Ben m nu toch echt aan het gucken hoorquote:
Alweer? Dan ga ik ze maar opsparen en als na alle 12 afleveringen de reacties goed zijn alles in 1 keer kijken met m'n vinger op de fastforwardknop.quote:Op maandag 7 november 2011 10:53 schreef Tware het volgende:
[..]
Ben m nu toch echt aan het gucken hoor. Het tempo van de serie blijft wel laag vandaag
Daar lijkt het wel op, maar hoe moet Claire nu uitleggen dat ze weet dat Brody loog over het vreemdgaan?quote:
Saul zijn metertje sloeg ook uit op de vraag over dat mesje bij zijn 1e testquote:Op maandag 7 november 2011 23:15 schreef Quisho het volgende:
Meh, de eerste drie kwartier gebeurt er nooit wat in deze serie tot de laatste 10 minutenDus Brody liegt over die razorblade
Oh, daar had ik nog niet echt aan gedachtquote:Op dinsdag 8 november 2011 01:19 schreef remlof het volgende:
Ik heb ook het vermoeden dat Saul het mastermind achter de terroristen is. Misschien wel als Mossad-dubbelagent ofzo. Al lijkt me dat voor een Amerikaanse serie te gevoelig liggen.
Er gebeurde dus bijna niets, maar iedereen die het nog kijkt vond het een toffe aflevering. Zijn jullie altijd zo kritisch als een stel amoebes?quote:Op maandag 7 november 2011 23:15 schreef Quisho het volgende:
Meh, de eerste drie kwartier gebeurt er nooit wat in deze serie tot de laatste 10 minutenDus Brody liegt over die razorblade
Nee, deze serie zit gewoon goed in elkaar en de suspense is erg goed.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Er gebeurde dus bijna niets, maar iedereen die het nog kijkt vond het een toffe aflevering. Zijn jullie altijd zo kritisch als een stel amoebes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |