote:Op zondag 9 oktober 2011 09:53 schreef Nielsch het volgende:
ik vind het wel mooi wat argentinie doet... ze zullen niet gaan winnen maar zoveel tegenstand als dit heeft NZL nog niet gehad dit toernooi. terecht dat ze volgend jaar mee mogen doen met de 4 Nations...
hahaquote:Op zondag 9 oktober 2011 10:16 schreef knnth het volgende:
Al die Kiwi's die afgeven op de kicking game van RSA en ENG moeten nu even heel stil zijn
Zal lastig worden, bank van NZL is ook heel erg sterk...quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:18 schreef Morthill het volgende:
Vraag is of Argentinië nog mee kan in die tweede helft
Inderdaad, houden zich goedquote:Op zondag 9 oktober 2011 10:18 schreef Nielsch het volgende:
12 - 7
Valt me alles mee. Heb dit toernooi nog niet zo hard gejuicht als bij de try van Argentinië net...
nee, idd en dat samen met slordig spel van de AB's maakt het een moeilijke wedstrijdquote:
Gelukkig niet nee!quote:
Klopt.quote:
killing the ball, zat met z'n handen in de ruck te klotenquote:Op zondag 9 oktober 2011 10:50 schreef DevilsWhore het volgende:
Waarom nou geel? Verstond er geen kut van.
OKE!quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:51 schreef knnth het volgende:
[..]
killing the ball, zat met z'n handen in de ruck te kloten
pauperkiwi's kunnen geen try scoren
quote:
Oranje... nummer 1 van de wereld haalde ook maar een magere 1-0 overwinningquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:03 schreef knnth het volgende:
[..]
Na ruim een uur spelen één hele try tegen de nummer 7 van de wereld
Nee, ik ook niet, terwijl ik ze het meer gun dan de blacks. Puma's hebben over het algemeen beter gespeeld, vooral in de eerste helft, maar ze beginnen nu ook steeds slordiger te worden.quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het nog gaan redden.
Als NZ nou indruk maakte zou ik wat positiever over ze zijn, maar dat doen ze gewoon absoluut niet ...quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
jammer hoor...het tally poppy syndrome hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |