Heb hem gebruikt voor F1 2010, vond het fijn racen maar hij is wel wat aan de kleine kant, maar daar wen je aan.quote:
En er zit ook een goede force feedback op? Zoek nog een mooi stuurtje voor Forza 4quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:38 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Heb hem gebruikt voor F1 2010, vond het fijn racen maar hij is wel wat aan de kleine kant, maar daar wen je aan.
Ik vind persoonlijk van wel maar ben er geen expert inquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:40 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
En er zit ook een goede force feedback op? Zoek nog een mooi stuurtje voor Forza 4
Deal, zal je zo een PM sturenquote:
DSS24 Was als eerste met de vraagprijs voor batman dus die verkoop ik aan hem, je mag vegas wel over nemenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:34 schreef Arcadia het volgende:
15 incl voor vegas + batman,
heb je LA Noire, Batman, FO: NV en de rest van de games al zo snel uitgespeeld?
Jij snapt het! Euroknallert jwtz.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:43 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Je wil zo graag nog even 1 euro besparen?
Waar zie je 7,50 voor Vegas staan?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:12 schreef Arcadia het volgende:
Dus 7,50 incl voor vegas? Prima, stuur maar een PM.
Deal, stuur je een PM, zal hem morgen opsturenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:17 schreef Guitar93 het volgende:
17,50 incl voor cod mw2?
kan je hem wel voor donderdag opsturen? heb vrijdag namelijk lan party:)
Deal, PM is onderwegquote:
Nee.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 16:12 schreef Arcadia het volgende:
Dus 7,50 incl voor vegas? Prima, stuur maar een PM.
Cheers buddy, PM terug.quote:
Breng hem zo naar het postkantoor, wacht nog even of ik het geld van Guitar93 nog ontvang vandaag, omdat hij hem graag morgen wiltquote:
Thx, tevens pm terugquote:Op donderdag 6 oktober 2011 15:25 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Breng hem zo naar het postkantoor, wacht nog even of ik het geld van Guitar93 nog ontvang vandaag, omdat hij hem graag morgen wilt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |