Heb hem gebruikt voor F1 2010, vond het fijn racen maar hij is wel wat aan de kleine kant, maar daar wen je aan.quote:
En er zit ook een goede force feedback op? Zoek nog een mooi stuurtje voor Forza 4quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:38 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Heb hem gebruikt voor F1 2010, vond het fijn racen maar hij is wel wat aan de kleine kant, maar daar wen je aan.
Ik vind persoonlijk van wel maar ben er geen expert inquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:40 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
En er zit ook een goede force feedback op? Zoek nog een mooi stuurtje voor Forza 4
Deal, zal je zo een PM sturenquote:
DSS24 Was als eerste met de vraagprijs voor batman dus die verkoop ik aan hem, je mag vegas wel over nemenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:34 schreef Arcadia het volgende:
15 incl voor vegas + batman,
heb je LA Noire, Batman, FO: NV en de rest van de games al zo snel uitgespeeld?
Jij snapt het! Euroknallert jwtz.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:43 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Je wil zo graag nog even 1 euro besparen?
Waar zie je 7,50 voor Vegas staan?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:12 schreef Arcadia het volgende:
Dus 7,50 incl voor vegas? Prima, stuur maar een PM.
Deal, stuur je een PM, zal hem morgen opsturenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:17 schreef Guitar93 het volgende:
17,50 incl voor cod mw2?
kan je hem wel voor donderdag opsturen? heb vrijdag namelijk lan party:)
Deal, PM is onderwegquote:
Nee.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:12 schreef Arcadia het volgende:
Dus 7,50 incl voor vegas? Prima, stuur maar een PM.
Cheers buddy, PM terug.quote:
Breng hem zo naar het postkantoor, wacht nog even of ik het geld van Guitar93 nog ontvang vandaag, omdat hij hem graag morgen wiltquote:
Thx, tevens pm terugquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:25 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Breng hem zo naar het postkantoor, wacht nog even of ik het geld van Guitar93 nog ontvang vandaag, omdat hij hem graag morgen wilt
Deal, PM onderwegquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 10:46 schreef MrEazy het volgende:
L.A. Noire + Wired 360 controller, 30 euro?
(verzenden?)
Jaquote:Op donderdag 6 oktober 2011 22:41 schreef 2dope het volgende:
Was je nog op tijd met posten? :---------)
Kan ik niet meer doen, zal vanavond even mod vragen, eerst nog even afwachten op MW2 LA Noire en die controllerquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 16:03 schreef VerrekteHarrekes het volgende:
Bewerk even de openingspost, dan kan iedereen zijn wat nog te koop is.
Zal even checken als ik thuis bent of het een classic is, anders hebben wij een deal voor ¤8quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:07 schreef ROFLOL het volgende:
Far Cry 2 tegen Saints Row 2? Anders bied ik ¤8 inclusief indien het geen platinum is.
Neequote:
Het is trouwens geen classicquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 20:07 schreef ROFLOL het volgende:
Far Cry 2 tegen Saints Row 2? Anders bied ik ¤8 inclusief indien het geen platinum is.
Gelukkig!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 07:17 schreef MrEazy het volgende:
Ik heb hem nu, de overbuurman kwam hem om 22:00 nog brengen, ik had geen briefje gehad van de postbode dat ie was afgeleverd bij de buren.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 08:18 schreef 2dope het volgende:
Heb alweer heel wat uurtjes in RDR zitten.
TS![]()
TS' prijzen
Oh ik zie dat er iets fout is in de op, batman is verkochtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:35 schreef donald_dick het volgende:
Fallout, barman en pgr4 voor 30 euro?
dan houd het opquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:25 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Oh ik zie dat er iets fout is in de op, batman is verkocht
Maak vanavond even een foto!quote:Op zondag 16 oktober 2011 09:56 schreef tuut-chips het volgende:
Heb je misschien een foto van dat stuurtje?
Deal, ik pm je zo even als ik thuis benquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:51 schreef datisstom het volgende:
Ik wil Halo Reach wel incl verzendkosten.
Reach is het wel waard hoor. Je moet er even inkomen, maar als je doorkrijgt hoe shields werken is het een van de beste games op 360. En anders kun je altijd nog SWAT spelen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:22 schreef datisstom het volgende:
Heb net demo gespeeld viel wel erg tegen.
Ik heb een klein stukje slagveld (weet ik hoe het allemaal heetquote:Op zondag 16 oktober 2011 18:42 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Reach is het wel waard hoor. Je moet er even inkomen, maar als je doorkrijgt hoe shields werken is het een van de beste games op 360. En anders kun je altijd nog SWAT spelen.
Zeker. Het is echt de meest uitgebreide game op 360. Komt door de map editor. Het enige is dat je er ff in moet komen en aan de shields moet wennen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:20 schreef datisstom het volgende:
[..]
Ik heb een klein stukje slagveld (weet ik hoe het allemaal heet) en een klein stukje met zo'n ruimteschip gespeeld, en beide vielen behoorlijk tegen, moet ik zeggen. Maar hij is het dus wel waard volgens jou?
25 inclusief en wij hebben een dealquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:46 schreef eerke het volgende:
Ik bied 20 euro voor Forza 3 + Halo Reach!
Ik dacht dat hij nog steeds ¤25 was, excuses. Halo reach is echter nu al wel verkocht, misschien interesse in Forza 3 voor 10 euro inclusief dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:26 schreef eerke het volgende:
Forza 3 is nieuw nog geen ¤12 euro en voor Halo Reach vraag je ¤10 euro, dan lijkt me ¤20 euro toch een mooi bod!
Link
Nee sorry dan koop ik liever een nieuwe.quote:Ik dacht dat hij nog steeds ¤25 was, excuses. Halo reach is echter nu al wel verkocht, misschien interesse in Forza 3 voor 10 euro inclusief dan?
Dit is een nieuwe, als hij nog geseald is.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 23:45 schreef eerke het volgende:
[..]
Nee sorry dan koop ik liever een nieuwe.
Je hebt gelijk, deze is nog geseald.. overheen gelezen!quote:Dit is een nieuwe, als hij nog geseald is.
TS ¤ 10,= incl. is een prima prijs voor Forza 3!
Ik pm je evenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:54 schreef eerke het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, deze is nog geseald.. overheen gelezen!
¤10 incl hebben we een deal, pm me je gegevens maar.
15 euro inclusief verzending via pakketpostquote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:38 schreef sir_stirling_mosley het volgende:
Wat wil je hebben voor alle 3 de top gear blu-rays?
Word maandag verzondenquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:11 schreef eerke het volgende:
Geld is inmiddels overgemaakt voor Forza 3, check je pm
Forza3 heb ik vandaag ontvangen, perfect nieuw. Bedankt!quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:05 schreef eerke het volgende:
[..]
Forza3 heb ik vandaag ontvangen, perfecte nieuw. Bedankt!
gratis kickje
Op dit moment heb ik liever geldquote:Op donderdag 10 november 2011 23:28 schreef Arcadia het volgende:
FO: NV ruilen voor iets uit mijn topic? Mogelijk 2 dingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |